SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 12 aprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zekersquote:
Ze was het zonnetje in huis?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zekers![]()
Is gedraaid op de begrafenis van mn tante, paste wel bij haar ook![]()
Ja, zelfs als ze verdrietig was of een dip had was ze nog het zonnetje in huisquote:
Slaapkopjequote:
Wauwquote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, zelfs als ze verdrietig was of een dip had was ze nog het zonnetje in huis
Have funquote:
Van 8-12? en van half 1 tot 6quote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Moggeh
En? Nog kunnen slapen vannacht?
Dus je bent gewoon al uren op!quote:
Hehe. Klote ja.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus je bent gewoon al uren op!
Ik heb ook wel eens van die nachten. Ga ik om 8u naar bed, word ik om 4u 's nachts alweer wakker en dan is fok uitgestorven
Over werken gesproken, ik begin volgende week, dat staat nu vast.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe. Klote ja.
Maar ik moet gewoon werken
Ik zou het niet wegkrijgen...quote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Is ontbijten met ijs teveel van het goede?
Eigenlijk doe ik alleen in het weekend ontbijten, as weekend ga ik voor verse croissantjes en chocobroodjesquote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zou het niet wegkrijgen...
Sowieso vind ik ontbijten *spiekt bij Huppel voor de eij* een crime, want krijg bijna niks weg en heb geen honger.
Croissantjes!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eigenlijk doe ik alleen in het weekend ontbijten, as weekend ga ik voor verse croissantjes en chocobroodjes
Gewoon zo'n danerol ding kopenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Croissantjes!![]()
Boh, die heb ik al lang niet meer gegeten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |