SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!![]()
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjacied en Scarface88.♔ KoningenUitGroningen ♔
Fans van de rapper waarschijnlijk.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:29 schreef Evertjan het volgende:
[..]
bij Haarlem scanderden ze ''Viezerik viezerik'' vanaf de tribunes als hij aan de bal was
PSV en Ajax naar de eindstrijdquote:Op maandag 18 maart 2013 21:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Feyenoord wint niet van Heerenveen idd.
Ik zit altijd niets te doen en te fluiten, echte PSV'erquote:Op maandag 18 maart 2013 21:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee al die gasten die de live topics volposten, dat zijn de eckte.
ik had 3g ineens zondagquote:Op maandag 18 maart 2013 21:29 schreef Grifte het volgende:
[..]
Tijd lang oud mobieltje van me moeder gehad uit 1990, had ik altijd bereik op in De Kuip![]()
Flora & Fauna.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:31 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ja, waar wilde je anders verder gaan?
Xerxes enquote:Op maandag 18 maart 2013 21:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Emile, dat is een Spartaan.
Wat.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Ivo heeft ook een respectbandje.
Ik heb me wel eens afgevraagd waarom clubs niet serieus veel meer met alle gegevens doen die beschikbaar zijn.quote:
Ah joh weet hij veel, hij kan niet eens lezen.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Ivo heeft ook een respectbandje.
Sjaak Polak ja?quote:Op maandag 18 maart 2013 21:32 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Enige die ik ken is Sjaak Polak en Donovan Slijngaard(oud ajacied toch)
De domheid straalt van dat hoofd af.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hij speelt bij Sparta ja typisch jaquote:Op maandag 18 maart 2013 21:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Seizoenkaart voor Feyenoord heeft ie.
Jij en ik zijn het de afgelopen 2 posts roerend eens.quote:
ELAKAR HAHAHAHAHAquote:Op maandag 18 maart 2013 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij en ik zijn het de afgelopen 2 posts roerend eens.
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik voel ons nader tot elakar groeien.
hee deze was ooit in de uitzendingquote:
quote:
Zijn er wel meer, Flederus ofzo ook. Toornstra is ook een Feyenoordert, mooi man.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:34 schreef bjanaan het volgende:
[..]
En hij speelt bij Sparta ja typisch ja
Echte bludbruddersquote:Op maandag 18 maart 2013 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
... als schimmel op een kalknagel...!?quote:Op maandag 18 maart 2013 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben bescheiden maar niet nederig.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:34 schreef Ties02 het volgende:
[..]
hee deze was ooit in de uitzending
de maker daarvan zal zich wel een bigstar voelen
Jens is wel een baas jaquote:Op maandag 18 maart 2013 21:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zijn er wel meer, Flederus ofzo ook. Toornstra is ook een Feyenoordert, mooi man.
Ik het origineel ook niet meer, maar hier is het in VIquote:Op maandag 18 maart 2013 21:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan Wiljan Vloet zijn VI toneelstukje met zijn NEC assistenten weer niet vinden
Hij staat ook elke week in de VIquote:Op maandag 18 maart 2013 21:37 schreef DaggerOne het volgende:
Ik zie elke week Bas Overmars voorbij komen als email stuurder. Valt jullie dat ook op?
Klopt inderdaad. Wie is deze figuur?quote:Op maandag 18 maart 2013 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij staat ook elke week in de VI
De broer van Marc.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:37 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Wie is deze figuur?
Kun jij kaarten regelen voor Heerenveen?quote:Op maandag 18 maart 2013 21:37 schreef RensAjacied het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
VI Hooligans
Helemaal leip mensen!
VI Hooligans
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 18 maart 2013 21:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het roodzwartgroen tv, het was weer even zoeken mensen!
uitverkochtquote:Op maandag 18 maart 2013 21:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kun jij kaarten regelen voor Heerenveen?
Nostalgiequote:
Het is geen woord, maar een manier van levenquote:
Ik wel waarschijnlijk. Niet voor de normale prijs, ga daar maar vanuit.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kun jij kaarten regelen voor Heerenveen?
Jij bent ook een wandelende wiekepuhdia johannes.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het roodzwartgroen tv, het was weer even zoeken mensen!
Nog steeds niet uitverkocht?quote:Op maandag 18 maart 2013 21:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh gay, zijn nog wel wat uitkaarten zag ik.
Doe eens dmen dan?quote:Op maandag 18 maart 2013 21:40 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
[..]
Ik wel waarschijnlijk. Niet voor de normale prijs, ga daar maar vanuit.
Goeie.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nog steeds niet uitverkocht?
Feyenoord
Zal eerst ook voor Happel en Sjaak proberen te regelen via mijn kaart, alleen is heel het stadion uitverkochtquote:Op maandag 18 maart 2013 21:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Echt he. Dan mis je Pelle, krijg je alsnog geen 12de man achter je .quote:Op maandag 18 maart 2013 21:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nog steeds niet uitverkocht?
Feyenoord
Je moederquote:Op maandag 18 maart 2013 21:42 schreef Falco het volgende:
Gordon kent net als die moeders ook geen schaamte.
Hebben ze allemaal een kaartje gekocht voor Pelle, is ie er niet. Dat is toch balen voor die boertjes. Na Ronaldinho toch wel de grootste speler die daar in het noorden zou komen.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zal eerst ook voor Happel en Sjaak proberen te regelen via mijn kaart, alleen is heel het stadion uitverkocht
Hijzelf.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:42 schreef Ties02 het volgende:
Is er iemand die Harry Vermeegen leuk vindt?
Je moederquote:Op maandag 18 maart 2013 21:42 schreef Ties02 het volgende:
Is er iemand die Harry Vermeegen leuk vindt?
Lekker man.quote:
Moffel en Piertjequote:
Daar denk je later wel anders overquote:
Idd. Rare reclame.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik snap hem niet? Hij heeft antizwaartekracht uitgevonden, en nu moet ik iets beters verzinnen?
JA EEN WK WON ie NIET!quote:Op maandag 18 maart 2013 21:44 schreef RensAjacied het volgende:
Johan Cruijff wie kent hem niet, Johan Cruijff, Johan Cruijff is een echte Ajacied!
Waardeloze gozer.quote:
Wie? Cruijff?quote:Op maandag 18 maart 2013 21:44 schreef GGMM het volgende:
Prachtig zo'n echt icoon.
Daar kan een Feyenoord met die rare seniele debiel alleen maar van dromen.
Wie Cruijff?quote:Op maandag 18 maart 2013 21:44 schreef GGMM het volgende:
Nee hoor.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En die debiele Koeman is het er mee eens.
Behalve als hij bij Feyenoord speelt uiteraardquote:Op maandag 18 maart 2013 21:44 schreef RensAjacied het volgende:
Johan Cruijff wie kent hem niet, Johan Cruijff, Johan Cruijff is een echte Ajacied!
quote:Op maandag 18 maart 2013 21:44 schreef GGMM het volgende:
#TEAMHL_DOG43quote:Op maandag 18 maart 2013 21:45 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Ik heb een mening en die uit ik, dus mond dicht.
Machogebralquote:Op maandag 18 maart 2013 21:45 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Ik heb een mening en die uit ik, dus mond dicht.
Manolev vs elke Ajaciedquote:Op maandag 18 maart 2013 21:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Van de Kerkhof vs Cruijff.
Lijkt me duidelijk.
Typisch is een beetje rebels vandaag. Ik zou een stevig 1 op 1 gesprekje over de DM overwegen.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt de reden niet meegekregen? Slecht geïnformeerd zeg.
Dat zeg ik, machogebral.quote:
Jawel.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt de reden niet meegekregen? Slecht geïnformeerd zeg.
25 jaar geleden was dat een dik salaris.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:49 schreef Ambrosius het volgende:
90.000 gulden Hans? Per jaar? Onmogelijk. Dat is nu ruim modaal.
Silvercardverkoop begint pas 23e, nu heb je dus maar een selecte groep van 2000 die 1250 kaarten kunnen kopenquote:Op maandag 18 maart 2013 21:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kon je wel iets meer ijsjes mee kopen.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:49 schreef Ambrosius het volgende:
90.000 gulden Hans? Per jaar? Onmogelijk. Dat is nu ruim modaal.
Ik heb een namens jou verzondenquote:Op maandag 18 maart 2013 21:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/iphone_vraagaan.htm
Thx je wist gewoon dat ik een IPhone hadquote:Op maandag 18 maart 2013 21:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/iphone_vraagaan.htm
Zulk soort dingen weet ik inderdaad.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:50 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Thx je wist gewoon dat ik een IPhone had
Tis net Fischerquote:Op maandag 18 maart 2013 21:51 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat ze het falen van Clasie doodzwijgen. Die speler werd vorig seizoen nog als een enorm groot talent gezien en faalt nu al een seizoen hopeloos. Met de afgelopen wedstrijd tegen Utrecht als dieptepunt.
Ik hoop het niet.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik een namens jou, over Strootman, hoop dat die nog komt.
Hahahahahahahahahhaquote:Op maandag 18 maart 2013 21:51 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat ze het falen van Clasie doodzwijgen. Die speler werd vorig seizoen nog als een enorm groot talent gezien en faalt nu al een seizoen hopeloos. Met de afgelopen wedstrijd tegen Utrecht als dieptepunt.
quote:Op maandag 18 maart 2013 21:51 schreef KingRoland het volgende:
kop van jan van halst lijkt op witte poep wat honden altijd laten
Even een dipje.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:51 schreef GGMM het volgende:
wie?quote:Op maandag 18 maart 2013 21:52 schreef Evertjan het volgende:
kreeg die hangsnor achter JD Net een TIA?
Je wordt gebruiktquote:Op maandag 18 maart 2013 21:52 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar wel om kaarten zeuren bij dat debieltje.
- Typisch
Had een betere hap verwacht, jammer rens.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:52 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar wel om kaarten zeuren bij dat debieltje.
- Typisch
Vrachtwagenchauffeur, toet toet.quote:
Geeft niet, Tim Immers bosst de laatste paar wedstrijden het middenveld. Dan kan Clasie wat minder spelen.quote:
True, maar dat was m'n punt nietquote:Op maandag 18 maart 2013 21:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geeft niet, Tim Immers bosst de laatste paar wedstrijden het middenveld. Dan kan Clasie wat minder spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |