PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Timmy_Turner op 18-03-2013 16:01:25 ]Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Jonge hoe denk je dat die ondergrondse benzinetanks gevuld worden.quote:Op maandag 18 maart 2013 15:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik neem aan dat een pomp op elektriciteit werkt, en dat de elektriciteitscentrales plat liggen.
?quote:
keertje in KPD kijken Djeetje. Heb die foto daar volgens mij een keer gezien.quote:
Daar ben ik het wel mee eens, maar daar heb ik haar dan ook niet voor gepakt. Tieten zitten gewoon in dat ding, daardoor lijkt het denk ik.quote:
Nou dan heb ik dit voor jouquote:Op maandag 18 maart 2013 15:48 schreef DannyDeko het volgende:
Ik zou ze allemaal m'n bed uitschoppen
Ik klikte vanwege de thumbnailquote:
Qftquote:
refreshen?quote:Op maandag 18 maart 2013 15:50 schreef Ajacied7 het volgende:
Flash-plugin is uitgeschakeld. Scrollen kan nog steeds niet
Hopelijk zien games er zo uit over 10 jaar.quote:
Zet in de OPquote:Op maandag 18 maart 2013 15:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2333806.page
Hoeft niemand meer te vragen dus
Hij heeft geen levenquote:Op maandag 18 maart 2013 15:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2333806.page
Hoeft niemand meer te vragen dus
nicequote:Op maandag 18 maart 2013 16:00 schreef laucas het volgende:
[..]
700
Zit wat werk aan, maar loopt al als een zonnetje. Korte versnellingsbak![]()
@dudeweiser: 1.9
Donequote:
Tokkie wagenquote:Op maandag 18 maart 2013 16:00 schreef laucas het volgende:
[..]
700
Zit wat werk aan, maar loopt al als een zonnetje. Korte versnellingsbak![]()
@dudeweiser: 1.9
Gewoon doenquote:Op maandag 18 maart 2013 16:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nice![]()
zo een wil ik later ook nog eens hebben
Waar rij jij in dan xdquote:
quote:
haha die zag ik al aankomen. Suarez heeft zo'n karretjequote:Op maandag 18 maart 2013 16:07 schreef laucas het volgende:
[..]
Gewoon doen![]()
Dingetjes zijn wel gewild. Vorige had ik verkocht binnen een kwartier aan een Fransoos
[..]
Waar rij jij in dan xd
eerst maar mijn rijbewijs halenquote:Op maandag 18 maart 2013 16:07 schreef laucas het volgende:
[..]
Gewoon doen![]()
Dingetjes zijn wel gewild. Vorige had ik verkocht binnen een kwartier aan een Fransoos
[..]
Waar rij jij in dan xd
homomobiel.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
haha die zag ik al aankomen. Suarez heeft zo'n karretje
[ afbeelding ]
zo jammer dat die golfjes zo krap zijnquote:
quote:Op maandag 18 maart 2013 16:13 schreef poker4lifee het volgende:
Kan wefut niet gewoon verbieden 5atb formaties te maken?
Heeft Kami wel gelijk niks meer te doen.![]()
Eens.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:13 schreef poker4lifee het volgende:
205 GTIquote:Op maandag 18 maart 2013 16:14 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zo jammer dat die golfjes zo krap zijn
kan je net 3 kratten bier in meenemenquote:
Maar dan met 15-inch leasevelgenquote:Op maandag 18 maart 2013 16:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
haha die zag ik al aankomen. Suarez heeft zo'n karretje
[ afbeelding ]
Niet haten op mijn teams a.u.b ik speel altijd heel aanvallend en scoor amper uit de counter.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:13 schreef poker4lifee het volgende:
Pleeeaaase mijn keeper is slecht en ik heb hem nog niet vervangen.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:16 schreef StijnDa het volgende:
Iemand een potje silvers die niet met Agbon en Jerome speelt?
kofferbakruimte is overrated.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:16 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
kan je net 3 kratten bier in meenemen
quote:Op maandag 18 maart 2013 16:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, alsof je zo vaak koffers vervoert
nee gewoon netjes gekocht met 17 inch velgen.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:18 schreef laucas het volgende:
[..]
Maar dan met 15-inch leasevelgen![]()
In deze GTI komt een 2.0T blok te liggen. Met een gewicht rond de 850 kg en 200 pk gaat dat nog meer plezier opleveren.
Was je ontvoerd door aliens?quote:Op maandag 18 maart 2013 16:05 schreef Tobi-wan het volgende:
Daar zijn we weer. Zitten we nog in divisie 1 met clubs?
Ik heb wel silvers, maar wel met paar vandermarretjes achterin.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:20 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Pleeeaaase mijn keeper is slecht en ik heb hem nog niet vervangen.
Lol dat is behoorlijk slechtquote:Op maandag 18 maart 2013 16:22 schreef n0ir het volgende:
[..]
Was je ontvoerd door aliens?
Via divisie 3 zijn we inmiddels weer terug naar 2 geklommen![]()
Ik ben ook wegquote:Op maandag 18 maart 2013 16:23 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Lol dat is behoorlijk slechtWat is er veranderd? Oja ik ben weg en Rijst is terug
Real wil hemquote:Op maandag 18 maart 2013 16:24 schreef jepperdeprep het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze jongen nog nooit zien voetballen bij Man City en ook niet bij Benfica maar hij is één van de uitblinkers in mijn team
Half 5 valt niet onder avond. Dus is het geen avondeten.quote:
tja dat is seasons af en toe gaat het 15 wedstrijden achter elkaar ineens slechtquote:Op maandag 18 maart 2013 16:23 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Lol dat is behoorlijk slechtWat is er veranderd? Oja ik ben weg en Rijst is terug
Marceloquote:Op maandag 18 maart 2013 16:25 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Is er een speler die Real niet wil ?
Heerlijke speler is dat die zit overal tussen. Maar goed de meeste mensen gaan voor pace en nemen Ramires op CDM in hun BPL teams.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:24 schreef jepperdeprep het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze jongen nog nooit zien voetballen bij Man City en ook niet bij Benfica maar hij is één van de uitblinkers in mijn team
paar keer gespeeld bij City, afgelopen weekend ook.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:24 schreef jepperdeprep het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn die stats wel van we fut?quote:
ik wacht wel op de screensquote:Op maandag 18 maart 2013 16:30 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou bijna die serie gaan kijken..
Was even een kort weekje wintersporten. Nu even rusten en dan ben ik er deze week weer bij.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:22 schreef n0ir het volgende:
[..]
Was je ontvoerd door aliens?
Via divisie 3 zijn we inmiddels weer terug naar 2 geklommen![]()
Simao, eenvoudig op te zoeken in WeFut.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij snapt het
[..]
Nu nog de vraag: wie is het?
Tim van Gaalquote:Op maandag 18 maart 2013 16:34 schreef Tim86 het volgende:
Ik vind het wel leuk dat Mia door mij echt bekend is geworden. Zonder dat plaatje hier was haar carrière nooit van de grond gekomen.
quote:
Bij mij is het gewoon zijn plaatje van FOK, wat mis ikquote:
Simaoquote:Op maandag 18 maart 2013 16:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij snapt het
[..]
Nu nog de vraag: wie is het?
Zijn stats zien er echt goed uit.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:35 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Simao, eenvoudig op te zoeken in WeFut.![]()
Ja niet normaal tochquote:Op maandag 18 maart 2013 16:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zocht naar de goedkoopste IF Okugo en ja hoor, weer Palermo ACIk kon hem een paar dagen geleden nog voor 140k kopen en nu is de laagste BIN 169k.
Maak een Thread op EA forums en geef een paar plaatjes van al die IF's van hem die je tegenkomtquote:Op maandag 18 maart 2013 16:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja niet normaal tochDat is echt een smerige autobuyer
Wel lastig om aan je Chem te komen bij alleen maar serie aquote:Op maandag 18 maart 2013 16:40 schreef Tim86 het volgende:
Er is nu een offline Serie A Cup, maar hij staat er ook bij online niet bij, net als die MLS shit.
18x Serie A, min chem 80, 1250 reward. Creatief weer.
ik wil koreanen shit.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:40 schreef Tim86 het volgende:
Er is nu een offline Serie A Cup, maar hij staat er ook bij online niet bij, net als die MLS shit.
18x Serie A, min chem 80, 1250 reward. Creatief weer.
Je begint op tim86 te lijken, die praat ook tegen zichzelf.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maak een Thread op EA forums en geef een paar plaatjes van al die IF's van hem die je tegenkomt
Jij kunt beter helemaal niet praten .quote:Op maandag 18 maart 2013 16:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je begint op tim86 te lijken, die praat ook tegen zichzelf.
quote:Op maandag 18 maart 2013 16:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij kunt beter helemaal niet praten .
daarom typen tochquote:Op maandag 18 maart 2013 16:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij kunt beter helemaal niet praten .
Of iemand anders gebruikt die naam ook? Hij zegt zelf dat hij 500k had verdiend door die spelers gewoon te kopen via BIN of door te bieden.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja niet normaal tochDat is echt een smerige autobuyer
Autobuyer koopt ook via binquote:Op maandag 18 maart 2013 16:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Of iemand anders gebruikt die naam ook? Hij zegt zelf dat hij 500k had verdiend door die spelers gewoon te kopen via BIN of door te bieden.
Je weet zeker dat het die vent is? Naja het lijkt me sterk, omdat we die naam zoveel bij dezelfde soort spelers tegenkomen.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Of iemand anders gebruikt die naam ook? Hij zegt zelf dat hij 500k had verdiend door die spelers gewoon te kopen via BIN of door te bieden.
Dit gaat wel werken hoor.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:44 schreef Revontulet het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zal het zelf vast zeggen:
kutteam grgr.
Darren Bentquote:Op maandag 18 maart 2013 16:45 schreef Revontulet het volgende:
De een nog kutter dan de andere:
[ afbeelding ]
Zijn TOTY niet!quote:Op maandag 18 maart 2013 16:46 schreef HugoohAFCA het volgende:
Iemand die me kan vertellen hoe Sergio Ramos speelt? Is hij het geld waard?
Ik zou andere CB's nemen. Taarabtquote:Op maandag 18 maart 2013 16:45 schreef Revontulet het volgende:
De een nog kutter dan de andere:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 maart 2013 16:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij kan toch ook geluk hebben zoals Zhano met zijn Agbonlahor voor 900c
[..]
Wat wil je nou weten dan?quote:Op maandag 18 maart 2013 16:46 schreef HugoohAFCA het volgende:
Iemand die me kan vertellen hoe Sergio Ramos speelt? Is hij het geld waard?
Koscielny heeft het altijd goed gedaan bij mij! Mbiwa ook, maar dat was in een ligue 1 team.quote:
[..]
Ik had toch ook een UP Falcao voor 35k en een paar silver deals die meer dan 20k winst opleverden?quote:
Ben je nou gewoon zo dom, troll je of ben je super naïef?quote:Op maandag 18 maart 2013 16:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had toch ook een UP Falcao voor 35k en een paar silver deals die meer dan 20k winst opleverden?
Joo, jij ook succes he !!quote:Op maandag 18 maart 2013 16:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
Jongens, fijne avond. En Mathijs succes
Dit ja.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:49 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ben je nou gewoon zo dom of super naïef?
Ah joh silvers zijn voor mensen die te goed zijn voor brons maar te slecht voor goud.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:49 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Aangezien ik mijn Silver team met lukaku en benteke moet gaan opofferen.
Stop eens met, indirect, reageren op DS2quote:
Ty, en komt goed. Als we zo'n toets als vorig jaar krijgen heb k er vertrouwen in, in die van het jaar ervoor worden net wat linkjes gelegd die bij mij niet helemaal binnen komenquote:Op maandag 18 maart 2013 16:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Joo, jij ook succes he !!
Spreek je straks nog wel
Nee, maar waarom zou hij geen 500k op een dag kunnen verdienen?quote:Op maandag 18 maart 2013 16:49 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ben je nou gewoon zo dom, troll je of ben je super naïef?
GAST, JE WEET TOCH WEL DAT HIJ GEWOON EEN AUTO BUYER HEEFT?!quote:Op maandag 18 maart 2013 16:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, maar waarom zou hij geen 500k op een dag kunnen verdienen?
Laat maarquote:Op maandag 18 maart 2013 16:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, maar waarom zou hij geen 500k op een dag kunnen verdienen?
Samen naar de kindervertelling met Thulaniquote:Op maandag 18 maart 2013 16:52 schreef HugoohAFCA het volgende:
Ga jij ook op zondag naar de kerk DS2?
Nee.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:52 schreef HugoohAFCA het volgende:
Ga jij ook op zondag naar de kerk DS2?
Volgens mij quote ik jou niet dus waarom reageer je er dan op? Als ik 24 uur lang wakker zou blijven zou ik geen 500k kunnen verdienen maar wel de helft.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:51 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
GAST, JE WEET TOCH WEL DAT HIJ GEWOON EEN AUTO BUYER HEEFT?!
quote:Op maandag 18 maart 2013 16:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
Samen naar de kindervertelling met Thulani
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |