Ik tot voor kort ook niet. Denim meet was wel erg gezellig.quote:
Waar is dat krantje dan?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:48 schreef doo. het volgende:
[ afbeelding ]
Another day another subway. Ankersokken YEAH
Clarkies altijd goed!
Heb jij dat probleem van de veters van je flyknits eig. ook? Die van mij lijken open te springen bij het gedeelte dat zich bij de vetergaten bevindt.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:08 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Waar is dat krantje dan?
Heb ook niks nodig maar ga wel sneakerness. Maat van me wil wel wat aankopen doen en lijkt me wel prima om een keer mee te maken.
Jij durft, ik zat laatst naast iemand in de metro die ook zo zat en die kreeg geen waarschuwing maar gelijk een boete van EUR65!!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:48 schreef doo. het volgende:
[ afbeelding ]
Another day another subway. Ankersokken YEAH
Clarkies altijd goed!
Geen last van eigenlijk. Hoeveel heb je ze ong gedragen?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:20 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Heb jij dat probleem van de veters van je flyknits eig. ook? Die van mij lijken open te springen bij het gedeelte dat zich bij de vetergaten bevindt.
Zijn dezelfde shoes nog te krijgen op Nike.com (of had je ze niet daar gehaald?).quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:20 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Heb jij dat probleem van de veters van je flyknits eig. ook? Die van mij lijken open te springen bij het gedeelte dat zich bij de vetergaten bevindt.
Een week?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:31 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Geen last van eigenlijk. Hoeveel heb je ze ong gedragen?
Even kijken waar ik de bon heb gelaten. Volgens mij gewoon in de doos die bij m'n vriendin ligt. Heb ze van de site gehaald idd. Wil eig gewoon een paar nieuwe veters, een nieuw paar is eig niet nodig. Zal eens een mailtje sturen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:32 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Zijn dezelfde shoes nog te krijgen op Nike.com (of had je ze niet daar gehaald?).
Je kan ze nl. terugsturen in zulke gevallen voor volledige restitutie en nieuw paartjes bestellen.
Moet je wel eerst betalen, exchanges doen we nie
Veters hebben we niet, dus die moeite kan je jezelf besparenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:00 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Een week?
[..]
Even kijken waar ik de bon heb gelaten. Volgens mij gewoon in de doos die bij m'n vriendin ligt. Heb ze van de site gehaald idd. Wil eig gewoon een paar nieuwe veters, een nieuw paar is eig niet nodig. Zal eens een mailtje sturen.
Ik had het nu over nike.com aangezien hij daar zn schoenen gekocht heeftquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:23 schreef SHOOOTO het volgende:
begin mij af te vragen wat er wél is bij Nike HQ. Voor een lauwe bak Starbucks hoef ik niet langs Hilversum
Good idea, wie betaalt de tickets?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:22 schreef Atta-boy het volgende:
Dan slaan we de fok meet @ nike europe over en doen we na sneakerness gewoon nike USA als meet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |