Ongeveer. Danwel daadwerkelijk op de weegschaal gezet, dan heb ik niks gezegdquote:
Ik vind ei al ranzig, maar zo'n blauw randje aan dat geel helpt al helemaal nietquote:
Zulks een na-apert.quote:
Dan is Balut helemaal niks voor jou denk ikquote:Op maandag 18 maart 2013 14:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vind ei al ranzig, maar zo'n blauw randje aan dat geel helpt al helemaal niet
wasda?quote:Op maandag 18 maart 2013 14:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan is Balut helemaal niks voor jou denk ik
Brrr.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan is Balut helemaal niks voor jou denk ik
Ik ben al heul druk met het googelen van rare etens-combinatiesquote:
google image search maar ff op balut danquote:Op maandag 18 maart 2013 14:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ben al heul druk met het googelen van rare etens-combinaties
Deed pa vroeger ookquote:Op maandag 18 maart 2013 14:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
Boerenkool op boterhammen![]()
![]()
[ afbeelding ]
mijn moeder at brood met jusquote:Op maandag 18 maart 2013 14:55 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Deed pa vroeger ook
Want anders moet je de overgebleven boerenkoolstamp weggooien en das zonde.
Hij at ook overgebleven pastasaus op brood![]()
OOOOOHquote:Op maandag 18 maart 2013 14:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
om jouw ei-opmerking.
Gnorkers uit moeten leggen
brrrr...quote:Op maandag 18 maart 2013 14:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Pa wilde inderdaad ook wel eens nog wat brood door de jus/het bakvet halen ja...
ho, het zijn eendeneieren he.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
Waarom beperkt dat embryo-eten zich tot kippeneieren?
Je zou toch ook krokodillen-embryo's of schidpadden-embryo's moeten kunnen eten?
O..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
misschien zijn die snaveltjes te scherp?quote:Op maandag 18 maart 2013 15:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
O..
Waarom niet van een kip van?
quote:Op maandag 18 maart 2013 15:01 schreef Stormqueen het volgende:
nog iets leuks wat ze in Azie met eieren doenO ja, wat was dat ook alweer, 100 miljoen jaar oude eieren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Watjesquote:Op maandag 18 maart 2013 15:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
misschien zijn die snaveltjes te scherp?
Jep, century eggsquote:Op maandag 18 maart 2013 15:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
O ja, wat was dat ook alweer, 100 miljoen jaar oude eieren?
Stink flipperquote:Op maandag 18 maart 2013 15:02 schreef PriemGirl het volgende:
Oeh Eskimo's die zeehond begraven en dan paar maand later opeten; hoe heet dat ook alweer![]()
quote:Op maandag 18 maart 2013 15:04 schreef Debsterr het volgende:
Rot toch op met je ranzige zooi allemaal.
quote:Op maandag 18 maart 2013 15:04 schreef Debsterr het volgende:
Rot toch op met je ranzige zooi allemaal.
naar zwavel, schijnt!quote:Op maandag 18 maart 2013 15:06 schreef PriemGirl het volgende:
PeheheheHoe zouden die century eggs eik ruiken
![]()
Youtube filmpje van gekekenquote:Op maandag 18 maart 2013 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
naar zwavel, schijnt!
(slikt weer een hap kots terug...)
Nice!quote:Op maandag 18 maart 2013 15:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Youtube filmpje van gekeken![]()
"It tastes like a hard boiled egg....which been flavoured with cat litter"![]()
![]()
Owjah die heb ik eens in peking express gezienquote:Op maandag 18 maart 2013 15:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nice!
Nog wat lekkernijen:
http://www.bootsnall.com/(...)round-the-world.html
Ermnerm gefrituurde tarantula!
[ afbeelding ]
Ik eet (liefst) geen enkel beest dat ik nog als dusdanig herkenquote:Op maandag 18 maart 2013 15:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Owjah die heb ik eens in peking express gezien
Als je het dier er nog in herkent; ben ik er toch minder happig op
eetfaler stond er al opquote:Op maandag 18 maart 2013 15:14 schreef PriemGirl het volgende:
Maar goed; ik ben dan ook echt een vieslel
(ermahgerd nog iets voor op m'n lijstje)
Ik lust technisch gezien wel garnalen. Puur qua smaak vind ik ze zelfs best lekker. Maar als ze dan zo voor mijn neus liggen, ga ik serieus over mijn nek bij de gedachte dat ik ze moet eten..quote:Op maandag 18 maart 2013 15:15 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, en toch heb ik totaal geen moeite met een kreeft of een garnaal ofzo. Maar zo'n spin vind ik dan weer smerig
Ik zou me ook spontaan heel ziek voelen en de boel uitkotsen denk ik in dat gevalquote:Op maandag 18 maart 2013 15:17 schreef PriemGirl het volgende:
Mijn opa heeft ooit kat gegeten.. Maar hij dacht dat het konijn wasToen ze het hem achteraf vertelden; heeft ie alsnog alles uitgekotst
Als het lekker smaakte; zou ik er niet zoveel moeite mee hebben eik
(zegt ze terwijl ze geen konijn meer wil eten![]()
![]()
)
Mmmm aan het strand wanneer de garnaalvissers de vers gevangen garnalen pellen OMNOMNOMquote:Op maandag 18 maart 2013 15:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik lust technisch gezien wel garnalen. Puur qua smaak vind ik ze zelfs best lekker. Maar als ze dan zo voor mijn neus liggen, ga ik serieus over mijn nek bij de gedachte dat ik ze moet eten..
Oh please noquote:Op maandag 18 maart 2013 15:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Mmmm aan het strand wanneer de garnaalvissers de vers gevangen garnalen pellen OMNOMNOM![]()
Zie je ze aan de ene kant nog heerlijk bewegen; aan de andere kant schep je een handje vol
Mijn eetfalen staat los van mijn smerigheid qua etenquote:
Betere garnalen zijn er nietquote:
Ja maar die worden niet gepeldquote:
Ik begin het te leren, maar ik heb er ook moeite mee hoor. Kippenpoot kluiven gaat prima, spareribs ook, garnalen pellen dan weer niet, maar ze eten wel...quote:Op maandag 18 maart 2013 15:14 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik eet (liefst) geen enkel beest dat ik nog als dusdanig herken
een hond is een vleeseter, dat smaakt nogal anders dan een graseter...quote:Op maandag 18 maart 2013 15:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik blijf het lachwekkend vinden dat mensen wel vlees eten, maar niet als het er uit ziet als een dood beest.
En dat er onderscheid bestaat tussen een koe eten of een hond eten. Hoewel ik me daar nog iets meer bij voor kan stellen... Maar koeien zijn toch ook liev?
quote:Op maandag 18 maart 2013 15:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik blijf het lachwekkend vinden dat mensen wel vlees eten, maar niet als het er uit ziet als een dood beest.
En dat er onderscheid bestaat tussen een koe eten of een hond eten. Hoewel ik me daar nog iets meer bij voor kan stellen... Maar koeien zijn toch ook liev?
Pluk jij wel je eigen sla dan? We eten toch allemaal "onherkenbare" dingen? Ik geef eerlijk toe dat ik wel hou van de smaak van vlees maar het onsmakelijk vindt als een dier nog "heel" is. Maar goed, ik hoef ook geen krop sla op m;n bordquote:Op maandag 18 maart 2013 15:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dat weet ik niet eigenlijk.quote:Op maandag 18 maart 2013 15:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een hond is een vleeseter, dat smaakt nogal anders dan een graseter...
ik koop altijd zakjes, want ik ben RIJKquote:Op maandag 18 maart 2013 15:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Je koopt toch een krop sla in de winkel
Tenzij je alleen zakjes koopt maar dat is DUUR
Ik pluk m'n eigen sla niet, neem aan dat jij ook niet je eigen vlees slacht?quote:Op maandag 18 maart 2013 15:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Pluk jij wel je eigen sla dan? We eten toch allemaal "onherkenbare" dingen? Ik geef eerlijk toe dat ik wel hou van de smaak van vlees maar het onsmakelijk vindt als een dier nog "heel" is. Maar goed, ik hoef ook geen krop sla op m;n bord.
Dat.quote:Op maandag 18 maart 2013 15:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik koop altijd zakjes, want ik ben RIJK
nee hoorquote:Op maandag 18 maart 2013 15:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat weet ik niet eigenlijk.
Ok, konijn in plaats van koe dan, ook genoeg mensen die dat sielug vinden
Ik ben er te gierig voorquote:Op maandag 18 maart 2013 15:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik koop altijd zakjes, want ik ben RIJK
KONIJN IS LEKKERDER ERMNERMquote:Op maandag 18 maart 2013 15:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee hoor
Alleen vind ik konijn niet zo lekker als koe
Of caviaquote:Op maandag 18 maart 2013 15:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee hoor
Alleen vind ik konijn niet zo lekker als koe
Cavia lijkt me een beetje lafjes qua vleesch. Hert en vogelstruisquote:Op maandag 18 maart 2013 15:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Of cavia![]()
Of Bambi..
Of struisvogel
Koop voortaan kroppen sla en koop het van het geld dat je bespaardquote:Op maandag 18 maart 2013 15:28 schreef Stormqueen het volgende:
dus ik zo tuinmeubelsites bekijken voor een loungeset in de veranda, alles wat ik mooi vind is 2500++ euro
Uiteraard niet, en ik bereid ook m'n eigen salade nietquote:Op maandag 18 maart 2013 15:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik pluk m'n eigen sla niet, neem aan dat jij ook niet je eigen vlees slacht?
Krop sla op m'n bord = geen probleem![]()
Is dit voor buiten?quote:
Jup. Wel onder de veranda he, het is niet dat er constant dikke hoosbuien op zullen vallen. Maar het is tuinmeubilairquote:
Ik vind konijn gewoon niet lekker, verder maakt de herkenbaarheid me niks uit.quote:Op maandag 18 maart 2013 15:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat weet ik niet eigenlijk.
Ok, konijn in plaats van koe dan, ook genoeg mensen die dat sielug vinden
ik vind de eerste mooier, maar ik denk dat die kut zit. Op zo'n bank als de tweede heb ik laatst gezeten bij intratuin en dat is echt decadent hangenquote:Op maandag 18 maart 2013 15:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik vind die eerste mooier![]()
Maar dus vooral omdat die tweede niet klopt in mijn wereldbeeld, die hoort binnen te staan
Ik noem mezelf ook altijd een hypocriete vleeseterquote:Op maandag 18 maart 2013 15:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar dan wel met donkerdere kussens neem ik aan? Wit is niet echt handig ;-).quote:Op maandag 18 maart 2013 15:50 schreef bleiblei het volgende:
Ik vind deze tof
[ afbeelding ].
En ik ga echt nie 3 jaar doen over die veranda.
Misschien inclusief de buitenkeuken, maar volgend jaar zomer zit er een dak op als het opschiet.
bb for the defense!quote:Op maandag 18 maart 2013 15:50 schreef bleiblei het volgende:
Ik vind deze tof
[ afbeelding ].
En ik ga echt nie 3 jaar doen over die veranda.
Misschien inclusief de buitenkeuken, maar volgend jaar zomer zit er een dak op als het opschiet.
Donker wordtie weer zo donker van.quote:Op maandag 18 maart 2013 15:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maar dan wel met donkerdere kussens neem ik aan? Wit is niet echt handig ;-).
Die eerste vind ik ook mooier. Maar comfortabel decadent hangen heeft ook wel watquote:Op maandag 18 maart 2013 15:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind de eerste mooier, maar ik denk dat die kut zit. Op zo'n bank als de tweede heb ik laatst gezeten bij intratuin en dat is echt decadent hangen
Daarom ben ik secretarisquote:Op maandag 18 maart 2013 15:55 schreef Stormqueen het volgende:
echt, schijtziek word je daar van. Penningmeester is echt de meest ondankbare job die je kan hebben in een bestuur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm, lekker danquote:Op maandag 18 maart 2013 16:00 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, er zijn maar twee bestuursleden momenteel: een secretaris, een penningmeester. En die delen samen het voorzitterschap. En verder wil niemand in het bestuur
quote:Op maandag 18 maart 2013 16:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hmm, lekker dan
En de secretaris is je buurman van 50?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op maandag 18 maart 2013 16:06 schreef Stormqueen het volgende:
meheheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once in a while, I just wanna dance and feel good
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Ik dacht dat jij in een rijke-mensen-buurt woondequote:Op maandag 18 maart 2013 16:10 schreef Stormqueen het volgende:
en zo lopen er nog een paar van die figuren rond. Ik probeer dus zo min mogelijk met declaraties te werken, als je ergens iets bestelt, stuur de acceptgiro dan maar naar mij
Wat een figuurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klinkt inderdaad als een verstandig besluit jaquote:Op maandag 18 maart 2013 16:10 schreef Stormqueen het volgende:
en zo lopen er nog een paar van die figuren rond. Ik probeer dus zo min mogelijk met declaraties te werken, als je ergens iets bestelt, stuur de acceptgiro dan maar naar mij
Neejoh, is een volksbuurt (gohquote:Op maandag 18 maart 2013 16:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij in een rijke-mensen-buurt woonde
Seriously?quote:Op maandag 18 maart 2013 16:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ze heeft toch heul geen vrijstaande villaquote:Op maandag 18 maart 2013 16:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja, jij bent toch ook rijkquote:
Ja is ook zo, maar de buurt is groter dan ons huisquote:Op maandag 18 maart 2013 16:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja, jij bent toch ook rijk![]()
Plus uiterst tof huis op zover ik kan overzien toffen locatie.
En je hebt een Jumbo in je voortuin, dat moet de huizenprijzen toch ook wel omhoog drijven![]()
![]()
Nee?
het was niet iemand van de club helaasquote:Op maandag 18 maart 2013 16:24 schreef bleiblei het volgende:
Is trouwens wel zuur, denk je nog 100 euro gevonden te hebben om de 2 laatste weken van Maart door te komen. Blijkt dat je die er in December al doorheen gebrast hebt.
SQ, neem aan dat je wel een reply to all gedaan hebt toch?.
jij bent een kutkakker!quote:Op maandag 18 maart 2013 16:21 schreef PriemGirl het volgende:
Ermahgerd dan ben ik helemaal stinkend rijk met mijn 2-kapper
Nee?
Damn.....
quote:
ik mis het kintquote:Op maandag 18 maart 2013 16:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Getrouwd; hont; carport; gezinsauto ALLES
Ik zou zo uit een boekje kunnen komen
niet.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:30 schreef Mirjam het volgende:
ermahgerd HOE maken jullie van die voorgekookte gevacuumeerde (?) bietjes klaar?
Ik gooi die krengen eigenlijk enkel door salades
Enkel opwarmen in een pannetje ofzo? Of nuken in de miekroweef?
Die hoef je alleen even op te warmen geloof ik.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:30 schreef Mirjam het volgende:
ermahgerd HOE maken jullie van die voorgekookte gevacuumeerde (?) bietjes klaar?
Ik gooi die krengen eigenlijk enkel door salades
Enkel opwarmen in een pannetje ofzo? Of nuken in de miekroweef?
heb ik nog de tijd voorquote:
Ander slot om die fiets doen; met briefje "gelieve je bij nr. x te melden"quote:Op maandag 18 maart 2013 16:50 schreef Mirjam het volgende:
godverdomme, koop je speciaal een kettingslot om door de ring aan je gevel te hangen zodat duidelijk is dat fietsenm daaraan niet gewenst zijn, zet de buurvrouw hem alsnog met droge ogen vast een de ring aan je eigen gevel
en ik weet niet op welk nummer die kut woont dus kan ook niet aanbellen en ik ben echt pissed
Dat zou ik serieus doen.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ander slot om die fiets doen; met briefje "gelieve je bij nr. x te melden"
quote:Op maandag 18 maart 2013 16:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
heb ik nog de tijd voor
(heel velen tijd... jaren.... jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren)
Ja maar dan zul je zien dat ze zich meldt als we er niet zijn of midden in de nacht enzo. ermahgerd daar heb ik zó geen trek inquote:Op maandag 18 maart 2013 16:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ander slot om die fiets doen; met briefje "gelieve je bij nr. x te melden"
Briefje erbij met "sterkte"?quote:Op maandag 18 maart 2013 16:52 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ja maar dan zul je zien dat ze zich meldt als we er niet zijn of midden in de nacht enzo. ermahgerd daar heb ik zó geen trek in
Ja pech toch? Zij zet haar fiets aan iets wat niet haar eigendom isquote:Op maandag 18 maart 2013 16:52 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ja maar dan zul je zien dat ze zich meldt als we er niet zijn of midden in de nacht enzo. ermahgerd daar heb ik zó geen trek in
Bel uitzetten 's nachts.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:52 schreef Mirjam het volgende:
[..]
een grote bijtende hont bijvoorbeeld?quote:Op maandag 18 maart 2013 16:55 schreef PriemGirl het volgende:
Kun je overigens niet iets bij die ring hangen wat het duidelijk maakt dat dat van jullie is ofzo?Just a thought... Ik zou er ook tureluurs (ermahgerd wat een tof woord
) van worden als ik om de x aantal dagen/weken weer een vreemde hierover moet aanspreken
Het zijn 9 vd 10 keren dus mensen die in het appartementencomplex naast ons wonen, wat héél lastig is omdat het verloop daar heel groot is. iedere 3 maanden verhuist er wel iemand en dan zit er weer een nieuwe in. Kun je weer van voren af aan beginnenquote:Op maandag 18 maart 2013 16:55 schreef PriemGirl het volgende:
Kun je overigens niet iets bij die ring hangen wat het duidelijk maakt dat dat van jullie is ofzo?Just a thought... Ik zou er ook tureluurs (ermahgerd wat een tof woord
) van worden als ik om de x aantal dagen/weken weer een vreemde hierover moet aanspreken
Hoezo? Als je er een waarschuwingsbordje aan hangt met "If your bike is found here; it will be sold to hobo's collecting iron"quote:Op maandag 18 maart 2013 16:57 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Het zijn 9 vd 10 keren dus mensen die in het appartementencomplex naast ons wonen, wat héél lastig is omdat het verloop daar heel groot is. iedere 3 maanden verhuist er wel iemand en dan zit er weer een nieuwe in. Kun je weer van voren af aan beginnen
Hebben ze daar geen fietsenstalling?quote:Op maandag 18 maart 2013 16:57 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Het zijn 9 vd 10 keren dus mensen die in het appartementencomplex naast ons wonen, wat héél lastig is omdat het verloop daar heel groot is. iedere 3 maanden verhuist er wel iemand en dan zit er weer een nieuwe in. Kun je weer van voren af aan beginnen
Ja nee dus ermahgerd. Ik woon midden in het centrum dus kan enkel aan je gevel en hun gevel staat altijd vol maar waarom moet ze daar ons probleem van makenquote:Op maandag 18 maart 2013 16:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hebben ze daar geen fietsenstalling?
ja dat vind ik zoooooooo gay, dat zou toch niet nodig moeten zijn gewoonquote:Op maandag 18 maart 2013 16:59 schreef Mss het volgende:
Maar kun je er niet een bordje bij hangen dat het een prive ding is. Ermahgerd dat is privé!
Ik had dat op een gegevens moment ook en toen ben ik er meer opgehoudenquote:Op maandag 18 maart 2013 16:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
Vanavond moet ik weer trainen met Cody en ik zit er zo als een berg tegenop te kijken dat ik me afvraag waar ik mee bezig ben
Blijkbaar toch wel. Ik denk dat het je een hoop frustratie bespaart als je er gewoon een bordje op hangt.quote:Op maandag 18 maart 2013 17:00 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja dat vind ik zoooooooo gay, dat zou toch niet nodig moeten zijn gewoon
quote:Op maandag 18 maart 2013 17:02 schreef Mss het volgende:
[..]
Blijkbaar toch wel. Ik denk dat het je een hoop frustratie bespaart als je er gewoon een bordje op hangt.
Ik vind het idee van trainen leuk en Cody ook, maar in de praktijk zit ik dus de hele les met 25 kilo hont aan m'n lijn die alleen maar andere honden wil aanvliegen.quote:Op maandag 18 maart 2013 17:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik had dat op een gegevens moment ook en toen ben ik er meer opgehoudenHet was echt niet tof meer... en samson merkte zelf ook dat ik geïrriteerd was; dus dat hielp heul niet
Ik vind het stom dat ik me er zo druk om maak, maar het is gewoon écht storendquote:Op maandag 18 maart 2013 17:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dat is eerder '' voor die mensen dan voor jou toch.
Ik vind dat je echt zwaar laat bent met bordjes ophangen. Ik zou denk ik allang dood gegaan zijn van ergernisquote:Op maandag 18 maart 2013 17:04 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik vind het stom dat ik me er zo druk om maak, maar het is gewoon écht storend
vanmorgen 3 zware boodschappen tassen om m'n hele fiets, moet ik eerst dat ding ops traat balanceren om haar fiets weg te kwakken, daarom staat 'ie als vergelding nu aan de ring denk ik
Het is toch jouw ring dus ze moeten gewoon oppleurenquote:Op maandag 18 maart 2013 17:04 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik vind het stom dat ik me er zo druk om maak, maar het is gewoon écht storend
vanmorgen 3 zware boodschappen tassen om m'n hele fiets, moet ik eerst dat ding ops traat balanceren om haar fiets weg te kwakken, daarom staat 'ie als vergelding nu aan de ring denk ik
Die grote bijtende hont kan ook.quote:
Kan ik Cody niet een weekje aan die ring zetten?quote:Op maandag 18 maart 2013 17:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die grote bijtende hont kan ook.
Of een capsule met aidsvirus...
Zo velen mogelijkheden
HET IS WIMMMM!!!!!!!!quote:Op maandag 18 maart 2013 17:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Kan ik Cody niet een weekje aan die ring zetten?
Ja dat. Je kan wel zeggen dat je dat niet wil uit principe maar dat lost je probleem niet opquote:Op maandag 18 maart 2013 17:02 schreef Mss het volgende:
[..]
Blijkbaar toch wel. Ik denk dat het je een hoop frustratie bespaart als je er gewoon een bordje op hangt.
Ik denk dat dat best wel eens effectief zou kunnen zijnquote:Op maandag 18 maart 2013 17:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Kan ik Cody niet een weekje aan die ring zetten?
Zo noem ik hem altijdquote:
Wat is het en HOE kost het 1100 euro?quote:
Een lamp voor boven de eettafel.quote:Op maandag 18 maart 2013 17:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat is het en HOE kost het 1100 euro?
Vertelquote:Op maandag 18 maart 2013 17:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Een lamp voor boven de eettafel.
HOE het 1125 euro kost is een fantastisch verhaal!
Is het desaaaaign?quote:Op maandag 18 maart 2013 17:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Een lamp voor boven de eettafel.
HOE het 1125 euro kost is een fantastisch verhaal!
Dan hoop ik dat hij ook echt pastquote:Op maandag 18 maart 2013 17:17 schreef Stormqueen het volgende:
het komt er eigenlijk op neer dat we door ons dakraam gewoon geen lamp kunnen vinden die boven onze eettafel kan hangen. Om de simpele reden dat we geen plafond boven onze eettafel hebben.
Nu heb je van die hanglampen aan twee touwen, dat zou een optie zijn, ware het niet dat die modellen altijd maximaal tussen de 90 en 100 cm vallen. Het dakraam is 115 ofzo. Dus moet je op zoek naar een model met een overspanning van minimaal 120 cm met deze catch: GEEN TL-BUIS.
Naja, dit is tot nu toe het enige model dat ik heb gevonden in drie jaar tijd dat zou kunnen passen.
ik heb nog niks besteld he, maar deze heeft een overspanning van 150 cm, dat kan niet verkeerd gaanquote:
d'awww meiske toch! En hoezo geef je je hont niet wat ie nodig heeft? Volgens mij kunnen veel honden jaloers op 'm zijn hoor. Maar sommige honters zijn gewoon TE koppig. Wat is het ergste dat er kan gebeuren als je stopt met die cursus?quote:Op maandag 18 maart 2013 17:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd, jenken omdat stoppen met de cursus als falen voelt, maar ik er echt niet meer heen wil. En dus al de hele middag met buikpijn zit omdat ik weer moet. Maar faal, want ik kan mijn hont niet geven wat hij nodig heeft en boehoehoe. En dan ga ik twijfelen en ik krijg het ook niet voor elkaar om iemand te bellen voor second opinion want ik moet alles natuurlijk zelf oplossen.
Godver wat ben ik toch een wijf
Ja niks, behalve dat het kynologisch gezien niet verantwoord is misschienquote:Op maandag 18 maart 2013 17:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
d'awww meiske toch! En hoezo geef je je hont niet wat ie nodig heeft? Volgens mij kunnen veel honden jaloers op 'm zijn hoor. Maar sommige honters zijn gewoon TE koppig. Wat is het ergste dat er kan gebeuren als je stopt met die cursus?
ik en mijn tieten natuurlijk.quote:Op maandag 18 maart 2013 17:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jij en je gespleten persoonlijkheid?
Dan zou ik er idd mee stoppen, al is het maar tijdelijk. Als jij zo veel spanning uitstraalt maakt het de resultaten alleen maar matiger. Kun je beter zorgen dat het beest en jij wat chillerder zijnquote:Op maandag 18 maart 2013 17:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja niks, behalve dat het kynologisch gezien niet verantwoord is misschien.
Mijn idee is om hem nu z'n rust te geven en op ontspanning te werken, zodat hij in de zomer misschien weer kan starten. De verhuizing eist ook z'n tol.
Maar ik wilde zo graag met hem aan de slag en hij kan het ook allemaal ontzettend goed. Het enige probleem zit in zijn gedrag tegenover andere honten. Dat slokt al z'n aandacht op. En naast de stress die dat hem oplevert, is het ook gewoon mijn eigen frustratie. Ik ben niet geduldig genoeg om hem er goed in te begeleiden, omdat ik hem het liefst gewoon een ram wil verkopen na 3 kwartier springen en mij dat veld over proberen te trekken.
Ik ben al 3 keer jenkend thuis gekomen van die cursus, misschien is dat al een signaal dat het niet geheel goed gaat
Ik en ontspanningquote:Op maandag 18 maart 2013 17:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan zou ik er idd mee stoppen, al is het maar tijdelijk. Als jij zo veel spanning uitstraalt maakt het de resultaten alleen maar matiger. Kun je beter zorgen dat het beest en jij wat chillerder zijn
goed zoquote:Op maandag 18 maart 2013 17:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik en ontspanning![]()
![]()
Maar ik ben al een mail aan het sturen dat ik ermee wil nokken
Het geeft niet, want dit heeft meer negatief effect op jou en wody dan positief. dus lekker nokken, niks ergs aanquote:Op maandag 18 maart 2013 17:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
Toegeven dat ik iets niet kan, het is geen talent van mij![]()
Het mooie vind ik wel dat ik dan ga zitten jenken maar dan eigenlijk ook heel erg moet lachen omdat het zulk typisch gedrag is voor mij. Zo velen patronen
![]()
En omdat wijf
och meisquote:Op maandag 18 maart 2013 17:37 schreef Sharana_LV het volgende:
ik weet echt ff niet waar k het moet zoeken van de pijn
meh de pijn begint erger te wordenquote:
Oh wat kut zeg. Kunnen ze je echt niks voorschrijven dat de pijn wat meer draaglijk maakt?quote:Op maandag 18 maart 2013 17:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
meh de pijn begint erger te wordenhet is nu al 3 weken achteruit aan t gaan maar toen k vanochtend wakker werd was t echt niet leuk meer
quote:Op maandag 18 maart 2013 17:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
meh de pijn begint erger te wordenhet is nu al 3 weken achteruit aan t gaan maar toen k vanochtend wakker werd was t echt niet leuk meer
Geen idee, maar als ik nu weer een hogere dosis ga nemen is dat weer zo'n gedoe voor mijn lever en k heb net het idee dat die juist een beetje okay begon te worden, heb al 2 keer bij t uit eten gaan een glas ijsthee kunnen drinken zonder teveel pijn dus buhhhquote:Op maandag 18 maart 2013 17:40 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Oh wat kut zeg. Kunnen ze je echt niks voorschrijven dat de pijn wat meer draaglijk maakt?
quote:Op maandag 18 maart 2013 17:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Geen idee, maar als ik nu weer een hogere dosis ga nemen is dat weer zo'n gedoe voor mijn lever en k heb net het idee dat die juist een beetje okay begon te worden, heb al 2 keer bij t uit eten gaan een glas ijsthee kunnen drinken zonder teveel pijn dus buhhh
quote:Op maandag 18 maart 2013 17:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Normaal red ik het wel hoor, ik ben het gewend en dan gaat t wel okay, kan moeilijk opgeven. Maar elke keer als t weer erger wordt dan is de eerste tijd zo kut totdat ik weer aan dit pijn niveau gewend benquote:Op maandag 18 maart 2013 17:46 schreef Mss het volgende:
Meh wat kut. Ik vraag me soms echt af hoe jij het allemaal doet Sjaan. Gewoon kut dat het je niet mee zit.
Moet ik ook nog eens aanvragen. Probleem is alleen dat ik roken zo onmeunig vies vindquote:Op maandag 18 maart 2013 18:08 schreef Diconnected het volgende:
Sjaan wat rot zeg dat je lijf zo loopt te kutten![]()
![]()
Stomme vraag maar is medicinale wiet misschien wat? Dat je wat meer kan ontspannen ofzo?
Je kan er misschien dan ook wat fruittabak meedoen (als dat nog bestaatquote:Op maandag 18 maart 2013 18:09 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Moet ik ook nog eens aanvragen. Probleem is alleen dat ik roken zo onmeunig vies vind
dat wil k nietquote:Op maandag 18 maart 2013 18:08 schreef Diconnected het volgende:
Sjaan wat rot zeg dat je lijf zo loopt te kutten![]()
![]()
Stomme vraag maar is medicinale wiet misschien wat? Dat je wat meer kan ontspannen ofzo?
Ook als je het puur rookt? Ik weet niet of het ook medicinaal kan werken als je het met een pijpje rookt bijvoorbeeld?quote:Op maandag 18 maart 2013 18:09 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Moet ik ook nog eens aanvragen. Probleem is alleen dat ik roken zo onmeunig vies vind
je schijnt het met kruiden ook te kunnen roken, als ik weer ns bij mn schoonzus ben ga ik dat eens proberenquote:Op maandag 18 maart 2013 18:22 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ook als je het puur rookt? Ik weet niet of het ook medicinaal kan werken als je het met een pijpje rookt bijvoorbeeld?
Ah, ok, dat wist ik nietquote:Op maandag 18 maart 2013 18:22 schreef Mirjam het volgende:
[..]
je schijnt het met kruiden ook te kunnen roken, als ik weer ns bij mn schoonzus ben ga ik dat eens proberen
ja ik heb zo'n glazen pijpje maar daar voel ik niks vanquote:Op maandag 18 maart 2013 18:25 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ah, ok, dat wist ik nietik vind (vond) met een pijpje zelf altijd fijner voelen dan met tabak roken. Met een pijpje is het effect op je geestelijke vermogens wat minder heftig, voor mijn gevoel.
dat heb ik nog nooit geprobeerdquote:Op maandag 18 maart 2013 18:27 schreef Mss het volgende:
En in een waterpijp? Dat vind ik minder zwaar maar dat kan ook aan mij liggen...
Ik kreeg ook een...! oh neequote:Op maandag 18 maart 2013 17:30 schreef Mss het volgende:
Ik krijg een brushroll voor mijn verjaardag!
Hehehehehe. Ik moet alleen een patroon zoeken voor mijn tante, dan wil ze 'm wel voor me maken.quote:
quote:
Och doe eens niet zo gek, ik ben hetzelfde hoorquote:Op maandag 18 maart 2013 18:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, dat ik zo extreem vergeetachtig ben in die dingen
Oh kak is dat!quote:Op maandag 18 maart 2013 19:33 schreef PriemGirl het volgende:
Vakantie is vol geboekt in kreta
Dat wordt em dus toch niet.....
Ja ik baal ook echt; want ik vond hem echt super tof... cif: "ah we vinden wel iets anders"quote:
Gewoon meteen iets anders vergelijkbaars zoeken en boeken.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja ik baal ook echt; want ik vond hem echt super tof... cif: "ah we vinden wel iets anders"
Ja dat weet ik ook wel; maar ik ken cif... dan wil ie uiteindelijk toch weer met de auto en naar italië en ik wil weer een keer vliegen
gmrpfl
Zeuren om verkansie![]()
Ik ben al aan het zoeken ;maar heb er zo geen geduld voorquote:Op maandag 18 maart 2013 19:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Gewoon meteen iets anders vergelijkbaars zoeken en boeken.
Faal nu dit dat alles?quote:Op maandag 18 maart 2013 19:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik ben al aan het zoeken ;maar heb er zo geen geduld voorHence waarom cif normaal de verkansie uitzoekt
gaat bizar snel he?quote:Op maandag 18 maart 2013 19:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
Turkse pizzaboer.
Wel leuk om te zien dat hij ze echt ter plekke maakt
ik heb vanmiddag toch schandaaaaalig gefaald jonguhquote:
JA wat heb je allemaal gekauftquote:Op maandag 18 maart 2013 19:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik heb vanmiddag toch schandaaaaalig gefaald jonguh![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Do tell!quote:Op maandag 18 maart 2013 19:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik heb vanmiddag toch schandaaaaalig gefaald jonguh![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nice!quote:Op maandag 18 maart 2013 19:58 schreef BBQ-kip het volgende:
Urban Decay mono "lost"
linker:
[ afbeelding ]
Urban Decay Naked 1, Urban Decay Basics, een Sephora blush (kleur romantic rose) en een meeneembare bronzer/poederbrush van Sephora, beetje zoals deze, maar dan dus in te draaien en met dop.
[ afbeelding ]
en de blush![]()
[ afbeelding ]
![]()
(en daarna nog nieuwe Bourjois foundation en nieuwe BB-cream bij Etos)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |