Dus jij zit in de file gelijk "ME POKKIE!! WAAR IS ME POKKIIE!!"?quote:Op maandag 25 maart 2013 09:57 schreef S-RS het volgende:
@ Shefkee
Data is het probleem niet. Ik wil gewoon mn telefoon vrij hebben. Als je even pauze hebt of in de file ofzo staat wil ik direct mn telefoon kunnen pakken, en niet dat gepruts van houder in en houder weer uit. Zonder houder vind ik geen optie, dat gezwerf door de auto in elke bocht vind ik maar niets. En een navi meenemen is niet zoveel werk
http://www.autoverhuurapeldoorn.nlquote:Op maandag 25 maart 2013 11:09 schreef RobinhoAjax het volgende:
Ah jammer dat karten leek mij ook best leuk, maar ik voetbal op zaterdag.
even een vraagje trouwens, ik wil in juli met twee vrienden een week of twee een roadtrip gaan maken richting scandinavie. Lijkt me dat een auto huren daar peperduur is, want alles is daar duur. Waar zou ik het beste kunnen huren? Moet wel een deftig wagentje zijn, liefst minimaal een ruime station of zoiets. Zou je korting kunnen regelen bij bedrijven waar je vaak gewerkt hebt?
Misschien is het een optie om een oude auto als een Volvo 850 ofzo te kopen en daarna weer te verkopen? Je kan er geluk mee hebben en hem met winst weer kwijtrakenquote:Op maandag 25 maart 2013 11:09 schreef RobinhoAjax het volgende:
even een vraagje trouwens, ik wil in juli met twee vrienden een week of twee een roadtrip gaan maken richting scandinavie. Lijkt me dat een auto huren daar peperduur is, want alles is daar duur. Waar zou ik het beste kunnen huren? Moet wel een deftig wagentje zijn, liefst minimaal een ruime station of zoiets. Zou je korting kunnen regelen bij bedrijven waar je vaak gewerkt hebt?
Tof idee, ik heb vorig jaar precies hetzelfde gedaan, maar dan met m'n eigen auto. Als je nog vragen hebt over de reis, PM me gerustquote:Op maandag 25 maart 2013 11:09 schreef RobinhoAjax het volgende:
Ah jammer dat karten leek mij ook best leuk, maar ik voetbal op zaterdag.
Ik wil best gaan maar heb vanuit Eindhoven (wat nog redelijk in de buurt is, las hier iemand uit Rotterdam die uitgenodigd was) geen uitnodiging mogen ontvangen...quote:Op maandag 25 maart 2013 15:27 schreef zazzel het volgende:
Wie gaan er morgen nou nog naar die Borrel? Ik ben wel van plan om te gaan namelijk..
Niet alleen in de file, je moet wat om de tijd te doden als je stil staatquote:Op maandag 25 maart 2013 10:28 schreef Babananana het volgende:
[..]
Dus jij zit in de file gelijk "ME POKKIE!! WAAR IS ME POKKIIE!!"?
Hebben de volgende mensen nog niets ingevuld die hadden aangegeven wel mee te willen:quote:Zaterdag 6 April karten - Utrecht
- S-RS
- Panthera.
- Viezze
- QuiCk01
- Gehaktstaaf
- Babananana
Zaterdag 13 April karten - Utrecht
- S-RS
- Panthera.
- Viezze
- QuiCk01
- Gehaktstaaf