Het meisje zat rond 22.00 uur samen met een vriendin op het perron met haar benen over de perronrand. Toen er uit de richting Eindhoven een trein arriveerde kon haar vriendin de benen nog tijdig terugtrekken maar het slachtoffer niet.
Ze raakte zeer ernstig gewond. Een ambulance bracht haar naar het ziekenhuis, waar ze in zorgwekkende toestand werd opgenomen. Later in de nacht bezweek ze aan haar verwondingen.
Bron: nu.nl
Eigen schuld, maar het blijft zeer lullig...
quote:Dat valt nog wel mee. Als je nergens fatsoenlijk kunt zitten is dit een prima oplossing, mits je goed zicht hebt. Je moet dan alleen niet dom gaan lopen SMS'n of derdelijke.
Op zondag 08 september 2002 13:25 schreef slakkie het volgende:
Niet echt slim om te doen ook he
maar wel spijtig
quote:Wel een beetje respect voor de doden he..
Op zondag 08 september 2002 13:32 schreef DuchessX het volgende:
Sorry hoor, maar op je 16e weet je toch wel beter? Wat een schaap
Treurig maar onverstandig
quote:SUKKEL!
Op zondag 08 september 2002 13:26 schreef Youssef het volgende:
Inderdaad, lekker dom. Hoe kun je zo een trein nou niet zien aankomen, het maakt nog wel zulk lawaai. Ondertussen vonden ze zich zelf zeker wel lekker stoer
en die trein is tegenwoordig ook zo stil, die hoor je ook niet aankomen
maar wel lullig eigenlijk om op zo'n manier zo vroeg al aan je einde te komen
Als een machinist ergens moet opletten dan is het wel op een station of er niemand op de rails staat of dat er iemand gevaar loopt, en de claxon van een trein is keihard, en nee die zit niet verborgen op het bedieningspaneel ergens onder een afgeschermde kap.
triest verhaal zeg
quote:yup ...
Op zondag 08 september 2002 13:45 schreef D-Devil het volgende:
Naja zeg, kan me er niets bij voorstellen, want als ik met mijn benen op het perron zit, dan zit ik toch met mijn gezicht naar de rails... ik denk toch dat het dan nog wel enigszins merkbaar moet zijn dat er een trein komt, en als de trein zo rustig het perron binnen zou rijden zoals jullie hier zeggen, dat zou volgens mij al niet kunnen.Als een machinist ergens moet opletten dan is het wel op een station of er niemand op de rails staat of dat er iemand gevaar loopt, en de claxon van een trein is keihard, en nee die zit niet verborgen op het bedieningspaneel ergens onder een afgeschermde kap.
triest verhaal zeg
quote:
Op zondag 08 september 2002 13:36 schreef Satan.NB het volgende:[..]
sorry had ik ff zin in, niks persoonlijks
wel stom idd, welke gek gaat er nu op de rand van een perron zitten??
quote:zo kannie wel weer
Op zondag 08 september 2002 13:32 schreef DuchessX het volgende:Wat een schaap
[Dit bericht is gewijzigd door Swetsenegger op 08-09-2002 23:45]
quote:t'is heel fout, maar om deze heb ik toch best hard moeten lachen.
Op zondag 08 september 2002 15:25 schreef Trammelant het volgende:
-edit-
[Dit bericht is gewijzigd door Swetsenegger op 08-09-2002 23:46]
quote:Gevalletje van natuurlijke selectie?
Op zondag 08 september 2002 13:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
In het ziekenhuis van Weert is in de nacht van zaterdag op zondag een 16-jarig meisje uit Ell overleden aan de verwondingen die ze zaterdagavond had opgelopen bij een ongeval op het perron van het NS-station in Weert.Het meisje zat rond 22.00 uur samen met een vriendin op het perron met haar benen over de perronrand. Toen er uit de richting Eindhoven een trein arriveerde kon haar vriendin de benen nog tijdig terugtrekken maar het slachtoffer niet.
Ze raakte zeer ernstig gewond. Een ambulance bracht haar naar het ziekenhuis, waar ze in zorgwekkende toestand werd opgenomen. Later in de nacht bezweek ze aan haar verwondingen.
Bron: nu.nl
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |