als ze net zo dik was als Adele had ik nog nooit een nummer van haar gehoord behalve dan Skyfall.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:03 schreef JRRY het volgende:
[..]
Als ze betere muziek zou hebben? En net zo dik was als Adele, had je dr dan hoger gegeven?
he? ok maar Beyonce is gewoon vocaal een van de beste artiesten in industry en ook qua performance.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:09 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
als ze net zo dik was als Adele had ik nog nooit een nummer van haar gehoord behalve dan Skyfall.
je ondertitel, pizza hoopt dat 'come waste your millions here' mee wordt bedoelt zijn miljoenen zaadcellenquote:
kom hier je miljoenen verspillen (geef het aan arachide)quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ondertitel: 'Come waste your millions here', wat houdt het in?
Is de eerste zin van van het eerste nummer op het eerste album van mijn favoriete band.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ondertitel: 'Come waste your millions here', wat houdt het in?
Ja maar waarom zou iemand dat doen?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:11 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
kom hier je miljoenen verspillen (geef het aan arachide)
Aah okéquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:12 schreef arachide. het volgende:
[..]
Is de eerste zin van van het eerste nummer op het eerste album van mijn favoriete band.
Muse. Het nummer heet sunburn.
omdat ze lief isquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja maar waarom zou iemand dat doen?
Jawel maar niet icm facebookquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:04 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
kom je zulke dingen nooit tegen?![]()
dat vraagt facebook steeds als ik een link doorstuur aan iemand
Deze ken ikquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:12 schreef arachide. het volgende:
[..]
Is de eerste zin van van het eerste nummer op het eerste album van mijn favoriete band.
Muse. Het nummer heet sunburn.
quote:
nee jij niet, maar bedrijven die miljoenen zo makkelijk aan 'niks' uitgeven nuquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
O? dus daarom zou ik miljoenen aan iemand uitgeven?
Leuk nummer, ik snap waarom je het mooi vindt.quote:
Ik heb mijn ondertitel vooral gekozen omdat ik de zin wel fancy vond en eerste van eerste van eerste. En het past mooi bij mij UI. (hoes van single. Butterflies and Hurricanes)quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:15 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
nee jij niet, maar bedrijven die miljoenen zo makkelijk aan 'niks' uitgeven nuofzo
als ik 5 miljoen had mag tax heus wel 2,5 miljoen hebbenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
O? dus daarom zou ik miljoenen aan iemand uitgeven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |