ewa mattie hebben ze je weer vrijgelatenquote:Op zaterdag 30 november 2013 15:24 schreef BozeHaas het volgende:
Kakkers staan onderin bij de voedselketting.
ja man ben ontsnaptquote:Op zaterdag 30 november 2013 15:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
ewa mattie hebben ze je weer vrijgelaten
Zij is in ieder geval tering engquote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:58 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik ben thuis vroeger altijd heel erg netjes opgevoed. Ik herinner me nog de dagen dat ik met een dubbele polo over straat ging, en dan geen H&M polo's, maar Ralph Lauren of Lacoste enzo. De nieuwste Rayban stond op mijn neus, en ik had nergens over te klagen. Ik sprak met een kakker R, en het liberale gedachtegoed was ongeveer gebrandmerkt in mijn hersens. Hockey en zeilen, ik deed het allemaal.
Maar sinds ik studeer is deze attitude aan het veranderen. Ik heb langzaamaan steeds meer compassie voor de medemens die het moeilijker heeft, ik luister ineens naar Jefferson Airplane,
ik maak mezelf boos om de zoveelste oorlog in het Midden-Oosten, Ik ben wezen backpacken, en heb daar uiteraard een hippiebroek gekocht, en ik heb zelfs gedoneerd aan de minder bedeelden
Ik maak me zorgen dat deze transformatie erger gaat worden, en dat ik er uiteindelijk zo uit ga zien, : [ afbeelding ]
SP ga stemmen, 70% belasting ga betalen en tot mijn 85 ga doorwerken bij het Leger des Heils
Wat denken jullie, lieve FOK!kertjes? Terechte klacht, of onterecht?
Hoezo geef je je mening als je Aldo's klacht toch niet leest? Begin nou niet weer zo irritant te doen als in dat rijlestopic hè.quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:13 schreef Catdog het volgende:
Niet gelezen (behalve de eerste alinea), maar heb wel vaker het idee dat het gros hier nog steeds stemmen wat papa en mama stemmen zonder zelf erover na te denken.
Nu lijkt het erop of die 20jarige indoctrinatie een beetje weg aan het ebben is en dan raak je in de war, zijn mijn ouders echt zo asociaal, denken ze echt alleen aan zichzelf? Tja dat doen mama en papa als ze 3 x per jaar op vakantie willen en een BMW rijden, dat hoort erbij.
Maar goed weet niet of troll-topic of niet want niet gelezen.
Je bent zelf irritant homo. Ik heb gedeelte van de klacht gelezen de rest zag eruit als bullshit.quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:39 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hoezo geef je je mening als je Aldo's klacht toch niet leest? Begin nou niet weer zo irritant te doen als in dat rijlestopic hè.
Dat kan je helemaal niet beoordelen, je hebt slechts de eerste alinea gelezen. Op basis van wat is de rest bullshit? Je onderbuikgevoel? Ga toch fietsen joh, maar laat die arme Aldo met rust.quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:40 schreef Catdog het volgende:
[..]
Je bent zelf irritant homo. Ik heb gedeelte van de klacht gelezen de rest zag eruit als bullshit.
Hey Arnold!quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:13 schreef Catdog het volgende:
Niet gelezen (behalve de eerste alinea), maar heb wel vaker het idee dat het gros hier nog steeds stemmen wat papa en mama stemmen zonder zelf erover na te denken.
Nu lijkt het erop of die 20jarige indoctrinatie een beetje weg aan het ebben is en dan raak je in de war, zijn mijn ouders echt zo asociaal, denken ze echt alleen aan zichzelf? Tja dat doen mama en papa als ze 3 x per jaar op vakantie willen en een BMW rijden, dat hoort erbij.
Maar goed weet niet of troll-topic of niet want niet gelezen.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:59 schreef Koenani het volgende:
fuck bitches get money, en alles komt goed swa
Ja klopt man Gerald4lifequote:Op zaterdag 30 november 2013 16:46 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
In die tekenfilm speelde toch een groene konijn in
Wel een bazencartoon was datquote:Op zaterdag 30 november 2013 16:48 schreef Catdog het volgende:
[..]
Ja klopt man Gerald4life![]()
[ afbeelding ]
Groot land, ga je toch nog een keer. Ik ben de tel kwijtgeraakt.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |