De 388 uit Dordrecht als ik me niet vergis?quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:55 schreef Dalenbart het volgende:
P+R Meerkerk komt nog 2x per uur de 387 vanuit Gorinchem langs. Deze draait daar de snelweg op dus die kan je nemen. De bussen die vanaf de snelweg komen stoppen er niet meer.
Je hebt gelijk.. Eerder stopte de 387 er ook maar nu niet meer zie ik inderdaadquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:56 schreef Neerlands_Trots het volgende:
[..]
De 388 uit Dordrecht als ik me niet vergis?
quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:21 schreef zazzel het volgende:
[..]
Wat moet je daar ophalen dan? :p ik zit daar nu nog, hoop niet voor je dat het de EV kangoo van NHTV is haha. Lijkt me niet dat de 107 van EW hier op de parkeerplaats staat?
Auto voor internationale studenten op te halen die komende dagen aankomen op verschillende vliegvelden voor een orientation day.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:21 schreef zazzel het volgende:
[..]
Wat moet je daar ophalen dan? :p ik zit daar nu nog, hoop niet voor je dat het de EV kangoo van NHTV is haha. Lijkt me niet dat de 107 van EW hier op de parkeerplaats staat?
Technisch gezien zou dit heel makkelijk moeten kunnen, inclusief filter functie.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:16 schreef Viezze het volgende:
Ik vind het apart dat EW niet in kaart heeft wie welke rijbewijzen heeft, omdat deze vragen toch wel eens vaker voorbij komen. Hoewel ik de vrachtwagen nog nooit eerder heb gezien
Als ik het gehele verouderde systeem zie neem ik aan dat EW daar echt geen fuck om geeft.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:29 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Technisch gezien zou dit heel makkelijk moeten kunnen, inclusief filter functie.
Kost hooguit eenmalig een paar 1000,-
Oh god, er staan daar ook heel vaak van die huur transit's uit het jaar 0. Heb die wel eens moeten rijden voor een project, wat een ellende. Verkeerde bezuinigingen...quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:14 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
[..]
Auto voor internationale studenten op te halen die komende dagen aankomen op verschillende vliegvelden voor een orientation day.
Renault Scenic. Wat een grafbak.
Hee, ik heb een vrachtwagen rbw! Maarja dat weten ze ook, omdat m'n rbw gekopieerd is, maar dat wordt waarschijnlijk niet bijgehouden denk ik danquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:59 schreef MG_13 het volgende:
Ik heb een mailtje van EW voor een transport van een vrachtwagen. Heb wel een paar uur vrachtwagen gereden en ging erg goed, maar ik heb helaas geen rijbewijs C, jammer!
Ook iets te duur die speciaal te halen voor de enkele keer dat zo'n transport voorkomt.
Ik zou ze snel bellen dan, maar ik denk dat de rit of geannuleerd is of dat ze al iemand hebben. De rit was voor vandaag geloof ik.quote:Op donderdag 21 maart 2013 07:58 schreef Peter1612 het volgende:
[..]
Hee, ik heb een vrachtwagen rbw! Maarja dat weten ze ook, omdat m'n rbw gekopieerd is, maar dat wordt waarschijnlijk niet bijgehouden denk ik dan
quote:Easyway Chauffeursdienst
Voor morgen hebben we een hiker nodig die een vrachtwagen kan rijden van Heerhugowaard naar Oirschot, iemand?
Graag bellen bedankt!
Vind ik leuk · Reageren · Delen · 2 minuten geleden ·
Ik heb het wel bij opmerkingen ingevuld bij het sollicitatieformulier, maar volgens mij doen ze er niks mee omdat het geen apart veld is dat ze kunnen filteren. Als er een motor vervoerd moet worden, posten ze waarschijnlijk iets op facebook of op de mail.quote:Op donderdag 21 maart 2013 09:42 schreef Dimitri_ het volgende:
Ik heb vorig jaar mijn motor rijbewijs gehaald.. Zou ik dat even door moeten geven?
Welkom en kijk even of je jezelf in de lijst van de OP kan zetten.quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:00 schreef Nielsiek het volgende:
Volg dit forum al sinds een weekje en ben gister aangenomen bij easyway. Hopelijk volgende week mn eerste rit! Komen hier soms geniale verhalen voorbij over het werk bij easyway dus heb er zin in!
Ik kom uit de regio leiden
hoe gaat dat? Ben nieuw op zo een forum!quote:Welkom en kijk even of je jezelf in de lijst van de OP kan zetten.
Die mooie verhalen zijn leuk maar 9 van de 10 keer is het een autootje van a naar b brengen zonder iets spannends. Daar tegenover staat wel dat het een van mijn leukste en meest veelzijdige baantjes is.
Inderdaad; Als hier meer werk daarin was geweest, en ik had mijn OV kaart nog; was ik dat ook gaan doen. Ik rij nu taxi, en heb dus maar heel sporadisch een verre rit, en dat zijn nou juist net de leukste ritjes..quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:13 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Welkom en kijk even of je jezelf in de lijst van de OP kan zetten.
Die mooie verhalen zijn leuk maar 9 van de 10 keer is het een autootje van a naar b brengen zonder iets spannends. Daar tegenover staat wel dat het een van mijn leukste en meest veelzijdige baantjes is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |