SPOILER: Video'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Battlefield 3 Premium Release datum: 4 juni 2012
Battlefield 3™ evolueert en groeit continu, dankzij de release van vijf uitbreidingspakketten. Deze enorme thematische uitbreidingspakketten zijn meer dan alleen map-pakketten: ze bevatten ook nieuwe wapens, voertuigen, missies, dogtags en nog veel meer. Als je Battlefield 3™ Premium koopt, krijg je exclusief eerder toegang tot alle vijf uitbreidingspakketten. Je kunt de pakketten ook los kopen. [Bron]SPOILER: Battlefield 3 PremiumOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. - Aftermath Release datum: December 2012
FOK! Teamspeak server: Teamspeak.jcode.nl (176.9.1.88:9987)
FOK! platoons op Battlelog: Band of Fok!kers Platoon FOK! Knokploeg PlatoonSPOILER: Fok! spelersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je ook zo'n kekke dogtag als deze?
Ga naar http://stalkdice.oscarmike.com/, join de server en knife een DICE dev.
BF3 status banner maken (zoals in de spoiler hierboven): BF3stats.com
Voor hardware vragen: Topicreeks: [Gamepc] Discussie hardware topic
Vorige topics: Topicreeks: Battlefield 3
Wil je zelf wat toevoegen aan deze OP, ga dan naar hier naartoe.
[ Bericht 1% gewijzigd door DoofenSchmirz op 19-03-2013 21:10:02 ]Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Origin ID: LatteFragiato
Battlefield 3: [BoF]Robhimself![]()
Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Gisteren weer een strakke actie gedurende het half uurtje dat ik kon spelen.
3 snipers lagen te picknicken naast elkaar bij een mooie schans, hadden mij TOTAAL niet door.
Plak, plak, 2 stuks C4 erachter. Terug gerend om een dirtbike te pakken, C4 detonator on stand by.
Ik race op ze af, spring naast ze de afgrond in, switch seat, *click* BOOM, terug de driver net voor de landing en doorrijden naar de MCOM.
4 kills in 1 terwijl in mid-air, terwijl er maar 3 waren toen ik ze achterliet. Blijkbaar squad spawnede er 1 bij de rest.
Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
![]()
DLC vind ik echt crap overigens, premium is de eerste DLC waarvoor ik betaald heb.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:04 schreef KroodjeBip het volgende:
EA zoekt naar een nieuwe CEO
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb je toegevoegd in de OP.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:10 schreef Vinno het volgende:
Mag ik in de OP
[ afbeelding ]
En: Jajajaja, gister pas begonnen op de PC
Maar dat zie je pas bij het volgende topic
Overigens heeft iedereen de sig bij enjin.com aangemaakt en is jou sig qua url wat afwijkend.![]()
Waar maak je die?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:10 schreef Vinno het volgende:
Mag ik in de OP
[ afbeelding ]
En: Jajajaja, gister pas begonnen op de PCPerry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
I love dirtbikers, maar dan om met guided missles aan te vallen. 80% dat je een kill krijgt (en soms ook 2!).![]()
Die van jou staat nu ook in de OPquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:24 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[ link | afbeelding ]
*Kijkt naar stats*![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:24 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[ link | afbeelding ]
*Kijkt naar stats*
Zet mij ff in de OP dan:
1 http://g.bf3stats.com/pc/Zshw7cyT/Vinno0615.png ![]()
Staat er al in, maar zoals ik al zei zie je dat bij het volgende topic pas, bij het volgende topic wordt deze info gebruikt en daar heb ik je aan toegevoegdquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:32 schreef Vinno het volgende:
[..]
Zet mij ff in de OP dan:
[ code verwijderd ]![]()
Oh sorry, had je vorige post over het hoofd gezien...quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:34 schreef Re.active het volgende:
[..]
Staat er al in, maar zoals ik al zei zie je dat bij het volgende topic pas, bij het volgende topic wordt deze info gebruikt en daar heb ik je aan toegevoegd
Thnx!![]()
hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:26 schreef ikveranderhemniet het volgende:
I love dirtbikers, maar dan om met guided missles aan te vallen. 80% dat je een kill krijgt (en soms ook 2!).I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
donequote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:11 schreef LuieSurinamer het volgende:
[..]
Misschien dat je mijne kan toevoegen als je zover bent.
[ link | afbeelding ]![]()
Spelen jullie wel eens samen?
Enige die ik af en toe tegen kom op servers is KroodjeBipThe Older I Get, The Better I Was![]()
Ik ben ook de grootste no-liferquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:14 schreef LuieSurinamer het volgende:
Spelen jullie wel eens samen?
Enige die ik af en toe tegen kom op servers is KroodjeBip![]()
Sinds vrijdagavond is er elke avond al een complete squad online geweest op Teamspeak.
Ik sta er zelf trouwens ook nog niet tussen ...![]()
![]()
Ja zeker. Sinds End Game weer vrijwel dagelijks. We hebben ook Teamspeak welke je kan joinen.
Als er niemand in game zit maar wel online in Origin of Steam zijn ze vaak wel over te halen om een potje te knallen.![]()
Dus niet gebruiken maar kapot schieten.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:14 schreef Re.active het volgende:
[..]
2 gasten op een dirtbike, van een afstandje locken, en kaboom 2 kills in the pocketI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Zal TS dan even in my favorieten zetten dan join ik ook wel eens.
Spelen jullie ook wel eens voor lvlbf?The Older I Get, The Better I Was![]()
Volgens mij krijg je als dirtbiker geen waarschuwing als een javalin/guided missle je locked. Aangezien zo'n missle redelijk accuraat is (af en toe raakt die een boom of rots) is het een instakill als je het raakt.quote:
En soms zitten er 2 mensen op zo'n dirtbike.![]()
Wat is Endgame een wanproduct, al die maps zijn 1 groot campers/snipers galore.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Daar hebben we nog nooit aan deel genomen, moeten we maar eens naar kijken ..quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:18 schreef LuieSurinamer het volgende:
Zal TS dan even in my favorieten zetten dan join ik ook wel eens.
Spelen jullie ook wel eens voor lvlbf?![]()
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:18 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je als dirtbiker geen waarschuwing als een javalin/guided missle je locked. Aangezien zo'n missle redelijk accuraat is (af en toe raakt die een boom of rots) is het een instakill als je het raakt.
En soms zitten er 2 mensen op zo'n dirtbike.![]()
Lekker scoren met die dirtbikes, gegarandeerde kills.![]()
Is wel lachen ja. Paar weken geleden aangemeld.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:19 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Daar hebben we nog nooit aan deel genomen, moeten we maar eens naar kijken ..
Nu iedere zaterdag 32vs32 man knallen. van 19u. tot 00u. ofzoThe Older I Get, The Better I Was![]()
lolzquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:04 schreef KroodjeBip het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Daarom vond ik Tracer darts eerlijker om eerlijk te zijn...quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:20 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]![]()
Lekker scoren met die dirtbikes, gegarandeerde kills.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Wow die dog tag challenge is gehaald in maart moesten we 200 miljard punten halen en het is gehaald zie ik op. Twitter![]()
![]()
Op verzoek van Re.Active heb ik BroodjeKip, Luiesurinamer, mezelf en Vinno toegevoegd.
OP is nu up-2-date.
Welke is dat?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:30 schreef dennis3d het volgende:
Wow die dog tag challenge is gehaald in maart moesten we 200 miljard punten halen en het is gehaald zie ik op. TwitterPerry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Ah! Ik heb de "Are those subtitles" tag en die hou ik wel.quote:Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Wat ook een leuke uitdaging, qua tags, is:quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:46 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Ah! Ik heb de "Are those subtitles" tag en die hou ik wel.
http://stalkdice.oscarmike.com/
En knife een EA developer voor zijn dog tag (je kan em alleen niet zelf gebruiken).
Ik en Dennis3D hebben em inmiddels al
Edit: Ook wel leuk voor in de OP trouwens![]()
Done!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:51 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Wat ook een leuke uitdaging, qua tags, is:
En knife een EA developer voor zijn dog tag (je kan em alleen niet zelf gebruiken).
[ afbeelding ]
Edit: Ook wel leuk voor in de OP trouwens
Volgens mij had ik jou ook in mijn vriendenlijst.quote:
Zie je nu alleen niet meer..The Older I Get, The Better I Was![]()
Haha inderdaad een leuke dice dogtagquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:51 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Wat ook een leuke uitdaging, qua tags, is:
[ afbeelding ]
Edit: Ook wel leuk voor in de OP trouwens![]()
![]()
Hahahaquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:04 schreef KroodjeBip het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Toegevoegd.quote:
![]()
Werkt het zo?
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
Voeg je me toch opnieuw toe gewoon?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:37 schreef LuieSurinamer het volgende:
[..]
Volgens mij had ik jou ook in mijn vriendenlijst.
Zie je nu alleen niet meer..![]()
![]()
je vergeet de [img] tagsquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:11 schreef Catkiller het volgende:
http://sigs.enjin.com/sig-bf3/cca8b2c8c119c472.png
Werkt het zo?![]()
Bij mezelf zie ik hem dus wel maar zo zie ik hem niet.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:16 schreef Re.active het volgende:
[..]
je vergeet de [ [url= tags
[img]http://sigs.enjin.com/sig-bf3/cca8b2c8c119c472.png]afbeelding[/url] ]
Ach ja, kloot later wel wat verder ermee dan.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Biertje erbij en knallen vanavond.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik kan hem ook zien..quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Bij mezelf zie ik hem dus wel maar zo zie ik hem niet.
Ach ja, kloot later wel wat verder ermee dan.![]()
Even crosspost:quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:43 schreef DrNick het volgende:
Niet steam maar Origin. In de US store kost BF3 met alle uitbreidingen maar $30
Ook nog andere dingen trouwens. Crysis 3 ook voor $30.![]()
Dennis, waarom ga je nu je BF3 gratis kan krijgen na je Sim City incident, niet een nieuwe account maken? Dan wordt je een closet colonel!
![]()
Mooie deal.quote:I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Omdat het aan je origin account vastzit, en ik aanneem dat ie dezelfde origin account gebruikt voor simcity als met battlefieldquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:47 schreef JK het volgende:
Dennis, waarom ga je nu je BF3 gratis kan krijgen na je Sim City incident, niet een nieuwe account maken? Dan wordt je een closet colonel!.
![]()
Allen toegevoegd.Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
ssttt dat wilde ik niet zeggen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:57 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Omdat het aan je origin account vastzit, en ik aanneem dat ie dezelfde origin account gebruikt voor simcity als met battlefield.
![]()
Dan moet je idd een nieuwe account maken en je moet 'm met je SC-account kiezen.
Blijft wel een leuk filmpje, die closet colonel, icm het normale colonel 100 filmpje met z'n shit bucket en 'battlefield is my pussy'.![]()
![]()
Hahaha, geweldigquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:47 schreef JK het volgende:
Dennis, waarom ga je nu je BF3 gratis kan krijgen na je Sim City incident, niet een nieuwe account maken? Dan wordt je een closet colonel!![]()
![]()
Haha.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:47 schreef JK het volgende:
Dennis, waarom ga je nu je BF3 gratis kan krijgen na je Sim City incident, niet een nieuwe account maken? Dan wordt je een closet colonel!![]()
Via proxy, dan pakt ie die site.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:40 schreef rubbels het volgende:
[..]
En die aanbiedingen kan je gewoon kopen met een EU account?![]()
Heb er 4quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:14 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Hoe de fuck heb jij 2 pc bf3 nicknames?![]()
. Iig volgens je profiel
2 xbox en 2 pc. Samensmelting van allerhande accounts.
Net een piloot van een heli doodgeschoten met mijn M416Passagier kon er net op tijd uit springen!
Piloten eruit knallen is altijd mooi...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Vooral bij lucky shots terwijl je in de verte een chopper naar beneden zien gaan.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Het is mij zelfs nog nooit geluktquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:30 schreef JK het volgende:
Ik moet er toch meestal wel een magazijn doorheen schieten voor de piloot wil sterven.![]()
![]()
Haha, zal het onthoudenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:32 schreef JK het volgende:
Vooral CTF mappen spelen met helikopters er in. Genoeg kansen, want ze blijven soldaatjes droppen.![]()
![]()
Ik had het verkeerd gezien trouwens, in de NL store is ie ¤30. Ik dacht dat het meer was. Door een proxy wil het bij ook niet werken trouwens, maar die 7 eurie maakt weinig uit![]()
![]()
Mijn verste headshot is volgens mij een lucky shot op een chopper.quote:
Ik heb toen echt oerkreten uitgeslagen...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Hahaha, dat geloof ik wel ja. Zou ik ook doen volgens mijquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:40 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Mijn verste headshot is volgens mij een lucky shot op een chopper.
Ik heb toen echt oerkreten uitgeslagen...![]()
![]()
hmm Premium nu in de aanbieding voor 25 euro.
ben bijna geneigd nog een account te kopen haha.The Older I Get, The Better I Was![]()
Leuke aanbieding idd, Crysis 3 voor 50% is ook hilarisch...quote:Op woensdag 20 maart 2013 01:06 schreef LuieSurinamer het volgende:
hmm Premium nu in de aanbieding voor 25 euro.
ben bijna geneigd nog een account te kopen haha.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik wacht nog steedsquote:
Kan beter maar even andere processor kopen, zit nu met een core 2 duo E4400 (2ghz), kan max een E6700 in maar die zijn erg schaars te verkrijgen, E6600 is wel goed te krijgen dus maar eens kijken. Zal uiteraard niet alles op hi kunnen spelen maar dat ben ik wel gewend
Oja videokaart AMD Readeon HD 6570 dat moet die wel kunnen trekken op 1280X1024 lijkt me
Doe mee met het voorspellen van het weer!
Weekvoorspelling -- Week 1
Maandvoorspelling februari.
Jaarvoorspelling 2024 --- Jaarvoorspelling 2025!![]()
Met een dual core kan je het schudden ben ik bang.quote:Op woensdag 20 maart 2013 07:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds
Kan beter maar even andere processor kopen, zit nu met een core 2 duo E4400 (2ghz), kan max een E6700 in maar die zijn erg schaars te verkrijgen, E6600 is wel goed te krijgen dus maar eens kijken. Zal uiteraard niet alles op hi kunnen spelen maar dat ben ik wel gewend
Oja videokaart AMD Readeon HD 6570 dat moet die wel kunnen trekken op 1280X1024 lijkt mePerry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
In mijn geval was de heli een straferun aan het doen en miste mij. Toen was een snelle flurry aan kogels genoeg om hem te zien neerstorten. Met een HOLO sight nog wel.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:40 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Mijn verste headshot is volgens mij een lucky shot op een chopper.
Ik heb toen echt oerkreten uitgeslagen...Ow, en het was een headshot. Afstand was denk ik een meter of 50-70
Mijn reactie:
Ik was even als engineer gaan spelen en die chopper kill leverde me 260 punten op.
Vehicle disabled 100(omdat piloot muerte)
Headshot 10
Enemy killed 100
Nog 50 ergens voor, geen idee waarvoor....
WAAROM HEEFT BF3 GVD GEEN BATTLERECORDER!!!
Alsof ik elke match ga opnemen voor het geval er zoiets gebeurd......
[ Bericht 6% gewijzigd door DoofenSchmirz op 20-03-2013 09:15:36 ]Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Een vraag over of er voormalige BF2 spelers hier vertoeven die een voordeel hebben wanneer zij BF3 gaan spelen of dat dit helemaal niet van toepassing is omdat BF3 een geheel andere instelling en speelwijze vraagt.![]()
Oud BF2-er. Opgedane kennis en tactieken werken hier ook prima!quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:48 schreef Iwanius het volgende:
Een vraag over of er voormalige BF2 spelers hier vertoeven die een voordeel hebben wanneer zij BF3 gaan spelen of dat dit helemaal niet van toepassing is omdat BF3 een geheel andere instelling en speelwijze vraagt.Daarom kan ik als level 11 n00b prima meekomen met de rest.
Toch zijn er genoeg mensen die op een E6600 prima kunnen draaienquote:Op woensdag 20 maart 2013 09:04 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Met een dual core kan je het schudden ben ik bang.
Uiteraard hoeft niet alles op hi te staan met resolutie van 2XXX bij 2XXX![]()
Ik zat te lachen als Masukaquote:Op woensdag 20 maart 2013 09:07 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
In mijn geval was de heli een straferun aan het doen en miste mij. Toen was een snelle flurry aan kogels genoeg om hem te zien neerstorten. Met een HOLO sight nog wel.Ow, en het was een headshot. Afstand was denk ik een meter of 50-70
Mijn reactie:
[ afbeelding ]
Ik was even als engineer gaan spelen en die chopper kill leverde me 260 punten op.
Vehicle disabled 100(omdat piloot muerte)
Headshot 10
Enemy killed 100
Nog 50 ergens voor, geen idee waarvoor....
WAAROM HEEFT BF3 GVD GEEN BATTLERECORDER!!!
Alsof ik elke match ga opnemen voor het geval er zoiets gebeurd......
BF4 staat maximaal 64 spelers toe
Dat deed BF3 toch ook al?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Niet op consolesquote:Op woensdag 20 maart 2013 11:27 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik zat te lachen als Masuka
BF4 staat maximaal 64 spelers toe
Dat deed BF3 toch ook al?![]()
![]()
In welk topic zit je?quote:
Daarnaast is het een uitspraak als "verkrijgbaar vanaf 3 euro" maar om het leuk te hebben toch twintig moeten uitgeven.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ja ok, ik draai hem op 1920x1080.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Toch zijn er genoeg mensen die op een E6600 prima kunnen draaien
Uiteraard hoeft niet alles op hi te staan met resolutie van 2XXX bij 2XXX![]()
Met 1280x1024 zou ik al tevreden zijn als de settings een beetje hoog kunnen staan, maar goed zodra ik em heb kan ik altijd even testen hoe en wat.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:31 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Ja ok, ik draai hem op 1920x1080.
Zit nog te wachten op mijn nieuwe PC
Native kunnen draaien bij een gemiddelde van 30FPS is voor mij wel een vereiste om te kunnen genieten van een game...quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:31 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Ja ok, ik draai hem op 1920x1080.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ja gvd, BF2 had zelfs een Battle recorder......quote:Ik heb alles open gegooid, behalve AA en medium shadows. 60+ fps met af en toe een dipje naar de mid 40's als het ECHT hectisch wordt.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:33 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Native kunnen draaien bij een gemiddelde van 30FPS is voor mij wel een vereiste om te kunnen genieten van een game...
Prima te doen met mijn oude graf quadcore.
Zelfs met een dual core doet de game het prima hoor.,
Toen ik vorig jaar mijn cpu om zeep had geholpen, door een paar pinnetjes te verbuigen had ik noodgedwongen een oude Athlon X2 4000 in mijn pc gezet en samen met de HD6850 werkte alles nog net zo goed als met mijn Phenom X4 9950 BE (of 9850.. weet het niet meer precies)![]()
Op een Battlefield-fanwebsite is een lijst verschenen met Battlefield 4-features. In de lijst valt onder meer te lezen dat het maximumaantal van 64 spelers per map behouden blijft, dat de Commander-feature terugkeert en dat er een derde factie in het spel zit.
De lijst met Battlefield 4-features is gepubliceerd door Bf4central, dezelfde website die eerder al een officiële Battlefield 4-wallpaper online plaatste. Volgens de website is de informatie over het nog niet aangekondigde spel afkomstig van dezelfde persoon die hen de wallpaper bezorgde en aangaf wanneer EA de teaser zou vrijgeven, zodat de featurelijst als zeer betrouwbaar wordt bestempeld.
Mocht de lijst inderdaad kloppen, dan houdt Battlefield 4 vast aan hetzelfde maximumaantal spelers in een spel Battlefield 3, namelijk 64. Wel nieuw is dat er, naast de Verenigde Staten en Rusland, een Aziatische factie zal zijn. Ook keert de Commander-feature terug in het spel. Die feature zat in Battlefield 2, maar werd daarna niet meer gebruikt door ontwikkelstudio DICE. De feature houdt in dat één speler per team de commandant is die, door middel van een strategisch speloverzicht dat alleen hij heeft, zijn team kan ondersteunen met artillerievuur of ammo-drops. Wel zou de Commander-feature voor Battlefield 4 enigszins zijn aangepast ten opzichte van die voor Battlefield 2.
Uit de lijst zou ook blijken dat Battlefield 4 weer beschikt over een singleplayermodus en een coöperatieve spelmodus. Voor het verhaal zou DICE nieuwe schrijvers hebben aangetrokken. Verder zou het spel beschikken over meer spelmodi en meer 'close quarter combat maps' dan Battlefield 3. Net als Battlefield 3 zal Battlefield 4 samenwerken met Battlelog en flink ondersteund worden met dlc, waarvoor de plannen in een vergevorderd stadium zouden zijn. Ook zouden gamers vanaf de dag van release al een Battlefield 4 Premium-abonnement kunnen afsluiten, waarmee zij alle dlc zonder extra bijbetalingen kunnen downloaden.
Battlefield 4 is volgens de featurelijst in ontwikkeling voor de huidige en volgende generatie consoles, en natuurlijk voor de pc. Het spel zou officieel op 26 maart aangekondigd worden. Dat scheelt één dag met de datum die in de teaservideo zelf te zien is, want daar wordt 27 maart aangegeven.
bron: http://tweakers.net/nieuw(...)der-keert-terug.html
![]()
commander
![]()
cq
Ik wil meer mappen zoals Grand Bazaar, Seine Crossing en Tehran Highway, maar dan in het licht etc etc etc
en hoe willen ze commander nuttig gaan invoeren bij cq
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
we zullen zienquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:48 schreef Convict het volgende:
cq
Ik wil meer mappen zoals Grand Bazaar, Seine Crossing en Tehran Highway, maar dan in het licht etc etc etc
en hoe willen ze commander nuttig gaan invoeren bij cqer zijn ook wel wijzigingen dus miss heeft dat er dan wel mee te maken
hoop ook wel dat er meer van die stedelijke maps komen![]()
Commanderquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:41 schreef hiddit het volgende:
Op een Battlefield-fanwebsite is een lijst verschenen met Battlefield 4-features. In de lijst valt onder meer te lezen dat het maximumaantal van 64 spelers per map behouden blijft, dat de Commander-feature terugkeert en dat er een derde factie in het spel zit.
De lijst met Battlefield 4-features is gepubliceerd door Bf4central, dezelfde website die eerder al een officiële Battlefield 4-wallpaper online plaatste. Volgens de website is de informatie over het nog niet aangekondigde spel afkomstig van dezelfde persoon die hen de wallpaper bezorgde en aangaf wanneer EA de teaser zou vrijgeven, zodat de featurelijst als zeer betrouwbaar wordt bestempeld.
Mocht de lijst inderdaad kloppen, dan houdt Battlefield 4 vast aan hetzelfde maximumaantal spelers in een spel Battlefield 3, namelijk 64. Wel nieuw is dat er, naast de Verenigde Staten en Rusland, een Aziatische factie zal zijn. Ook keert de Commander-feature terug in het spel. Die feature zat in Battlefield 2, maar werd daarna niet meer gebruikt door ontwikkelstudio DICE. De feature houdt in dat één speler per team de commandant is die, door middel van een strategisch speloverzicht dat alleen hij heeft, zijn team kan ondersteunen met artillerievuur of ammo-drops. Wel zou de Commander-feature voor Battlefield 4 enigszins zijn aangepast ten opzichte van die voor Battlefield 2.
Uit de lijst zou ook blijken dat Battlefield 4 weer beschikt over een singleplayermodus en een coöperatieve spelmodus. Voor het verhaal zou DICE nieuwe schrijvers hebben aangetrokken. Verder zou het spel beschikken over meer spelmodi en meer 'close quarter combat maps' dan Battlefield 3. Net als Battlefield 3 zal Battlefield 4 samenwerken met Battlelog en flink ondersteund worden met dlc, waarvoor de plannen in een vergevorderd stadium zouden zijn. Ook zouden gamers vanaf de dag van release al een Battlefield 4 Premium-abonnement kunnen afsluiten, waarmee zij alle dlc zonder extra bijbetalingen kunnen downloaden.
Battlefield 4 is volgens de featurelijst in ontwikkeling voor de huidige en volgende generatie consoles, en natuurlijk voor de pc. Het spel zou officieel op 26 maart aangekondigd worden. Dat scheelt één dag met de datum die in de teaservideo zelf te zien is, want daar wordt 27 maart aangegeven.
![]()
commander
![]()
![]()
![]()
Jawel komt heel goed danquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:39 schreef hiddit het volgende:
[..]
nee dennis dat mag jij niet zijn, komt nooit goed dan![]()
Lekker artillerie spammen![]()
![]()
geen hardcore met jou dan xDquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:41 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Jawel komt heel goed dan![]()
Lekker artillerie spammen![]()
Haha dat is leuk op hardcore en veel kills en veel TKquote:![]()
Dan even gepunishd worden haha
Maar ook een nieuwe factie Azie.
Eigenlijk wordt dit volgens mij BF2 maar dan verbeterd![]()
![]()
jaa maar dat zeiden ze ook over BF3 dus denk dat ze beetje op BF2 door blijven gaan wat niet verkeerd is trouwensquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:46 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Haha dat is leuk op hardcore en veel kills en veel TK![]()
Dan even gepunishd worden haha
Maar ook een nieuwe factie Azie.
Eigenlijk wordt dit volgens mij BF2 maar dan verbeterd![]()
Dat is inderdaad niet verkeerd vind ik nog steeds de beste uit de BF series.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:49 schreef hiddit het volgende:
[..]
jaa maar dat zeiden ze ook over BF3 dus denk dat ze beetje op BF2 door blijven gaan wat niet verkeerd is trouwens
Maar ik denk dat BF4 einde van het jaar uit gaat komen als ze al aan een dlc werken zou je toch zeggen dat de game zelf al ver is![]()
![]()
jaa aangezien volgende week de aankondiging is kan dat wel kloppenquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:53 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet verkeerd vind ik nog steeds de beste uit de BF series.
Maar ik denk dat BF4 einde van het jaar uit gaat komen als ze al aan een dlc werken zou je toch zeggen dat de game zelf al ver is
oeeh wachten op de beta![]()
![]()
![]()
Ja inderdaad en het moet 26 maart aangekondigt worden want dan komt er meestal een trailer meequote:Op woensdag 20 maart 2013 16:54 schreef hiddit het volgende:
[..]
jaa aangezien volgende week de aankondiging is kan dat wel kloppen
oeeh wachten op de beta![]()
![]()
![]()
jaa daarom, hoop alleen wel dat ik thuis ben met de beta xDquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:55 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Ja inderdaad en het moet 26 maart aangekondigt worden want dan komt er meestal een trailer mee![]()
Hahaquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:56 schreef hiddit het volgende:
[..]
jaa daarom, hoop alleen wel dat ik thuis ben met de beta xD![]()
![]()
Meer Close Quarter betekend dat ze dus de kant van COD op gaan.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:41 schreef hiddit het volgende:
![]()
commander
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.![]()
Nee want ze bedoelen zoals Grand Bazar en die is echt cool ze zullen meer maps gaan maken want BF is altijd met voertuigenquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:10 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Meer Close Quarter betekend dat ze dus de kant van COD op gaan.![]()
![]()
Kernachtig betekent het dat ze de kant van doom op gaan.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:10 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Meer Close Quarter betekend dat ze dus de kant van COD op gaan.Conscience do cost.![]()
Grand Bazar is juist minder. Vooral als je bijvoorbeeld rush doet met meer dan 20 man op die map. Iedereen zit maar wat random te schieten in de vele bottlenecks in die map. Die hele map is één grote bottleneck.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:12 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Nee want ze bedoelen zoals Grand Bazar en die is echt cool ze zullen meer maps gaan maken want BF is altijd met voertuigenIt's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Nee die map is echt awsomequote:Op woensdag 20 maart 2013 17:13 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Grand Bazar is juist minder. Vooral als je bijvoorbeeld rush doet met meer dan 20 man op die map. Iedereen zit maar wat random te schieten in de vele bottlenecks in die map. Die hele map is één grote bottleneck.
Tuurlijk het is niet een echte BF map maar zeker geen COD.
Een COD map is metro![]()
![]()
Ik heb net Premium gekocht voor 32 euro.. Ietsje duurder als 30 dollar, maar geen gekloot met proxies ofzo.quote:
http://www.gamecardwinkel(...)ory/29/Battlefield-3
Betalen met iDeal=Code direct in mail.![]()
Een COD map zijn al die Team Deathmatch maps. Ik heb niks tegen verandering, maar je voelt het gewoon aankomen dat de volgende Battlefield meer arcade, commerciëler enz. wordt. Hetzelfde als dat ze bijvoorbeeld bij SimCity hebben gedaan.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:14 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Nee die map is echt awsome
Tuurlijk het is niet een echte BF map maar zeker geen COD.
Een COD map is metroIt's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Ja maar elke map kan TDM dus...quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:16 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Een COD map zijn al die Team Deathmatch maps. Ik heb niks tegen verandering, maar je voelt het gewoon aankomen dat de volgende Battlefield meer arcade, commerciëler enz. wordt. Hetzelfde als dat ze bijvoorbeeld bij SimCity hebben gedaan.![]()
Ik bedoel qua grootte. Verder lijkt Grand Bazar belachelijk veel op Skidrow van MW2.quote:It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Dat is alleen de uitbreiding toch? Met proxy's werkte het hier niet, dus hier is het 7 euro duurder dan in de US. ¤30 voor game + uitbreiding. http://store.origin.com/store/eaemea/nl_NL/pd/productID.255751200quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:15 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Ik heb net Premium gekocht voor 32 euro.. Ietsje duurder als 30 dollar, maar geen gekloot met proxies ofzo.
Betalen met iDeal=Code direct in mail.![]()
Lol, op Origin kost ie sinds gisteren maar 24.99quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:15 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Ik heb net Premium gekocht voor 32 euro.. Ietsje duurder als 30 dollar, maar geen gekloot met proxies ofzo.
Betalen met iDeal=Code direct in mail.Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.![]()
Meer maps als Grand Bazaar / Seine juich ik toe, vind dat er teveel maps zijn waar je het hoekje omloopt en dr een tank voor je staat (lees: maps waar je vooral Engineer speelt).![]()
Lekker belangrijk... ik kan met BF3 nog jaaaaaaren voort...quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:16 schreef IkStampOpTacos het volgende:
maar je voelt het gewoon aankomen dat de volgende Battlefield meer arcade, commerciëler enz. wordt.
V.Ja inderdaad, V. ja.![]()
Gratis.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:55 schreef nodig het volgende:
Inloggen voor gratiz dogtag
http://www.battlefield.com/uk/battlefield-4
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Tot er te weinig spelers zijn of de servers uitgezet worden. Succes.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:26 schreef Verbal het volgende:
[..]
Lekker belangrijk... ik kan met BF3 nog jaaaaaaren voort...
V.
Ik vind BF3 zich op bepaalde punten al lelijk verstappen in de richting van COD, ik hoop dat ze nu beter hun eigen gezicht durven te laten zien.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Vind ik ook. Vooral die close quarters expansion... Heeft weinig te maken met de orginele opzet van Battlefield.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:20 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Tot er te weinig spelers zijn of de servers uitgezet worden. Succes.
Ik vind BF3 zich op bepaalde punten al lelijk verstappen in de richting van COD, ik hoop dat ze nu beter hun eigen gezicht durven te laten zien.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Klassiek BF is enkel en alleen conquest, ik speel dat het meest maar ben wel blij dat ik een server gevonden heb die een heerlijke variatie voorbij laat komen tussen de verschillende modi. Maar de vreemde balans van wapens, ballistiek weer radicaal anders dan BC2, netcode die brakker dan ooit is, uiterlijk wat duidelijk geent is op COD en ook de "beloningen" ertussendoor vind ik niet echt prettig. Tel daar de focus op bottlenecks bij op en ik kan het moeite een volwaardige BF-ervaring noemen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:55 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Vind ik ook. Vooral die close quarters expansion... Heeft weinig te maken met de orginele opzet van Battlefield.
BC2 vond ik als spel veel meer voldoening geven, prettig en soepel spelen en meer rust uitstralen. BF3 lijkt meer gefocust op visuele overrompeling, lichteffecten die er prachtig uitzien maar het spel niet makkelijker maken, etc. Shock and awe, zoals COD dat ook doet.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Omfgquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:54 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Lol, op Origin kost ie sinds gisteren maar 24.99Hij was 50.. Nouja, jammerdan
![]()
![]()
In totaal heb ik hier 95 euro afgetikt voor heel BF3. En ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben. Crysis 3 met tig procent korting binnen een paar weken vond ik wat pijnlijker.quote:I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
42 Euro BF3 limited edition pre-order, 50 euro premium toen die net uit was. Bijna 100 piek inderdaad. Balachelijk dat ze zo snel met BF4 komen...quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:10 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
In totaal heb ik hier 95 euro afgetikt voor heel BF3. En ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben. Crysis 3 met tig procent korting binnen een paar weken vond ik wat pijnlijker.![]()
Dat gebeurt niet. Er zullen voorlopig nog servers blijven. Ik heb BF1942 dik 5 jaar gespeeld. CoD4 (gewoon de beste CoD) heeft nog steeds rondom servers.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:20 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Tot er te weinig spelers zijn of de servers uitgezet worden. Succes.
V.
[ Bericht 0% gewijzigd door V. op 21-03-2013 06:57:06 ]Ja inderdaad, V. ja.![]()
Welke server is dat?quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:06 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Klassiek BF is enkel en alleen conquest, ik speel dat het meest maar ben wel blij dat ik een server gevonden heb die een heerlijke variatie voorbij laat komen tussen de verschillende modi.
Ik vind conquest, ook vanuit mijn 1942-ervaring, een fijne modus, maar ik ben nog aan het ontdekken. Er zal best eea mis zijn met BF, maar ik vind het vooral een erg goed gemaakt spel. Kwa leunen naar CoD... tsja, ik heb zo'n beetje alle CoD's wel gespeeld, en vind juist BF3 een verademing. Van mij hoeft 4 niet méér COD te worden, maar wordt het dat wel, prima. Blijf ik hier. En BC2 zal ik ook nog wel een keer aanschaffen. Maar ik begreep dat BC2 meer een oefening was voor BF3, alleen dat de engine er nog niet klaar voor was.
in BC2 heb ik flink wat uurtjes weg gespeeld zeker ook leuk maar als je bf3 heb zou ik niet de oudere bc2 gaan halenquote:Op donderdag 21 maart 2013 06:55 schreef Verbal het volgende:
[..]
Welke server is dat?
Ik vind conquest, ook vanuit mijn 1942-ervaring, een fijne modus, maar ik ben nog aan het ontdekken. Er zal best eea mis zijn met BF, maar ik vind het vooral een erg goed gemaakt spel. Kwa leunen naar CoD... tsja, ik heb zo'n beetje alle CoD's wel gespeeld, en vind juist BF3 een verademing. Van mij hoeft 4 niet méér COD te worden, maar wordt het dat wel, prima. Blijf ik hier. En BC2 zal ik ook nog wel een keer aanschaffen. Maar ik begreep dat BC2 meer een oefening was voor BF3, alleen dat de engine er nog niet klaar voor was.
V.![]()
Slechte timing, altijd eerst op sales checken. Maar ach, ik heb 35 euro voor de limited edition als preorder betaald, en meteen 50 euro gelapt toen premium beschikbaar was. Nog steeds van mening dat het dat gewoon waard was..quote:Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Ouder maar wel beter functionerend IMO, alleen zijn de maps niet zo battlefield gericht.quote:Op donderdag 21 maart 2013 07:17 schreef hiddit het volgende:
[..]
in BC2 heb ik flink wat uurtjes weg gespeeld zeker ook leuk maar als je bf3 heb zou ik niet de oudere bc2 gaan halenI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Thnxquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:55 schreef nodig het volgende:
Inloggen voor gratiz dogtag
http://www.battlefield.com/uk/battlefield-4![]()
![]()
Denk overigens dat niet zo heel veel mensen nog BC2 online spelen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 06:55 schreef Verbal het volgende:
[..]
Welke server is dat?
V.Ben ik het met je eens wat betreft BC2. De opzet was ook een stuk simpeler. Minder onzin met camo's, attachments en extra onzin. Meer focus op gewoon spelen. Ik vind de movement bij bf3 trouwens wel beter, vooral omdat je nu ook schuin kan rennen en je niet meer alleen hoeft te sturen met de muis tijdens het rennen. Die hele springmechaniek en het klimmen vond ik op BC2 dan wel weer fijner en makkelijker.quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:06 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Klassiek BF is enkel en alleen conquest, ik speel dat het meest maar ben wel blij dat ik een server gevonden heb die een heerlijke variatie voorbij laat komen tussen de verschillende modi. Maar de vreemde balans van wapens, ballistiek weer radicaal anders dan BC2, netcode die brakker dan ooit is, uiterlijk wat duidelijk geent is op COD en ook de "beloningen" ertussendoor vind ik niet echt prettig. Tel daar de focus op bottlenecks bij op en ik kan het moeite een volwaardige BF-ervaring noemen.
BC2 vond ik als spel veel meer voldoening geven, prettig en soepel spelen en meer rust uitstralen. BF3 lijkt meer gefocust op visuele overrompeling, lichteffecten die er prachtig uitzien maar het spel niet makkelijker maken, etc. Shock and awe, zoals COD dat ook doet.
Naar mijn mening kon je ze op 2 manieren bekijken. Aan de ene kant is BC2 wat meer arcade omdat die game zichzelf wat minder serieus neemt. Wapens zijn wat 'bulky', log en groot. Soldaten schreeuwen de hele tijd van alles. Allemaal dingen die je bij bf3 niet hebt en waar ze echt hebben geprobeerd wat meer 'realisme' in te brengen, voor zover dat mogelijk is bij een game dan. Bij BF3 zie je wel dat ze echt de grote massa proberen aan te spreken. Zowel door de graphics, de singleplayer, uitgebreidere multiplayer en de mechaniek van de wapens. BF3 geeft veel meer kans voor sprayers dan BC2 dat deed. Persoonlijk vindt ik beide goede games maar wel om verschillende redenen. Ondanks alle griefers en sneue 12-jarigen heb ik wel het idee dat mensen bij BC2 serieuzer waren. Bij BF3 heb ik te vaak het idee dat iedereen beter TDM kan gaan spelen in plaats van rush of conquest.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Bij BC2 ergerde ik me altijd dat als het vijandelijke team de overmacht was er niks meer van de map over was en dat je dus sowieso geneukt was.
Dat is met bf3 nog steeds wel zo maar je hebt iig nog cover enzoWe'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici![]()
dat altijd heel die map naar de klote ging vond ik eigelijk altijd wel leukquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:04 schreef BurnaBoy het volgende:
Bij BC2 ergerde ik me altijd dat als het vijandelijke team de overmacht was er niks meer van de map over was en dat je dus sowieso geneukt was.
Dat is met bf3 nog steeds wel zo maar je hebt iig nog cover enzo![]()
Het is wel leuk, maar alleen als je wint, op een gegeven moment was gewoon de hele map naar de kut en als verdediging is er dan geen hol meer aan.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

jaa okee dat is zoquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:35 schreef BurnaBoy het volgende:
Het is wel leuk, maar alleen als je wint, op een gegeven moment was gewoon de hele map naar de kut en als verdediging is er dan geen hol meer aan.![]()
Dat is trouwens ook wel een beetje de reden waarom in bf3 het een stuk minder is.
Het was wel leuk geweest om in metro de vloer verrot te schieten en dan gewoon naar boven te lopen om die kromme deadlocks te voorkomen enzo
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

hahaha jaa dat zou opzich wel tof zijn geweest, zie het al voor mequote:Op donderdag 21 maart 2013 12:39 schreef BurnaBoy het volgende:
Dat is trouwens ook wel een beetje de reden waarom in bf3 het een stuk minder is.
Het was wel leuk geweest om in metro de vloer verrot te schieten en dan gewoon naar boven te lopen om die kromme deadlocks te voorkomen enzo![]()
![]()
Heb jij wel werk?quote:Zie je steeds Simcity en BF induiken.
werk? wat is dat?quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:42 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Heb jij wel werk?Zie je steeds Simcity en BF induiken.
haha nee werk op een binnenvaartschip dus ben 2 weken vrij en moet 2 weken werken![]()
Lig je nu met je tanker naast een huis met open wifi dan ?quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:44 schreef hiddit het volgende:
[..]
werk? wat is dat?
haha nee werk op een binnenvaartschip dus ben 2 weken vrij en moet 2 weken werken![]()
![]()
haha nope vaar nu bij Gorinchem we hebben wel internet maar niet snel genoeg om echt te kunne gamequote:Op donderdag 21 maart 2013 12:51 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Lig je nu met je tanker naast een huis met open wifi dan ?![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 maart 2013 07:48 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Slechte timing, altijd eerst op sales checken. Maar ach, ik heb 35 euro voor de limited edition als preorder betaald, en meteen 50 euro gelapt toen premium beschikbaar was. Nog steeds van mening dat het dat gewoon waard was..Ik had Limited voor 27.50 ofzo (Wehkamp aanbieding bij release), en dus Premium voor 32.. Dan ben ik er opzich nog aardig vanaf gekomenquote:Op donderdag 21 maart 2013 01:34 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
42 Euro BF3 limited edition pre-order, 50 euro premium toen die net uit was. Bijna 100 piek inderdaad. Balachelijk dat ze zo snel met BF4 komen...![]()
Ik word trouwens wel echt gru-we-lijk afgeslacht in die CloseQuarters maps. Armored Kill gaat beter, zeker met die tankdestroyers. En voorheen speelde ik altijd HC, maar sinds ik een maand geleden ofzo weer ben gaan spelen ben ik maar overgegaan op Normal. HC heeft nu echt te weinig servers (was bij de release al zo, maar nu helemaal) en de servers die er zijn worden vooral bevolkt door lvl100 Colonel patjakkers...![]()
Gebrek aan coordinatie breekt je dan vooral op...quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:04 schreef BurnaBoy het volgende:
Dat is met bf3 nog steeds wel zo maar je hebt iig nog cover enzoI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Zijn genoeg hardcore servers hoor? Speel op het moment alleen maar hardcore, en geen enkel probleem om servers te vinden...quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:25 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
[..]
Ik had Limited voor 27.50 ofzo (Wehkamp aanbieding bij release), en dus Premium voor 32.. Dan ben ik er opzich nog aardig vanaf gekomen![]()
Ik word trouwens wel echt gru-we-lijk afgeslacht in die CloseQuarters maps. Armored Kill gaat beter, zeker met die tankdestroyers. En voorheen speelde ik altijd HC, maar sinds ik een maand geleden ofzo weer ben gaan spelen ben ik maar overgegaan op Normal. HC heeft nu echt te weinig servers (was bij de release al zo, maar nu helemaal) en de servers die er zijn worden vooral bevolkt door lvl100 Colonel patjakkers....
![]()
Iemand hier die bad company 2 op windows 8 werkend krijgt? Hij wil niet installeren en volgens EA wordt win8 niet ondersteund voor bc2. So much for lifecycleVervolgens kreeg ik mailtje van EA voor customer satisfaction enquete. Vooral de "strongly disagree's" gegeven dus
![]()
graag verwijderen![]()
Heb je al iets gedaan met de settings.ini ?quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:49 schreef fyah het volgende:
Iemand hier die bad company 2 op windows 8 werkend krijgt? Hij wil niet installeren en volgens EA wordt win8 niet ondersteund voor bc2. So much for lifecycleVervolgens kreeg ik mailtje van EA voor customer satisfaction enquete. Vooral de "strongly disagree's" gegeven dus
![]()
dxversion=9 (ipv dxversion=auto)![]()
het wil niet eens installeren.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:56 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Heb je al iets gedaan met de settings.ini ?
dxversion=9 (ipv dxversion=auto)
graag verwijderen![]()
Run de installer eens in Windows 7 compatibility modequote:
^^quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:12 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Run de installer eens in Windows 7 compatibility mode
Nog beter, ga terug naar 7 en wacht een jaartje af .. er is een hele waslijst incompatibel, dus je gaat het probleem nog wel een aantal keer tegenkomen.
Wat is überhaupt de reden dat je Win8 hebt genomen ?![]()
ik zal over een 2 weken is proberen of die bij mij wel wilquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:49 schreef fyah het volgende:
![]()
![]()
Windows 8 is pure bagger. Alleen leuk als je een tablet/touchscreen hebt. Verder een ZWAAR overrated OS.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:18 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
^^
Nog beter, ga terug naar 7 en wacht een jaartje af .. er is een hele waslijst incompatibel, dus je gaat het probleem nog wel een aantal keer tegenkomen.
Wat is überhaupt de reden dat je Win8 hebt genomen ?Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Afgezien van metro zitten er wel meer handigheden in hoor,quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:33 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Windows 8 is pure bagger. Alleen leuk als je een tablet/touchscreen hebt. Verder een ZWAAR overrated OS.
Ribbon voor explorer is wel fijn. Nieuwe kopieer scherm is ideaal.
Ga maar eens googlen,
Iedereen is alleen zo hard over metro aan het vallen dat ze de rest niet eens doorhebben.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Meestal is het een gevalletje: Heeeey buurman, heb jij ook al de nieuwste Windows !!!??quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:33 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Windows 8 is pure bagger. Alleen leuk als je een tablet/touchscreen hebt. Verder een ZWAAR overrated OS.
Achterlijke hype.![]()
Ik werk dagelijk met 8.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:36 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Afgezien van metro zitten er wel meer handigheden in hoor,
Ga maar eens googlen,
Iedereen is alleen zo hard over metro aan het vallen dat ze de rest niet eens doorhebben.In een kantoor omgeving of voor normaal gebruik is 7 beduidend beter. Voor mobile devices is het wel cool. Maar niet als vervanger van 7 op je normale pc.
Hier op werk hangt een 40" touchscreen met 8. Dat is waanzinnig. Als ik het thuis zou gebuiken, zou de pc al na 2 uur beneden liggen.Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Ik krijg over een tijdje robuuste tablets met Windows 8 onder beheer voor de buitendienst (-+ 270 apparaten), zit nu nog op Win Mobile 6.1, dus in deze zal dat wel een hele opluchting zijn.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:38 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Ik werk dagelijk met 8.In een kantoor omgeving of voor normaal gebruik is 7 beduidend beter. Voor mobile devices is het wel cool. Maar niet als vervanger van 7 op je normale pc.
Hier op werk hangt een 40" touchscreen met 8. Dat is waanzinnig. Als ik het thuis zou gebuiken, zou de pc al na 2 uur beneden liggen.![]()
Windows Mobile is pure aids, dus ja het wordt allemaal een stukje makkelijker ja.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:43 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Ik krijg over een tijdje robuuste tablets met Windows 8 onder beheer voor de buitendienst (-+ 270 apparaten), zit nu nog op Win Mobile 6.1, dus in deze zal dat wel een hele opluchting zijn.
dan is het een groote verbeteringquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:43 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Ik krijg over een tijdje robuuste tablets met Windows 8 onder beheer voor de buitendienst (-+ 270 apparaten), zit nu nog op Win Mobile 6.1, dus in deze zal dat wel een hele opluchting zijn.![]()
Nogal ja, wellicht moet ik met W8 ook opnieuw het wiel uitvinden mbt xml provisioning en al die crapzooiquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:44 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Windows Mobile is pure aids, dus ja het wordt allemaal een stukje makkelijker ja.
Begon het met WinMo net een beetje door te krijgen ..![]()
Omdat het toen een tijdje supergoedkoop was, iets van 20-30 euro voor win8 pro upgrade. Zo heb ik van pireted win7 een legale (updatable) windows 8 gemaakt. Ik heb eigenlijk alleen problemen met BC2, verder lopen andere games zelfs tot 5 fps sneller dan in win7.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:18 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
^^
Wat is überhaupt de reden dat je Win8 hebt genomen ?graag verwijderen![]()
Ik ook, en die kleine verbeteringen schelen een hoop, ik kom bijna nooit in metro maar het is wel beter als 7quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:38 schreef DoofenSchmirz het volgende:
erk dagelijk met 8. In een kantoor omgeving of voor normaal gebruik is 7 beduidend beter. Voor mobile devices is het wel cool. Maar niet als vervanger van 7 op je normale pc.
Hier op werk hangt een 40" touchscreen met 8. Dat is waanzinnig. Als ik het thuis zou gebuiken, zou de pc al na 2 uur beneden ligg
Maargoed, metro maakt het voor een hele hoop mensen weer slechter, maar dat is je mening en die ga ik toch niet proberen te veranderenWe'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

same here, alleen heb ik BC2 niet op win8 geprobeerdquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:48 schreef fyah het volgende:
[..]
Omdat het toen een tijdje supergoedkoop was, iets van 20-30 euro voor win8 pro upgrade. Zo heb ik van pireted win7 een legale (updatable) windows 8 gemaakt. Ik heb eigenlijk alleen problemen met BC2, verder lopen andere games zelfs tot 5 fps sneller dan in win7.![]()
heb hier een lijstje gevonden met de games die het doen in win8
http://battlelog.battlefi(...)2832654348313544743/
dus in theorie zou die het moeten doen![]()
w8 is een gevalletje Vista...quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:49 schreef fyah het volgende:
Wellicht omdat metro zorgt voor zoveel frustratie dat het de meeste mensen niet meer kan schelen wat die ribbon doet.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:36 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Afgezien van metro zitten er wel meer handigheden in hoor,
Ga maar eens googlen,
Iedereen is alleen zo hard over metro aan het vallen dat ze de rest niet eens doorhebben.
Ik ben dat betreft een autist en vind ouderwetse menu's sneller werken.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Zo dat is veelquote:
De lelijke Kut sks blijft beter...quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:34 schreef fyah het volgende:
Ik wil echt van de M417 houden, maar het lukt me nietI dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
CoD4 wil ook absoluut niet werken. Schijnt een PB-probleem te zijn, wat ik dan weer gek vind, want BF3 loopt als een zonnetje...quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:48 schreef fyah het volgende:
Ik heb eigenlijk alleen problemen met BC2, verder lopen andere games zelfs tot 5 fps sneller dan in win7.
Dat zijn nou echte losers.quote:
D.![]()
Hehe zag ze al ragen in http://www.gamekings.tv/videos/ek-call-of-duty-black-ops-2/
hehe.
Zowieso een shooter kampioenschap op een console.... seriously...?![]()
Haha, kijk ze eens schreeuwen. Doe mij dan maar dat Duitse kind wat problemen heeft in Unreal Tournament;
Veel leuker.
![]()
Jezus, dat is gewoon niet gezond meerquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:20 schreef JK het volgende:
Haha, kijk ze eens schreeuwen. Doe mij dan maar dat Duitse kind wat problemen heeft in Unreal Tournament;
Veel leuker.![]()
![]()
Maar even crosspost van mijn reactie op Tweakers, ben benieuwd hoe jullie hier tegenover staan:
Ik hoop op middel grote snipermaps, dat mis ik nu eigenlijk nog een beetje.
Maps zoals in het spel WarRock kon ik altijd erg waarderen. Maar dan wel tdm met spawn op 1 punt anders valt er alsnog niet lekker te sniperen.
Zoiets lijken mij heerlijke sniper maps:
http://www.ron-clan.de/siteimg/images/ron_sniper_gigant2.jpg
http://wrimage.nexoneu.com/en/Content/img/guide/map/Alberon1.JPG (onderaan spawnt een team en ander in kasteel)
Die onderste heb ik met heel veel sniperplezier gespeeld.![]()
Op een X-Box... tering...quote:
Met ondertitels. Engels, want de NL-versie is belabberd.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:20 schreef JK het volgende:
Veel leuker.
Zonder ondertiteling was het ook wel duidelijk hoorquote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:29 schreef Verbal het volgende:
[..]
Met ondertitels. Engels, want de NL-versie is belabberd.
V.![]()
Edit: KB.![]()
Dat filmpje met dat jochie is trouwens fake.
http://knowyourmeme.com/memes/angry-german-kid-keyboard-crasherPerry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
maar het is en blijft wel lachequote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:48 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Dat filmpje met dat jochie is trouwens fake.
http://knowyourmeme.com/memes/angry-german-kid-keyboard-crasher
H.
[ Bericht 1% gewijzigd door hiddit op 22-03-2013 12:04:30 ]![]()
Dat is dan de Duitser in jou. Ik versta de helft niet.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:51 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Zonder ondertiteling was het ook wel duidelijk hoor![]()
Edit: KB.
Ik versta het ook niet, ik zie alleen een debiel doordraaien vanwege een spelletje.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:16 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dat is dan de Duitser in jou. Ik versta de helft niet.
V.
KB.![]()
In werkelijkheid gebeurd dit ook, het kan autisme zijn of mensen die geen geduld hebben of niet tegen hun verlies kan
Wel grappig dat het zo is gespeeld je zou het bijna geloven dat het echt isGeen idee heb eigenlijk nooit battlefield gespeeld, nu wil mijn vriendin battlefield spelenquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:42 schreef JK het volgende:
[..]
Mag je eindelijk na 1942 weer eens in een duikboot...
Ze hebben mij nog niet overtuigd.speelde vroeger battlefieldplay4free prima voor haar om mee te beginnen in een rustige server
1942 dat is ook wel een goede om het te leren ff de singelplayer laten spelenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:32 schreef SpeedyGJ het volgende:
In werkelijkheid gebeurd dit ook, het kan autisme zijn of mensen die geen geduld hebben of niet tegen hun verlies kan
Wel grappig dat het zo is gespeeld je zou het bijna geloven dat het echt is
[..]
Geen idee heb eigenlijk nooit battlefield gespeeld, nu wil mijn vriendin battlefield spelenspeelde vroeger battlefieldplay4free prima voor haar om mee te beginnen in een rustige server
![]()
Of BF2, heeft ook botsquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:37 schreef hiddit het volgende:
[..]
1942 dat is ook wel een goede om het te leren ff de singelplayer laten spelen![]()
![]()
Ik zal daar eens naar kijken, wie weet zien we haar later wel terug in de EK shooter games
jaa dat komt idd wel wat dichter in de buurt van het echte werkquote:voor 1942 zijn ook hele leuke mods
![]()
Haha, geen idee van die mods. Toen ik 1942 en bf2 speelde had ik nog geen internetquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:40 schreef hiddit het volgende:
[..]
jaa dat komt idd wel wat dichter in de buurt van het echte werkvoor 1942 zijn ook hele leuke mods
![]()
![]()
Ik ben vanavond online te vinden vanaf een uurtje of 9. Dus als iemand wil knallen, hit me up.Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Ik had graag willen meedoenmaar goed het zal nog even moeten wachten helaas
Kheb je nog niet op TS gezien ..quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:43 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Ik ben vanavond online te vinden vanaf een uurtje of 9. Dus als iemand wil knallen, hit me up.![]()
Teamspeak?quote:
Moet de server nog even toevoegen. Zal ik vanavond effe doen.
Heb vanavond wel een paar uurtjes game tijd.
Veel leuke stukkenquote:
Veel leuke dingetjes maar dat hele meme gebeuren mogen ze afschaffen in filmpjes
Conscience do cost.![]()
Ja, wie van jullie rukkers probeert me toe te voegen op Battlelog?Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Wiens nick?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:18 schreef robuust89 het volgende:
Ja, wie van jullie rukkers probeert me toe te voegen op Battlelog?Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Welke rukker probeert jou niet toe te voegenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:18 schreef robuust89 het volgende:
Ja, wie van jullie rukkers probeert me toe te voegen op Battlelog?![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:40 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Welke rukker probeert jou niet toe te voegen![]()
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Latte ben ik.quote:
Zat net in de TS server om te testen. Blijkt te werken, dus ik ben straks aanwezig. Rond half 9 ofzo.
Eerst de kuikens in bad en op bed.
Desert Combatquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:40 schreef hiddit het volgende:
[..]
jaa dat komt idd wel wat dichter in de buurt van het echte werkvoor 1942 zijn ook hele leuke mods
Gaan ze allemaal Metro spelen.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Toen choppers nog echt een uitdaging waren...quote:I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Even even een paar keer in die Gunship gezeten op rushmaps.. Dat geeft echt gigantische slachtpartijen bij die mcoms. Niet normaal..![]()
Ik ben de laatste week vooral aan het sniperen, omdat ik de M98B wil unlocken. Gisteren wel een paar bijzonder satisfying kills gehaald. 1 double kill met 1 schot en een paar keer iemand van een rijdende dirtbike afgeknald met een headshot op 200+ meter afstand.
Daar wordt een mens vrolijk van.
Alleen als je partij uit noobs bestaat ontstaat er een baserape op 64.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:46 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Ja inderdaad heel kort is echt niks je wordt altijd in je base afgeknald..
Daarna lekker CTF
Maar vanuit de US Base kan je nog prima killen hoor. Bij de RU base is het wat lastiger.![]()
Ja jij, jouw team niet. Die spelen dan met een man minder.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 07:18 schreef Verbal het volgende:
Ik ben de laatste week vooral aan het sniperen, omdat ik de M98B wil unlocken. Gisteren wel een paar bijzonder satisfying kills gehaald. 1 double kill met 1 schot en een paar keer iemand van een rijdende dirtbike afgeknald met een headshot op 200+ meter afstand.
Daar wordt een mens vrolijk van.
V.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
yadayadayadaquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:51 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja jij, jouw team niet. Die spelen dan met een man minder.
LE 9GAG MEMES LE XD FUNNYY LOLOLquote:![]()
Inderdaad, gewoon altijd assault of engineer spelen of je het nu wilt of niet, alles voor het winnen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:51 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja jij, jouw team niet. Die spelen dan met een man minder.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Ja, en vooralsnog bepaal ik nog altijd zelf hoe ik speel.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon altijd assault of engineer spelen of je het nu wilt of niet, alles voor het winnen.
En ondertussen sta ik als sniper regelmatig bovenaan mijn squad met de meeste captures...
9gag? Daar komt er geen 1 vandaan.quote:It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
het zijn fucking rage comicsquote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:13 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
9gag? Daar komt er geen 1 vandaan.![]()
![]()
LeleleleleLeleleleleLeleleleleLeleleleleLeleleleleLeleleleleLeleleleleLeleleleleLeleleleleLeleleleleLelelelele![]()
Het was rush, niet conquestquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:48 schreef JK het volgende:
[..]
Alleen als je partij uit noobs bestaat ontstaat er een baserape op 64.
Maar vanuit de US Base kan je nog prima killen hoor. Bij de RU base is het wat lastiger..
![]()
Komen van fucking Reddit.quote:9gag recycled ze alleen, die mensen creeeren zelf niks.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Ik ademde iets frequenter door mijn neus, maar dat was het wel. Matig.quote:Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Sarcasme, V. is er geen vrienden mee.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:51 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ja, en vooralsnog bepaal ik nog altijd zelf hoe ik speel.
En ondertussen sta ik als sniper regelmatig bovenaan mijn squad met de meeste captures...
V.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Alleen met kwaliteitssarcasme.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Sarcasme, V. is er geen vrienden mee.
Imo is rush juist tof man.. De chaos, de hartkloppingen, de snelheid. Alleen jammer dat de balans in maps soms n beetje zoek is.quote:Op zondag 24 maart 2013 10:23 schreef JK het volgende:
[..]
Bah.. rush...
Maargoed, dan zie je tenminste nog eens een park ipv die donkere metrostelsels.![]()
Ja daar krijg ik dus hartkloppingen van... net als bij CTF soms (je krijgt er wel adrenaline van). Ah het zijn ook wel leuke modes, alleen moet je gewoon wel met teamspeak werken en moeten de teams gebalanceerd zijn. Maar ook met conquest merk ik op dat dit gewoon echt slecht is. Bestaat er wel een fatsoenlijke rankbalancer? Of je moet allemaal closet colonels in je team hebben.
Komende week gaan ze BF4 aankondigen toch? Hoop dat ze dan wel een betere trailer hebben dan al die teasers.![]()
Deze manquote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:24 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Lekker boeiend dit is BF3 topic rot op met dit soort gezeik of het wel of geen 9gag is.![]()
![]()
Nee jij je komt hier alleen om te zeiken dit is de eerste keer dat ik je op het BF3 topic zie en dan ga je huilen over 9gag dingen.quote:
Ga lekker met je poppen spelen![]()
![]()
Weer een reden om op hardcore te spelenquote:![]()
![]()
Dude, ik zou als ik jou was hulp zoeken met je anger issues!quote:Op zondag 24 maart 2013 11:43 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Nee jij je komt hier alleen om te zeiken dit is de eerste keer dat ik je op het BF3 topic zie en dan ga je huilen over 9gag dingen.
Moet jij zeggenquote:Op zondag 24 maart 2013 12:06 schreef rubbels het volgende:
[..]
Dude, ik zou als ik jou was hulp zoeken met je anger issues!![]()
![]()
Dennis wel dan?quote:Op zondag 24 maart 2013 12:16 schreef rubbels het volgende:
[..]
Haha, volgens mij loop ik hier niet te schelden![]()
Ik hulp ?quote:Op zondag 24 maart 2013 12:06 schreef rubbels het volgende:
[..]
Dude, ik zou als ik jou was hulp zoeken met je anger issues!
Mensen die hier komen zeiken en voor de eerste keer op dit topic komen moeten oprotten
Of mensen die alleen spammen en niet gamen![]()
![]()
Inderdaad want BF3 is alleen maar land en lucht..quote:Op zondag 24 maart 2013 12:23 schreef Jorwol het volgende:
Hoop trouwens echt dat er ook weer echt zee gevechten bij komen in BF4, dus subs etc![]()
Waarom zouden we niet even over iets anders dan bf3 kunnen praten? Dan moet je die lijn doortrekken en hadden al die posts over bf4 ook in het bf4 topic gezet moeten worden, dit gaat over bf3. En volgens mij deed je daar wel vrolijk aan meequote:Op zondag 24 maart 2013 12:22 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Ik hulp ?
Mensen die hier komen zeiken en voor de eerste keer op dit topic komen moeten oprotten
Of mensen die alleen spammen en niet gamenEn als je dan toevallig voor het eerst bij dit topic komt, dat kan toch? En volgens mij heb ik hem hiervoor ook al gezien hier...
![]()
Man jij snapt het ook niet he.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:25 schreef rubbels het volgende:
[..]
Waarom zouden we niet even over iets anders dan bf3 kunnen praten? Dan moet je die lijn doortrekken en hadden al die posts over bf4 ook in het bf4 topic gezet moeten worden, dit gaat over bf3. En volgens mij deed je daar wel vrolijk aan meeEn als je dan toevallig voor het eerst bij dit topic komt, dat kan toch? En volgens mij heb ik hem hiervoor ook al gezien hier...
Dan maak je lekker een andere topic aan om over iets anders te praten.
DIt is gewoon het BF topic en niet het zielige mensen topic![]()
![]()
ga dit lekker ingame uitvechtenquote:Op zondag 24 maart 2013 12:27 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Man jij snapt het ook niet he.
Leg me dan eens uit wat ik precies niet snap?quote:Op zondag 24 maart 2013 12:27 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Man jij snapt het ook niet he.
+1quote:Op zondag 24 maart 2013 12:28 schreef Jeff89 het volgende:
Wat een haat en nijd lieve mensen.. Lijkt me nogal overbodig.![]()
Ja sorry niet de beste plek maar mensen die hier alleen zeiken moet je weghouden van dit topic zo vervelend.quote:![]()
jij zeikt ook vaak genoeg dusse niet zo zeikequote:Op zondag 24 maart 2013 12:29 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Ja sorry niet de beste plek maar mensen die hier alleen zeiken moet je weghouden van dit topic zo vervelend.![]()
Maar dan gaat het over BF niet over onzin.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:30 schreef hiddit het volgende:
[..]
jij zeikt ook vaak genoeg dusse niet zo zeike![]()
Wow, wat een kinderachtige nerdrage hier
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
dat dit eerste keer is dat ik hier kom is niet waar en al was dat zo dan maakt dat niks uitquote:Op zondag 24 maart 2013 11:43 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Nee jij je komt hier alleen om te zeiken dit is de eerste keer dat ik je op het BF3 topic zie en dan ga je huilen over 9gag dingen.
Je voegt niks toe aan dit topic. Go away.quote:Op zondag 24 maart 2013 13:34 schreef wuuht het volgende:
[..]
dat dit eerste keer is dat ik hier kom is niet waar en al was dat zo dan maakt dat niks uitHoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Vind ik ook van jou. Go awayquote:Op zondag 24 maart 2013 13:36 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Je voegt niks toe aan dit topic. Go away.![]()
Zijn er toch nog mensen die me snappenquote:Op zondag 24 maart 2013 13:36 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Je voegt niks toe aan dit topic. Go away.![]()
![]()
Jij snapt DIT duidelijk weer niet...quote:Op zondag 24 maart 2013 14:40 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Zijn er toch nog mensen die me snappen![]()
![]()
Ga jij nou maar huilen met je poppen.quote:
Dit gezeik is gewoon klaar als je niks beter toe tevoegen hebt en over andere dingen zeikt ga weg.![]()
Trek je niet aan van Dennis, heeft een beetje (erg) niveau kleuterquote:Op zondag 24 maart 2013 13:37 schreef wuuht het volgende:
Het is gewoon bullshit dat als je hier vaak komt dat je dan wel mag zeiken.Moet jij zeggen......quote:Op zondag 24 maart 2013 14:47 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Ga jij nou maar huilen met je poppen.![]()
QFTquote:Op zondag 24 maart 2013 14:47 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Trek je niet aan van Dennis, heeft een beetje (erg) niveau kleuter
[..]
Moet jij zeggen......![]()
1+quote:Op zondag 24 maart 2013 14:47 schreef VelitoX het volgende:
[..]
[..]
Wil jij nou serieus over niveau beginnen ?quote:Op zondag 24 maart 2013 14:47 schreef VelitoX het volgende:
[..]
[..]
Hun gaan er maar op door joh...quote:Op zondag 24 maart 2013 14:51 schreef Jeff89 het volgende:
Ik heb vandaag Battlefield gespeeld.. Jullie hebben de strijd hier levend gehouden zie ik?
Ze moeten toch in iets beter zijn.![]()
Iedereen gaat maar door... Popcorntopic yo.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:51 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Hun gaan er maar op door joh...
Ze moeten toch in iets beter zijn.![]()
Strijd wil ik het niet noemen.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:51 schreef Jeff89 het volgende:
Ik heb vandaag Battlefield gespeeld.. Jullie hebben de strijd hier levend gehouden zie ik?
Tis eerder een betweter van een jaar of 12 die niet wil accepteren dat ie een discussie verliest...![]()
![]()
Zin in een paar uur spelen maar aan het werk...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
quote:Op zondag 24 maart 2013 14:55 schreef rubbels het volgende:
[..]
Strijd wil ik het niet noemen.
Tis eerder een betweter van een jaar of 12 die niet wil accepteren dat ie een discussie verliest...![]()
![]()
![]()
![]()
Heb ook maar even premium gehaald na gestopt te zijn na Karkand. Best veel nieuwe shit te unlocken opeens
Doch ben ik tot noch toe niet heel erg te spreken over de 'nieuwe' maps. Misschien moet ik er nog even inkomen maar de vanilla maps voelen toch lekkerder vooralsnog.Conscience do cost.![]()
Ik ben het meest te spreken over aftershock...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Armored kill is erg tof! Wel anders dan de originele game inderdaad, maar een goede nadruk op voertuigenquote:Op zondag 24 maart 2013 16:26 schreef ems. het volgende:
Heb ook maar even premium gehaald na gestopt te zijn na Karkand. Best veel nieuwe shit te unlocken opeens
Doch ben ik tot noch toe niet heel erg te spreken over de 'nieuwe' maps. Misschien moet ik er nog even inkomen maar de vanilla maps voelen toch lekkerder vooralsnog.![]()
![]()
Ik ben van plan om een nieuwe pc te kopen en was meteen van plan er een game pc van te maken.
Een vriend van mij heeft zijn eigen pc gebouwd en ik vroeg of hij misschien wat voor mij kon uit zoeken.
Hij kwam met dit : http://azerty.nl/winkelma(...)roduct%5b580407%5d=1
Dit was iets over mij budget maar het kan wel lukken.
Ik had alleen zelf wat kleine aanpassingen bedacht maar ik weet niet of dat wel kan.
Behuizing: http://azerty.nl/8-1044-605927/sharkoon-vs3-s-midtowermodel.html
Videokaart:http://azerty.nl/8-4360-565166/asus-gtx660-dc2tg-2gd5.html
Processor: http://azerty.nl/8-2532-528615/intel-core-i5-3570-3-4-ghz-.html
(deze processor is hetzelfde als de 3570k maar dan zonder de "k", ik weet niet wat het verschil was behalve de prijs)
Het liefst zou ik spellen als BF3 kunnen spelen en 4 als die uitkomt, hoeft niet op max. graphics.
ps. Ik wist niet waar ik zoiets moest posten dus deed het hier maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |