Als ze niet bij je Ebay bestellingen staan heb je 't niet besteld lijkt me zo.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:21 schreef Zwappel het volgende:
Kom er net achter dat ik 2 producten van dezelfde verkoper op eBay nooit heb ontvangen.
Ergens eind Januari betaald.
Staan ook niet meer in mijn aankoopgeschiedenis/archief zo ver ik kan zien, dus ik heb gewoon pech denk ik?
Nvm het staat wel in mijn aankoopgeschiedenis, het waren gelukkig 2 objecten van samen 3 euro. (USB kabel + USB wall charger)quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:25 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Als ze niet bij je Ebay bestellingen staan heb je 't niet besteld lijkt me zo.
Of ebay heeft de listing verwijdert+gerefund.
Heb je het via ebay of via een directe paypal betaling gedaan.. in het tweede geval heb je sowiso pechen anders.. ook denk ik eigenlijk
![]()
Mja, er zitten ook nette verkopers tussen hè. Niet gewaagd is altijd mis.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:21 schreef Zwappel het volgende:
Kom er net achter dat ik 2 producten van dezelfde verkoper op eBay nooit heb ontvangen.
Ergens eind Januari betaald.
Staan ook niet meer in mijn aankoopgeschiedenis/archief zo ver ik kan zien, dus ik heb gewoon pech denk ik?
Ach so, kijk eens aan.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:28 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Ga toch even contact opnemen met verkoper dan
Ah dacht al, kan niet zomaar verdwijnen uit aankoop geschiedenis!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:28 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Nvm het staat wel in mijn aankoopgeschiedenis, het waren gelukkig 2 objecten van samen 3 euro. (USB kabel + USB wall charger)
Ga toch even contact opnemen met verkoper dan
leuk ja!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:28 schreef davedavy het volgende:
Ik ben een andere weg ingeslagen, en ben nu bezig met een inklapbare elektrische fiets.
Wat zijn in godesnaam "referal points op Ebay"?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:32 schreef Zwappel het volgende:
Ik heb ook iets van 64 referal points op eBay, en 0 daarvan zijn neutraal of negatief dus zal wel goedkomen hoop ik.
Gewoon feedback bedoelt 'ie natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:40 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Wat zijn in godesnaam "referal points op Ebay"?
Hoger uit dan?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:47 schreef RobertNL het volgende:
Hoewel de Fee bij Zanmark lager is kom ik bij 90% van de quotations toch hoger uit
Hmm vreemd, heb gisteren gekeken maar dan staat het nog verkeerd op hun service charge pagina, deze image had ik niet gezienquote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:42 schreef shiznuts het volgende:
@ Xaia... MisterTao doet helemaal niet aan 10% fee.
8% fee (met 50% recommenderkorting op eerste bestelling) of 5% als VIP (excl. transactiekosten, dat wel).
Ja, genoeg ervaring met Pandawill (en in het hele topic genoeg mensen ook).quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:53 schreef Ravarian het volgende:
Heeft er iemand ervaring met Pandawill? Wil draag graag een tablet bestellen.
Moet nu 8 pakketjes uit China krijgenKrijg dus hopelijk de hele week postbodes aan mijn deur
![]()
heb vorig maand al mail gekregen ivm easter actie dus veronderstel dat we weer volle lading domme chinese quotes zullen krijgenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:00 schreef shiznuts het volgende:
Heeft Pandawill weer een zoek-de-paaseieren dit jaar?
De CX680 dan? http://www.google.nl/shop(...)wAA&prds=scoring:tpsquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:00 schreef mvc het volgende:
Is iemand al eens een soortgelijke headset als deze tegengekomen op een chinese webshop ? Eindelijk heb ik oortjes gevonden die blijven zittenalleen de prijs is belachelijk hoog
[ afbeelding ]
Bedanktquote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:57 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Ja, genoeg ervaring met Pandawill (en in het hele topic genoeg mensen ook).
Staat niet voor niets in de OP. Alle shops die in de OP vermeld staan zijn vertrouwd en kan je dus zonder zorgen bij bestellen (y)
Jammer dat de site al de hele dag stuk is door memcache problemenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:51 schreef shiznuts het volgende:
En je krijgt daar ook nog 10% tot een maximale hoogte van 30USD bonus bij je eerste deposit.
Kun je ook gewoon elke keer een nieuwe account aanmaken in principe.Dus voor mij: MisterTao. Bovendien: Buyincoins zijtak, en BIC
. Prima service. Pakjes nooit geen added tax (dankzij Bob
).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |