Ik tot voor kort ook niet. Denim meet was wel erg gezellig.quote:
Waar is dat krantje dan?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:48 schreef doo. het volgende:
[ afbeelding ]
Another day another subway. Ankersokken YEAH
Clarkies altijd goed!
Heb jij dat probleem van de veters van je flyknits eig. ook? Die van mij lijken open te springen bij het gedeelte dat zich bij de vetergaten bevindt.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:08 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Waar is dat krantje dan?
Heb ook niks nodig maar ga wel sneakerness. Maat van me wil wel wat aankopen doen en lijkt me wel prima om een keer mee te maken.
Jij durft, ik zat laatst naast iemand in de metro die ook zo zat en die kreeg geen waarschuwing maar gelijk een boete van EUR65!!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:48 schreef doo. het volgende:
[ afbeelding ]
Another day another subway. Ankersokken YEAH
Clarkies altijd goed!
Geen last van eigenlijk. Hoeveel heb je ze ong gedragen?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:20 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Heb jij dat probleem van de veters van je flyknits eig. ook? Die van mij lijken open te springen bij het gedeelte dat zich bij de vetergaten bevindt.
Zijn dezelfde shoes nog te krijgen op Nike.com (of had je ze niet daar gehaald?).quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:20 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Heb jij dat probleem van de veters van je flyknits eig. ook? Die van mij lijken open te springen bij het gedeelte dat zich bij de vetergaten bevindt.
Een week?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:31 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Geen last van eigenlijk. Hoeveel heb je ze ong gedragen?
Even kijken waar ik de bon heb gelaten. Volgens mij gewoon in de doos die bij m'n vriendin ligt. Heb ze van de site gehaald idd. Wil eig gewoon een paar nieuwe veters, een nieuw paar is eig niet nodig. Zal eens een mailtje sturen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:32 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Zijn dezelfde shoes nog te krijgen op Nike.com (of had je ze niet daar gehaald?).
Je kan ze nl. terugsturen in zulke gevallen voor volledige restitutie en nieuw paartjes bestellen.
Moet je wel eerst betalen, exchanges doen we nie
Veters hebben we niet, dus die moeite kan je jezelf besparenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:00 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Een week?
[..]
Even kijken waar ik de bon heb gelaten. Volgens mij gewoon in de doos die bij m'n vriendin ligt. Heb ze van de site gehaald idd. Wil eig gewoon een paar nieuwe veters, een nieuw paar is eig niet nodig. Zal eens een mailtje sturen.
Ik had het nu over nike.com aangezien hij daar zn schoenen gekocht heeftquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:23 schreef SHOOOTO het volgende:
begin mij af te vragen wat er wél is bij Nike HQ. Voor een lauwe bak Starbucks hoef ik niet langs Hilversum
Good idea, wie betaalt de tickets?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:22 schreef Atta-boy het volgende:
Dan slaan we de fok meet @ nike europe over en doen we na sneakerness gewoon nike USA als meet
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:01 schreef Nezhi het volgende:
Ik begrijp dus dat ik gratis mee kan in de body bag?
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:46 schreef Atta-boy het volgende:
Ik wil niet in een body bag!
Die missoni x converse die ik gehad heb zitten allemaal glittertjes inkan je niet zien op de foto.
FML
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Faka G
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:19 schreef Atta-boy het volgende:
Die zou ik dan wel weer willenAlles fragment....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
Die asian is heeeuuul niet ze gespierd als die zak.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:07 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Is anders best chill, lekker warm enzo.
[ afbeelding ]
als ik de release lijst zo bekijk, dan heb je nog redelijk veel mogelijkheden qua online shops.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:03 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
I like. Alleen bij Woei en geen geld, dus zal ze sowieso niet in handen krijgen
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:21 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
als ik de release lijst zo bekijk, dan heb je nog redelijk veel mogelijkheden qua online shops.
Je kunt gewoon pre order doen bij Sneaker 75. Niet mijn ding.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:03 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
I like. Alleen bij Woei en geen geld, dus zal ze sowieso niet in handen krijgen
Of een Air Max 2009?quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:26 schreef SHOOOTO het volgende:
lijkt op een air max+ 2011 maar dan weer met een andere lacing systeem. Beetje 95's achtig.
die kan ook wel, blijven flinke klompen. Alhoewel de 2013 een beetje slim uitziet.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:41 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Of een Air Max 2009?
Naja sowieso hebben we niet!!
Refer to air max+ 2013
fffffuuuu waarom geen 9,5quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:27 schreef vault_tec het volgende:
Ik heb woei x asics gel lyte 3 voor sale in us 10.5.
Wajoo resellerquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:27 schreef vault_tec het volgende:
Ik heb woei x asics gel lyte 3 voor sale in us 10.5.
Dus ook nog eens een betere keuze!quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:59 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
die kan ook wel, blijven flinke klompen. Alhoewel de 2013 een beetje slim uitziet.
Vreemd wellicht, maar niet mijn cw...quote:
Is ook zwaar irritant.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:16 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ik word zo moe van al die websites die nep Nikes verkopen![]()
En vooral van de mensen die zo kaolo dom zijn hun geld naar China te sturen en dan verwachten dat ze authentic shit krijgen!!! En dan is het contact email address nike.nikestore@gmail.com en denken ze dat het legit is aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhh![]()
En ik moet al die kut websites reporten![]()
Zo dat moest er effe uit. Jullie zijn gewaarschuwd
Eindelijk iemand die kaolo goed schrijft, babs ik hou van je!quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:16 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ik word zo moe van al die websites die nep Nikes verkopen![]()
En vooral van de mensen die zo kaolo dom zijn hun geld naar China te sturen en dan verwachten dat ze authentic shit krijgen!!! En dan is het contact email address nike.nikestore@gmail.com en denken ze dat het legit is aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhh![]()
En ik moet al die kut websites reporten![]()
Zo dat moest er effe uit. Jullie zijn gewaarschuwd
Mn BF is Surinaamsquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:13 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die kaolo goed schrijft, babs ik hou van je!
En zo hoort dat. Met afgetrapte sneakers het terrein op!quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:10 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Stufi gaat deze maand niet naar sneakers. Ga festivalkaartjes kopen
als je meerdaagse festivals gaat dan raad ik je dat echt af.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:34 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Ga denk ik de basic zwart/witte jansoki's kopen voor festivals deze zomer.
Prima schoen om te beaten.
Alle lage schoenen die ik nu heb zijn of al helemaal afgetrapt of wil ik niet beaten. En mids onder shorts ben ik geen fan van.
Heb een paar jaar terug een week sziget op 2 jaar oude allstars gelopen, ging prima. Toen ook veel op slippers/blote voeten.quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:11 schreef vault_tec het volgende:
[..]
als je meerdaagse festivals gaat dan raad ik je dat echt af.
Waarschijnlijk lunar woven chukkas. Doe ik altijd aan naar feestjes waar ik heel de avond sta te hakken en lowlands.quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:15 schreef Atta-boy het volgende:
Welke doe jij ook alweer aan vault?
Misschien als ik tegen die tijd geld over heb dat ik ook ga.
Heel misschien sla ik de festivals over dit jaar.quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:18 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Heb een paar jaar terug een week sziget op 2 jaar oude allstars gelopen, ging prima. Toen ook veel op slippers/blote voeten.
Heb nooit zo snel last van mijn voeten, en deze zomer nog geen festivals gepland die meer dan 3 dagen duren. Komt dus wel goed
Nee een potentiële vakantie naar Aruba.quote:
Ik moet de mijne op zeer korte termijn verlengen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:31 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Ah, dat is wel het betere werk inderdaad. Voor mij geen grote vakantie deze zomer waarschijnlijk.
Festivals + werken + eindelijk mijn rijbewijs eens halen.
Beste aankoop ooit. Tenminste als je ergens heen wilt zonder gezeik met OVquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:31 schreef Grachtenpinguin het volgende:
eindelijk mijn rijbewijs eens halen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit geen 360 zool onder, maar is een Free Trainer 5.0, vermoedelijk deze http://www.amazon.com/Nik(...)aining/dp/B007T0A1YYquote:Op woensdag 20 maart 2013 12:24 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
SHOOOTO of iemand anders, is dit een AM360? Zo niet wat wel?
Google image search werkt nie
[ afbeelding ]
Hmm... Dus je kijkt liever naar zwetende gespierde mannen bajs?quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:50 schreef Bajskorv het volgende:
En weer een trip naar HK... dit keer komt mijn chick ook langs, dus weinig sneaker shoppen in het weekend. Maakt niet uit, dit weekend is de HK Sevens, veel mooier.
[ afbeelding ]
Enfin, mijn reissneaker is dit keer de blue/orange GL3 die net binnen kwam. Lekker strak schoentje altijd in een 11.
Wel groot imo. Maar weet niet of 1 hele maat upsizen een goed idee is... Ze zijn wel super awesome.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:35 schreef Cpt. het volgende:
Hoe valt NB? Ga ik er in passen met mn 8-8,5?
quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:10 schreef daan.ams het volgende:
[..]
Ik fap met Atta mee deze keer. Lekker schoentje. Welke zijn het exact?
Ik fap me dan maar in slaap en begin morgen maar een zoektocht.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:39 schreef Atta-boy het volgende:
Ik ontwijk die foto's en topics steeds omdat ik ze niet wil kopen
Daan.amst: ebay en fora, in winkels ga je ze niet meer vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vind de blauwe GL3 ook een toppertje en een breezer ananas voor een GR. Don't sleep on those.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:32 schreef doo. het volgende:
De tering wat is dit toch een lekker schoentje zeg.. Dopeste release sinds tijden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat doen runners wel vaker.quote:
Oh ja.. Daar moet ik nog steeds een keer langs.quote:Op donderdag 21 maart 2013 09:58 schreef Atta-boy het volgende:
Ben die slam jam nog voorbij gelopen bij seventyfive deze week. Snap 'm nog steeds niet.
Vieze kleurtjesquote:Op donderdag 21 maart 2013 09:58 schreef Atta-boy het volgende:
Ben die slam jam nog voorbij gelopen bij seventyfive deze week. Snap 'm nog steeds niet.
Die lage gaan nog wel maar die hoge...quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:36 schreef Apostrof het volgende:
Wat vindt men hier eigenlijk van de New Balance x Herschel?
[ afbeelding ]
Dit wel, maar toch zie ik vaak dope 'Niet-1500' Wivah's voorbij komen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:49 schreef Bajskorv het volgende:
Ik vind bij NB sowieso vrijwel enkel de 1500 relaxed, heel weinig anders. Dit is mijn te preppy.
Absoluut. Maar meestal is het niks voor mij...quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:58 schreef Sokz het volgende:
[..]
Dit wel, maar toch zie ik vaak dope 'Niet-1500' Wivah's voorbij komen.
Wanneer gingen we ook alweer trouwen?quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:45 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Cross post!
Today: Missguided army sequin jacket, River Island Jeans, Liberty X Nike Air Max 1
[ afbeelding ]
Je kan mn schoenen net zien dus het telt
Kheb een search gedaan op Nike.com, mijn tip is Roshe Run in Army Green/Orangequote:Op donderdag 21 maart 2013 12:02 schreef mrPanerai het volgende:
die vind ik weer net te sportief.
Wie helpt me een beetje in m'n zoektocht voor de zomer.
- beetje exclusief
- moeten laag zijn, denk stijl Nike SB, air force 1, converse all stars,...
- maar geen AirMax
- felle kleurtjes etc mogen best
- nog verkrijgbaar in maat 44
- liefst onder 200¤.
- merk is niet superbelangrijk.
deze had ik al in gedachten
[ afbeelding ]
maar andere ideeën zijn welkom
wel donker zo voor de zomer.quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:06 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Kheb een search gedaan op Nike.com, mijn tip is Roshe Run in Army Green/Orange
Man - Footwear - Style/Sportwear - Size 44 - Price Low-High:
http://store.nike.com/nl/(...)014023/so-finalPrice|asc.
Het is ook nog geen zomerquote:
Ik doe mee met de neon en de camo trend hoor!quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:30 schreef Atta-boy het volgende:
Maakt sowieso niet uit ook, lekker plain spul blijven dragen in de zomer. Ik doe niet mee aan gekke kleurtjes of neon spul, ninja mode on yo
Dit inderdaad. Leuk die zomer maar ik geniet ook in wat meer sobere kleuren wel van de zon.quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:30 schreef Atta-boy het volgende:
Maakt sowieso niet uit ook, lekker plain spul blijven dragen in de zomer. Ik doe niet mee aan gekke kleurtjes of neon spul, ninja mode on yo
Ik wacht nog op een aanzoek hoorquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:05 schreef Cpt. het volgende:
[..]
Wanneer gingen we ook alweer trouwen?
quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:45 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Cross post!
Today: Missguided army sequin jacket, River Island Jeans, Liberty X Nike Air Max 1
[ afbeelding ]
Je kan mn schoenen net zien dus het telt
Neon sucks. Maar ik snap de "hippe" kleurtjes wel in de zomer. Ik vind het met jeans/khaki's ook niet altijd makkelijk combineren, terwijl je in de zomer met shorts achter alles kan dragen ongeveer.quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:38 schreef Atta-boy het volgende:
camo mag idd maar neon doet me altijd aan van die "hippe" 14 jarige denken
Eerst even mn schoenen schoonmaken.quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:36 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik wacht nog op een aanzoek hoor![]()
quote:
Bij een schoen ben je al te ver gegaan als man imo.quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:59 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Je moet natuurlijk niet all neon gaan
Maar een beanie of een armand/watch of bijv. de tong op mn air max, dat soort accentjes vind ik leuk![]()
Bij dudes vind ik een neon beanie of patta wel het maximale
Ik vind bij mannen neon alleen passen als de hele outfit een beetje semi-hip is of hij is jonger dan 20 (een jongen dus).quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:15 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Een beanie in een opvallendere kleur kan nog, ook dan geen neon, maar zelfs een horloge heb ik moeite mee. Krijg ik altijd zo'n woei/patta fanboy idee bij. Schoenen kunnen helemaal niet inderdaad.
Chicks vind het beter bij passen, al ben ik daar ook geen fan van.
Ik heb zelf eigenlijk maar één paar schoenen in een wat opvallendere kleur en die heb ik afgezien van passen nooit gedragen, staat bij mijn ouders.
Nice @atta. Had hem nog niet gelezen, kan me wel vinden in de comments van die laatste kerel.
Vind dat een beetje gelul om zelf stoer over te komen van die gastquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:15 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Een beanie in een opvallendere kleur kan nog, ook dan geen neon, maar zelfs een horloge heb ik moeite mee. Krijg ik altijd zo'n woei/patta fanboy idee bij. Schoenen kunnen helemaal niet inderdaad.
Chicks vind het beter bij passen, al ben ik daar ook geen fan van.
Ik heb zelf eigenlijk maar één paar schoenen in een wat opvallendere kleur en die heb ik afgezien van passen nooit gedragen, staat bij mijn ouders.
Nice @atta. Had hem nog niet gelezen, kan me wel vinden in de comments van die laatste kerel.
Ik weet wel dat ik zou zeggen dat ik het keihard voor de resell zou doen. Gebruik maken van de hype.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:24 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Vind dat een beetje gelul om zelf stoer over te komen van die gastNiemand zat daar voor sociale inclusie of voor mooie details. Iedereen (behalve de gast die nr1 was) zat daar voor $$$
Inderdaad, dat ding is toch kneiterlelijk. Ik denk dat er uberhaupt niemand zou campen als er geen dikke resellprijzen tegenoverstondenquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:26 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ik zou zeggen dat ik het keihard voor de resell zou doen. Gebruik maken van de hype.
dat eprops yoquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:27 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Inderdaad, dat ding is toch kneiterlelijk. Ik denk dat er uberhaupt niemand zou campen als er geen dikke resellprijzen tegenoverstonden
Oh van Kho bedoel je, ik dacht dat je bedoelde de laatste comment die je kan geven op het artikel. Ja klopt idd.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:26 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Meer het deel dat hij het eigenlijk kut vindt om daar te zitten voor een fucking schoen maar dat het kutter is om hem niet te hebben dan daar te gaan zitten.
Dat hele "het doet me niet zoveel"-verhaal is wat minder inderdaad.
Ow goed zeg...ik kan nog wel ff wachtenquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:27 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Het is ook nog geen zomer
Vanaf volgende week komt de zomercollectie pas online.
Meld je effe aan voor de newsletter als je wilt weten wat precies komt, dan hoef je niet elke dag te checkenquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:55 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Ow goed zeg...ik kan nog wel ff wachten
waar doe ik datquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:56 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Meld je effe aan voor de newsletter als je wilt weten wat precies komt, dan hoef je niet elke dag te checken
Tenzij je dat leuk vind natuurlijk do yo thang
Je emailadres op Nike.com registreren en newsletter ontvangen aanvinkenquote:
Omdat hij voor het goede doel is zou het het ze juist wel sieren als hij niet absurd duur was.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:21 schreef Pedroo het volgende:
Ik had ergens iets gelezen over een retail van 200 maar kan het nu zo snel niet meer terug vinden.
Maarja het is én een collab én voor het goede doel én 998 prijzen liggen sowieso al boven de 150.
Sneakers onder denim zijn sowieso vaak minder tof. Ben erg blij met GL3, beter dan ik gedacht had.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:26 schreef vault_tec het volgende:
Morgen maar een sexy wivah posten. Hoe meer ik die gel lyte 3 zie hoe kutter ik hem vind. Onder een denim lijkt die mij niet tof.
Als je die gel lytes hebt kan je dan een wivah maken? Kan ik daar mee beter mijn beslissing maken.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 03:54 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Sneakers onder denim zijn sowieso vaak minder tof. Ben erg blij met GL3, beter dan ik gedacht had.
Jawel. Gewoon doen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 07:51 schreef Bajskorv het volgende:
Zal ik doen, maar mijn wivahs zijn meestal niet best...
oh..quote:
Hebben.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:39 schreef Bajskorv het volgende:
Irritant, want in HK werkt Tinypic niet. Heb even iets anders geprobeerd, laat maar weten of het werkt?
Wivah! Zoals altijd ws helemaal verkeerd belicht, etc. Wel beetje panorama erbij om dat te compenseren... Wat me vooral meeviel bij deze GL3 is de toebox, waar ik bang van was dat die van canvas achtig materiaal was. Gelukkig vrij clean mesh, dus redelijk fresh.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 08:50 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
oh..Goed dat je dacht dat mijn reactie serieus wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker hoor bajsFaka G
Voor een GR vind ik 'm gewoon erg lekker. Niet meer, niet minder.quote:
Zeker weten. Voor mij wordt het dragen voornamelijk icm denim.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:47 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Voor een GR vind ik 'm gewoon erg lekker. Niet meer, niet minder.
Ik moet van jullie een keer een goed lesje denim hebben, heb er niet veel van en draag het steeds minder graag. Misschien kwestie van te weinig goeie spullen...quote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:48 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Zeker weten. Voor mij wordt het dragen voornamelijk icm denim.
Wat is je favoriete pasvorm en wat vindt je tof? Budget hoef ik je niet te vragen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:49 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ik moet van jullie een keer een goed lesje denim hebben, heb er niet veel van en draag het steeds minder graag. Misschien kwestie van te weinig goeie spullen...
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:53 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Budget hoef ik je niet te vragen.
Dat is mijn probleem, ik weet al niet eens genoeg over pasvormen... Volgens mij niks "skinny" of enorm bootcuts, gewoon redelijk "normaal"? Verder geen overdreven scheuren, verkleuringen, etc etc. Slijten doe ik wel, heb ik niemand voor nodig. Budget toch wel echt goed beneden de 200 euro, eigenlijk vind ik het boven de 100 al beetje lastig worden.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:53 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Wat is je favoriete pasvorm en wat vindt je tof? Budget hoef ik je niet te vragen.
LIF / Jeans #81 - Waar het meetverslag nu echt gaat komen!
Kijk een beetje in het jeans topic. Denk dat je moet kijken voor slim, slim/straight. Dry denim ftw.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:57 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Dat is mijn probleem, ik weet al niet eens genoeg over pasvormen... Volgens mij niks "skinny" of enorm bootcuts, gewoon redelijk "normaal"? Verder geen overdreven scheuren, verkleuringen, etc etc. Slijten doe ik wel, heb ik niemand voor nodig. Budget toch wel echt goed beneden de 200 euro, eigenlijk vind ik het boven de 100 al beetje lastig worden.
Blijft toch maar een broek, met al die Norse broeken ben ik erg blij, en die koop ik allemaal in sale <100e...
hey, gun mij ook een momentjequote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:46 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Goed dat je dacht dat mijn reactie serieus was
Lekker hoor bajs
Morgen even langs woei lopen aangezien ik toch in de stad ben. Zou mooi zijn als ze ze hebben. Even passen en meenemen dan maar.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:09 schreef SHOOOTO het volgende:
morgen, Don. Epic en 290 heeft ze. Woei misschien ook.
[..]
hey, gun mij ook een momentje![]()
Ga je nog trouwens naar Pasar Malam? Heb zin in Martabak Manis
Je hebt in ieder geval al de juiste instellingquote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:57 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Verder geen overdreven scheuren, verkleuringen, etc etc. Slijten doe ik wel, heb ik niemand voor nodig.
Ik draag nu meestal Acne, maar na een paar jaar hebben zij geen modellen meer die ik echt relaxed vind. Veel vreemde kleuren, en vervelende fits (skinny, high waists, etc).quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:12 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval al de juiste instelling.
En ook voor onder de 200 euro heb je erg mooie denim, al zul je daarvoor net wat beter moeten zoeken.
Is dat dit weekend? Fuuuuuu! Zit dan in de ardennen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:09 schreef SHOOOTO het volgende:
morgen, Don. Epic en 290 heeft ze. Woei misschien ook.
[..]
hey, gun mij ook een momentje![]()
Ga je nog trouwens naar Pasar Malam? Heb zin in Martabak Manis
Hipster T_Fuff does not agree!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:34 schreef Atta-boy het volgende:
Maar hoe meer mensen aan de dry denim hoe beter.
Van Norse bijna altijd de Aros, lekkere fit. Niet te ouwe-lullerig, niet te skinny. Kan TdN een keer proberen inderdaad, Burgermeester is niet voor mij (te verwend met burgers in buitenland). Zal denim topic eens doorspitten, maar moet gewoon zien, voelen en passen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:21 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Ik vind Acne leuk, maar ook niet voor mij. Fits zijn te skinny over het algemeen.
Welk model Norse draag je meestal?
Edit:
Je bent over twee weken toch in Amsterdam? Ga deze twee weken eens kijken in het denim topic. Lees de OP door, stel vragen etc. Dan in Amsterdam naar Tenue de Nimes aan de Elandsgracht, in combinatie met een bezoekje aan Burgermeester, en laat ze je daar helpen om een mooie broek uit te zoeken.
Klopt, die Aros is precies goed. Loopt wel flink af, maar wordt voor mij niet skinny. Probleem is altijd beetje mijn bovenbenen, die dankzij fietsen, etc lekker gespierd zijn. Kan nogal straks zitten...quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:48 schreef Grachtenpinguin het volgende:
De Aros is flink getapered. dus als ik jou was zou ik ook een denim zoeken met een tapered fit.
Blue in Green is toch nog duurder atta? Ligt voor zo ver ik weet alleen maar high end spul.
Wel heel gaaf assortiment, daar niet van maar voor onder de 200 ga je daar denk ik niet slagen.
Die zitten toch wel tegen de 230 aan? Basj gaf aan dat hij eigenlijk al moeite had om meer dan 100 uit te geven en dat 200 de absolute max was. Maar true, die broeken zijn wel echt gaaf.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:53 schreef Atta-boy het volgende:
Pbj en oni zitten rond de 200 en dat zijn een van de allercoolste broeken ever
Mooie foto en ja nu wil ik ze toch. Bedankt hè lul (lees als: bedankt, gaat mijn portemonnee niet leuk vinden.)quote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:39 schreef Bajskorv het volgende:
Irritant, want in HK werkt Tinypic niet. Heb even iets anders geprobeerd, laat maar weten of het werkt?
Wivah! Zoals altijd ws helemaal verkeerd belicht, etc. Wel beetje panorama erbij om dat te compenseren... Wat me vooral meeviel bij deze GL3 is de toebox, waar ik bang van was dat die van canvas achtig materiaal was. Gelukkig vrij clean mesh, dus redelijk fresh.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:52 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Mooie foto en ja nu wil ik ze toch. Bedankt hè lul (lees als: bedankt, gaat mijn portemonnee niet leuk vinden.)
Van die kekke bergschoenen?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:08 schreef Atta-boy het volgende:
ik vertrek over een kwartier naar de ardennen voor een weekendje weg, maandag pas weer terug.
1 paar schoenen voor heel dat weekendje![]()
![]()
Look like bergschoenen to me!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:21 schreef Atta-boy het volgende:
Dit zijn ze: zijn vanaf de zijkant een stuk beter maar daar kan ik ff geen foto van maken.
[ afbeelding ]
Ps wat een gekke punchline over die converse zeg, schut ik zo uit m'n mouw. Poe poe, zou rapper moeten worden.
I beg to differquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:37 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Look like bergschoenen to me!
Modder op je Converse omdat ik niet je kont kus
Je wivah is niet hard maar ik hou niet van Converseeeedat is ong. het niveau van Nederlandse "rap"
Mja hij valt niet in die categorie, maar voor mensen in de randstad is Zwolle al Duitslandquote:
Ja ik ga een beetje met m'n goede schoenen door de modder lopenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:37 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Look like bergschoenen to me!
Modder op je Converse omdat ik niet je kont kus
Je wivah is niet hard maar ik hou niet van Converseeeedat is ong. het niveau van Nederlandse "rap"
Typhoonquote:
Schijt het ging om aan te tonen hoe slecht t klinkt in t Nederlandsquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:04 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Ja ik ga een beetje met m'n goede schoenen door de modder lopen![]()
En die wivah is geen converse yo.
gast, martabak manis..ik verheug er elk jaar naar toe. Ayam bakar, ayam dit dat allesquote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:29 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Is dat dit weekend? Fuuuuuu! Zit dan in de ardennen.
Zag dat er ook eentje was in ahoy dit weekend maar kan ik ook niet heen dus. Fml.
Ik heb zin in bijna alles wat daar is.
Ga jij?
Voor die AJ3 Retro's? Hell nah, ze zijn gek geworden man EUR200 voor die kutdingen die ik 3 jaar geleden al heb gekocht met de Jumpman achteropquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:42 schreef Senderious het volgende:
Gaan er nog mensjes voor de footlocker staan middernacht? Hypehype
Ik ga sowieso nog naar tongtongfair, jammer dat ik deze moet missenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:59 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
gast, martabak manis..ik verheug er elk jaar naar toe. Ayam bakar, ayam dit dat alles
Ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:41 schreef doo. het volgende:
Net even bij 290sqm langsgelopen, GL3 zagen er mad nice uit IRL, maar 45 net wat te groot dus m'n portemonnaie heeft geluk
Ja klopt, maar je hebt dit weekend ook eentje die nog pasar malam heet. Ook op malieveld volgens mij.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:34 schreef Pedroo het volgende:
Die pasar malam in Den Haag is toch tongtong fair? Of is dit weer een andere?
Prijs is nog niet bekend dacht ik... te triest als ze echt 200 eu kosten.. ik wil ze zelf wel aangezien ik ze 3 jaar terug niet gekocht heb, maar ik ga het via internet proberen. .quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:04 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Voor die AJ3 Retro's? Hell nah, ze zijn gek geworden man EUR200 voor die kutdingen die ik 3 jaar geleden al heb gekocht met de Jumpman achterop
Ja vind ik ook.. betwijfel het of het betere materialen zijn maarja. Wat is de naam van die asics? Wil ze ff zien.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:27 schreef Atta-boy het volgende:
Blauw met rode asics gl3.
Is het niet dat ze met deze release betere materialen gebruiken ofzo? Iig bullshit om 200 te vragen voor een jordan.
Snap de white cement ook niet echt.
Ik werk voor Nike, ze gaan EUR200 kostenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:10 schreef Senderious het volgende:
[..]
Prijs is nog niet bekend dacht ik... te triest als ze echt 200 eu kosten.. ik wil ze zelf wel aangezien ik ze 3 jaar terug niet gekocht heb, maar ik ga het via internet proberen. .
Btw welke asics heeft iedereen het over? :p
Whut? Heb je linkie?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:31 schreef Pedroo het volgende:
Bajs, als je nu toch in HK zit. Haal een redcloud, zijn niet al te duur en hebben wel leuke fits.
Lol, stonden ook al gewoon op hun website.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:49 schreef doo. het volgende:
Ze hadden ze achter liggen had er ff naar gevraagd
die had ik ooit voor 50 euro opgepikt in Roosendaal. Maar wel een beetje nep dat RF ermee vandoor gaat, asics moet gewoon zelf de OG cw's uitbrengen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:45 schreef don-diablo het volgende:
Moet zeggen dat die og gl3 release ook niet onaardig is.
Dat vind ik ook erg matig, het zorgt ervoor zorgen dat mensen helemaal hype worden omdat het predikaat Ronnie fieg eraan hangt en het alleen daarom kopen ipv omdat het 'gewoon' tof is.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:31 schreef SHOOOTO het volgende:
^Klopt, maar verkoop is middernacht pas.
[..]
die had ik ooit voor 50 euro opgepikt in Roosendaal. Maar wel een beetje nep dat RF ermee vandoor gaat, asics moet gewoon zelf de OG cw's uitbrengen.
Nee. Had het druk op werk en 's avonds helemaal kapot. Zal het morgen of overmorgen even doen.quote:
Handig!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:09 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik werk voor Nike, ze gaan EUR200 kosten
Die gel saga is tof. Waar vandaan?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:15 schreef acbs2 het volgende:
Zei er iemand Tassie Devils?
[ link | afbeelding ]
NB998_x_SF_Tassie_Devil by acbs2, on Flickr
Afwerking en materialen zijn echt top. Maar combi van model, kleuren, speckles en zool zijn niet echt mijn ding. Ook vind ik de toebox erg boxy. Zijn trouwens ook niet voor mezelf of mn chick maar voor iemand met een US7.
Zelf deze besteld
[ afbeelding ]
En krijg de blauwe GLIII's volgende week binnen.
Mooi dat het een Gr. is. Nu twijfel ik een beetje tussen de gl3 en die saga.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:51 schreef acbs2 het volgende:
^
asics hq, is gewoon gr dus ligt binnenkort overal in de welbekende shops.
Krijg ze maandag/dinsdag binnen.
Wat wil je ervoor?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:15 schreef acbs2 het volgende:
Zei er iemand Tassie Devils?
[ link | afbeelding ]
NB998_x_SF_Tassie_Devil by acbs2, on Flickr
Afwerking en materialen zijn echt top. Maar combi van model, kleuren, speckles en zool zijn niet echt mijn ding. Ook vind ik de toebox erg boxy. Zijn trouwens ook niet voor mezelf of mn chick maar voor iemand met een US7.
Zelf deze besteld
[ afbeelding ]
En krijg de blauwe GLIII's volgende week binnen.
Saga heeft een goeie CW, maar blijft niet mijn model. Net als die Tassie Devil "teveel zool" voor mij.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:51 schreef acbs2 het volgende:
^
asics hq, is gewoon gr dus ligt binnenkort overal in de welbekende shops.
Krijg ze maandag/dinsdag binnen.
Tofquote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:00 schreef SHOOOTO het volgende:
vieze resellers, tfoe
Nike SB Janoski “Floral Digi-Camo”
[ afbeelding ]
Vond deze ook wel fris maar twijvelgevalletje. Sowieso die florals coppen!quote:
Deze vind ik zelf wat minder. Die oude rode was beter imo. Vind die rode lijn op de zool wat minder en het rood minder in het oog springend vergeleken met die oude.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:14 schreef acbs2 het volgende:
[..]
Vond deze ook wel fris maar twijvelgevalletje. Sowieso die florals coppen!
[ afbeelding ]
Bij jou zitten ze toch een stuk strakker om de voet vergeleken met mij. Ik moet de veters wat strakker aantrekken iig.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:31 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Vandaag langs Premium geweest voor die GLIII (plus minimeet met xSanjay) maar ze waren nog niet binnen gekomen. We staan nu in ieder geval beiden op de lijst, dus we zullen zien.
En wivah:
[ afbeelding ]
EBay?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:25 schreef Frenkeh het volgende:
Hee mensen iemand hier die weet waar je deze nog kan vinden? Geloof in 2010 al gereleased, Vans Era 45 CA.[ afbeelding ]
Loek was weer aan het shinen met z'n masa en kicksquote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:31 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Vandaag langs Premium geweest voor die GLIII (plus minimeet met xSanjay) maar ze waren nog niet binnen gekomen. We staan nu in ieder geval beiden op de lijst, dus we zullen zien.
En wivah:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#FREEBAJSKORV
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:40 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Loek was weer aan het shinen met z'n masa en kicks![]()
ik sta wel 2e op de lijst voor mijn maat.. dus hopen dat ze meerde paren krijgen.
wivah:
[ afbeelding ]Die dunks zijn erg nice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Love will tear us apart (Joy Division)
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:01 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Hahaha, Sanjay jouw stacks![]()
[ afbeelding ]
Edit:
Over soggen gesproken
Serieus..quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:01 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Hahaha, Sanjay jouw stacks![]()
[ afbeelding ]
Edit:
Over soggen gesproken
Nike Air Force 2quote:Op zondag 24 maart 2013 02:29 schreef fespo het volgende:
weet iemand dit model / type?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |