Ik las Wifiquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:25 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik ben Wiki-artikelen aan het inspreken.
Photoshop is nog toffer.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:39 schreef Kreator het volgende:
http://www.reddit.com/r/I(...)_steal_things_for_a/
Zit je rustig te lezen krijg je halverwege toch wel even een WTF momentje...Reddit is tof.
Hoe heet jouw AP?quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:01 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik las WifiMaar dat komt omdat ik ermee aan het knoeien ben. Een beetje gratis Wifi aanbieden en kijken wie er allemaal gebruik van maken
Eigenlijk zou ik het dataverkeer moeten filteren en h@x0r3n
Free internetquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:16 schreef 100% Tukker het volgende:
Hoe heet jouw AP?
Je zit dus op je zolderkamer?
Soms heb je van die sukkels ertussen zitten he. Heeft ie ook nog simpel wachtwoord?quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:42 schreef Kreator het volgende:
Ik ga mijn WIFI 'FREEKIDDIEPRONDUNGEON' noemen. Je moet toch naam maken in de buurt.
Oh en mijn neef, die in de Alpha toren woont heeft gewoon zijn voor en achternaam als naam. En ik ontvang em nog thuis..
Ik kom wel een keertje wardriven.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:24 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Free internet
Waar moet ik als zolderkamerautist anders zitten? In de kelder?
Wifi zonder wachtwoord, dus dat wordt een makkiequote:Op donderdag 21 maart 2013 15:54 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik kom wel een keertje wardriven.Even mijn TrueCrypted pedocollectie uploaden naar 4Chan.
Een vriend heeft 'Virus' als naam. Zodra je zoekt krijg je de melding 'Virus gevonden'quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:42 schreef Kreator het volgende:
Ik ga mijn WIFI 'FREEKIDDIEPRONDUNGEON' noemen. Je moet toch naam maken in de buurt.
Oh en mijn neef, die in de Alpha toren woont heeft gewoon zijn voor en achternaam als naam. En ik ontvang em nog thuis..
Dat is wel briljant. ;').quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:00 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Een vriend heeft 'Virus' als naam. Zodra je zoekt krijg je de melding 'Virus gevonden'
Noem de jouwe dan "de neef van <naam neef>" of "<naam neef>'s neef"...quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:42 schreef Kreator het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |