knuffel pussy.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:22 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
oh en natuurlijk hoi en dank je en zo. En ja en nee. En godverdomme fuck en kut.![]()
en kusje. Want dat spreek je uit als pussy.
partybucketquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:23 schreef arachide. het volgende:
[ afbeelding ]
Szzzzzzzzzzzzzzzzzzzzziiiiiiiiiiiiiiiiiget
het is zo moeilijkquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:24 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
knuffel pussy.
Het lijkt me best leuk om dat te kunnen, de enige taal die ik kan die ik niet op school heb geleerd is Italiaans, en dat kan ik alleen verstaan en lezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In deze takkezooi heb ik 10 dagen geleefd. Die emmers spaarde we.
#TeamMiley
omdat je dingen achter woorden plakt om aan te geven wie/waar je bedoelt. En dat is raar. En er zijn twee woorden voor rood. Maar je mag de ene alleen voor bepaalde dingen gebruiken en de andere ok en geen logica.quote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:25 schreef hamerhaaitje het volgende:
Bij mensen die een transformer als profielfoto hebben denk ik altijd wtf ben je een auto ofzo
Dat heeft Russisch ook volgens mijquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:29 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
omdat je dingen achter woorden plakt om aan te geven wie/waar je bedoelt. En dat is raar. En er zijn twee woorden voor rood. Maar je mag de ene alleen voor bepaalde dingen gebruiken en de andere ok en geen logica.
Ik bedacht me dat ik foto's aan het uitzoeken was.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:29 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
I feel ya.
Hoe kwam jij bij deze opmerking?
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:32 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik bedacht me dat ik foto's aan het uitzoeken was.
Dan heb ik alleen maar kakjarenquote:
Spaansquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat heeft Russisch ook volgens mijik zou het niet kunnen
Als jij een taal zou mogen leren he, welke taal zou dat dan zijn?
Zijn liedje Keep Your Head Up is leuk, leuker dan die andere Keep Your Head Up van die andere en die cover van Sandra Nieuwland van de voisquote:
Ja maar zijquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:48 schreef JRRY het volgende:
[..]
Zijn liedje Keep Your Head Up is leuk, leuker dan die andere Keep Your Head Up van die andere en die cover van Sandra Nieuwland van de vois
Sandraquote:
Ja bah alles in het sloom zingenquote:
Dat weet je niet.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
ze heeft vast een mooie persoonlijkheid
Ja en beggin' heeft ze ook lelijk gezongenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:50 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja bah alles in het sloom zingen
iiiiiiiiiiiiii--------iiiiiiiiifffffff youuuuuuuuuuuuu--ouuuuuuu reiieeee---------eaaaaaaaalllyyyyyyy want moooooooooaaaa-aaaaoooooooooooooreeeeeeeeeee
TUM TUMquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:53 schreef supersof het volgende:
I hear your heart beat to the beat of the drumsssss
tiktok on the clock but the party wont stopquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:53 schreef supersof het volgende:
I hear your heart beat to the beat of the drumsssss
Je bent zelf casual.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
haha casual, bekendste nummer alles
Ik heb al Wildlife; Somewhere at the Bottom of the River Between Vega and Altair stuk geluisterd, en ik vind dit het beste nummerquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
haha casual, bekendste nummer alles
AND ED IF YOU HEAR ME, I THINK OF YOU OFTENquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:07 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
I'M KEEPING MY DISTANCE
FROM HOTELS AND JESUS AND BLOOD ON THE CARPET
the end.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:08 schreef Trollscience het volgende:
[..]
AND ED IF YOU HEAR ME, I THINK OF YOU OFTEN
THAT'S ALL I CAN OFFER, THAT'S ALL THAT I KNOW HOW TO DO
die heb je al eens gestuurdtdtquote:
Ik heb The Doors hiervoor op pauze gezet so it better be good.quote:
Bury your Flame? New Storms For Older Lovers? Harder Harmonies? The Most Beautiful Bitter Fruit?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik heb al Wildlife; Somewhere at the Bottom of the River Between Vega and Altair stuk geluisterd, en ik vind dit het beste nummer
Bah wat een saai nummer.quote:
I see everything?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:11 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Bury your Flame? New Storms For Older Lovers? Harder Harmonies? The Most Beautiful Bitter Fruit?
King's park is leuker, door:quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:11 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Bury your Flame? New Storms For Older Lovers? Harder Harmonies? The Most Beautiful Bitter Fruit?
La Dispute gaat mij meer om de tekst tbh.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:13 schreef Trollscience het volgende:
[..]
tekstueel erg goed maar instrumentaal minder (dan de andere nummers) imo
kloptquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:12 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dan heb je het niet helemaal geluisterd
okquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
King's park is leuker, door:
"Can I still get into heaven if I kill myself?
Can I still get into heaven if I kill myself?
Can I ever be forgiven cuz I killed that kid?
It was an accident I swear it wasn't meant for him!
And if I turn it on me, if I even it out, can I still get in or will they
Send me to hell?
Can I still get into heaven if I kill myself?"
Ik moest huilen.quote:
Kut nu moet ik 'm helemaal gaan luisteren.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:15 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik moest huilen.
Dus het liedje is enorm goed of ik ben emotioneel labiel.
Waarschijnlijk een combinatie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
awwquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:15 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik moest huilen.
Dus het liedje is enorm goed of ik ben emotioneel labiel.
Waarschijnlijk een combinatie.
Het is niet slecht.quote:
als je te lui bent om op te staan voor eten wil je niet heel graag eten.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:20 schreef Hypocriet het volgende:
ik wil eten maar ik heb een zin om op te staan
welquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als je te lui bent om op te staan voor eten wil je niet heel graag eten.
Hup opstaan
Wat eet je?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:27 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
het is al goedik heb eten
nu hou ik weer van je
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
DEZE KENNEN JULLIE NIET NU KAN IK OOK HIPSTEREN![]()
Je bent echt een heel slechte trollquote:
nee geen drank, naar een gesprrek met 2 mensen die beweren ik bedreig en mishandel hun zonder enig bewijsquote:
ik troll niet a mattiequote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je bent echt een heel slechte troll
bedreiging en mishandeling bij politie geweest hun hebben het geseponeerd en nu bemoeid school zich er mee en DWINGT mij een contract te tekenen, dat ik hun met rust laat, en natuurlijk niet van 2 kanten.quote:
Hoeveel reken je bij miderjarige ?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:36 schreef Hypocriet het volgende:
en niet geheel onbelangrijk; hoeveel krijg ik betaald?
Ik doe ook niet kattig als ik honger hebquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Laat haar, ze heeft honger
kerel waarom bedreig/mishandel je iemand?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:36 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
bedreiging en mishandeling bij politie geweest hun hebben het geseponeerd en nu bemoeid school zich er mee en DWINGT mij een contract te tekenen, dat ik hun met rust laat, en natuurlijk niet van 2 kanten.
50 euro per uur lijkt me redelijk.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:36 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Hoeveel reken je bij miderjarige ?
waarschijnlijk heb je dat ook gewoon gedaanquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:28 schreef OmgevallenFlat het volgende:
27ste moet ik een gesprek aangaan met 2 jongens die mij beschuldigen van mishandeling en bedreigijng
Ik heb het toch niet gedaan, anders was er heus wel bewijs geweest van verwondingenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:38 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
kerel waarom bedreig/mishandel je iemand?
[..]
50 euro per uur lijkt me redelijk.
waarom heb politie het geseponeerd dan?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:38 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
waarschijnlijk heb je dat ook gewoon gedaan
ik drink niet nerdquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:38 schreef Trollscience het volgende:
wow omgevallenflat echt respect je bent 14 en je hebt vaste advocaten en je rookt en drinkt en blowt en je bent echt superstoer. punt is dat het ons geen kanker boeit dus flikker op, groetjes
weet ik niet, ik wil dat ie terug in zn moeders hol gaatquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:39 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
zweden? Schotland? Waar kwam die kerel vandaan.
Finlandquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:39 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
zweden? Schotland? Waar kwam die kerel vandaan.
Niet liegen tegen je advocaat. Anders kan ik je ook niet helpen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:38 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik heb het toch niet gedaan, anders was er heus wel bewijs geweest van verwondingen
jij moet weg naar de afval plekquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:39 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
weet ik niet, ik wil dat ie terug in zn moeders hol gaat
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:40 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Niet liegen tegen je advocaat. Anders kan ik je ook niet helpen.
ik zei datzelfde net al tegen jou, niet hetzelfde zeggen, is niet leukquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:40 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
jij moet weg naar de afval plek
hoezo?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:40 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Laten we hem alsnog naar schotland sturen
gekke idiootquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik zei datzelfde net al tegen jou, niet hetzelfde zeggen, is niet leuk
blablablablaquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:40 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]het is niet voor niks geseponeerd
kknurdje lkkkr wow spele togquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:41 schreef Trollscience het volgende:
oh omdat ik een bril draag haha ben idd echt fakking nerd
haha ja man xdxdquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:41 schreef Trollscience het volgende:
oh omdat ik een bril draag haha ben idd echt fakking nerd
twitter:prinsesdylan twitterde op dinsdag 19-03-2013 om 15:23:58hoe vaak zou jij blowjobs geven als jongens klaarkwamen met chocoladepudding nou ik weet het wel hoor reageer retweet
je weet dat dit niet mag posten hequote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:45 schreef Trollscience het volgende:
twitter:prinsesdylan twitterde op dinsdag 19-03-2013 om 15:23:58hoe vaak zou jij blowjobs geven als jongens klaarkwamen met chocoladepudding nou ik weet het wel hoor reageer retweet
mental imagequote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:45 schreef Trollscience het volgende:
hOEZO NIETquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:46 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
je weet dat dit niet mag posten he
ga weg dylanquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:46 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
je weet dat dit niet mag posten he
Dus Hypo, over zaterdag heh.quote:
Wat mag dan niet?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:47 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik deed het ook is toen mogt het ook niet
Wat.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:45 schreef Trollscience het volgende:
het mag gewoon maar de mods zitten in een complot tegen jouquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:48 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
mensen hun tweets online zetten want ik niet snap want op twitter staat het al online
Iets met anonimiteit, persoonlijk info, blablaquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:48 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
mensen hun tweets online zetten want ik niet snap want op twitter staat het al online
maar het ziet er heel vies uit waarschijnlijkquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha stiekem zou het wel een verbetering zijn
Nou ja je wou toch eten tijdens de seks proberen?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:48 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
je wilt chocoladepudding uit je lul laten komen ja?
net alsof het er nu zo lekker uit zietquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:48 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
maar het ziet er heel vies uit waarschijnlijk
Mijn penisquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
net alsof het er nu zo lekker uit ziet
Neequote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nou ja je wou toch eten tijdens de seks proberen?
Hypo wil meer tijgerpunten ja?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nou ja je wou toch eten tijdens de seks proberen?
Doen we dat.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:50 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nee
Pizza
Seks
meer pizza
meer seks
pizza
seks
ijs
denk ik.
Maar niet tegelijk.
lkkrquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:50 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nee
Pizza
Seks
meer pizza
meer seks
pizza
seks
ijs
denk ik.
Maar niet tegelijk.
Die kent elk detail al hoor.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja bewaar de details maar voor Hypo
beter dan bruin jaquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
net alsof het er nu zo lekker uit ziet
ik verslikte me in mijn chips.quote:
3x seks maar?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:50 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nee
Pizza
Seks
meer pizza
meer seks
pizza
seks
ijs
denk ik.
Maar niet tegelijk.
Oh dank jequote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:50 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
beter dan bruin ja
[..]
ik verslikte me in mijn chips.
je hebt ook witte sjokolaquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:50 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
beter dan bruin ja
[..]
ik verslikte me in mijn chips.
In ongeveer 30-45 minuten tijd.quote:
wel jammer dat ze niet meteen door kunnen gaan als ze klaar zijn gekomen eigenlijk.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Gewoon 9x en alle 9 keer gemiddeld 30 minuten minstens
dat is lekker jaquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
cappuchino sjokola is cremekleur achtig
Kan wel, maar is redelijk pijnlijk.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:53 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
wel jammer dat ze niet meteen door kunnen gaan als ze klaar zijn gekomen eigenlijk.
gewoon terwijl ze er nog inzitten rusten en daarna weer doorquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:53 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
wel jammer dat ze niet meteen door kunnen gaan als ze klaar zijn gekomen eigenlijk.
Je accepteert die pijn maar.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:54 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Kan wel, maar is redelijk pijnlijk.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
gewoon terwijl ze er nog inzitten rusten en daarna weer doordat is hoe wij rollen
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:50 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nee
Pizza_Pepperoni
Seks
meer Pizza_Pepperoni
meer seks
Pizza_Pepperoni
seks
ijs
denk ik.
Maar niet tegelijk.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
gewoon terwijl ze er nog inzitten rusten en daarna weer doordat is hoe wij rollen
Wat vind je van mijn gestijlde schaamhaar?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wel een mooie vorm, ook mooie kleur wel.
JA IEMAND DIE MIJ SNAPTquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:54 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Kan wel, maar is redelijk pijnlijk.
ik lachte weer hardop.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wat vind je van mijn gestijlde schaamhaar?
ja alleen dan knuffelen terwijl hij er nog inzitquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:56 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
toch gewoon seks en dan knuffelen en dan weer seks en dan knuffelen en dan weer seks?
Wel opvallend dat het rood geverfd is.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wat vind je van mijn gestijlde schaamhaar?
rood meesterrasquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wel opvallend dat het rood geverfd is.
hoe doe je dat danquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja alleen dan knuffelen terwijl hij er nog inzit
Je zal gemist worden.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:57 schreef OmgevallenFlat het volgende:
bay bay ik ga voor altijd weg van deze forum.nl
Opbokken inderdaad.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:57 schreef OmgevallenFlat het volgende:
denken dat dat 20 minuten duurtquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:57 schreef Trollscience het volgende:
[..]
lkkr 20 minuten met een slappe in je kut
neeh niet, boeit me ook verders niet maar ja het is vervelend aan het worden de haat voor niksquote:
jammerquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:57 schreef OmgevallenFlat het volgende:
knap dat je vent in minder dan 20 minuten weer geil genoeg voor een orgasme kan wordenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
denken dat dat 20 minuten duurt
terechte haat, wij motten geen finnen hierquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:58 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
neeh niet, boeit me ook verders niet maar ja het is vervelend aan het worden de haat voor niks
ja hallo denk ik ga de hele tijd op de tijd letten tijdens het neukenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]
knap dat je vent in minder dan 20 minuten weer geil genoeg voor een orgasme kan worden
mensen die geen verstand hebben van de mannelijke anatomie
Trollie leg uit. Ik snap het niet.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]
knap dat je vent in minder dan 20 minuten weer geil genoeg voor een orgasme kan worden
mensen die geen verstand hebben van de mannelijke anatomie
ok ik moet geen hollandersquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
terechte haat, wij motten geen finnen hier
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Mensen met relaties![]()
Die weten gewoon niet hoe ze goed moeten mastruberen
betalen jij mijn reis dan kan je gelijk afvallen van het werkenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
verhuis dan naar Finland man
Als je als man klaarkomt ben je heerlijk uitgeput, je hele lichaam voelt moe aan en het liefste ga je lekker in bed liggen (met een peuk) en een matige sitcom. Tevens is je zaakje zo gevoelig dat bijna iedere aanraking pijnlijk is op dat moment.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:59 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Trollie leg uit. Ik snap het niet.
ik voel jequote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:01 schreef 2Happy4U het volgende:
best wel erg dat ik bij de huisarts 40 minuten moest wachten op een gesprek van 5 minuten
Ik zat er de vorige keer anderhalf uur. Ik win. PAH.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:01 schreef 2Happy4U het volgende:
best wel erg dat ik bij de huisarts 40 minuten moest wachten op een gesprek van 5 minuten
Kom me voelen.quote:
Cool. Hoelang duurt dat?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:01 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Als je als man klaarkomt ben je heerlijk uitgeput, je hele lichaam voelt moe aan en het liefste ga je lekker in bed liggen (met een peuk) en een matige sitcom. Tevens is je zaakje zo gevoelig dat bijna iedere aanraking pijnlijk is op dat moment.
rokenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:01 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Als je als man klaarkomt ben je heerlijk uitgeput, je hele lichaam voelt moe aan en het liefste ga je lekker in bed liggen (met een peuk) en een matige sitcom. Tevens is je zaakje zo gevoelig dat bijna iedere aanraking pijnlijk is op dat moment.
Alles goed?quote:
Komt een hormoon vrij dat je behoorlijk slaperig word. Maximale actie die je dan kan verwachten is knuffelenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:01 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Je hangt met je zaakje boven het urinoir, pakt je pener, richt op een willekeurige plek in het urinoir en je laat jezelf gaan. Makkelijk zat.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:02 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Cool. Hoelang duurt dat?
En en en en
Ik snap niet hoe een man staand kan plassenPizza en Heppie probeerden het uit te leggen maar ik snap het niet
Ik barst ook van de koppijnquote:
lolquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je hangt met je zaakje boven het urinoir, pakt je pener, richt op een willekeurige plek in het urinoir en je laat jezelf gaan. Makkelijk zat.
ik dacht dat je was opgeflikkerdquote:
als je gaat slapen is het sowieso de volgende morgen weg, en anders na ongeveer een half uur - een uur. Maar het is echt een heerlijk gevoelquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:02 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Cool. Hoelang duurt dat?
En en en en
Ik snap niet hoe een man staand kan plassenPizza en Heppie probeerden het uit te leggen maar ik snap het niet
maar na een tijdje stopt dat. En dan komen er toch steeds kleine drupjes uit. En dan zit de hele boel toch onder?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je hangt met je zaakje boven het urinoir, pakt je pener, richt op een willekeurige plek in het urinoir en je laat jezelf gaan. Makkelijk zat.
Wapperen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:05 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
maar na een tijdje stopt dat. En dan komen er toch steeds kleine drupjes uit. En dan zit de hele boel toch onder?
Denken dat elke man staand plastquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:05 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
maar na een tijdje stopt dat. En dan komen er toch steeds kleine drupjes uit. En dan zit de hele boel toch onder?
Niet als ie er recht boven hangtquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:05 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
zittend plassenquote:
jaquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jij mikt buiten het urinoir?
paracetamol genomen?quote:
Nee want je hebt je penis toch buiten je broek hangen danquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:05 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja voel je je dan echt een mannetje?quote:
oh. En als je een stijve hebt dan?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet als ie er recht boven hangt
Al 4 vanaf vannachtquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
paracetamol genomen?
[..]
Nee want je hebt je penis toch buiten je broek hangen dan
Dan buig je voorover.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:07 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
oh. En als je een stijve hebt dan?
Dit, dan moet je gaan zitten, veel teveel moeitequote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:07 schreef 2Happy4U het volgende:
waarom zou je zittend plassen terwijl je dat ook staand kan doen????
ik durf te wedden dat hij ervan houdt om gedomineerd te worden door een vrouw in latexquote:
zittend is beter want dan plas je beter uit en krijg je geen blaasontsteking.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:07 schreef 2Happy4U het volgende:
waarom zou je zittend plassen terwijl je dat ook staand kan doen????
Oh goshquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:07 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik durf te wedden dat hij ervan houdt om gedomineerd te worden door een vrouw in latex
vond jij ook fijn tochhh ;$quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:07 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik durf te wedden dat hij ervan houdt om gedomineerd te worden door een vrouw in latex
ik plas alles eruitquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:08 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
zittend is beter want dan plas je beter uit en krijg je geen blaasontsteking.
blijf van mijn kont afquote:
Als ik een boner heb denk ik niet aan pissen en als ik moet pissen kan ik geen boner krijgenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:07 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
oh. En als je een stijve hebt dan?
ohquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als ik een boner heb denk ik niet aan pissen en als ik moet pissen kan ik geen boner krijgen
niet altijdquote:
en terechtquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:10 schreef Fok-it het volgende:
Ik voel me nu opeens wel heel onzeker door Heppie hoor, tsjonge
Gelijk haten.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
je bent zelf een matige discussie
Ik heb nu ook geen blaasontsteking.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:08 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
zittend is beter want dan plas je beter uit en krijg je geen blaasontsteking.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:11 schreef Hypocriet het volgende:
Als Heppie ooit doodgaat mag ik zijn piem0l op sterk water zetten![]()
quote:
draag je 'm dan altijd bij je?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:11 schreef Hypocriet het volgende:
ik wel.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik heb nu ook geen blaasontsteking.
ik zou toch liever zijn hoofd hebbenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:11 schreef Hypocriet het volgende:
kan ook jaquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:12 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ja![]()
![]()
![]()
Ik kan hem natuurlijk ook laten opzettenzou dat werken?
Ik wilde hem als dildo gebruiken, maar dat idee is ook wel tof natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
kan ook jaen dan op je hoofd zetten
![]()
dan door de straten rennen en zeggen dat je een neushoorn bent
![]()
![]()
![]()
Allebeiquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:14 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik wilde hem als dildo gebruiken, maar dat idee is ook wel tof natuurlijk.
quote:
Paprika > naturelquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Als je partner rood haar heeft eet je dan sneller rode chips dan als je partner blond is? En als je partner blond is eert je dan sneller gele chips?
Ja, en als je een kabouter als partner hebt eet je alleen maar mini-porties.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Als je partner rood haar heeft eet je dan sneller rode chips dan als je partner blond is? En als je partner blond is eert je dan sneller gele chips?
Dus jouw partner zou miniporties eten?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, en als je een kabouter als partner hebt eet je alleen maar mini-porties.
Als ik een kabouter zou zijn wel ja.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dus jouw partner zou miniporties eten?
ik durf niet te klikken.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Zo terug, even hierop trekken http://www.escapistmagazine.com/gallery/view/35/10239/1156.4 grgr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |