Hmm, best wel interessant eigenlijk. Ben er nog niet zeker over, maar heb wel een vraagje; 5 per stuk is inclusief?quote:Op maandag 18 maart 2013 19:07 schreef Amplifier het volgende:
Hallo,
Hierbij bied ik 3 ongebruikte nieuwe shisha pennen aan. Ik had er 5 gehaald maar na 2 opgemaakt te hebben vind ze toch niet lekker meer. Ik heb de smaken Kers Vanille en Koffie. Voor degenen die niet weten wat een shisha pen is; het is de nieuwste rage! Een waterpijp maar dan in een electronische pen. Je kunt er ongeveer 500 diepe inhalen mee nemen.
5 per stuk of 12 inc voor alle 3.
Het stinkt helemaal niet naar rook! Het ruikt naar de smaakquote:Op maandag 18 maart 2013 20:34 schreef rene90 het volgende:
Ooh er komt ook echt rook uit, stinkt die rook niet ofzo? Daar heb ik geen
zin in namelijk.
Same here. Wel erg interessant, maar net iets te veel om uit te proberenquote:Op maandag 18 maart 2013 20:43 schreef rene90 het volgende:
Vraagprijs even te hoog voor me voor dit als grapje, mocht er straks één overblijven dan zal ik me wel weer even laten zien. Drie is weer teveel van het goede
Ook al zou het wel awesome zijn als je het ook kan gebruiken voor je wiet, het lijkt met niet zo lekker... Wiet met kers,vanille of koffiesmaakquote:
Prima, wel leuk voor bijv het uitgaan. Lekker roken maar geen stinkende ademquote:Op maandag 18 maart 2013 20:43 schreef rene90 het volgende:
Vraagprijs even te hoog voor me voor dit als grapje, mocht er straks één overblijven dan zal ik me wel weer even laten zien. Drie is weer teveel van het goede
Ik heb ze zonder verpakking gekocht, ze staan bij de sigarenboer in een vormpje. Ze zijn niet hervulbaarquote:Op maandag 18 maart 2013 21:25 schreef Azerdion het volgende:
In ongeopende verpakking toch? En hervulbaar of eenmalig? Ken ze echt totaal niet
Helemaal geen ONZ.quote:
quote:8-jarigen roken nepsigaretten op schoolplein
Geplaatst op
15 maart 2013
ARNHEM - De shishapen, een nepsigaret die de smaak van een waterpijp nabootst, is populair onder basisschoolleerlingen.
Arnhemse tabakszaken verkopen de pen, die geen schadelijke stoffen bevat, aan minderjarigen. De Shishapen, die in Nederland nog maar enkele maanden te koop is, valt niet onder de Tabakswet en mag daarom verkocht worden aan minderjarigen. De pen bevat geen nicotine en schadelijke stoffen, maar produceert bij een hijs wel waterdamp met een smaakje. Bovendien licht het uiteinde van de pen op, waardoor deze veel wegheeft van een brandende sigaret.
Een Arnhemse moeder, die via haar dochter over het fenomeen hoorde, vindt de Shishapennen zorgelijk. De pennen worden geleverd in smaken als aardbei, vanille en cola en zijn daardoor aantrekkelijk voor jonge kinderen. "Op het schoolplein vertelde een meisje trots dat ze al over haar longen kon roken."
Niet alle Arnhemse tabakszaken verkopen de pennen. Sommige winkeliers haalden de nepsigaretten bewust uit de schappen, omdat kinderen van 8 en 9 jaar erom vroegen.
http://www.gelderlander.n(...)choolplein-1.3713242
Ah, oke. Een bod van 11inc.?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 08:53 schreef Amplifier het volgende:
[..]
Ik heb ze zonder verpakking gekocht, ze staan bij de sigarenboer in een vormpje. Ze zijn niet hervulbaar
Ik heb een bod van 11 inc. via PM
Check, kan je een volgende keer een TR plaatsen of als er een mod in je topic is geweest deze quoten met het bericht dat het verkocht is. Dan zien we automatisch dat het verkocht isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |