Een douche-eendje klinkt ook een beetje domquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ook niet en ook nog geeneens een eendje.
Trusten tot morgenquote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Een douche-eendje klinkt ook een beetje dom
Ja, da's niks. Een eendje moet dobberen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Een douche-eendje klinkt ook een beetje dom
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:26 schreef pullup het volgende:
En ik duik onder de woltot morgen, luv you thnx bye
Trustuh!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:26 schreef pullup het volgende:
En ik duik onder de woltot morgen, luv you thnx bye
Middag, hier ook sneeuwquote:Op woensdag 20 maart 2013 10:05 schreef jacqhassel het volgende:
Goedemorgen allemaal van fok. het sneeuwt hier weer eens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Gert op 20-03-2013 15:57:40 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Da's precies wat ik dacht.quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:38 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij lusten die best wel sateh babi.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Nu durf ik niet meer naar buiten, bang voor een heksenjacht
Hmm, hier wel.quote:
Jij mag niet meer gokken.quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:48 schreef Copycat het volgende:
Ik gok op een gillende Sutherland senior.
racistenquote:Op woensdag 20 maart 2013 12:57 schreef Dotteke het volgende:
Echt wat een zieke verrotte lui lopen er ook rond en dan ook nog trots tonen ook bah bah bah![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik heb die neiging vaak bij berichtjes met als onderliggende boodschap: "Deel dit ander ben je geen goed mens." of "Deel dit als je tegen kanker bent."quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:52 schreef pullup het volgende:
Ik denk overigens dat ik de eerste de beste die die foto met dat commentaar op mijn timeline van facebook zou plempen direct ontvriend.
Ik schat de kans gelukkig niet heel groot in.
Je moet ook enkel naar kwailiteitsseries als Echte Meisjes op de Prairie kijken. Daar heb je dat niet, dat is gewoon van begin tot eind slecht.quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:53 schreef Copycat het volgende:
En The Killing is een kutserie. Beetje 19 afleveringen spanning opbouwen om dat in de laatste aflevering slordig en onaf volledig teniet te doen.
Zo'n hekel aan. Die makers zouden ze ook moeten vierendelen. En kielhalen.
Vreselijk dat "die poster" in zijn/haar schijnbare woede zijn onderbuik laat spreken, ik werp dat vanzelfsprekend verre van mij, laat dat gezegd zijn, ik ben toch zeker geen racist, God/Allah verhoede het zeg .....quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:57 schreef Dotteke het volgende:
Echt wat een zieke verrotte lui lopen er ook rond en dan ook nog trots tonen ook bah bah bah![]()
![]()
[ afbeelding ]
Geen idee, misschien door de huidskleur kwam het bij iemand op FB tegen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Hoe weten ze dat die jongens geen varkensvlees eten?
Ja die heb ik ook gezien, ziek volk bahquote:Op woensdag 20 maart 2013 14:47 schreef BendeBielzen het volgende:
Zo zijn er ook idioten van dat hallamaggalla volk die een kat in een zak stoppen, overgieten met benzine en de rest kun je wel raden... Ik ga het filmpje niet opzoeken want dan is weer m'n dag verziekt... op documentingreality is hij te vinden...
Internetquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:05 schreef jacqhassel het volgende:
Ik vraag mij af hoe jullie aan die nare filmpjes komen
Vieze Marokkanen uit het Turkse deel van Java.quote:
Internetquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:05 schreef jacqhassel het volgende:
Ik vraag mij af hoe jullie aan die nare filmpjes komen
ja ik zoek daar niet naar heb er nl geen behoefte aanquote:
quote:
Soms krijg je het ongevraagd voorgeschoteld ookquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:08 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
ja ik zoek daar niet naar heb er nl geen behoefte aan
Denk je dat ik ernaar zoek, als je de kranten leest op internet vind je ze en sommige hebben ze op facebook staan!quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:08 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
ja ik zoek daar niet naar heb er nl geen behoefte aan
Ik begreep dat ze daar ook nog mensen aten.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vieze Marokkanen uit het Turkse deel van Java.
Klopt!quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik begreep dat ze daar ook nog mensen aten.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik begreep dat ze daar ook nog mensen aten.
Mmmm, haalt het niet bij Bob .....quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:21 schreef Toverheks het volgende:
IK WIL IK WIL IK WIL IK WIL.
zal wel peperduur zijn een kaartje, desnoods moet ik op de grond zitten maar IK WIL IK WIL IK WIL.
http://www.telegraaf.nl/f(...)aar_Nederland__.html
Home » Film en Uitgaan » Muziek
Barbra Streisand tijdens de Oscars dit jaar. Foto: AP wo 20 mrt 2013, 12:04
Barbra Streisand naar Nederland AMSTERDAM - Barbra Streisand treedt voor het eerst op in Nederland. Ze geeft op 6 juni een exclusief concert weg in de Amsterdamse Ziggo Dome.
Dat meldt Mojo Concerts, woensdag in een persbericht.
Na haar succesvolle Back to Brooklyn tournee door Amerika en Canada, doet Barbra Streisand deze zomer ook Europa aan. De Barbra Streisand Live tournee trapt 1 juni af in de Londense O2 Arena, gevolgd door het concert in de Ziggo Dome in Amsterdam op 6 juni, in Parijs op 10 juni in Bercy en in Keulen op 12 juni in de Lanxess Arena.
Streisand deelt het podium met een groot orkest en met speciale gasten als Chris Botti, haar zoon Jason Gould en zus Roslyn Kind.
Prijzen
Barbra Streisand is de enige vrouwelijke zangeres met zoveel grootse prijzen op haar naam. Zo ontving zij 10 Grammy's waaronder de Grammy Lifetime Achievement en Grammy Legend 51 gouden platen, 30 platina platen en 13 multi-platina platen.
Volgens de RIAA is Barbra Streisand de bestverkopende zangeres in de hele geschiedenis en de enige vrouw in de top 10 van alle bestelling musici
Precies walgelijk!quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:18 schreef Margo37 het volgende:
Voor zulke berichten zijn der ook spoilers, zit er niet op te wachten om tijdens het scrollen zo'n foto tegen te komen
denk als je lekker wilt genieten en een beetje voor aan 300 euroquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Mmmm, haalt het niet bij Bob .....
[ afbeelding ]
Al de hele dag. Het blijft niet liggen, maar het is ook nog geen seconde droog geweest.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:01 schreef beequeen het volgende:
Het blijft maar sneeuwen in Brabant. Sneeuwt het in EHV ook zo erg, Cc?
hier geen sneeuw, geen vlokje maar best wel koud snerpende windquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Al de hele dag. Het blijft niet liggen, maar het is ook nog geen seconde droog geweest.
Hier sneeuwt het ook al vanaf 10.30 uur, maar blijft ook niet liggenquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Al de hele dag. Het blijft niet liggen, maar het is ook nog geen seconde droog geweest.
Zal ik zonnetje jou kant uit sturen?quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hier geen sneeuw, geen vlokje maar best wel koud snerpende wind
Het is zeker dat Hallamagallavolk dat die sneeuw iedere keer weer weghaalt als je even de andere kant opkijkt?quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:15 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Zal ik zonnetje jou kant uit sturen?
Is spoiler nu, kijk maar nietquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:13 schreef Toverheks het volgende:
Ik zie geen dood hondje hoor, waar hebben jullie het over?
Beter!quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:13 schreef Toverheks het volgende:
Ik zie geen dood hondje hoor, waar hebben jullie het over?
Ok, natte sneeuw dus. Hier geen vlok gezien, ook geen regen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:11 schreef Copycat het volgende:
ben aagje dus gekeken, walgelijk kan het niet anders zeggen, en dan die grimas op die smoel van die gasten, die zou ik er persoonlijk zo vanaf willen slaan, met een honkbalknuppel. maar snap niet heb ff terug gelezen dat iemand het van FB plukt. sorryquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |