Ik ben een deerniswekkende hostess die vol overgave en met gemak haar gedienstigheid hulpvaardig kan inzetten.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:14 schreef dina-12 het volgende:
Verder is hostmanship belangrijk. De volgende punten zijn daarbij essentieel:
Compassie =
Barmhartigheid, Deernis, Erbarmen, Mededogen, Medegevoel, Medelijden, Meelij, Ontferming
Zorgzaamheid =
Devotie, Genegenheid , Ijver , Inzet , Overgave , Toegewijdheid , Toewijding , Trouw Waakzaamheid , Zorg.
Vriendelijkheid =
aardigheid, attentie, beminnelijkheid, goedgunstigheid, hartelijkheid, toeschietelijkheid, voorkomendheid, gedienstigheid, goedheid, gunst, welwillendheid
Comfort =
gerieflijk en aangenaam, gemak `
Behulpzaamheid =
dienend, helpend, dienstvaardig, hulpvaardig, voorkomend
Dat moet ik dus in m'n motivatie verwerken, iemand nog tips
Zoals ik in je andere topic ook al zei. Neem een voorbeeld aan deze gebruiker: WGR / Feedback motivatiebrief Die geeft namelijk wel gewoon aan wat hij al heeft.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:10 schreef dina-12 het volgende:
O vermoeiende mensen, reageer niet als je niet kunt helpwn
Meen je dit serieus???quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:14 schreef dina-12 het volgende:
Verder is hostmanship belangrijk. De volgende punten zijn daarbij essentieel:
Compassie =
Barmhartigheid, Deernis, Erbarmen, Mededogen, Medegevoel, Medelijden, Meelij, Ontferming
Zorgzaamheid =
Devotie, Genegenheid , Ijver , Inzet , Overgave , Toegewijdheid , Toewijding , Trouw Waakzaamheid , Zorg.
Vriendelijkheid =
aardigheid, attentie, beminnelijkheid, goedgunstigheid, hartelijkheid, toeschietelijkheid, voorkomendheid, gedienstigheid, goedheid, gunst, welwillendheid
Comfort =
gerieflijk en aangenaam, gemak `
Behulpzaamheid =
dienend, helpend, dienstvaardig, hulpvaardig, voorkomend
Dat moet ik dus in m'n motivatie verwerken, iemand nog tips
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |