SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!![]()
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjacied en Scarface88.♔ KoningenUitGroningen ♔
Fans van de rapper waarschijnlijk.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:29 schreef Evertjan het volgende:
[..]
bij Haarlem scanderden ze ''Viezerik viezerik'' vanaf de tribunes als hij aan de bal was
PSV en Ajax naar de eindstrijdquote:Op maandag 18 maart 2013 21:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Feyenoord wint niet van Heerenveen idd.
Ik zit altijd niets te doen en te fluiten, echte PSV'erquote:Op maandag 18 maart 2013 21:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee al die gasten die de live topics volposten, dat zijn de eckte.
ik had 3g ineens zondagquote:Op maandag 18 maart 2013 21:29 schreef Grifte het volgende:
[..]
Tijd lang oud mobieltje van me moeder gehad uit 1990, had ik altijd bereik op in De Kuip![]()
Flora & Fauna.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:31 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ja, waar wilde je anders verder gaan?
Xerxes enquote:Op maandag 18 maart 2013 21:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Emile, dat is een Spartaan.
Wat.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Ivo heeft ook een respectbandje.
Ik heb me wel eens afgevraagd waarom clubs niet serieus veel meer met alle gegevens doen die beschikbaar zijn.quote:
Ah joh weet hij veel, hij kan niet eens lezen.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Ivo heeft ook een respectbandje.
Sjaak Polak ja?quote:Op maandag 18 maart 2013 21:32 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Enige die ik ken is Sjaak Polak en Donovan Slijngaard(oud ajacied toch)
De domheid straalt van dat hoofd af.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hij speelt bij Sparta ja typisch jaquote:Op maandag 18 maart 2013 21:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Seizoenkaart voor Feyenoord heeft ie.
Jij en ik zijn het de afgelopen 2 posts roerend eens.quote:
ELAKAR HAHAHAHAHAquote:Op maandag 18 maart 2013 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij en ik zijn het de afgelopen 2 posts roerend eens.
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik voel ons nader tot elakar groeien.
hee deze was ooit in de uitzendingquote:
quote:
Zijn er wel meer, Flederus ofzo ook. Toornstra is ook een Feyenoordert, mooi man.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:34 schreef bjanaan het volgende:
[..]
En hij speelt bij Sparta ja typisch ja
Echte bludbruddersquote:Op maandag 18 maart 2013 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
... als schimmel op een kalknagel...!?quote:Op maandag 18 maart 2013 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |