abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124421362
Zo, binnenkort een nieuw testje.

Onderweg voor EW en privé in auto's zonder vaste navi zat ik altijd te prutsen met de navigatie.
Ik gebruik m'n telefoon met altijd als navigatie met Navigon en op de achtergrond flitsnav/flitsmeister voor de flitsers. Een losse wou ik niet, want ik wil graag ook flitsnav op de achtergrond hebben draaien. En als ik een losse navi doe dan moet de telefoon alsnog z'n gps aan hebben voor flitsnav, dus loopt de accu alsnog op sneltrein vaart leeg. Maar het gepruts van telefoon houder in en houder uit werd ik een beetje dol van.
Tot ik vanmiddag ineens op het idee kwam dat ze in vast wel cheape android navigaties verkopen. En jawel, op Dealextreme verkochten ze die voor maar ¤70,-. Dus die vanmiddag besteld en nu dus geen gepruts meer met de telefoon houder in, en uit onderweg. Ben benieuwd of het wat is ^O^

Ohja, en m'n nieuwe telefoon afgelopen week ontvangen. Had eerst een HTC One besteld, maar kreeg toch niet echt het wow wat een gaaaaaaf ding gevoel wat ik wel had bij de Xperia Z. Dus de One uiteindelijke toch maar geannuleerd en een Xperia Z besteld. Daaaaaamnn, ik heb m'n iphone nog geen seconden gemist. Wat heeerlijk *; Ik vind de interface op android van Sony een stuk mooier dan die van Samsung of HTC met HTC Sense ^O^
pi_124423927
Jo, weer melden doet... Tijdje weer geen ritjes gekregen en nu net terug van wintersport.

Kan ik me eventueel nog aanmelden voor het karten? Is een soort van bij mij om de hoek namelijk.. Ik zou wel de 20e of 27e kunnen.

edit:

Zaterdag 6 April karten - Utrecht
- S-RS
- Panthera.
- Viezze
- QuiCk01
- Gehaktstaaf
- Babananana

Zaterdag 13 April karten - Utrecht
- S-RS
- Panthera.
- Viezze
- QuiCk01
- Gehaktstaaf
- Fiorano
- MG_13
- Babananana

Zaterdag 20 April karten - Utrecht
- S-RS
- Panthera.
- Viezze (mits overdag)
- MG_13
- Babananana
- Hojdhopper

Zaterdag 27 April karten - Utrecht
- QuiCk01
- Fiorano
- Babananana
- Hojdhopper
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_124425335
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 21:27 schreef S-RS het volgende:
Zo, binnenkort een nieuw testje.

Onderweg voor EW en privé in auto's zonder vaste navi zat ik altijd te prutsen met de navigatie.
Ik gebruik m'n telefoon met altijd als navigatie met Navigon en op de achtergrond flitsnav/flitsmeister voor de flitsers. Een losse wou ik niet, want ik wil graag ook flitsnav op de achtergrond hebben draaien. En als ik een losse navi doe dan moet de telefoon alsnog z'n gps aan hebben voor flitsnav, dus loopt de accu alsnog op sneltrein vaart leeg. Maar het gepruts van telefoon houder in en houder uit werd ik een beetje dol van.
Tot ik vanmiddag ineens op het idee kwam dat ze in vast wel cheape android navigaties verkopen. En jawel, op Dealextreme verkochten ze die voor maar ¤70,-. Dus die vanmiddag besteld en nu dus geen gepruts meer met de telefoon houder in, en uit onderweg. Ben benieuwd of het wat is ^O^

Ohja, en m'n nieuwe telefoon afgelopen week ontvangen. Had eerst een HTC One besteld, maar kreeg toch niet echt het wow wat een gaaaaaaf ding gevoel wat ik wel had bij de Xperia Z. Dus de One uiteindelijke toch maar geannuleerd en een Xperia Z besteld. Daaaaaamnn, ik heb m'n iphone nog geen seconden gemist. Wat heeerlijk *; Ik vind de interface op android van Sony een stuk mooier dan die van Samsung of HTC met HTC Sense ^O^
Die flitsapps vreten echt stroom, en mijn batterij is al niet zo goed meer. Batterij van mijn navi is ook niet zo goed meer, dus ik doe het maar zonder Flitsmeister (op het zeldzame moment na dat een auto twee 12V aansluitingen heeft). Sowieso, op de snelweg rij ik voor EW eigenlijk nooit te hard en buiten de snelwegen ben ik er altijd heel erg op bedacht dus heb het ook niet echt nodig.

Ik vind een losse navi wel ideaal trouwens. Hoewel mijne steeds verder achter begint te raken :')

@Hojdhopper, kan zeker. Volgens mij heeft nog niet iedereen gemeld voor een datum die had aangegeven mee te willen :)
pi_124426268
- S-RS
- Panthera.
- Viezze
- QuiCk01
- Gehaktstaaf
- Babananana

- S-RS
- Panthera.
- Viezze
- QuiCk01
- Gehaktstaaf
- Fiorano
- MG_13
- Babananana
- Dalenbart

- S-RS
- Panthera.
- Viezze (mits overdag)
- MG_13
- Babananana
- Hojdhopper
- Dalenbart

- QuiCk01
- Fiorano
- Babananana
- Hojdhopper
pi_124426771
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 23:07 schreef Viezze het volgende:

[..]

Die flitsapps vreten echt stroom, en mijn batterij is al niet zo goed meer. Batterij van mijn navi is ook niet zo goed meer, dus ik doe het maar zonder Flitsmeister (op het zeldzame moment na dat een auto twee 12V aansluitingen heeft). Sowieso, op de snelweg rij ik voor EW eigenlijk nooit te hard en buiten de snelwegen ben ik er altijd heel erg op bedacht dus heb het ook niet echt nodig.

Ik vind een losse navi wel ideaal trouwens. Hoewel mijne steeds verder achter begint te raken :')

@Hojdhopper, kan zeker. Volgens mij heeft nog niet iedereen gemeld voor een datum die had aangegeven mee te willen :)
Ik heb zo'n 12v-verdeler standaard in mijn tas zitten zodat ik altijd mijn navi en telefoon tegelijk aan kan sluiten. Was destijds een paar euro bij de aldi!
pi_124427808
Als ik het hier zo lees nemen de meesten van jullie wel hele toolkits mee zeg :P
Het enige wat ik bij me heb is een pen, formulier en een flesje water. De route naar de meeste noemenswaardige plaatsen in Nederland over de A-wegen (en ook grotendeels N-wegen) weet ik blindelings wel te vinden, anders kijk ik voor vertrek even op de computer welke afslag ik moet hebben of zet pas als ik er bijna ben even Google Maps aan om me naar de juiste straat te leiden. Binnen de bebouwde kom rij ik sowieso niet te hard en voor de snelwegen hou ik gewoon de file- en flitsinfo op de radiostations in de gaten.
pi_124431591
Ik moet zeggen dat ik door het rijden voor AR steeds beter het snelwegnetwerk van Nederland ken, maar ik gebruik met mijn telefoon altijd Waze (en voor het laatste stuk Maps als Waze het niet kan vinden) om op mijn bestemming te komen. Vooral de fileinfo die Waze geeft vind ik fijn. En ik heb verder gewoon een zuignap (exomount 2) en 2A-lader, beide van eBay die ik toch al had in gebruik. Werkt prima!
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende:
dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijktĦĦĦĦĦ
pi_124433147
Ik verbaas mij ook altijd over wat iedereen mee heeft.. De route bekijk ik vooraf ff vlug en laatste stukje gaat telefoon soms aan om in een stad een bepaalde straat te vinden.. Verder alleen autolader voor de telefoon mee zodat ik in de trein ook op mijn mobiel kan. Ik kijk verder op flitsmeister waar files of flitsers zijn that's it
pi_124433240
Ach ik heb een navigatiesysteem, dus neem hem altijd mee. De bekende adressen rij je inderdaad zo heen, maar je moet ook regelmatig bij privé-adressen zijn en dan is het wel fijn.

Ik probeer wel zo veel mogelijk zonder navi te rijden, want dan kan ik mijn telefoon opladen :P
pi_124434156
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 23:41 schreef Rubenr3 het volgende:

[..]

Ik heb zo'n 12v-verdeler standaard in mijn tas zitten zodat ik altijd mijn navi en telefoon tegelijk aan kan sluiten. Was destijds een paar euro bij de aldi!
Dat ja, die heb je voor volgens mij nog geen euro bij Action.

Heb in de taxi tas zitten:
Navigatiesysteem, 12v verdeler, adapter voor telefoon, portemonnee, handleiding Taxi, dingetje handzeep(waar je geen water bij nodig hebt..) en een paar flyertjes van het OV. (om uit te delen als ik geen OV-chiplezer bij mij heb. Men moet dan gewoon kaartjes kopen, maar kan de kosten later terugkrijgen.)

Dat was het wel.. :P

Oja, nog een paar pennen, een printerrol, een inktlint en het werkboekje.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_124434348
Ik vind het wel lekker hoor wat zooi mee. Voor korte ritjes die mensen in de randstad hebbendoe ik het ook niet. Maar als ik weer eens van Groningen naar Breda ofzo moet doe ik lekker de boel verbouwen :)
  zondag 24 maart 2013 @ 10:56:29 #212
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_124434903
Hehe deed ik ook altijd. Was dan net een rijdend kantoor wat ik bij me had. Heb ook wel eens zo'n 12V omvormer meegenomen, had ik de laptop naast me staan.
#26 || Luciano da Silva
pi_124435369
Hahaha, idioot _O-
pi_124435697
Standaard zuignap + oplader mee idd, rijd altijd met navigatie, wel net zo makkelijk! Flitsappje heb ik ook maar die gebruik ik eigenlijk nooit, je rijdt toch voornamelijk snelweg en dan rijd ik sowieso niet boven de 100 :') hooguit als het druk is en ik met het verkeer mee rijd
pi_124437584
Als het zo door blijft waaien wordt het morgen toch echt geen pantalon :') , die wind gaat recht door je heen..
Heb altijd een autohouder + lader voor m'n telefoon bij me. Werkt prima. Als ik naar bijv de grote in Almere moet om maar iets te zeggen, dan gebruik ik geen navi. Maar vooral voor privé adressen en garages waar je toevallig een keer komt is het fijn om bij je te hebben.
Zelf gebruik ik eigenlijk wel altijd Flitsmeister of Flitsnav. Met name om de snelheid te kunnen aflezen. Had laatst een Audi A6 waarvan de teller 92 aan gaf als ik volgens gps 80 reed. Beetje jammer, zo'n ding..
  zondag 24 maart 2013 @ 14:42:38 #216
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_124442260
Zaterdag 13 april maar reserveren in mijn agenda dan ? Kunnen 9 man tot nu toe
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_124450570
- S-RS
- Panthera.
- Viezze
- QuiCk01
- Gehaktstaaf
- Babananana

- S-RS
- Panthera.
- Viezze
- QuiCk01
- Gehaktstaaf
- Fiorano
- MG_13
- Babananana
- Dalenbart

- S-RS
- Panthera.
- Viezze (mits overdag)
- MG_13
- Babananana
- Hojdhopper
- Dalenbart
- Dery

- QuiCk01
- Fiorano
- Babananana
- Hojdhopper

13 april kan ik waarschijnlijk ook wel maar dan moet ik nog vrij zien te regelen.
pi_124454415
Je kunt toch ook gewoon al die apps gebruiken zonder dat het je data kost? 'Draadloze netwerken gebruiken' uitvinken, gps aan en een autolader mee. Dan weet je de weg, waarschuwing via Flitsmeister en niet al die zooi mee..
pi_124455955
Dan is flitsmeister alles behalve up-to-date
pi_124474896
@ Shefkee
Data is het probleem niet. Ik wil gewoon mn telefoon vrij hebben. Als je even pauze hebt of in de file ofzo staat wil ik direct mn telefoon kunnen pakken, en niet dat gepruts van houder in en houder weer uit. Zonder houder vind ik geen optie, dat gezwerf door de auto in elke bocht vind ik maar niets. En een navi meenemen is niet zoveel werk :)
pi_124475666
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 09:57 schreef S-RS het volgende:
@ Shefkee
Data is het probleem niet. Ik wil gewoon mn telefoon vrij hebben. Als je even pauze hebt of in de file ofzo staat wil ik direct mn telefoon kunnen pakken, en niet dat gepruts van houder in en houder weer uit. Zonder houder vind ik geen optie, dat gezwerf door de auto in elke bocht vind ik maar niets. En een navi meenemen is niet zoveel werk :)
Dus jij zit in de file gelijk "ME POKKIE!! WAAR IS ME POKKIIE!!"? :{
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende:
dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijktĦĦĦĦĦ
pi_124475744
Ik heb altijd een oude tomtom, want navi op m'n telefoon werkt niet goed. Die gebruik ik vooral voor in een stad, of voor onbekende adressen, op de snelweg red ik me meestal wel
  maandag 25 maart 2013 @ 10:44:31 #223
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_124476053
Tomtom op Mn pokkie hier. Had een perfecte houder die je in het luchtrooster kan klikken maar die is vanmorgen in Mn tas kapot gegaan...
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_124476121
De zuignap van de houder waar ik die koelkast (tomtom) aan hang werkt ook niet altijd goed. Ik heb regelmatig dat ie van het raam pleurt tijdens het rijden. Dan leg ik hem soms maar in m'n tas en dan luister ik wel naar de aanwijzingen.
pi_124476332
Honda civic is gestrand op ophaallocatie. Batterij doet het niet meer...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')