Daar wordt je rimpelig van en kan je bepaalde handelingen niet doen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:11 schreef Trollscience het volgende:
[..]
bad is warmer en daar kun je ook in slapen
gr
shag draaienquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Daar wordt je rimpelig van en kan je bepaalde handelingen niet doen.
gr
film kijken in bad is misschien wel riskant jaquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Daar wordt je rimpelig van en kan je bepaalde handelingen niet doen.
gr
daar kun je je niet lekker in omdraaien en verstoppen in dekensquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:11 schreef Trollscience het volgende:
[..]
bad is warmer en daar kun je ook in slapen
gr
Dat is precies waar ik op doelde!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
daar kun je je niet lekker in omdraaien en verstoppen in dekens
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Alsof ik jou dat aan je neus ga hangen
afhankelijk van de diepte van je bad kan je je er wel in verstoppen hoorquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
moet je je dekens mee in bad nemenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
1) je doet het wel en je bent er van afquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik wil mn tanden niet poetsen want dan moet ik die staafjes er doorheen raggen
staafjes??quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
water maakt de dekens zwaarquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:19 schreef Trollscience het volgende:
[..]
moet je je dekens mee in bad nemen
zal ik jou in bad verstoppenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:18 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
afhankelijk van de diepte van je bad kan je je er wel in verstoppen hoor
als ik daarna nog leefquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
zal ik jou in bad verstoppen
Doe ik dan iets verkeerd met poetsen dan? Ik doe dat nooitquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
true, maar ik heb het spoelspul ooknog niet want ik er na moet gebruikenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
1) je doet het wel en je bent er van af
2) je doet het niet en je tandvlees gaat steeds meer pijn doen tot het bloed je mond uit loopt en er maden in je mond gaan broeden.
Nouja, je kan vast wel een dag wachten als je er echt tegen op ziet.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
true, maar ik heb het spoelspul ooknog niet want ik er na moet gebruiken
ik ben naar de tandarts geweest vanochtend en ze heeft tandsteen verwijderd want mn tandvlees was ontstoken, nu moet ik iedere dag voor 2 week lang met van die kleine wc borstel staafjes tussen mn tanden in mn tandvlees raggen om het schoon te houden.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Doe ik dan iets verkeerd met poetsen dan? Ik doe dat nooit
of een waterbed hihiquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja dan kan ik beter in bed liggen
had je beter moeten poetsennnnnquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik ben naar de tandarts geweest vanochtend en ze heeft tandsteen verwijderd want mn tandvlees was ontstoken, nu moet ik iedere dag voor 2 week lang met van die kleine wc borstel staafjes tussen mn tanden in mn tandvlees raggen om het schoon te houden.
EN DAT DOET FUCKING PIJN
Klinkt wel flink pijnlijkquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik ben naar de tandarts geweest vanochtend en ze heeft tandsteen verwijderd want mn tandvlees was ontstoken, nu moet ik iedere dag voor 2 week lang met van die kleine wc borstel staafjes tussen mn tanden in mn tandvlees raggen om het schoon te houden.
EN DAT DOET FUCKING PIJN
medicinale marihuanaquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
EN DAT DOET FUCKING PIJN
auw dat klinkt als een soa-test voor mannen met zo'n wattenstaafje in je ...quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
EN DAT DOET FUCKING PIJN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |