Kut. Ziek en de hoofdpersoon in mijn boek ging inderdaad dood.quote:
nah ziekquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De adoratieAlles goed?
[..]
Leuk toch
vaak wel jaquote:
wat heb je? Welk boek?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Kut. Ziek en de hoofdpersoon in mijn boek ging inderdaad dood.
Ben je nog naar school geweest?
quote:
Ik schaam me dat ik het lees, je krijgt de naam niet te wetenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:50 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
wat heb je? Welk boek?
ja. Wel één heel uur![]()
Wat heb je dan?quote:
Achtstegroepers huilen nietquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik schaam me dat ik het lees, je krijgt de naam niet te weten
Welk uur heb je meegemaakt?
Trouwens, die band die jij laatst postte: 'la dispute' ik kende ze niet, maar ze zijn echt geweldig. Die teksten zijn zo goed
Griepje. Hoofdpijn misselijkheid en het kwik staat op 39.1 graden.quote:
aaawhquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Griepje. Hoofdpijn misselijkheid en het kwik staat op 39.1 graden.
Ging de hoofdpersoon dood aan kanker?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik schaam me dat ik het lees, je krijgt de naam niet te weten
Welk uur heb je meegemaakt?
Trouwens, die band die jij laatst postte: 'la dispute' ik kende ze niet, maar ze zijn echt geweldig. Die teksten zijn zo goed
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee, dat ga ik dus nooit lezen
lekkahquote:
Jep, het was een verrassend goed boek. Eigenlijk maar één scène die echt goed was, maarjaquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:52 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ging de hoofdpersoon dood aan kanker?
Biologieee
klopt
Ik wil niet weg uit dit fortquote:
Voor ik doodga?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jep, het was een verrassend goed boek. Eigenlijk maar één scène die echt goed was, maarja
Ik vind biologie vaak een beetje saaimaar dat ligt vast aan de leraar dan
Wat is je favoriete nummer?
Ik moest wel huilen bij het eindequote:
Begrijpelijkquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wil niet weg uit dit fort
''Niet mijn ding'' Is een lichtelijk understatement. Maar ik zal wel niet zien waarom het tof isquote:
je moet ervan houdenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
''Niet mijn ding'' Is een lichtelijk understatement. Maar ik zal wel niet zien waarom het tof is
Ik snap de zin nietquote:
quote:
Ohja?quote:
quote:
Lekker warrumquote:
Je moet er naar leren luisterenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
''Niet mijn ding'' Is een lichtelijk understatement. Maar ik zal wel niet zien waarom het tof is
je bent zelf een vreselijk boekquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:55 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Lijkt me echt een vreselijk boek
Ik vind dit dan weer heel tofquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:59 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
je moet ervan houdenik snap waarom je het niet goed vindt
![]()
smaken verschillen en zo dit dat.
de titel van het boekquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik snap de zin niet![]()
Was het wel leuk op school
Dat stukje met 'I bet they look a lot like mine' en 'she answered with her faith'
Ik vind deze beter; vooral het einde![]()
2 jaar geleden vond ik Drum 'n' Bass ook rare troep hoor, nu luister ik haast niks andersquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:00 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je moet er naar leren luisterenik vind die stem zo goed
Klopt, verschrikkelijk, weerzinwekkend, niet te lezen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je bent zelf een vreselijk boek
Diep deze.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Klopt, verschrikkelijk, weerzinwekkend, niet te lezen.
Hmmm. * Dokter bellen doet*quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:04 schreef promisionxexposed het volgende:
Why do they call penises cocks?
Because they both rise every morning
A Fault in Our Starsquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:01 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
de titel van het boekniet?
oh.
KOMT EEN VROUW BIJ DE DOKTER?
nee![]()
ja
die is ook![]()
en
Klinkt kut.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
A Fault in Our Stars
Dat je weer mensen zag dan?
Dat nummer is ook goed jamaar de teksten zijn zo goed
__!
Ze hebben diepgang, een verhaal, rijm, het klopt allemaal
Er is ook maar één leuke scène.quote:
Hoeveel foto's zijn het?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:09 schreef arachide. het volgende:
Ik ben een back up van al mijn foto's aan het maken. Al die herinneringen
verbrand het boek.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Er is ook maar één leuke scène.
Ik snap niet hoe je school leuk kan vindenga je morgen weer?
het kan hequote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hmmm. * Dokter bellen doet*
Nee, er was één scène die me raakte, dus blijft het in mijn boekenkastquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:11 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
verbrand het boek.
ik vind het ook niet meer leuk nudat ene uur was weer genoeg
ja. Twee uur
Ja ik kijk soms even als ik het niet meer zie zittenquote:
Ok beterquote:
Te veelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn de dingen waar ik overal een shitload aan foto's heb gemaakt.Dus ik ben nog even bezig.
#TeamMiley
Ik stuur mijn moederloze zoontje wel weer langsquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik kijk soms even als ik het niet meer zie zitten
Ik ook niet maar ik heb dan ook geen penis gelukkigquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ok beter
Elke ochtend, moet er neit aan denken
Niet? Zo gewoontjesquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ik heb dan ook geen penis gelukkig
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:14 schreef arachide. het volgende:
[..]
Te veelIk ben nu bij 2010. En dit:
Je hebt best wel veel vette dingen gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn de dingen waar ik overal een shitload aan foto's heb gemaakt.Dus ik ben nog even bezig.
![]()
Je maintiendrai
Heb je een EO-filter op je ondertitel zitten ofzo?quote:
Je moet leven als je jong bentquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je hebt best wel veel vette dingen gedaan![]()
Nee?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb je een EO-filter op je ondertitel zitten ofzo?
Maar dat Parijs enzo, heb je dat dan alleen gedaan, of met vrienden, of hoe heb je dat aangepaktquote:
Jup, waarom niet gewoon een i neerzetten?quote:
Omdat er kinderen van < 16 op FOK! zittenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jup, waarom niet gewoon een i neerzetten?
alsof die nooit van bitches, neuken, kutten, penissen en sletten hebben gehoord om maar een voorbeeld te noemenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:19 schreef JRRY het volgende:
[..]
Omdat er kinderen van < 16 op FOK! zitten
nou enquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
alsof die nooit van bitches, neuken, kutten, penissen en sletten hebben gehoord om maar een voorbeeld te noemen
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
alsof die nooit van bitches, neuken, kutten, penissen en sletten hebben gehoord om maar een voorbeeld te noemen
Ik ben 12 wat zijn; bitches, neuken, kutten, penissen en sletten?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Parijs was een gelukje. Want 5havo ging met school daarheen, maar ze hadden plaatsen over. Ik zat in een kleine fransklas, dus wij mochten allemaal mee (wel tegen betaling natuurlijk) en wij mochten gewoon onze gang gaan in parijs terwijl de rest een programma af moest leggen. Dat voelde wel aan als vakantie.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar dat Parijs enzo, heb je dat dan alleen gedaan, of met vrienden, of hoe heb je dat aangepakt?
jij noemt je lul nog een slurfje ja?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ben 12 wat zijn; bitches, neuken, kutten, penissen en sletten?
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:19 schreef JRRY het volgende:
[..]
Omdat er kinderen van < 16 op FOK! zitten
Plasserquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jij noemt je lul nog een slurfje ja?
plassertjequote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:18 schreef JRRY het volgende:
[..]
One Direction maakte daar eens een heel mooi liedje over.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
pizza raakt voor het eerst zijn plasser aan deel 1
Dat is wel heel vetquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:20 schreef arachide. het volgende:
[..]
Parijs was een gelukje. Want 5havo ging met school daarheen, maar ze hadden plaatsen over. Ik zat in een kleine fransklas, dus wij mochten allemaal mee (wel tegen betaling natuurlijk) en wij mochten gewoon onze gang gaan in parijs terwijl de rest een programma af moest leggen. Dat voelde wel aan als vakantie.
Londen was met een vriendin en we sliepen bij familie. En deze zomer ga ik weer naar Londen met een vriendin, maar dan blijven we in een hostel. Want hostels zijn awesome.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je maintiendrai
Wat is een lul?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ze benne allebei kutquote:
50 smaken pizza.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
pizza raakt voor het eerst zijn plasser aan deel 1
o sorry k*tquote:
Thermometer?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat wat je elke week gewillig in je poepert steekt
kanker, sorry voor t foutjequote:
quote:
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dus..
Voel je je nu stoer omdat je kanker zei?
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:24 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat is wel heel vetIk heb toffe dingen meegemaakt in hostels.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#TeamMiley
niet alleen stoer, maar kankerstoerquote:
Zoals?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:27 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb toffe dingen meegemaakt in hostels.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Oh daar is ie al sof, hij heeft wat te drinken meegenomen
[ afbeelding ]
gvdquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
niet alleen stoer, maar kankerstoer
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik ga me er niet druk om maken, tenzij het als persoonlijke belediging wordt gebruikt.quote:
sherlockquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hoe vond je die post zo snel?
Godverdomme wat kinderachtigquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nederlanders die ook aan het backpacken waren, dat soort dingen. En nog wat dingen waar ik verder niet over doorga.quote:
Vet, ik ga een hostel uitzoeken voor deze zomervakantie.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:30 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nederlanders die ook aan het backpacken waren, dat soort dingen. En nog wat dingen waar ik verder niet over doorga.
Ik kan me er gewoon niet over opwinden.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga me er niet druk om maken, tenzij het als persoonlijke belediging wordt gebruikt.
Wat kinderachtig, godverdomme.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Godverdomme wat kinderachtig
ohja dat was hemquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat kinderachtig, godverdomme.
Ach ik gebruik het zelf niet, maar ga verder geen energie verspillen aan anderen die het wel doen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:30 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik kan me er gewoon niet over opwinden.
Verdoriequote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:31 schreef JRRY het volgende:
godverdomme is anders ook niet zo netjes eigenlijk
En dan doen ze in 'Murica moeilijk over ''fuck''quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Eigenlijk is het juist goed als je het woord kanker gebruikt, want dan haal je de kracht uit het woord, als iedereen het nou zou gebruiken, dan zou niemand erover zeiken.
Alleen jammer dat het een ziekte is waar mensen aan doodgaan.
Mocht je nog geen plannen hebben voor de zomervakantie en heb je enigzins budget. (Wij hadden in totaal, dus van tickets tot hostels tot festivalentree tot eten en souvenirs, 1000 euro p. p, waarvan 500 voor treinticket en festivalticket, voor 3 weken backpacken) Ga dan lekker interrailen. Ervaring van je leven, ik zeg het je.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Vet, ik ga een hostel uitzoeken voor deze zomervakantie.
In Engeland mag je het woord 'nigger' niet gebruiken.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En dan doen ze in 'Murica moeilijk over ''fuck''
mensen die geloven in god kunnen de pot op, die zijn niet ernstig ziek en kunnen daar ook niet dood aan gaan.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:31 schreef JRRY het volgende:
godverdomme is anders ook niet zo netjes eigenlijk
ik voel me niet aangesproken maar tog doei.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:34 schreef promisionxexposed het volgende:
Yeah naar huis, so long gayboys
Zoveel budget heb ik helaas nietquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:33 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mocht je nog geen plannen hebben voor de zomervakantie en heb je enigzins budget. (Wij hadden in totaal, dus van tickets tot hostels tot festivalentree tot eten en souvenirs, 1000 euro p. p, waarvan 500 voor treinticket en festivalticket, voor 3 weken backpacken) Ga dan lekker interrailen. Ervaring van je leven, ik zeg het je.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
In Engeland mag je het woord 'nigger' niet gebruiken.
Ja oke dat is zoquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:32 schreef JRRY het volgende:
[..]
maar na het opruimen heb je een schone kamer en dat is wel heeel leuk.
Neequote:
Dat was voor drie weken hequote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:34 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Zoveel budget heb ik helaas nietmaar ik kan wel iets gaan proberen, met de trein naar Zuid-Frankrijk of iets in die richting en daar op een camping staan, en dan wat rondreizen daar
Qua qualiteit vind ik Bow Down niet eens echt onderdoen voor Thrift Shop tbh...quote:
Het zijn twee nummers, Bow Down en I Been On.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:38 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb het nummer geprobeerd, maar het is echt een kutnummer.
Echt, dat wist ik nietquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:38 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat was voor drie weken heEn dan hadden we nog een festival erbij ook. Ik heb wel eens uit zitten rekenen. Voor iets van 400 euro kan je al good-to-go zijn. Wij hadden 25 euro per dag als dagbudget en dan de treinticket van 180 euro. Dan ben je 10 dagen weg. Dan neem je zo'n land als kroatie. Daar kan je leven als koning voor een tientje per dag. En als je op campings overnacht, is het helemaal een budgetair feestje
http://nederlands.interra(...)nterrail-global-passquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Echt, dat wist ik nietdat is wel een heel mooi idee. Nu weet ik eindelijk wat ik in de zomervakantie ga doen
dankje!
*noteert*quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:46 schreef arachide. het volgende:
En even on the side: Zelden zoveel kansen op neukertjes/seks/zoenen als op dat soort vakanties.
Als ik niet bezet was gewest had ik echt in ieder land een ander kunnen hebben.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:46 schreef supersof het volgende:
Vind ik zomaar nog een half rolletje drop mentos in mijn tas die ik zaterdag kreeg van mijn oma
It's the little thingsquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:46 schreef supersof het volgende:
Vind ik zomaar nog een half rolletje drop mentos in mijn tas die ik zaterdag kreeg van mijn oma
Als je in een hostel zit bedoel je, of waar heb je dat bij?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:46 schreef arachide. het volgende:
En even on the side: Zelden zoveel kansen op neukertjes/seks/zoenen als op dat soort vakanties.
Als ik niet bezet was gewest had ik echt in ieder land een ander kunnen hebben.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Als je in een hostel zit bedoel je, of waar heb je dat bij?
Nee echt, sowieso is iedereen op vakantie wat losser. En ik verzeker je: na 8 uur in de trein heb je zo ongeveer wel met iedereen gepraat in je coupe en die daarnaast. Iedereen is jong, iedereen staat droog, iedereen heeft er zin in. Iedereen heeft weer andere avonturen, dus gesprekstof genoeg. En die ene leuke meid of die knappe jongen, die stappen over een paar uur weer uit. Je ziet elkaar nooooit meer, ja halloquote:
Eerst wat aan mijn sociale vaardigheden doenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:52 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee echt, sowieso is iedereen op vakantie wat losser. En ik verzeker je: na 8 uur in de trein heb je zo ongeveer wel met iedereen gepraat in je coupe en die daarnaast. Iedereen is jong, iedereen staat droog, iedereen heeft er zin in. Iedereen heeft weer andere avonturen, dus gesprekstof genoeg. En die ene leuke meid of die knappe jongen, die stappen over een paar uur weer uit. Je ziet elkaar nooooit meer, ja hallo
En in hostels heb je gewoon al een bed! Er wordt wat afgeneukt.
Als ik in een trein zit, zijn er verder nooit jonge mensenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:52 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee echt, sowieso is iedereen op vakantie wat losser. En ik verzeker je: na 8 uur in de trein heb je zo ongeveer wel met iedereen gepraat in je coupe en die daarnaast. Iedereen is jong, iedereen staat droog, iedereen heeft er zin in. Iedereen heeft weer andere avonturen, dus gesprekstof genoeg. En die ene leuke meid of die knappe jongen, die stappen over een paar uur weer uit. Je ziet elkaar nooooit meer, ja hallo
Aslanquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:55 schreef supersof het volgende:
Ik heb zin om Narnia te kijken en te lezen![]()
Internationale treinen. In de zomer stikt het van de interrailers. Als je een beetje de bekende routes afgaat.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Als ik in een trein zit, zijn er verder nooit jonge mensen
die heb ik echt 100 keer gekekenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:55 schreef supersof het volgende:
Ik heb zin om Narnia te kijken en te lezen![]()
Wat zijn dan de bekende routesquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:56 schreef arachide. het volgende:
[..]
Internationale treinen. In de zomer stikt het van de interrailers. Als je een beetje de bekende routes afgaat.
Dat soort vakantiesquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:52 schreef arachide. het volgende:
[..]
Tussen de meestbezochte steden. En ik denk dat iedereen wel naar Praag gaat, via munchen. En Budapest is heel geliefd, wenen in mindere mate, want duur. Parijs is ook wel veel gedaan, Berlijn. Als je tussen die steden gaat zitten, zit je wel goed. Vooral in nachttreinen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wat zijn dan de bekende routes
Maar met zo'n pas kan je helemaal gratis reizen voor 5 dagen binnen 10 dagen?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:58 schreef arachide. het volgende:
[..]
Tussen de meestbezochte steden. En ik denk dat iedereen wel naar Praag gaat, via munchen. En Budapest is heel geliefd, wenen in mindere mate, want duur. Parijs is ook wel veel gedaan, Berlijn. Als je tussen die steden gaat zitten, zit je wel goed. Vooral in nachttreinen.
Argo-postquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:59 schreef JRRY het volgende:
Seksen hoor je te doen met de mensen van wie je houdt
jaquote:
Je dacht dat mensen naar Lloret gingen omdat het strand daar zo mooi was? Overal wordt geneukt hoor. Zelfs de kindjes die met hun ouders gaan, komen wel eens iemand tegen.quote:
Budapest is awesomequote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:58 schreef arachide. het volgende:
[..]
Tussen de meestbezochte steden. En ik denk dat iedereen wel naar Praag gaat, via munchen. En Budapest is heel geliefd, wenen in mindere mate, want duur. Parijs is ook wel veel gedaan, Berlijn. Als je tussen die steden gaat zitten, zit je wel goed. Vooral in nachttreinen.
Ik nietquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:56 schreef arachide. het volgende:
[..]
Internationale treinen. In de zomer stikt het van de interrailers. Als je een beetje de bekende routes afgaat.
Even quoten voor over een paar jaar.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:59 schreef JRRY het volgende:
Hoezo datquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Op Terschelling kan je ook heel makkelijk hosselen zeiden ze. Viel vies tegen
Het beste is om van niemand te gaan houden.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:59 schreef JRRY het volgende:
Ik heb niemand kunnen hosselenquote:
ie bahquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:00 schreef arachide. het volgende:
[..]
Je dacht dat mensen naar Lloret gingen omdat het strand daar zo mooi was? Overal wordt geneukt hoor. Zelfs de kindjes die met hun ouders gaan, komen wel eens iemand tegen.
Seks gebeurt.
Ik 1 keerquote:
Verkeerde gequotequote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb niemand kunnen hosselen
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:00 schreef arachide. het volgende:
[..]
Even quoten voor over een paar jaar.
quote:
Nee houden van is leukquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Het beste is om van niemand te gaan houden.
Dan ben je de uitzondering, 90% gaat erheen om te zuipen en te neuken.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:02 schreef JRRY het volgende:
[..]
ie bah
ik zou naar Lloret gaan om de zon en strand ja.
Ik alleen om mooi bruin te worden en met mijn vriendin culturele activiteiten te plegenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:03 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dan ben je de uitzondering, 90% gaat erheen om te zuipen en te neuken.
Hoe oud ben jij?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:03 schreef arachide. het volgende:
[..]
Man, je bent 16, je hebt geen idee wat houden van is.
Ik hou echt wel van mijn familiequote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:03 schreef arachide. het volgende:
[..]
Man, je bent 16, je hebt geen idee wat houden van is.
Je houdt toch wel van je ouders enzo?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik het niet mee hoef te maken
Gewoon. Men boekt een vlucht en een hostel en men gaat.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Met alleen vrienden, hoe dan?
18, en ik weet niet wat houden van is. Wel een vermoeden, maar ik merk het vanzelf wel.quote:
Mm okee.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
18, en ik weet niet wat houden van is. Wel een vermoeden, maar ik merk het vanzelf wel.
Het ging over Budapest toch?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:04 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Gewoon. Men boekt een vlucht en een hostel en men gaat.
Dude...quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik het niet mee hoef te maken
jesquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:06 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het ging over Budapest toch?
Zo'n toffe stad.
Hoelang ben je daar geweest, en wat heb je daar gedaan?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:04 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Gewoon. Men boekt een vlucht en een hostel en men gaat.
Ja, maar houden van een ander als in liefhebben is denk ik iets anders dan houden van je ouders.quote:
Ik denk dat ik genoeg tegenspoed heb gehad om wel te mogen zeggen dat ik een idee heb wat houden van inhoudt.quote:
Week. Vrienden gezien, stad gezien, gewoon, vakantie.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hoelang ben je daar geweest, en wat heb je daar gedaan?
Ik heb hem al meer dan 5x gezien swoeisoquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:07 schreef supersof het volgende:
TitanicLijkt me echte en enge kut film
Eng?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:07 schreef supersof het volgende:
Niks engs aan, wel heel kut.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:07 schreef supersof het volgende:
Narnia dan maarquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:07 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
We moeten nog skins kijken en titanic en narnia. JA DAT MOET.
Oké, ik ga mijn vrienden informeren dat ze met mij op vakantie gaan.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:07 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Week. Vrienden gezien, stad gezien, gewoon, vakantie.
He kut nu heb je het gespoiledquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:07 schreef arachide. het volgende:
[..]
Niks engs aan, wel heel kut.
Spoiler: de boot zinkt.
neem mij mee.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Oké, ik ga mijn vrienden informeren dat ze met mij op vakantie gaan.
Je wil niet bij iemand zijn die je intens gelukkig maakt? Die je nooit meer kwijt wil?quote:
Dat hou je niet volquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:09 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Anders geheelonthouding. En ik meen het.
Weet ik niet. Eerste film was wel leuk dacht ik.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik zou niets kijken man, stuk voor stuk rare shit.
Oh okkéquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:09 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Anders geheelonthouding. En ik meen het.
spoiler1: je hebt iemand niet voor altijd lief.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je wil niet bij iemand zijn die je intens gelukkig maakt? Die je nooit meer kwijt wil?
Budapest jaquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:09 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
vertrouw je me niet of zo?
[..]budapest ja?
Narnia valt echt heel erg tegen, alleen het eerste deel is een beetje leuk.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Weet ik niet. Eerste film was wel leuk dacht ik.
[..]
Oh okké
waarom wil je niet met mij gaan?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:09 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
vertrouw je me niet of zo?
[..]budapest ja?
Ik kijk alleen leuke films tochquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Weet ik niet. Eerste film was wel leuk dacht ik.
[..]
Oh okké
Wie zegt dat? Misschien is die er dus wel. Die ben ik nog niet tegengekomen maar ik heb geen spijt gehad van iemand te hebben gehouden. Voor zover ik weet wat houden van is natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
spoiler1: je hebt iemand niet voor altijd lief.
spoiler2: geluk is geen absolute staat van zijn.
spoiler3: we gaan allemaal dood.
ja, water enzo. Ik kijk nooit films met onderwaterscenes ofzoquote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:11 schreef supersof het volgende:
[..]
ja, water enzo. Ik kijk nooit films met onderwaterscenes ofzo
Ja ik ook, maar met iemand anders is wel een stuk leuker hoorquote:
Neequote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:11 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik kijk alleen leuke films tochoké titanic is kut. Maar die moet je gezien hebben
ja
Misschienquote:
Ja watquote:
kusjeknuffelsuccesquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nee
[..]
Misschien
Naar de dokter kus
Nee, je kan niet langer dan 2 jaar verliefd zijn.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Misschien is die er dus wel. Die ben ik nog niet tegengekomen maar ik heb geen spijt gehad van iemand te hebben gehouden. Voor zover ik weet wat houden van is natuurlijk.
is ook zoquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar met iemand anders is wel een stuk leuker hoor
Ik ben verliefd op Leonard, op Leonardo Di Caprio, pak mijn hand ik wil met je dansen, dansen op die grote boot.quote:
Neequote:
Hah, kut, dan heb ik nog een half jaar. En dan doe ik misschien wel aan houden van.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee, je kan niet langer dan 2 jaar verliefd zijn.
Ik ben al 6 jaar verliefd op Emma Watsonquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
mwa mijn ouders zijn vanaf hun 18e bij elkaar en nog steeds dolgelukkig met elkaar.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik wil zo graag dat ik dat ook krijg met mijn vriend. Als het aan mij ligt, is er geen ander voor mij. Ik weet niet wat ware liefde is, maar ik heb er vrede mee als dit het is.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mwa mijn ouders zijn vanaf hun 18e bij elkaar en nog steeds dolgelukkig met elkaar.
Verliefd is wat anders dan houden van though maar alsnog na 2 jaar hoeft het niet perse over te zijn dat gevoel
same story hierquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:17 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik wil zo graag dat ik dat ook krijg met mijn vriend. Als het aan mij ligt, is er geen ander voor mij. Ik weet niet wat ware liefde is, maar ik heb er vrede mee als dit het is.
En de turbulentste relaties zijn niet de beste. Wel degene met de hoogste pieken en meeste filmmomenten, maar het leven is helaas niet zoals The Notebook.
Wat hoe kan dat, waar heb je dat geleerdquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:18 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Daarom ga erheenik spreek Hongaars
Lang verhaal.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wat hoe kan dat, waar heb je dat geleerd
Nee, het is meer icm rampen ofzoquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:16 schreef Hypocriet het volgende:
Sof word je dan ook bang van die WNF reclames met die visjes en zo onderwater?
quote:
ohquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:20 schreef Hypocriet het volgende:
Sof heb je de kleine zeemeermin dan ook niet gekeken?
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:20 schreef Hypocriet het volgende:
Sof heb je de kleine zeemeermin dan ook niet gekeken?
Dat lijken me wel meteen de belangrijkste zinnen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:20 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Lang verhaal.
Nee ik kan maar een paar zinnetjesik kan vragen of iemand neukt op eerste dates
en dat ik een beer ben kan ik ook zeggen
Ik kom niet verder dan sziget.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:20 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Lang verhaal.
Nee ik kan maar een paar zinnetjesik kan vragen of iemand neukt op eerste dates
en dat ik een beer ben kan ik ook zeggen
oh en natuurlijk hoi en dank je en zo. En ja en nee. En godverdomme fuck en kut.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat lijken me wel meteen de belangrijkste zinnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |