PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Over 20 minuten is het lentequote:Op woensdag 20 maart 2013 11:43 schreef Kamikazie het volgende:
Echt jongen wat een hondenweer, de lente begint morgen.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Over 20 minuten is het lente(astronomisch)
Ja, je kunt klagen, maar je kunt ook gewoon snelle verdedigers neerzetten.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:44 schreef FCsuarez het volgende:
moet wel zeggen sinds ik IF chiellini achter in heb wel minder last van die pace sletjes.
kan ze gewoon makkelijker bij houden
wat is zijn pace dan?quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:44 schreef FCsuarez het volgende:
moet wel zeggen sinds ik IF chiellini achter in heb wel minder last van die pace sletjes.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, je kunt klagen, maar je kunt ook gewoon snelle verdedigers neerzetten.
jup.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, je kunt klagen, maar je kunt ook gewoon snelle verdedigers neerzetten.
Of gewoon leren verdedigen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:44 schreef FCsuarez het volgende:
82 ofzo, maar je moet bij een verdediger nog 10 pace erbij tellen, want als ik Balotelli ofzo diep stuur, wordt ie gewoon met gemak bij gehouden door een Vertonghen ofzoquote:
81quote:
dat gaat wel goed behalve tegen van die draaikontenquote:
ah ok!quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:48 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
81
[..]
dat gaat wel goed behalve tegen van die draaikonten
Logisch ook want aanvallers verliezen vaak veel snelheid door te dribbelen of de bal aan te nemenquote:Op woensdag 20 maart 2013 11:47 schreef DuTank het volgende:
[..]
82 ofzo, maar je moet bij een verdediger nog 10 pace erbij tellen, want als ik Balotelli ofzo diep stuur, wordt ie gewoon met gemak bij gehouden door een Vertonghen ofzo(zo niet eruit gelopen)
M'bia, Santana, Kaboul, Luiz, Pepequote:Op woensdag 20 maart 2013 11:49 schreef Sander99 het volgende:
[..]
ah ok!
thiago silva ook zoiets, maar je merkt wel dat ie snelle spitsen bij kan houden.
evenals dede trouwens.
ja luiz zou ik nog kunnen nemen eventueel.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
M'bia, Santana, Kaboul, Luiz, Pepe
Wauw meteen doen kei vetquote:Op woensdag 20 maart 2013 11:50 schreef Killaht het volgende:
He leuk dat hier ook een topic van is.
Je kunt mijn PS3 gamerstag toevoegen: Boopah.
Neem een ui en ik vertel het jequote:Op woensdag 20 maart 2013 12:00 schreef UltimateTeam het volgende:
Nog steeds geen totw predictions op het ea forum. Wat zijn de mooie kanshebbers deze week?
Djuricicquote:Op woensdag 20 maart 2013 12:00 schreef UltimateTeam het volgende:
Nog steeds geen totw predictions op het ea forum. Wat zijn de mooie kanshebbers deze week?
Pricefix hem naar beneden dan. (quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Djuricic![]()
alleen jammer dat hij is gepricefixed![]()
Ik heb nog een SIF altidore in me club had hem gekocht voor 12k. Mischien maar eens verkopen is toch aardig gestegen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:02 schreef Toefjes het volgende:
Ik hoop echt dat Altidore een TIF krijgt binnenkort. En dan de mensen die te veel voor de SIF hebben betaald uitlachen
Ja. Je zult er maar 172 in je club gehad hebbenquote:Op woensdag 20 maart 2013 12:04 schreef UltimateTeam het volgende:
[..]
Ik heb nog een SIF altidore in me club had hem gekocht voor 12k. Mischien maar eens verkopen is toch aardig gestegen.
Netjes haha allemaal al kwijt nu zeker:P 172 * 7k winst?quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja. Je zult er maar 172 in je club gehad hebben
Ja jij wel..quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja. Je zult er maar 172 in je club gehad hebben
quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:08 schreef Johnbon het volgende:
In de week van kwalificaties mag de hup holland hup ui wel weer even!
Ik had er 135, toen 90, daarna weer flink ingekocht en naar 172, toen kwam de prijsstijging. Heb er minstens 215 verhandeld dusquote:Op woensdag 20 maart 2013 12:06 schreef UltimateTeam het volgende:
[..]
Netjes haha allemaal al kwijt nu zeker:P 172 * 7k winst?
Je kunt niet zeggen dat ik het je niet van te voren voorspeld hebtquote:
Koning:Dquote:
zijn maandag al ergens in een topic voorbij gekomen. zaten best leuke opties tussenquote:Op woensdag 20 maart 2013 12:04 schreef el-blanchito het volgende:
Ik heb wel een UI, mag ik de suggestions
Ja er zitten echt simpele bijquote:Op woensdag 20 maart 2013 12:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Koning:D
Ook 9 goed van de 12 net (ook 3 al gehad, die ik wel goed had gedaan btw)![]()
Had wel een aantal makkelijke
Wat kom je stoer doen, ik breek je met FUT.quote:
Want.quote:
Nice, gracias!quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zijn maandag al ergens in een topic voorbij gekomen. zaten best leuke opties tussen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |