Jammer, dan zijn de banen wel erg kort.quote:
Sorry, wie eindigde achter mij?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:42 schreef S-RS het volgende:
Ik snap sowieso niet dat er mensen zijn die meewillen. Wat is er nou zou leuk aan om achter mij te eindigen?
Klopt, rondjes 27 seconden. Beetje jammer. En die lui daar nemen de boel ook veel te serieus. Ben je lekker aan het knokken voor een positie, staan ze met de blauwe vlag te zwaaien. Fuck you.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:48 schreef Viezze het volgende:
[..]
Jammer, dan zijn de banen wel erg kort.
Ik zit even te denken maar het is voor mij echt lang geleden dat ik heb gekart. Vroeger ging ik vrij regelmatig karten, vooral in Enschede. Die bestaat helaas niet meer
Sorry hoor, maar als je een blauwe vlag krijgt moet je ook gewoon ff gas gaan geven.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:55 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Klopt, rondjes 27 seconden. Beetje jammer. En die lui daar nemen de boel ook veel te serieus. Ben je lekker aan het knokken voor een positie, staan ze met de blauwe vlag te zwaaien. Fuck you.
Geloof me, daar wel. Karten daar zuigt.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:20 schreef Viezze het volgende:
Ik ga er vanuit dat die blauwe vlag niet de lucht in gaat omdat ze het zo'n mooie kleur vinden
In de eerste heat was ik eerste. In de tweede heat was dat, die kart spoorde niet!quote:
Het is opzich ook wel lastig hoor. Ik vind knokken voor je positie en een beetje contact ook wel leuk, maar sommige slaan daar weer te ver in door en klappen met 40 achterop terwijl je al remt. Tja, dan stap je met een hernia uit en heb ik toch liever die blauwe vlag.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:55 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Klopt, rondjes 27 seconden. Beetje jammer. En die lui daar nemen de boel ook veel te serieus. Ben je lekker aan het knokken voor een positie, staan ze met de blauwe vlag te zwaaien. Fuck you.
Die flitsapps vreten echt stroom, en mijn batterij is al niet zo goed meer. Batterij van mijn navi is ook niet zo goed meer, dus ik doe het maar zonder Flitsmeister (op het zeldzame moment na dat een auto twee 12V aansluitingen heeft). Sowieso, op de snelweg rij ik voor EW eigenlijk nooit te hard en buiten de snelwegen ben ik er altijd heel erg op bedacht dus heb het ook niet echt nodig.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:27 schreef S-RS het volgende:
Zo, binnenkort een nieuw testje.
Onderweg voor EW en privé in auto's zonder vaste navi zat ik altijd te prutsen met de navigatie.
Ik gebruik m'n telefoon met altijd als navigatie met Navigon en op de achtergrond flitsnav/flitsmeister voor de flitsers. Een losse wou ik niet, want ik wil graag ook flitsnav op de achtergrond hebben draaien. En als ik een losse navi doe dan moet de telefoon alsnog z'n gps aan hebben voor flitsnav, dus loopt de accu alsnog op sneltrein vaart leeg. Maar het gepruts van telefoon houder in en houder uit werd ik een beetje dol van.
Tot ik vanmiddag ineens op het idee kwam dat ze in vast wel cheape android navigaties verkopen. En jawel, op Dealextreme verkochten ze die voor maar ¤70,-. Dus die vanmiddag besteld en nu dus geen gepruts meer met de telefoon houder in, en uit onderweg. Ben benieuwd of het wat is
Ohja, en m'n nieuwe telefoon afgelopen week ontvangen. Had eerst een HTC One besteld, maar kreeg toch niet echt het wow wat een gaaaaaaf ding gevoel wat ik wel had bij de Xperia Z. Dus de One uiteindelijke toch maar geannuleerd en een Xperia Z besteld. Daaaaaamnn, ik heb m'n iphone nog geen seconden gemist. Wat heeerlijkIk vind de interface op android van Sony een stuk mooier dan die van Samsung of HTC met HTC Sense
![]()
Ik heb zo'n 12v-verdeler standaard in mijn tas zitten zodat ik altijd mijn navi en telefoon tegelijk aan kan sluiten. Was destijds een paar euro bij de aldi!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:07 schreef Viezze het volgende:
[..]
Die flitsapps vreten echt stroom, en mijn batterij is al niet zo goed meer. Batterij van mijn navi is ook niet zo goed meer, dus ik doe het maar zonder Flitsmeister (op het zeldzame moment na dat een auto twee 12V aansluitingen heeft). Sowieso, op de snelweg rij ik voor EW eigenlijk nooit te hard en buiten de snelwegen ben ik er altijd heel erg op bedacht dus heb het ook niet echt nodig.
Ik vind een losse navi wel ideaal trouwens. Hoewel mijne steeds verder achter begint te raken
@Hojdhopper, kan zeker. Volgens mij heeft nog niet iedereen gemeld voor een datum die had aangegeven mee te willen
Dat ja, die heb je voor volgens mij nog geen euro bij Action.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:41 schreef Rubenr3 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n 12v-verdeler standaard in mijn tas zitten zodat ik altijd mijn navi en telefoon tegelijk aan kan sluiten. Was destijds een paar euro bij de aldi!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |