Regels:quote:Op zondag 1 april 2012 02:09 schreef FRseezu het volgende:
Beste fok forumnisten.
Zoveelste topic over Facebook, ik weet het. Maar ik wil toch met jullie mijn 10 ergernissen laten lezen.en ben benieuwd of jullie je erin kunnen vinden
Mijn 10 ergernissen van facebook:
1. Facebook is geen dagboek. Een samenvatting van heel je dag schrijf je maar in een dagboek. Elke uur van de dag iedereen laten weten wat je doet, doe je maar op Twitter.
2. Denk niet dat je een soort Dr. Phil bent als je filosofische oneliners kopieert van het Internet.
3. Waarom foto's maken van flessen drank dat je consumeert, we weten toch dat je een zuipschuit bent. Dat hoef je niet te accentueren.
4. Iedereen laten weten dat jij je rot voelt, who dafaq cares! Slik liever een zak Xanax, helpt veel beter.
5. Leuk dat je je kookkunsten laat zien, open een restaurant zou ik zeggen.
6. Facebook is geen Twitter, # << dit werkt niet hoor.
7. Als je niet kan slapen, who cares!? Als je niet kan slapen dan moet je vooral naar het licht van je telefoon kijken, en Facebook is geen valium.
8. Niet iedereen hoeft te weten dat je over je ex bent. Juist als je iets erover plaatst ben je er duidelijk niet overheen.
9. Denk je dat ik spelletjes als Farmville wilt spelen? NEE. Als ik een spelletje wil spelen dan doe ik wel mijn Xbox aan.
10. Met 1 like help je echt niet de honger de wereld uit. Niet denken dat 1 like knop al je schuldgevoelens wegneemt.
Verders is Facebook wel lachen om te kijken naar andermans belachelijke statussen, foto's of whatever
hmmquote:Op maandag 18 maart 2013 17:39 schreef Nikmans het volgende:
Maar toch heeft dat magere meisje iets schattigs, op een lieve onbeholpen manier
vind het triester dan ze denken dat het echt werkt.quote:Op maandag 18 maart 2013 17:41 schreef DW457 het volgende:
Hmm, leuk topic dit. Waarschijnlijk is dit al een keer genoemd, maar man, wat is het irritant als mensen likes willen verzamelen om...ik noem maar eens iets willekeurigs, een puppy te krijgen! Rot op, ik wil dat niet op mijn profiel hebben. Ik weet trouwens niet wie ik erger vind: de mensen die zoiets starten of de mensen die hieraan mee doen, t delen en daardoor mijn facebookprofiel vervuilen!
Dat is inderdaad nog een slag erger!quote:Op maandag 18 maart 2013 17:42 schreef Matty___ het volgende:
[..]
vind het triester dan ze denken dat het echt werkt.
Die gemeenschappelijke vriend(in) is trouwens niks mis meequote:
Marlous, zo'n volkszangeresje van het kamp.quote:Op maandag 18 maart 2013 17:58 schreef Crocmaz het volgende:
[..]
Die gemeenschappelijke vriend(in) is trouwens niks mis mee
quote:Op maandag 18 maart 2013 18:05 schreef luckass het volgende:
[..]
Marlous, zo'n volkszangeresje van het kamp.
Verpest het nou niet ...quote:Op maandag 18 maart 2013 18:05 schreef luckass het volgende:
[..]
Marlous, zo'n volkszangeresje van het kamp.
Nu ging ik naar haar vind ik leuks kijken, nou dan is het wel verpest hoorquote:
Bij modellen 2009 en dan Claudiaquote:Op maandag 18 maart 2013 17:40 schreef Matty___ het volgende:
[..]
hmm
http://www.georgesont.nl/
er staan wel wat betere op dan haar. Maar de theme van zijn portofolio is wel duidelijk
pareltje van mijn tamelijk ordinaire amerikaanse nichtje. Bijschrift van een foto van haar met nog 4 vriendinnetjes, allemaal superkorte rokjes en diepe decolletés en duckfacesquote:my girlss #lovethem #allsomuch #girlsnightout #bestimes #maladies #aintnobodyfresherthanmyclick #yesssir #livinglife #andlovingit #bestway #alwaysagoodtime
Nu vraag ik mij af of Claudia hierom vroeg of dat George een lollig idee had.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:28 schreef arachide. het volgende:
[..]
Bij modellen 2009 en dan Claudia
Waarom maaaaaaak je zulke foto's
En wat is de reden van deze drama post?quote:Op maandag 18 maart 2013 19:44 schreef cinnamon_M het volgende:
Crap, afbeelding is te klein. FFaanpassen.
Ik heb werkelijk geen flauw idee. T staat er niet bij, en op de 'wie' vragen heeft ze ook niet geantwoord (is een collega).quote:Op maandag 18 maart 2013 20:03 schreef Matty___ het volgende:
[..]
En wat is de reden van deze drama post?
Mag toch hopen dat dit een kerel is , godverdomme.quote:Op maandag 18 maart 2013 17:04 schreef Rubber_Ducky het volgende:
Nog een mooie van die vrouw![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |