Niet echt heel veel, wiet is soms wat trippy, maar daar heb je ook verschillende soorten van. Hasj is wat rustiger in je hoofd en meer een lichaamlijke stoned.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:01 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Is er zo ongelooflijk veel verschil tussen hasj en wiet? Heb nog nooit hasj gerookt.
Dus meer een beetje het lome, trage gevoel?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:07 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Niet echt heel veel, wiet is soms wat trippy, maar daar heb je ook verschillende soorten van. Hasj is wat rustiger in je hoofd en meer een lichaamlijke stoned.
Meer dat dekentje gevoel, en minder actief dan bij de Sativa wiet. Bij de Sativa wiet ben je meer lacherig en is meer trippy, zeg maar geluid is helderder en kleuren wat feller. Hasj is vergelijk baar met de Indica wiet Maar bevat minder CBD dan de Indica en is daarom minder geneeskrachtig, het is echt de stoned gevoel.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:07 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dus meer een beetje het lome, trage gevoel?
nooit last van gehad.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:14 schreef Dientje12 het volgende:
Hebben jullie nu ook veel bloed in je ogen?
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:15 schreef Amarantha het volgende:
Dunno, ben ook aan het drinken dus dat is niet helemaal eerlijk
Veel plezier Moiraquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:24 schreef Moira. het volgende:
Ik ga naar m'n tante!
Maar neem m'n laptopje mee dus ben vast nog wel tussendoor hier te vinden ofzeuuww
Ja.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:49 schreef Amarantha het volgende:
Ben ik apart omdat ik geen soesjes, tompoucen, taart, vlaai, ander gebak dan mokka en de meeste cakejes niet lust?
Dat vond ik zelf dus ook omdat volgens mij ieder mens wel taart lustquote:
De lekkerste taart is lasagne.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat vond ik zelf dus ook omdat volgens mij ieder mens wel taart lust
Dat soort dingen helpen altijd erg goed als je over iemand heen wil komen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:12 schreef Amarantha het volgende:
Ook fijn, loop naar beneden omdat ik toch naar de winkel wou.. Hoor ik A. en een kameraad van hem praten over mij en echt keihard gelach enz, hoorde ook wat lullige dingen. Bah weet nu wel genoeg, elke traan die ik nu nog laat om hem is echt zonde van mijn tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |