Ongeveer. Danwel daadwerkelijk op de weegschaal gezet, dan heb ik niks gezegdquote:
Ik vind ei al ranzig, maar zo'n blauw randje aan dat geel helpt al helemaal nietquote:
Zulks een na-apert.quote:
Dan is Balut helemaal niks voor jou denk ikquote:Op maandag 18 maart 2013 14:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vind ei al ranzig, maar zo'n blauw randje aan dat geel helpt al helemaal niet
wasda?quote:Op maandag 18 maart 2013 14:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan is Balut helemaal niks voor jou denk ik
Brrr.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan is Balut helemaal niks voor jou denk ik
Ik ben al heul druk met het googelen van rare etens-combinatiesquote:
google image search maar ff op balut danquote:Op maandag 18 maart 2013 14:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ben al heul druk met het googelen van rare etens-combinaties
Deed pa vroeger ookquote:Op maandag 18 maart 2013 14:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
Boerenkool op boterhammen![]()
![]()
[ afbeelding ]
mijn moeder at brood met jusquote:Op maandag 18 maart 2013 14:55 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Deed pa vroeger ook
Want anders moet je de overgebleven boerenkoolstamp weggooien en das zonde.
Hij at ook overgebleven pastasaus op brood![]()
OOOOOHquote:Op maandag 18 maart 2013 14:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
om jouw ei-opmerking.
Gnorkers uit moeten leggen
brrrr...quote:Op maandag 18 maart 2013 14:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Pa wilde inderdaad ook wel eens nog wat brood door de jus/het bakvet halen ja...
ho, het zijn eendeneieren he.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
Waarom beperkt dat embryo-eten zich tot kippeneieren?
Je zou toch ook krokodillen-embryo's of schidpadden-embryo's moeten kunnen eten?
O..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
misschien zijn die snaveltjes te scherp?quote:Op maandag 18 maart 2013 15:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
O..
Waarom niet van een kip van?
quote:Op maandag 18 maart 2013 15:01 schreef Stormqueen het volgende:
nog iets leuks wat ze in Azie met eieren doenO ja, wat was dat ook alweer, 100 miljoen jaar oude eieren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Watjesquote:Op maandag 18 maart 2013 15:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
misschien zijn die snaveltjes te scherp?
Jep, century eggsquote:Op maandag 18 maart 2013 15:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
O ja, wat was dat ook alweer, 100 miljoen jaar oude eieren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |