Ik vind het iets te veel wolk aan de bovenkant. Daarnaast heb ik zin in appeltaart wat ik natuurlijk niet in huis hebquote:
Ze zijn ook mooi, maar naar mijn lekenmening duurt het vanaf boven te lang tot ik iets anders zie dan wolk. Het hangt van de bedoeling van de foto af of dat jammer is of niet. Wil je de oneindigheid van de hemel laten zien dan is het prima zo. Voor een contrast tussen de witte wolken bovenaan via de hijskranen naar de zon onderaan kan je wel met wat minder wolk toequote:
Yep, het was ook best druk daar met een gebouw links, gebouw rechts en op het dak nog allerlei toestanden. Ik had niet genoeg ruimte voor de zon.quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
De hoeveelheid ruimte aan de bovenkant maakt de onderste helft vrij claustrofobisch... Betere balans zoeken
Ik wilde alles op de foto hebben: het prachtige wolkendek, de zon die ondergaat en de statige hijskranen die tegen de lucht afstaken.quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wil je de oneindigheid van de hemel laten zien dan is het prima zo. Voor een contrast tussen de witte wolken bovenaan via de hijskranen naar de zon onderaan kan je wel met wat minder wolk toe
Jij bent de fotograaf en als je vindt dat de foto je bedoeling zo het best uitbeeldt dan is het zo goedquote:Op woensdag 20 maart 2013 00:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het was vooral het idee dat je naar heel veel wolken aan het kijken bent en dat daar onderaan als verrassing ook nog de zon te zien is, en dat de hijskranen het maken tot 1 geheel, maar juist wel het onderwerp van de foto is.
Kom maar halen Tim, heb vandaag een appeltaart gekregen van de Sligroquote:Op woensdag 20 maart 2013 00:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik vind het iets te veel wolk aan de bovenkant. Daarnaast heb ik zin in appeltaart wat ik natuurlijk niet in huis heb
niet mee een, minder wolk en de foto was te statisch geworden. Ik vind het gebouw teveel. Een streepje was ok geweestquote:Op woensdag 20 maart 2013 00:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
De hoeveelheid ruimte aan de bovenkant maakt de onderste helft vrij claustrofobisch... Betere balans zoeken
Eens.quote:Op woensdag 20 maart 2013 07:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
niet mee een, minder wolk en de foto was te statisch geworden. Ik vind het gebouw teveel. Een streepje was ok geweest
Dat is dus een vorm van betere balans zoeken hč :pquote:Op woensdag 20 maart 2013 07:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
niet mee een, minder wolk en de foto was te statisch geworden. Ik vind het gebouw teveel. Een streepje was ok geweest
Virendelijk aanbod, maar ik pasquote:Op woensdag 20 maart 2013 02:21 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Kom maar halen Tim, heb vandaag een appeltaart gekregen van de Sligro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |