Er posten hier anders bijna meer ervaren fotografen dan newbs hoorquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:46 schreef N.icka het volgende:
Laat iedereen hier maar eerst leren om gewoon goede foto's te maken . Kan je het over een jaar eens over het photoshoppen gaan hebben.
Dat zie ik niet terug in het wedstrijd topic .quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:47 schreef Susteren het volgende:
[..]
Er posten hier anders bijna meer ervaren fotografen dan newbs hoor
Omdat dat geen werk is. Als je glazenwasser van beroep bent betekent dat niet dat je eigen ruiten altijd het mooiste schoon zijnquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:49 schreef N.icka het volgende:
[..]
Dat zie ik niet terug in het wedstrijd topic .
Omdat de betere fotografen (neem bijv. DA) het gewoon te druk hebben om ook nog eens aan forum wedstrijden mee te doenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:49 schreef N.icka het volgende:
[..]
Dat zie ik niet terug in het wedstrijd topic .
Nee, het gaat over nabewerking in t algemeenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:53 schreef N.icka het volgende:
Het gaat toch over het wedstrijd topic ?
Waarom ? Ik mag best oordelen over jullie foto's hoorquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:52 schreef Susteren het volgende:
[..]
Omdat de betere fotografen (neem bijv. DA) het gewoon te druk hebben om ook nog eens aan forum wedstrijden mee te doen![]()
En laat eens wat van jouw werk zien voordat je gaat oordelen over anderen
Gewoon wat werk van jezelf posten als je kritiek op anderen hebtquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:53 schreef N.icka het volgende:
Het gaat toch over het wedstrijd topic ?
Daar is het antwoord dan toch door niemand op te geven ? Je shopt zoveel als je wil.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:54 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee, het gaat over nabewerking in t algemeen
Wat een onzinquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:55 schreef Susteren het volgende:
[..]
Gewoon wat werk van jezelf posten als je kritiek op anderen hebt
Nouja, oordeel maar eens danquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:54 schreef N.icka het volgende:
[..]
Waarom ? Ik mag best oordelen over jullie foto's hoor
het is gewoon een discussiequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:56 schreef N.icka het volgende:
[..]
Daar is het antwoord dan toch door niemand op te geven ? Je shopt zoveel als je wil.
nee ik ga niet oordelen over jou fotos . Ik reageerde over het photoshoppen in het wedstrijd topic.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:57 schreef Susteren het volgende:
[..]
Nouja, oordeel maar eens dan![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Allebei bewerkt: ogen iets verscherpt, curves aangepast, inperfecties weggewerkt en bij de 2e grain toegevoegd.
Ik weet zeker dat Dark Angelus, Uncle, Ouwesok en nog een paar anderen uit Fot nog veel mooiere plaatjes kunnen laten zien, en om daar nou van te zeggen "leer eerst eens fotograferen" is echt kort door de bocht imho![]()
En dan graag ook wat foto's van jou om te oordelen.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:59 schreef N.icka het volgende:
[..]
nee ik ga niet oordelen over jou fotos . Ik reageerde over het photoshoppen in het wedstrijd topic.
Wat een rare insteek. Alsof je alleen maar wat mag zeggen als je zelf foto's post.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:00 schreef Susteren het volgende:
[..]![]()
Post gewoon wat foto's man, kritiek hebben zonder eigen werk te tonen
Tuurlijk "mag" het, maar het is gewoon onsportief en tevens vrij dom om als nieuweling hier (ik herken je naam in ieder geval niet uit FOT) mensen die deelnemen aan een fotowedstrijd over één kam te scheren, te zeggen dat ze eerst moeten leren fotograferen en dan zelf geen foto's tonen (omdat ze waarschijnlijk nog lager qua niveau zijn dan de foto's waar je kritiek op hebtquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:01 schreef N.icka het volgende:
[..]
Wat een rare insteek. Alsof je alleen maar wat mag zeggen als je zelf foto's post.
Dan heb je toch mijn punt gemist .maar dat geeft niet hoor.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:04 schreef Susteren het volgende:
[..]
Tuurlijk "mag" het, maar het is gewoon onsportief en tevens vrij dom om als nieuweling hier (ik herken je naam in ieder geval niet uit FOT) mensen die deelnemen aan een fotowedstrijd over één kam te scheren, te zeggen dat ze eerst moeten leren fotograferen en dan zelf geen foto's tonen (omdat ze waarschijnlijk nog lager qua niveau zijn dan de foto's waar je kritiek op hebt).
Achja haters gonna hate, het blijft toch altijd een feit. Blijf jij maar lekker kritiek hebben, geen eigen werk posten en ontkennen, komt dan helemaal goed joh
Ja tuurlijkquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |