PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ferguson is een prima coach, maar soms vind ik dat hij zijn principes opzij had moeten zetten en spelers had moeten houden. Van Nistelrooy had ook een trieste aftocht...quote:
UVT tuig onder elkaar mag dat he.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:14 schreef Thorb het volgende:
Pas maar op dat TimmyTurner niet boos op je wordt, als een nieuwe het doet gaat hij flippen
Nee, duurt wel 2 sec om te laden.quote:
Echt een nare ventquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:14 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ferguson is een prima coach, maar soms vind ik dat hij zijn principes opzij had moeten zetten en spelers had moeten houden. Van Nistelrooy had ook een trieste aftocht...
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:14 schreef Thorb het volgende:
Pas maar op dat TimmyTurner niet boos op je wordt, als een nieuwe het doet gaat hij flippen
quote:
Swanseaquote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.in spoiler, want anders leest EA meeHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:25 schreef DuTank het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.in spoiler, want anders leest EA meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:26 schreef TBakkert het volgende:
[..]Kaarten besteld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee, en mijn vrienden hebben telkens geen tijd om een beetje normaal hierheen te komen.quote:
Vanmiddag om een uurtje of 1 al 10.000 van de 17.500 verkocht. Zou niet te lang wachtenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:28 schreef TBakkert het volgende:
[..]
nee, en mijn vrienden hebben telkens geen tijd om een beetje normaal hierheen te komen.
We gaan waarschijnlijk wel eigen vervoer
ALS we nog een beetje op tijd die kaarten kopen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh kak spoilerenHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
ja, ik had het gelezen, ik denk dat ik ze nog maar een berichtje stuur danquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vanmiddag om een uurtje of 1 al 10.000 van de 17.500 verkocht. Zou niet te lang wachten
Ik hoef gelukkig niet helemaal naar Alkmaar om de kaarten op te halen. Ik zei alleen tegen die mevrouw: Ik woon 5 kilometer van de kuip vandaan. Ze zei gelijk: Ik snap het. We sturen de kaarten naar u opquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:31 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ja, ik had het gelezen, ik denk dat ik ze nog maar een berichtje stuur dan
baasquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik hoef gelukkig niet helemaal naar Alkmaar om de kaarten op te halen. Ik zei alleen tegen die mevrouw: Ik woon 5 kilometer van de kuip vandaan. Ze zei gelijk: Ik snap het. We sturen de kaarten naar u op
Een beetje respect voor AZ damesquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:33 schreef TBakkert het volgende:
en toen heb je haar anaal vernederd toch?
Jeugd van tegenwoordig heeft ook geen respect meer voor de ouderen zeg. Walgelijk.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:33 schreef TBakkert het volgende:
ohh oeps, okequote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:33 schreef TBakkert het volgende:
er is nu altijd nog maar 1 vrouw bij de info-balie. Ze moesten bezuinigen in 2010 en toen werd er 1 geschraptquote:
ik schaam me alquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jeugd van tegenwoordig heeft ook geen respect meer voor de ouderen zeg. Walgelijk.
gas?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:41 schreef TBakkert het volgende:
Heeft iemand hier iets tegen Duitsers?
voornamelijk in 4-2-2-2?
Gold/silver mixje van maken dan.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:41 schreef TBakkert het volgende:
Heeft iemand hier iets tegen Duitsers?
voornamelijk in 4-2-2-2?
quote:
Zal ik naar kijken, lijkt me wel vetquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gold/silver mixje van maken dan.
Reus - Mlapa
Gotze - Leitner
Ik kan al niet meer zonder. Phone aansluiten op de autoradio, playlist kiezen en altijd goede muziekquote:
idd echt ideaal voor luie mensen zoals ikquote:
wtfquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:11 schreef DuTank het volgende:
McManaman niet geschorst voor 'horrortackle'
Die kerel had ik in het begin bij FUT, die was echt enorm baas in mijn team
Vorig jaar had hij nog 53 overall dacht ikquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:11 schreef DuTank het volgende:
McManaman niet geschorst voor 'horrortackle'
Die kerel had ik in het begin bij FUT, die was echt enorm baas in mijn team
Heb het sinds vandaag maar het is echt een mustquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik kan al niet meer zonder. Phone aansluiten op de autoradio, playlist kiezen en altijd goede muziek
Wat niet?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:20 schreef DeWesp het volgende:
Wat is precies de meerwaarde van Wefut t.o.v. Futhead en Futwiz?
Jup. De tamp-onquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:23 schreef Vijf_voor het volgende:
Binnenkort komt er een tamper plugin op de website
Haha Rijst de geile power rangerquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:28 schreef Rijst het volgende:
[..]
Rood = leider
Geel = chinees
Zwart = neger
Blauw = nerd
Roze?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:28 schreef Rijst het volgende:
[..]
Rood = leider
Geel = chinees
Zwart = neger
Blauw = nerd
wijfquote:
Dat moment dat je er achter kwam dat alle scenes met grote monsters en robots in een miniatuur-decor was opgenomen en die dingen maar 20 centimeter groot zijn.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:28 schreef Rijst het volgende:
[..]
Rood = leider
Geel = chinees
Zwart = neger
Blauw = nerd
Haha, herken je deze villain nog?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:28 schreef Rijst het volgende:
[..]
Rood = leider
Geel = chinees
Zwart = neger
Blauw = nerd
Die bedoelde ik gisterquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:30 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Haha, herken je deze villain nog?
[ afbeelding ]
Was dat niet die van de film?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:30 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Haha, herken je deze villain nog?
[ afbeelding ]
Lord Zeddquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:31 schreef Rijst het volgende:
[..]
Die bedoelde ik gisterDaar heb ik een action figure van
2 zijn van mij, ik heb een kloon op fbquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb net op fb gezet dat Tbakkert gaat eten. Heb al 10 likes te pakken
Oja dat was die iddquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:33 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Lord Zedd
@Tim86; Nee ik denk dat jij Ooze bedoelt
[ afbeelding ]
Alhoewel Lord Zedd wel een kleine rol erin had. Samen met Rita Repulsa en de anderen.
Die laatste vond ik niet zo, die andere 2 wel. Was echt megafan van Turtlesquote:
Balo speelt in elk geval beter dan Muriel, Jovetic ben ik te arm voorquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:35 schreef ThadCastle het volgende:
Iemand hier met IF Jovetic, Muriel en Balotelli gespeeld?
Wie was de beter?
Balotelli is veel beter dan Muriel in ieder geval, al vind ik Muriel ook wel een baasje.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:35 schreef ThadCastle het volgende:
Iemand hier met IF Jovetic, Muriel en Balotelli gespeeld?
Wie was de beter?
Spidermanquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die laatste vond ik niet zo, die andere 2 wel. Was echt megafan van Turtles
Die Batman en X-Men cartoons waren ook vet..die zijn eigenlijk nog steeds best tof
Oke. Naast IF Milito, Balo of Jovetic?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Balotelli is veel beter dan Muriel in ieder geval, al vind ik Muriel ook wel een baasje.
die keek ik echt graagquote:
ja maar saaiquote:
Ja wel af en toe gezien maar nooit heb het gevolgdquote:
weet niet of dat echt helpt, niet dat het me echt dwars zit, maar hij doet gewoon grof tegenover mijn ouders en stelt zijn eigen belangen voor die van een groep van zo'n 7 manquote:
Jovetic heb ik niet mee gespeeld, maar misschien fijner om hem te gebruiken omdat hij aardig snel is..handig voor naast Militoquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:38 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Oke. Naast IF Milito, Balo of Jovetic?
Ja. Met vrouwen. En dan niet antwoorden op jouw berichtjequote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:38 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb hier zo'n hekel aan hè.
[ afbeelding ]
Ohja haha zo slecht was datquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:40 schreef Tim86 het volgende:
Of dit..slappe aftreksel van Power Rangers
VRquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:40 schreef Tim86 het volgende:
Of dit..slappe aftreksel van Power Rangers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |