Ongeveer de enige die mijn auto meekrijgt.. is mijn exquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:00 schreef Sounddragon het volgende:
Autodelen
Alleen al vanwege het feit dat mensen niet normaal kunnen omgaan met spullen van anderen.
Exact wat ik doe als de eigenaar van de bak een bedrijf is oid, dan boeit het nietquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:36 schreef Anno1982 het volgende:
Dacht het niet, ik zit niet te wachten op één of andere idioot die hem met koude motor flink afragt
Stuiterende koppeling meegemaakt bij een auto met 50.000 op de tellerquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:26 schreef Fer het volgende:
Als je een paar keer een leenauto van de garage hebt meegemaakt, ben je zelfs een beetje zuiniger op je leasewagen.
idd dit, the horrorquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:19 schreef 2cv het volgende:
Een gedeelde auto is tof ! Lekker met 80km/u bij een stoeprand omhoog raggen en je draait niet op voor de schade![]()
En onderhoud hoef je ook al niet te plegen, 't is toch niet jouw auto ?![]()
En heerlijk met 180 door het rode licht scheuren bij zo'n fijne camera van de pliesie. Laat de kentekenhouder maar bewijzen dat jij achter het stuur zat![]()
En lekker sigaren roken en de peuken uitdrukken in de bekleding![]()
En die aanhanger van 3500kg kan prima gesleept worden met dat kleine stadsautootje
Dat hangt er een beetje van af hoe sleets de relatie met je vrouw/vriendin isquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:23 schreef Cucumissativus het volgende:
Je gaat je vriendin/vrouw toch ook niet aan de buurman meegeven.
Bij Greenwheels is het ons nog nooit overkomen dat er geen auto beschikbaar was.Heeeeeeeel soms moeten we iets verder van huis kijken, maar eigenlijk hebben we - zelfs op feestdagen - altijd de auto die we willen, op het moment dat we hem willen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 08:37 schreef stephano1990 het volgende:
Het grootste bezwaar lijkt mij inderdaad, dat er altijd de kans bestaat, dat die ene keer in de maand dat je die auto nodig hebt, hij in gebruik is door iemand anders. Je kan er niet van op aan dat je beschikking hebt over de auto op de momenten dat jij hem nodig hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |