PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
hij houdt dan zieke orgies bij hem thuisquote:Op maandag 18 maart 2013 19:09 schreef ThadCastle het volgende:
DS2 na half 1 fappen zonder internet. Zal ik die playboys opsturen?
Ik heb mijn USB stick nog, remember?quote:Op maandag 18 maart 2013 19:09 schreef ThadCastle het volgende:
DS2 na half 1 fappen zonder internet. Zal ik die playboys opsturen?
O wacht je download overdag natuurlijk voor 's avonds! Dom van me
Ja dat bedacht ik me net. Nicequote:Op maandag 18 maart 2013 19:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb mijn USB stick nog, remember?
quote:Op maandag 18 maart 2013 19:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb mijn USB stick nog, remember?
quote:Op maandag 18 maart 2013 18:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nee niks, Headhunterz is gewoon. Als je breed georienteerd bent, wist je dat wel
Daar kun je al best wat leuks mee maken.quote:
quote:
Nee imo nietquote:Op maandag 18 maart 2013 19:12 schreef Reemi het volgende:
[..]
Daar kun je al best wat leuks mee maken.
Maar is dit beter dan op bijv. futwiz? Gewoon 3 gold, 3 silver, 3 bronze i.p.v. compleet random?
hij slaat de screens van zijn SMLENO deals op en daarop gaat ie zittend fappenquote:Op maandag 18 maart 2013 19:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
AH UMITITIE VOOR 200 COINS FUCK YEAH AHHHHHHHHHHHhh
Dan bepaal je toch lekker voor jezelf dat je alleen een bronze mag kiezenquote:Op maandag 18 maart 2013 19:13 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee imo nietAls je hier uit mag kiezen kies je altijd de golds. Of als je niet mag kiezen en hier een team mee moet maken is het weer te lastig
Je kan toch zeggen dat je 1g, 1s en 1b moet kiezen. BSG ALL THE WAYquote:Op maandag 18 maart 2013 19:13 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee imo nietAls je hier uit mag kiezen kies je altijd de golds. Of als je niet mag kiezen en hier een team mee moet maken (alle 8) is het weer te lastig
quote:Op maandag 18 maart 2013 19:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hij slaat de screens van zijn SMLENO deals op en daarop gaat ie zittend fappen
Thorben snapt hetquote:Op maandag 18 maart 2013 19:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je kan toch zeggen dat je 1g, 1s en 1b moet kiezen. BSG ALL THE WAY
HAHAHA neequote:Op maandag 18 maart 2013 19:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hij slaat de screens van zijn SMLENO deals op en daarop gaat ie zittend fappen
Ik zal het met mijn compagnons bespreken. Kijken wat zij ervan vinden.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je kan toch zeggen dat je 1g, 1s en 1b moet kiezen. BSG ALL THE WAY
Het is hun site niet.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:16 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik zal het met mijn compagnons bespreken. Kijken wat zij ervan vinden.
Nee, waarom zou ik foto's van mannen op mijn USB stick hebben?quote:Op maandag 18 maart 2013 19:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Is het Serero, ja he GEEF MAAR TOE (niet echt geven aub)
Ja echt vet lijkt me datquote:Op maandag 18 maart 2013 19:14 schreef Thorb het volgende:
Wanneer komt er een packsimulator, dan kunnen we packs openen.
Het zijn toch geen honden hequote:Op maandag 18 maart 2013 19:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, waarom zou ik foto's van mannen op mijn USB stick hebben?
Ik verheug me er ook al opquote:
Nee ik bedoel met jouw idee. En of we dit gaan gebruiken of futwizquote:
Dat nog moeten besprekenquote:Op maandag 18 maart 2013 19:17 schreef ThadCastle het volgende:
En of we dit gaan gebruiken of futwiz
vet als het lijkt of het de echte packs zijn van de webapp dan denkt iedereen dat je een goede speler hebt hahaquote:Op maandag 18 maart 2013 19:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ook vet als je zelf pakketten kan vullen, kan je lekker trollen.
Grapje zeker?quote:Op maandag 18 maart 2013 18:55 schreef StijnDa het volgende:
Ik heb pas 3 potjes gespeeld met mijn team, maar ik durf wel te zeggen dat de balans op het middenveld ver te zoeken in in 451. Jammer want ik had zo'n leuk team gemaakt.
wij voelen elkaar ouwe baasquote:Op maandag 18 maart 2013 19:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
vet als het lijkt of het de echte packs zijn van de webapp dan denkt iedereen dat je een goede speler hebt haha
Nee hoorquote:
Ja, dan ga ik een troll pack maken met Marcelo, Maicon etc.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ook vet als je zelf pakketten kan vullen, kan je lekker trollen.
Hoe ziet je droomvrouw eruit?quote:Op maandag 18 maart 2013 19:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee hoor
[..]
Ja, dan ga ik een troll pack maken met Marcelo, Maicon etc.
Nee een smleno pack?quote:Op maandag 18 maart 2013 19:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee hoor
[..]
Dan stop ik 2 verschillende Rooney's in een pack. En iedereen maar denken dat 'ie Wayne pulled.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee hoor
[..]
Niemand?quote:Op maandag 18 maart 2013 19:10 schreef DuTank het volgende:
http://wefut.nl/squad/227
Dit heb ik bedacht. Iemand tips?
Het mag ook best wel een hybrid worden, heb al Ligue1/Eredivisie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |