knuffel pussy.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:22 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
oh en natuurlijk hoi en dank je en zo. En ja en nee. En godverdomme fuck en kut.![]()
en kusje. Want dat spreek je uit als pussy.
partybucketquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:23 schreef arachide. het volgende:
[ afbeelding ]
Szzzzzzzzzzzzzzzzzzzzziiiiiiiiiiiiiiiiiget
het is zo moeilijkquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:24 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
knuffel pussy.
Het lijkt me best leuk om dat te kunnen, de enige taal die ik kan die ik niet op school heb geleerd is Italiaans, en dat kan ik alleen verstaan en lezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In deze takkezooi heb ik 10 dagen geleefd. Die emmers spaarde we.
#TeamMiley
omdat je dingen achter woorden plakt om aan te geven wie/waar je bedoelt. En dat is raar. En er zijn twee woorden voor rood. Maar je mag de ene alleen voor bepaalde dingen gebruiken en de andere ok en geen logica.quote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:25 schreef hamerhaaitje het volgende:
Bij mensen die een transformer als profielfoto hebben denk ik altijd wtf ben je een auto ofzo
Dat heeft Russisch ook volgens mijquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:29 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
omdat je dingen achter woorden plakt om aan te geven wie/waar je bedoelt. En dat is raar. En er zijn twee woorden voor rood. Maar je mag de ene alleen voor bepaalde dingen gebruiken en de andere ok en geen logica.
Ik bedacht me dat ik foto's aan het uitzoeken was.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:29 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
I feel ya.
Hoe kwam jij bij deze opmerking?
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:32 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik bedacht me dat ik foto's aan het uitzoeken was.
Dan heb ik alleen maar kakjarenquote:
Spaansquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat heeft Russisch ook volgens mijik zou het niet kunnen
Als jij een taal zou mogen leren he, welke taal zou dat dan zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |