Die flitsapps vreten echt stroom, en mijn batterij is al niet zo goed meer. Batterij van mijn navi is ook niet zo goed meer, dus ik doe het maar zonder Flitsmeister (op het zeldzame moment na dat een auto twee 12V aansluitingen heeft). Sowieso, op de snelweg rij ik voor EW eigenlijk nooit te hard en buiten de snelwegen ben ik er altijd heel erg op bedacht dus heb het ook niet echt nodig.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:27 schreef S-RS het volgende:
Zo, binnenkort een nieuw testje.
Onderweg voor EW en privé in auto's zonder vaste navi zat ik altijd te prutsen met de navigatie.
Ik gebruik m'n telefoon met altijd als navigatie met Navigon en op de achtergrond flitsnav/flitsmeister voor de flitsers. Een losse wou ik niet, want ik wil graag ook flitsnav op de achtergrond hebben draaien. En als ik een losse navi doe dan moet de telefoon alsnog z'n gps aan hebben voor flitsnav, dus loopt de accu alsnog op sneltrein vaart leeg. Maar het gepruts van telefoon houder in en houder uit werd ik een beetje dol van.
Tot ik vanmiddag ineens op het idee kwam dat ze in vast wel cheape android navigaties verkopen. En jawel, op Dealextreme verkochten ze die voor maar ¤70,-. Dus die vanmiddag besteld en nu dus geen gepruts meer met de telefoon houder in, en uit onderweg. Ben benieuwd of het wat is
Ohja, en m'n nieuwe telefoon afgelopen week ontvangen. Had eerst een HTC One besteld, maar kreeg toch niet echt het wow wat een gaaaaaaf ding gevoel wat ik wel had bij de Xperia Z. Dus de One uiteindelijke toch maar geannuleerd en een Xperia Z besteld. Daaaaaamnn, ik heb m'n iphone nog geen seconden gemist. Wat heeerlijkIk vind de interface op android van Sony een stuk mooier dan die van Samsung of HTC met HTC Sense
![]()
Ik heb zo'n 12v-verdeler standaard in mijn tas zitten zodat ik altijd mijn navi en telefoon tegelijk aan kan sluiten. Was destijds een paar euro bij de aldi!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:07 schreef Viezze het volgende:
[..]
Die flitsapps vreten echt stroom, en mijn batterij is al niet zo goed meer. Batterij van mijn navi is ook niet zo goed meer, dus ik doe het maar zonder Flitsmeister (op het zeldzame moment na dat een auto twee 12V aansluitingen heeft). Sowieso, op de snelweg rij ik voor EW eigenlijk nooit te hard en buiten de snelwegen ben ik er altijd heel erg op bedacht dus heb het ook niet echt nodig.
Ik vind een losse navi wel ideaal trouwens. Hoewel mijne steeds verder achter begint te raken
@Hojdhopper, kan zeker. Volgens mij heeft nog niet iedereen gemeld voor een datum die had aangegeven mee te willen
Dat ja, die heb je voor volgens mij nog geen euro bij Action.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:41 schreef Rubenr3 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n 12v-verdeler standaard in mijn tas zitten zodat ik altijd mijn navi en telefoon tegelijk aan kan sluiten. Was destijds een paar euro bij de aldi!
Dus jij zit in de file gelijk "ME POKKIE!! WAAR IS ME POKKIIE!!"?quote:Op maandag 25 maart 2013 09:57 schreef S-RS het volgende:
@ Shefkee
Data is het probleem niet. Ik wil gewoon mn telefoon vrij hebben. Als je even pauze hebt of in de file ofzo staat wil ik direct mn telefoon kunnen pakken, en niet dat gepruts van houder in en houder weer uit. Zonder houder vind ik geen optie, dat gezwerf door de auto in elke bocht vind ik maar niets. En een navi meenemen is niet zoveel werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |