PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
hij houdt dan zieke orgies bij hem thuisquote:Op maandag 18 maart 2013 19:09 schreef ThadCastle het volgende:
DS2 na half 1 fappen zonder internet. Zal ik die playboys opsturen?
Ik heb mijn USB stick nog, remember?quote:Op maandag 18 maart 2013 19:09 schreef ThadCastle het volgende:
DS2 na half 1 fappen zonder internet. Zal ik die playboys opsturen?
O wacht je download overdag natuurlijk voor 's avonds! Dom van me
Ja dat bedacht ik me net. Nicequote:Op maandag 18 maart 2013 19:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb mijn USB stick nog, remember?
quote:Op maandag 18 maart 2013 19:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb mijn USB stick nog, remember?
quote:Op maandag 18 maart 2013 18:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nee niks, Headhunterz is gewoon. Als je breed georienteerd bent, wist je dat wel
Daar kun je al best wat leuks mee maken.quote:
quote:
Nee imo nietquote:Op maandag 18 maart 2013 19:12 schreef Reemi het volgende:
[..]
Daar kun je al best wat leuks mee maken.
Maar is dit beter dan op bijv. futwiz? Gewoon 3 gold, 3 silver, 3 bronze i.p.v. compleet random?
hij slaat de screens van zijn SMLENO deals op en daarop gaat ie zittend fappenquote:Op maandag 18 maart 2013 19:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
AH UMITITIE VOOR 200 COINS FUCK YEAH AHHHHHHHHHHHhh
Dan bepaal je toch lekker voor jezelf dat je alleen een bronze mag kiezenquote:Op maandag 18 maart 2013 19:13 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee imo nietAls je hier uit mag kiezen kies je altijd de golds. Of als je niet mag kiezen en hier een team mee moet maken is het weer te lastig
Je kan toch zeggen dat je 1g, 1s en 1b moet kiezen. BSG ALL THE WAYquote:Op maandag 18 maart 2013 19:13 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee imo nietAls je hier uit mag kiezen kies je altijd de golds. Of als je niet mag kiezen en hier een team mee moet maken (alle 8) is het weer te lastig
quote:Op maandag 18 maart 2013 19:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hij slaat de screens van zijn SMLENO deals op en daarop gaat ie zittend fappen
Thorben snapt hetquote:Op maandag 18 maart 2013 19:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je kan toch zeggen dat je 1g, 1s en 1b moet kiezen. BSG ALL THE WAY
HAHAHA neequote:Op maandag 18 maart 2013 19:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hij slaat de screens van zijn SMLENO deals op en daarop gaat ie zittend fappen
Ik zal het met mijn compagnons bespreken. Kijken wat zij ervan vinden.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je kan toch zeggen dat je 1g, 1s en 1b moet kiezen. BSG ALL THE WAY
Het is hun site niet.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:16 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik zal het met mijn compagnons bespreken. Kijken wat zij ervan vinden.
Nee, waarom zou ik foto's van mannen op mijn USB stick hebben?quote:Op maandag 18 maart 2013 19:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Is het Serero, ja he GEEF MAAR TOE (niet echt geven aub)
Ja echt vet lijkt me datquote:Op maandag 18 maart 2013 19:14 schreef Thorb het volgende:
Wanneer komt er een packsimulator, dan kunnen we packs openen.
Het zijn toch geen honden hequote:Op maandag 18 maart 2013 19:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, waarom zou ik foto's van mannen op mijn USB stick hebben?
Ik verheug me er ook al opquote:
Nee ik bedoel met jouw idee. En of we dit gaan gebruiken of futwizquote:
Dat nog moeten besprekenquote:Op maandag 18 maart 2013 19:17 schreef ThadCastle het volgende:
En of we dit gaan gebruiken of futwiz
vet als het lijkt of het de echte packs zijn van de webapp dan denkt iedereen dat je een goede speler hebt hahaquote:Op maandag 18 maart 2013 19:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ook vet als je zelf pakketten kan vullen, kan je lekker trollen.
Grapje zeker?quote:Op maandag 18 maart 2013 18:55 schreef StijnDa het volgende:
Ik heb pas 3 potjes gespeeld met mijn team, maar ik durf wel te zeggen dat de balans op het middenveld ver te zoeken in in 451. Jammer want ik had zo'n leuk team gemaakt.
wij voelen elkaar ouwe baasquote:Op maandag 18 maart 2013 19:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
vet als het lijkt of het de echte packs zijn van de webapp dan denkt iedereen dat je een goede speler hebt haha
Nee hoorquote:
Ja, dan ga ik een troll pack maken met Marcelo, Maicon etc.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ook vet als je zelf pakketten kan vullen, kan je lekker trollen.
Hoe ziet je droomvrouw eruit?quote:Op maandag 18 maart 2013 19:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee hoor
[..]
Ja, dan ga ik een troll pack maken met Marcelo, Maicon etc.
Nee een smleno pack?quote:Op maandag 18 maart 2013 19:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee hoor
[..]
Dan stop ik 2 verschillende Rooney's in een pack. En iedereen maar denken dat 'ie Wayne pulled.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee hoor
[..]
Niemand?quote:Op maandag 18 maart 2013 19:10 schreef DuTank het volgende:
http://wefut.nl/squad/227
Dit heb ik bedacht. Iemand tips?
Het mag ook best wel een hybrid worden, heb al Ligue1/Eredivisie.
De laatste zin moest ik om lachenquote:Op maandag 18 maart 2013 19:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
Behaard en zwart gezien zijn liefde voor honden en Serero's
En het liefst voor 200c in 442
Dat is moeilijk om te zeggen maar ik vind blond wel mooiquote:
Kijk eens naar wefut random dingetje. En zeg eens wat jouw voorkeur heeft. Wefut ,Futwiz of Futhead.quote:
Zoek een foto dan. En toch geen ordinaire blondine met grote tieten mag ik hopen?quote:Op maandag 18 maart 2013 19:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is moeilijk om te zeggen maar ik vind blond wel mooiHoe ziet die van jou eruit? O wacht, ik zie het al in je UI
Frimpongquote:Op maandag 18 maart 2013 19:25 schreef Tim86 het volgende:
Dat filmpje met Frimpong en KSI, wat eem gast doe Frimpong
En dan dat Frimponged liedje erbijquote:
Maakt mij niets uitquote:Op maandag 18 maart 2013 19:25 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Kijk eens naar wefut random dingetje. En zeg eens wat jouw voorkeur heeft. Wefut ,Futwiz of Futhead.
quote:
Wefut dus want wefutquote:
Jawel, wat is daar mis mee?quote:Op maandag 18 maart 2013 19:26 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Zoek een foto dan. En toch geen ordinaire blondine met grote tieten mag ik hopen?
handicap abuserquote:
iddquote:Op maandag 18 maart 2013 19:25 schreef Tim86 het volgende:
Dat filmpje met Frimpong en KSI, wat een gast die Frimpong
Volwassen? Veel ouder zal hij niet zijnquote:
Scheelt 2 jaarquote:Op maandag 18 maart 2013 19:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Volwassen? Veel ouder zal hij niet zijn
quote:Op maandag 18 maart 2013 19:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als je naar Frimpong zijn foto op FUT kijkt zie je ook gewoon dat hij op KSI lijkt
1000 ofzo ?quote:Op maandag 18 maart 2013 19:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als ik een racist was dan was ik ook geen fan van Serero geweest
Overigens vind ik sommige filmpjes van KSI wel leuk maar hoeveel mensen hadden zijn filmpjes gekeken als hij niet druk was en geen neger?
Als je nou je een Elgato koopt en video's gaat maken, misschien mag je dan wel tegen Serano een potje fifa doenquote:Op maandag 18 maart 2013 19:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als ik een racist was dan was ik ook geen fan van Serero geweest
Overigens vind ik sommige filmpjes van KSI wel leuk maar hoeveel mensen hadden zijn filmpjes gekeken als hij niet druk was en geen neger?
quote:Op maandag 18 maart 2013 19:45 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jammer dat hij niet kan voetballenquote:Op maandag 18 maart 2013 19:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kledingmerk van hem en zijn broer volgens mij.
Neef.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kledingmerk van hem en zijn broer volgens mij.
Nee, dit jaar werkt dat niet.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:49 schreef TBakkert het volgende:
jongens, 59th minute werkt toch niet/amper?
58th minute wel.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:49 schreef TBakkert het volgende:
jongens, 59th minute werkt toch niet/amper?
Ja.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:57 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het gaat over die tunnelgraafster toch?
Goede tipquote:Op maandag 18 maart 2013 19:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
I´m lovin it
SIF Jozy's voor 13k/14k oppikken, en ze instant weer verkopen voor 19k... en dat nu al meerdere keren vanavond
Alles onder de 32k is weg op de Xbox.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mensen zit nog steeds met oude prijs in hun hoofd als ze verkopen
Veel mensen doen "Bought for" + 1000c ofzoquote:Op maandag 18 maart 2013 20:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mensen zit nog steeds met oude prijs in hun hoofd als ze verkopen
Ik geef ze jou, jij verkoopt ze daar, en we verdelen de winst. Deal?quote:Op maandag 18 maart 2013 20:07 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Alles onder de 32k is weg op de Xbox.
Ik weet niet wat je bedoelt, maar we hebben een deal.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik geef ze jou, jij verkoopt ze daar, en we verdelen de winst. Deal?
Dat ik je mijn TP aan Altidores overdraag aan jou. Jij verkoopt ze op de Xbox, en we delen de winst. Ik heb ze voor gemiddeld 15k ingekocht. Verkoopprijs 35k. Dus ongeveer 10k winst ieder. Mooi toch?quote:Op maandag 18 maart 2013 20:08 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je bedoelt, maar we hebben een deal.
Omdat ze niet goed op de server staan. Gewoon doorgegeven, dan veranderen wij het.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:12 schreef Thorb het volgende:
Met die naamtekens gaat het nog steeds fout, ik ging random doen en er stond Perisi?
quote:Op maandag 18 maart 2013 20:15 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Omdat ze niet goed op de server staan. Gewoon doorgegeven, dan veranderen wij het.
We hebben het nu toch wel over echte detailsquote:Op maandag 18 maart 2013 20:15 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Omdat ze niet goed op de server staan. Gewoon doorgegeven, dan veranderen wij het.
Gefixt. Er zullen vast nog meer namen zijn, maar ik ga ze niet alle 12.500 doorbladeren, dus geef het maar gewoon door.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De Wolfsburg versie dus
Hoofdletter T bij Ter Stegen plox #austist
Edit ook gelezen?quote:Op maandag 18 maart 2013 20:17 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Gefixt. Er zullen vast nog meer namen zijn, maar ik ga ze niet alle 12.500 doorbladeren, dus geef het maar gewoon door.
die wordt IF, dus dan kunnen ze hem dan toevoegenquote:
Het is trouwens best makkelijk te vinden, je moet gewoon op vraagteken zoekenquote:Op maandag 18 maart 2013 20:17 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Gefixt. Er zullen vast nog meer namen zijn, maar ik ga ze niet alle 12.500 doorbladeren, dus geef het maar gewoon door.
Ik fix ze wel evenquote:Op maandag 18 maart 2013 20:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
Het is trouwens best makkelijk te vinden, je moet gewoon op vraagteken zoeken
[ afbeelding ]
Hoofdletter T?quote:Op maandag 18 maart 2013 20:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De Wolfsburg versie dus
Hoofdletter T bij IF Ter Stegen plox #austist
Best mooi dat jouw dwangneurose van alles en iedereen corrigeren nu ook erg opbouwend van pas komtquote:
voor 1 gol ja?quote:Op maandag 18 maart 2013 20:18 schreef TBakkert het volgende:
[..]
die wordt IF, dus dan kunnen ze hem dan toevoegen![]()
Kleine t is officiële spelling van zijn naamquote:Op maandag 18 maart 2013 20:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De Wolfsburg versie dus
Hoofdletter T bij IF Ter Stegen plox #austist
Niet doen, want van der Vaart hoort ook gewoon zo. Is goed zo.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:20 schreef Reemi het volgende:
Op de kaart wel een grote inderdaad. Even fixen
refreshquote:Op maandag 18 maart 2013 20:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
In principe als de voornaam er niet bij staat ja, maar dat kan zeker niet omdat verder overal de volledige naam staat
[ afbeelding ]
Van der Vaart zonder Rafael moet ook klein hoor.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:21 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Niet doen, want van der Vaart hoort ook gewoon zo. Is goed zo.
Fijn dat je er zelf over begint. Ik kan alleen maar instemmen. Overigens is dat best een schattige eigenschapquote:Op maandag 18 maart 2013 20:20 schreef Thorb het volgende:
Nu ben ik wel echt iemand die geslachtsgemeenschap met kleine diertjes heeft
quote:Op maandag 18 maart 2013 20:21 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Niet doen, want van der Vaart hoort ook gewoon zo. Is goed zo.
OH SNAPquote:
Dat sowiieso ja. Beetje jammer dat je mijn naam dan zonder hoofdletter schrijftquote:Op maandag 18 maart 2013 20:22 schreef Dudeweiser het volgende:
thorben is gewoon een perfectionist. Niks mis mee hoor.
het is Suk, die hoort er allang een EIF the hebben, dus nu kunnen ze hem maar beter gewoon matsenquote:
We weten allebei wat voor een bedrijf EA is.quote:
quote:Zo is het Pieter van der Meulen, P. van der Meulen en de heer P. van der Meulen. Zonder voorafgaande voornaam of voorletter wordt het (eerste) tussenvoegsel met een hoofdletter geschreven: de heer Van der Meulen; De vergadering werd door Van der Meulen genotuleerd.
nu moet je niet gaat overdrijvenquote:Op maandag 18 maart 2013 20:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat sowiieso ja. Beetje jammer dat je mijn naam dan zonder hoofdletter schrijft
In het Duits hoort het zo denk ik.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
We weten allebei wat voor een bedrijf EA is.
[..]
Haha dat dacht ik ook toen ik dat lasquote:Op maandag 18 maart 2013 20:24 schreef poker4lifee het volgende:
Waarom krijgen sim city spelers wel een spel gratis van EA wegens kut servers en wij niet
Weet ik. Maak wij houden de EA-notatie aan.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
We weten allebei wat voor een bedrijf EA is.
[..]
Serious? Waarom is dat zo moeilijk?quote:Op maandag 18 maart 2013 20:29 schreef pascal08 het volgende:
Hebben jullie al gezien dat je bij wefut wél Duricic kunt vinden en bij FUTWIZ/FUTHEAD niet.Heb ik een hele dag over gedaan.
nicequote:Op maandag 18 maart 2013 20:29 schreef pascal08 het volgende:
Hebben jullie al gezien dat je bij wefut wél Duricic kunt vinden en bij FUTWIZ/FUTHEAD niet.Heb ik een hele dag over gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Ja, toevallig al gezien!quote:Op maandag 18 maart 2013 20:29 schreef pascal08 het volgende:
Coderingen enzo.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Serious? Waarom is dat zo moeilijk?
Snap jij toch nietquote:Op maandag 18 maart 2013 20:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Serious? Waarom is dat zo moeilijk?
quote:Op maandag 18 maart 2013 20:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, toevallig al gezien!
[ afbeelding ]
Omdat hij anders niet werktquote:Op maandag 18 maart 2013 20:32 schreef Revontulet het volgende:
Waarom hebben jullie trouwens voor die mininale breedte gekozen in de team builder/viewer?
"Lukasz" werkt ook gewoon voor Piszceck. Wist ik niet eens.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:33 schreef pascal08 het volgende:
Eto'o kun je vinden door gewoon Etoo te typen.
Ik werk meestal met 2 schermpjes naast elkaar zeg maar en dan werkt het dus net (kan ze ook niet bekijkenquote:Op maandag 18 maart 2013 20:35 schreef pascal08 het volgende:
[..]
"you're probably using an old computer screen"
[ afbeelding ]
We kregen de code opgestuurd van GuRBuH, een ex-FOK!er. Jammer dat 'ie weg is gegaan.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:35 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hoe hebben jullie eigenlijk gefixt dat je je team in de webapp view kunt zien?
Gewoon, codes schrijvenquote:Op maandag 18 maart 2013 20:35 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hoe hebben jullie eigenlijk gefixt dat je je team in de webapp view kunt zien?
quote:Op maandag 18 maart 2013 20:35 schreef Thorb het volgende:
SMLENOOOOOOOOOOOOOOOOO FUCK YEASH
[ afbeelding ]
ken ik niequote:Op maandag 18 maart 2013 20:36 schreef pascal08 het volgende:
[..]
We kregen de code opgestuurd van GuRBuH, een ex-FOK!er. Jammer dat 'ie weg is gegaan.
Voor die prijs worden ze verkocht op de PSquote:Op maandag 18 maart 2013 20:35 schreef Thorb het volgende:
SMLENOOOOOOOOOOOOOOOOO FUCK YEASH
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 maart 2013 20:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
EEN SCHIZOFREEEEEEN IS NOOIT ALLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN.
Laagste bin is 33k ofzoquote:Op maandag 18 maart 2013 20:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Voor die prijs worden ze verkocht op de PS
Van der Gijp staat er ook lekker ongemakkelijk bij.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Dat boekenbal....wat een suffe bedoeling
Mendes da Silvaquote:Op maandag 18 maart 2013 20:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Dat boekenbal....wat een suffe bedoeling
Lekker droog met zijn kroketje op de grond druipenquote:Op maandag 18 maart 2013 20:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Van der Gijp staat er ook lekker ongemakkelijk bij.
DS2 druipt alleen zittendquote:Op maandag 18 maart 2013 20:48 schreef Zhano het volgende:
[..]
Lekker droog met zijn kroketje op de grond druipen
Ging weer over Heerenveen (tussen Genee en Derksen), gaat hij samen met Gijp foto's van mooie vrouwen zitten bekijkenquote:
Ja als Thulani zijn zoon is heeft Frank wel iets uit te leggen thuis.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die kantineheld is bijna altijd Ajax of Feyenoord-fanEn dan ook nog een fan van De Jong terwijl het gisteren bij SV al bijna alleen maar over De Jong ging (omdat De Jong de zoon is van De Boer)
quote:Op maandag 18 maart 2013 21:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja als Thulani zijn zoon is heeft Frank wel iets uit te leggen thuis.
nopequote:Op maandag 18 maart 2013 21:01 schreef HugoohAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Dan hier maar. Zonder Porto Hulk!
Iemand die me kan helpen?
http://wefut.nl/squad/224quote:Op maandag 18 maart 2013 21:01 schreef HugoohAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
E: Niet te prijzig!
Andere opstelling mag ook! Behalve 3-5-2
quote:Op maandag 18 maart 2013 21:01 schreef HugoohAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Jose enrique lb, casillas/alves gk en de rest bplquote:Op maandag 18 maart 2013 21:01 schreef HugoohAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Thx Thorb die is echt nicequote:Op maandag 18 maart 2013 21:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://wefut.nl/squad/229
quote:
Dat hoefde sws al niet toch? Iig ik nietquote:Op maandag 18 maart 2013 21:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Taarabt + Remy zou ook kunnen
Wel chill dat je eindelijk niet meer alles hoeft te checken qua chem
Futh*** bevat daarin toch wel fouten hoorquote:Op maandag 18 maart 2013 21:12 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dat hoefde sws al niet toch? Iig ik niet
Je moest steeds zelf de lijntjes tellen om nog even te checken of je wel goed had nagedacht. Is nu niet meer nodig.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:12 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dat hoefde sws al niet toch? Iig ik niet
Oke nooit last van gehadquote:Op maandag 18 maart 2013 21:13 schreef Reemi het volgende:
[..]
Futh*** bevat daarin toch wel fouten hoor
Hij krijgt geen IF. Sahin alleenquote:Op maandag 18 maart 2013 21:17 schreef Dudeweiser het volgende:
112 Lewandowski's. Zou dat genoeg zijn?
quote:Op maandag 18 maart 2013 21:13 schreef Reemi het volgende:
[..]
Futh*** bevat daarin toch wel fouten hoor
Haha, vast een downie die dat erop zetquote:Op maandag 18 maart 2013 21:22 schreef Lindgren. het volgende:
Pik net een Pedro op voor 3k.Die gaat voor 8k ofzo.
#smleno
Wow kan dat van xbox naar ps3? Nieuwe update?quote:Op maandag 18 maart 2013 21:22 schreef Lindgren. het volgende:
Pik net een Pedro op voor 3k.Die gaat voor 8k ofzo.
#smleno
Dan is het geen probleem toch als hij alsnog voor 8K gaat?quote:Op maandag 18 maart 2013 21:21 schreef HugoohAFCA het volgende:
Fuck zet ik net een Pedro voor 3k bin erop. Zie ik dat hij voor 8k gaat.
Even lopen puzzelen, maar zoiets dan?quote:Op maandag 18 maart 2013 21:01 schreef HugoohAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 maart 2013 21:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan is het geen probleem toch als hij alsnog voor 8K gaat?
ThadCastle had die zeker gemaaktquote:Op maandag 18 maart 2013 21:24 schreef vandermar het volgende:
Dat team met Aspaskolere wat speelde dat kut
Wel met 1-0 van een MLS pace team gewonnen maar dat kwam omdat ik als een baas aan het verdedigen was
Nee, ikzelf alleen het speelde vreselijk.quote:
Lekker laten janken en doorspelen? Ik zie het probleem niet. Gewoon je koptelefoon luider zetten.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:26 schreef vandermar het volgende:
Mijn pa is echt triest
Ik was even met mijn matties van het MW2 topic aan het blopsen, gaat hij ineens huilen van hoelang ik nog ga spelen en dat hij anders maar op bed gaat
TOen maar gekapt omdat ik geen zin heb in een discussie
Aspas is kut, vliegt iedere keer van de bal afquote:Op maandag 18 maart 2013 21:26 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee hij ging voor 451 aids team. Jammer Thorb
verhuis.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:26 schreef vandermar het volgende:
Mijn pa is echt triest
Ik was even met mijn matties van het MW2 topic aan het blopsen, gaat hij ineens huilen van hoelang ik nog ga spelen en dat hij anders maar op bed gaat
TOen maar gekapt omdat ik geen zin heb in een discussie
Ik krijg dan altijd een soort van schuldgevoelquote:Op maandag 18 maart 2013 21:27 schreef Zhano het volgende:
[..]
Lekker laten janken en doorspelen? Ik zie het probleem niet. Gewoon je koptelefoon luider zetten.
Aspas is echt fucking goed?quote:Op maandag 18 maart 2013 21:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Aspas is kut, vliegt iedere keer van de bal af
Paar maandjesquote:
Nee. De webapp geeft chemistry omdat er een aantal lege plekken zijn. Gooi op die plekken een niet-linkende speler en je zult zien dat alles gewoon klopt.quote:
Pepe heeft in beide gevallen alle links ingevuld volgens mij?quote:Op maandag 18 maart 2013 21:31 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nee. De webapp geeft chemistry omdat er een aantal lege plekken zijn. Gooi op die plekken een niet-linkende speler en je zult zien dat alles gewoon klopt.
Het ging puur om Pepequote:Op maandag 18 maart 2013 21:32 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
Anders was dit ook fout hè
[ afbeelding ]
Ik wil 'm als ST zetten, maar dan weet ik niet wie ik dan wel op ST moet zetten.quote:
Deze manquote:Op maandag 18 maart 2013 21:34 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik wil 'm als ST zetten, maar dan weet ik niet wie ik dan wel op ST moet zetten.
Foutje van mijn kant. Gefixt.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:35 schreef Ajacied7 het volgende:
Reemi/Pascal; Wanneer je een opgeslagen team bekijkt hebben spelers nog hun oorspronkelijke positie terwijl de positie wel is aangepast.
Iig 9 van de 15 goed, dus ga zeker uit van een voldoendequote:
Heb ik al in een ander team, en dit team met Niang is een 352 Serie A squad.quote:
nou dat is mooi.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Iig 9 van de 15 goed, dus ga zeker uit van een voldoende
UP Ben Yedder.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:37 schreef DuTank het volgende:
[..]
Heb ik al in een ander team, en dit team met Niang is een 352 Serie A squad.
Die positie van Pepe linkt gewoon met niet één goede plek.quote:
Japquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
Ja, maar dan zit ik met Lacazette alsnog (zit al in een 4222 team)... En ik heb niet zo'n hele tijd wisselen uit de TPquote:Op maandag 18 maart 2013 21:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
UP Ben Yedder.
GOede speler alleen scoort bij mij niet zoveel als Niang als CAM
quote:Op maandag 18 maart 2013 21:40 schreef Lindgren. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
Teamnaam wijzigen wilden we juist niet eigenlijk.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:40 schreef Ajacied7 het volgende:
Reemi; Kun je een optie inpassen om de teamnaam nog te wijzigen? Thorb heeft mij op een fout geattendeerd.
Dom om dat op FOK! te vragen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben twee keer gelijk uit de kroeg met een chick naar de bios gegaanStomdronken
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Ga fietsen ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, grapje
Dagje wallen en als een verslaggever vraagt wie je favo hoer is wijs je naar haar #detvdraaitdoorquote:Op maandag 18 maart 2013 21:40 schreef Lindgren. het volgende:
Help me jongens.Het is net of ik een sociaal leven krijg.
Er is niet veel tofs om te doen als afspraakje, of je moet echt iets samen gemeen hebben waar je dan een date aan kan besteden. Als ze ook van voetbal houdt zou je haar mee kunnen nemen naar Ajax bijv.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:40 schreef Lindgren. het volgende:
Ze was zeker lelijk en dik.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dom om dat op FOK! te vragen...
Ik ben twee keer gelijk uit de kroeg met een chick naar de bios gegaanStomdronken
Neuh hoor, prima meisje.quote:
Geef der een massage ?quote:Op maandag 18 maart 2013 21:40 schreef Lindgren. het volgende:
Tsja, weinig kenners.quote:
quote:
quote:Op maandag 18 maart 2013 21:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Er is niet veel tofs om te doen als afspraakje, of je moet echt iets samen gemeen hebben waar je dan een date aan kan besteden. Als ze ook van voetbal houdt zou je haar mee kunnen nemen naar Ajax bijv.
quote:Op maandag 18 maart 2013 21:38 schreef Reemi het volgende:
[..]
Die positie van Pepe linkt gewoon met niet één goede plek.Pascal
![]()
Juist niet naar Ajax dan. Dat is als ze van bioscopen houdt.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Er is niet veel tofs om te doen als afspraakje, of je moet echt iets samen gemeen hebben waar je dan een date aan kan besteden. Als ze ook van voetbal houdt zou je haar mee kunnen nemen naar Ajax bijv.
als ik dat zou doen leert ze me gelijk goed kennenquote:Op maandag 18 maart 2013 21:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
That doesn't computequote:Op maandag 18 maart 2013 21:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook geen goed idee neequote:Op maandag 18 maart 2013 21:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Tsja, weinig kenners.![]()
[..]
[..]Ty. Zal wel gewoon weer ergens een drankje worden ofzo. Maar dan zonder het straalbezopen naar huis.
Neutrale omgeving lijkt me iets beter als tweede afspraakje.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook geen goed idee nee
Ik weet niet hoe goed het al klikt, maar gewoon bij jou op de kamer een filmpje kijken is wel al een stuk vrijer. Zo'n 2de date heb je toch al veel besproken, is het wel handig om bijv. een film te hebben zodat je nog iets hebt om over te praten en het gesprek mee te laten beginnen.
Dit is echt serieus de vijfde keer dat je die garp maakt volgens mij.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:44 schreef vandermar het volgende:
Ik hoorde dat man in black man draait in de bioscoop volgende week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |