SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 5, 6, 12 of 13 AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Oh dat. Nooit gehad.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Die verschrikkelijke oversized handtas die ze heel arrogant dragen is UIT, hup al je make-up enz in de rugtas
quote:
Ik heb er wel 1, vet handige laptoptasquote:Op maandag 18 maart 2013 18:29 schreef Fera het volgende:
Ik heb nooit zo'n oversized handtas gehad, veel te groot en onhandig.
Graagquote:Op maandag 18 maart 2013 18:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Awwwww. Knuffel?
Ik moest nog aan je denken gisteravond.
Als er morgen sneeuw ligt als ik op kom dan ga ik flippen.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:32 schreef Huppelmuts het volgende:
VANNACHT KANS OP SNEEUW!!!
Speciaal voor Vinniiee
Kan je dat filmen?quote:Op maandag 18 maart 2013 18:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als er morgen sneeuw ligt als ik op kom dan ga ik flippen.
quote:Op maandag 18 maart 2013 18:32 schreef Huppelmuts het volgende:
VANNACHT KANS OP SNEEUW!!!
Speciaal voor Vinniiee
* Fera knuffelt Kaneelquote:
De sneeuw is gratis hoorquote:
quote:Op maandag 18 maart 2013 18:39 schreef Fera het volgende:
[..]
* Fera knuffelt Kaneel
(de echte krijg je op de meet)
Gisteravond had ik pizza gehaald bij Domino's. Maar ze hadden de verkeerde pizza meegegeven, daar kwam ik achter toen ik 'm op wilde eten. Dus Gitaar naar die vestiging gebeld (want ik was veel te boos om vriendelijk te blijven), wij terugrijden naar Domino's, hadden ze de gehele bestelling opnieuw gedaan. Dus inclusief hapjes en zijn pizza, die wel goed geleverd was. Daar bovenop kregen een extraatje voor het ongemak.
Twee doosjes met CinnaStix. En dat is de link.Dus die heb ik in de trein lekker op zitten eten.
Dat hoort toch bij CinnaStix?quote:Op maandag 18 maart 2013 18:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met die rare witte saus er bij?
Wat een servicequote:Op maandag 18 maart 2013 18:39 schreef Fera het volgende:
[..]
* Fera knuffelt Kaneel
Gisteravond had ik pizza gehaald bij Domino's. Maar ze hadden de verkeerde pizza meegegeven, daar kwam ik achter toen ik 'm op wilde eten. Dus Gitaar naar die vestiging gebeld (want ik was veel te boos om vriendelijk te blijven), wij terugrijden naar Domino's, hadden ze de gehele bestelling opnieuw gedaan. Dus inclusief hapjes en zijn pizza, die wel goed geleverd was. Daar bovenop kregen een extraatje voor het ongemak.
Twee doosjes met CinnaStix. En dat is de link.Dus die heb ik in de trein lekker op zitten eten.
Ik weet nog 1 keertje had ik een burger bij de mac besteld.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:39 schreef Fera het volgende:
[..]
* Fera knuffelt Kaneel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |