1. Je hebt geen antwoord verdiend met je bijdragen hier...quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:41 schreef tikkietakka het volgende:
[..]
Ja natuurlijk zeuren kun je wel maar geen echte antwoord geven op mijn vraag grapjas.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 06:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
1 keer vragen is wel genoeg lijkt me? De vaste users worden er een beetje gek van
Ik begon later pas met R/C. Maar heb je 'em nou binnen, of heb je 'em besteld alleen nog maar?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:45 schreef Syphixx het volgende:
bij deze m'n eerste piloot ervaring, de V911 heli gekocht bij lighttake
zag op vorige page info over quadcopters, dus dacht ik eerst beginnen met een simpele heli :pquote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:53 schreef shiznuts het volgende:
Ik begon later pas met R/C. Maar heb je 'em nou binnen, of heb je 'em besteld alleen nog maar?
Meen je dit nou serieus of ben je sarcastischquote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:45 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ik zou me wel zorgen maken, ik kan hem altijd gelijk volgen.
waarom stel je iedereen in vraag ?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 01:08 schreef tikkietakka het volgende:
[..]
Meen je dit nou serieus of ben je sarcastisch
Nu stel je mij zelf een vraag grapjasquote:Op zaterdag 23 maart 2013 01:11 schreef Syphixx het volgende:
[..]
waarom stel je iedereen in vraag ?
krijg je een antwoord is het weer niet goed
OMGquote:Op zaterdag 23 maart 2013 01:13 schreef tikkietakka het volgende:
[..]
Nu stel je mij zelf een vraag grapjas
toch grappig dat de (weliswaar weinige) ervaringen die ik met die shop heb gewoon in lijn liggen met de rest van de shops hier: prima, soms duurt het wat langerquote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:23 schreef dud0r het volgende:
De pakket chauffeusedenkt mee in mijn China verslaving en ging mij gisteren vertellen over dx.
![]()
Ik heb maar even een uitdraai van de shops in de OP aan haar gegeven en verteld dat dx waardeloos is tegenwoordig.
Maar toch lief dat ze mee denkt
mijn ervaring is dat de initiele verzending weliswaar langer duurt, maar de daadwerkelijke aflevering is gelijk met de rest van de artikelen die ik uit china heb besteld..quote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:48 schreef dud0r het volgende:
Duurt langer en ze zijn vaak duurder dan andere naar mijn ervaring.
Maar als het duurder is ga je het toch niet daar kopen?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:50 schreef mschol het volgende:
[..]
mijn ervaring is dat de initiele verzending weliswaar langer duurt, maar de daadwerkelijke aflevering is gelijk met de rest van de artikelen die ik uit china heb besteld..
ze zijn vaak wel tot 10 dollar duurder, dat klopt.. maarja: een blokker is ook duurder als een etos (of andersom, dit is niet meer als logisch)
als jij niet weet dat je het ergens anders goedkoper kan halen, of je het een acceptabel bedrag vind, zie ik niet waarom niet...quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar als het duurder is ga je het toch niet daar kopen?
Laatst sinds een half jaar ofzo weer eens iets besteld bij DX, omdat ze dat zo goed als nergens anders meer hadden. Duurt het 11 dagen voordat het daar de deur eens uitgaat.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:48 schreef dud0r het volgende:
Duurt langer en ze zijn vaak duurder dan andere naar mijn ervaring.
Als je bij de restanten kijkt zijn dat prijzen die ook sunsky volgens mij niet kan verslaanquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:54 schreef Fasroslis het volgende:
[..]
Ja maar dubbel zo duur als sunsky
De kans is groot, omdat ze het nergens anders ook hadden, dat DX het dus ook niet op voorraad had. Wees dan blij dat je het daar in ieder geval nog kan krijgen. Ik bestel ook liever bij andere shops, maar wat ik bij DX besteld heb is vaak goed gegaan. Ook aftersales goed:quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:38 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Laatst sinds een half jaar ofzo weer eens iets besteld bij DX, omdat ze dat zo goed als nergens anders meer hadden. Duurt het 11 dagen voordat het daar de deur eens uitgaat.
Als het anders kan, dan doe ik dat zeker. Buyincoins, Banggood, enz etc.Altijd prompt en goed(koop)!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |