abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5706415
In het ziekenhuis van Weert is in de nacht van zaterdag op zondag een 16-jarig meisje uit Ell overleden aan de verwondingen die ze zaterdagavond had opgelopen bij een ongeval op het perron van het NS-station in Weert.

Het meisje zat rond 22.00 uur samen met een vriendin op het perron met haar benen over de perronrand. Toen er uit de richting Eindhoven een trein arriveerde kon haar vriendin de benen nog tijdig terugtrekken maar het slachtoffer niet.

Ze raakte zeer ernstig gewond. Een ambulance bracht haar naar het ziekenhuis, waar ze in zorgwekkende toestand werd opgenomen. Later in de nacht bezweek ze aan haar verwondingen.

Bron: nu.nl

pi_5706432
Je ziet of hoort zo'n trein toch ook aankomen ? Beetje suf, maar wel treurig..
  zondag 8 september 2002 @ 13:24:20 #3
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_5706436
Ai

Eigen schuld, maar het blijft zeer lullig...

No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
  zondag 8 september 2002 @ 13:24:28 #4
8369 speknek
Another day another slay
pi_5706438
Tsja dan heb je ook wel doodsverachting ook.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_5706448
Lekker dom ook om niet op te letten...
pi_5706459
Niet echt slim om te doen ook he
pi_5706463
Inderdaad, lekker dom. Hoe kun je zo een trein nou niet zien aankomen, het maakt nog wel zulk lawaai. Ondertussen vonden ze zich zelf zeker wel lekker stoer
pi_5706507
quote:
Op zondag 08 september 2002 13:25 schreef slakkie het volgende:
Niet echt slim om te doen ook he
Dat valt nog wel mee. Als je nergens fatsoenlijk kunt zitten is dit een prima oplossing, mits je goed zicht hebt. Je moet dan alleen niet dom gaan lopen SMS'n of derdelijke.
pi_5706530
was niet erg slim van d'r...

maar wel spijtig

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_5706558
Sorry hoor, maar op je 16e weet je toch wel beter? Wat een schaap
#geen
pi_5706581
quote:
Op zondag 08 september 2002 13:32 schreef DuchessX het volgende:
Sorry hoor, maar op je 16e weet je toch wel beter? Wat een schaap
Wel een beetje respect voor de doden he..

Treurig maar onverstandig

Where facts are few, experts are many.
pi_5706584
op perrons waar ik altijd kom hebben ze altijd bankjes
pi_5706595
quote:
Op zondag 08 september 2002 13:26 schreef Youssef het volgende:
Inderdaad, lekker dom. Hoe kun je zo een trein nou niet zien aankomen, het maakt nog wel zulk lawaai. Ondertussen vonden ze zich zelf zeker wel lekker stoer
SUKKEL! ten eerste: een trein remt af bij het perron, dan neemt het lawaai al flink af, en ten tweede jij hebt zeker die nieuwe dubbeldeks intercity's nog niet gezien/gehoord?? het enige wat je bij die hoort als ie het station binnenrolt is een zacht gezoem, dat is alles, als je gewoon op het perron staat/zit te praten hoor je hem niet eens.
Was dit nog niet bij je opgekomen? de tijd van de stoomtrein is allang voorbij hoor, die maakten wel lawaai!
sorry had ik ff zin in, niks persoonlijks wel stom idd, welke gek gaat er nu op de rand van een perron zitten??
"Peace means reloading our guns!" "The absence of war does not mean peace...."
pi_5706605
die witte lijn langs het perron staat er toch wel voor een reden he

en die trein is tegenwoordig ook zo stil, die hoor je ook niet aankomen

maar wel lullig eigenlijk om op zo'n manier zo vroeg al aan je einde te komen

Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast.
pi_5706617
huh? nix gezien toen ik gisteren van Nederland - Wit Rusland terug kwam.
Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
  Eindredactie Games zondag 8 september 2002 @ 13:45:32 #16
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_5706730
doet me denken aan koninginnenacht in amsterdam
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_5706736
Naja zeg, kan me er niets bij voorstellen, want als ik met mijn benen op het perron zit, dan zit ik toch met mijn gezicht naar de rails... ik denk toch dat het dan nog wel enigszins merkbaar moet zijn dat er een trein komt, en als de trein zo rustig het perron binnen zou rijden zoals jullie hier zeggen, dat zou volgens mij al niet kunnen.

Als een machinist ergens moet opletten dan is het wel op een station of er niemand op de rails staat of dat er iemand gevaar loopt, en de claxon van een trein is keihard, en nee die zit niet verborgen op het bedieningspaneel ergens onder een afgeschermde kap.

triest verhaal zeg

https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
pi_5706941
quote:
Op zondag 08 september 2002 13:45 schreef D-Devil het volgende:
Naja zeg, kan me er niets bij voorstellen, want als ik met mijn benen op het perron zit, dan zit ik toch met mijn gezicht naar de rails... ik denk toch dat het dan nog wel enigszins merkbaar moet zijn dat er een trein komt, en als de trein zo rustig het perron binnen zou rijden zoals jullie hier zeggen, dat zou volgens mij al niet kunnen.

Als een machinist ergens moet opletten dan is het wel op een station of er niemand op de rails staat of dat er iemand gevaar loopt, en de claxon van een trein is keihard, en nee die zit niet verborgen op het bedieningspaneel ergens onder een afgeschermde kap.

triest verhaal zeg

yup ...
en ik zou zeggen dat om een uur of 10 's avonds een trein toch wel licht aanheeft ...
en als je op dat randje gaat zitten, WEET je dat er een trein KAN aankomen ...
erg vaag, maar heel triest
pi_5707269
quote:
Op zondag 08 september 2002 13:36 schreef Satan.NB het volgende:

[..]

sorry had ik ff zin in, niks persoonlijks wel stom idd, welke gek gaat er nu op de rand van een perron zitten??

pi_5707277
Wat een domme muts!
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  zondag 8 september 2002 @ 15:04:27 #21
19961 Sollog
Hail Arawn!
pi_5707319
Is idd wel heel erg dom, hebben ze daar geen bankjes waar je op kunt zitten?
En die witte streep op het perron zit er ook niet voor de lol.
Proud member of [b]Priests of Darkness[/b],The only Necro only guild in DAoC
pi_5707506
eigen schuld dikke bult...
je kan even goed op de rails gaan staan
Op zaterdag 23 november 2002 04:51 schreef Cynix ® het volgende:[br]***Non no rien a * chnagh'e!~~***
pi_5707533
quote:
Op zondag 08 september 2002 13:32 schreef DuchessX het volgende:

Wat een schaap

zo kannie wel weer

[Dit bericht is gewijzigd door Swetsenegger op 08-09-2002 23:45]

[b]Op donderdag 29 augustus 2002 11:14 schreef calvobbes het volgende:[/b][br]Is dit het nieuwe beleid van Fok? Alle herrieschoppers mod maken en hersenspoelen tot softy....
pi_5707549
quote:
Op zondag 08 september 2002 15:25 schreef Trammelant het volgende:
-edit-
t'is heel fout, maar om deze heb ik toch best hard moeten lachen.

[Dit bericht is gewijzigd door Swetsenegger op 08-09-2002 23:46]

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_5707584
quote:
Op zondag 08 september 2002 13:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
In het ziekenhuis van Weert is in de nacht van zaterdag op zondag een 16-jarig meisje uit Ell overleden aan de verwondingen die ze zaterdagavond had opgelopen bij een ongeval op het perron van het NS-station in Weert.

Het meisje zat rond 22.00 uur samen met een vriendin op het perron met haar benen over de perronrand. Toen er uit de richting Eindhoven een trein arriveerde kon haar vriendin de benen nog tijdig terugtrekken maar het slachtoffer niet.

Ze raakte zeer ernstig gewond. Een ambulance bracht haar naar het ziekenhuis, waar ze in zorgwekkende toestand werd opgenomen. Later in de nacht bezweek ze aan haar verwondingen.

Bron: nu.nl

Gevalletje van natuurlijke selectie?
Waar zit je met je hoofd als je een trein niet hoort aankomen en vriendinnen hoort gillen/schreeuwen enz. enz.?
Spookie is an EVIL WITCH, maar toch ook wel mijn lieve vrouwtje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')