Ja ik wil ook weten waar ik aan toe ben bij A. Het is nu over maar dan? Ik wil niet met de gedachte verder dat we nu gewoon vrienden zijn terwijl ik dit weekend nog in zijn armen lag. Ik ga nu ook gewoon dan van bijna elke dag seks *de laatste weken* naar geen seksquote:Op maandag 18 maart 2013 18:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Verloren zusters in hetzelfde schuitje, alweer
Ik heb er alleen (voorlopig) een beetje rust mee gevonden door positief te denken. "Het is nog steeds leuk als we samen zijn, dat blijft het ook, we blijven elkaar op een leuke manier zien, maar meer moet het voorlopig niet zijn, anders maak ik alleen maar de kans kapot dat er in de toekomst wél wat kan zijn"
Dat is het meest verwarrende idd, dat je niet weet waar je aan toe bent. Dat herken ik héúl ergquote:Op maandag 18 maart 2013 18:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik wil ook weten waar ik aan toe ben bij A. Het is nu over maar dan? Ik wil niet met de gedachte verder dat we nu gewoon vrienden zijn terwijl ik dit weekend nog in zijn armen lag. Ik ga nu ook gewoon dan van bijna elke dag seks *de laatste weken* naar geen seksDat is denk ook wel even wennen haha en daarbij komt dat hij ook erg emotioneel reageerde en ik ook een kus terug kreeg op mijn wang..
Naja dat laatste is dus wat ik wil weten.. Of dat er nog in zit of dat het helemaal over is zeg maar haha. Maar hij komt zo nog langs bij mij, ben benieuwd. Ik merk dat ik wel wat rustiger begin te worden gelukkigquote:Op maandag 18 maart 2013 18:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat is het meest verwarrende idd, dat je niet weet waar je aan toe bent. Dat herken ik héúl erg
Gewoon er goed over praten en geen hoge verwachtingen stellen.
Een vriendschap (waarbij je hoogst waarschijnlijk alsnog wel eens seks hebt en knuffelt enzo) is toch altijd nog beter dan niks, toch?
Rustig zijn is goed, zie je dingen wat positiever in enzoquote:Op maandag 18 maart 2013 18:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Naja dat laatste is dus wat ik wil weten.. Of dat er nog in zit of dat het helemaal over is zeg maar haha. Maar hij komt zo nog langs bij mij, ben benieuwd. Ik merk dat ik wel wat rustiger begin te worden gelukkig
Ik laat me juist altijd te snel uit over iets, voordat het onderling überhaupt is uitgepraatquote:Op maandag 18 maart 2013 19:22 schreef Vaseline_ het volgende:
Als ik ruzie heb kan ik geen hele verhalen neerplempen in dit topic, jammer.
Ja true maarjaquote:Op maandag 18 maart 2013 19:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik laat me juist altijd te snel uit over iets, voordat het onderling überhaupt is uitgepraatWaardoor ik eigenlijk dingen terug moet nemen en niemand meer een bal van mijn verhaal snapt
Sowieso vind ik het altijd wel opluchten als je ergens mee zit en je lult gewoon een end weg op het internet eroverAlleen moet ik me daar nu beetje mee inhouden, iig als het over Henk gaat
Ja jullie kennen mij en Ama nu toch ook zo?quote:Op maandag 18 maart 2013 19:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja true maarjaIk vind me op een of andere manier zo'n jankbal als ik m'n R&P neerplemp
Ja true maargoed, jullie dingies zitten niet op fokquote:Op maandag 18 maart 2013 19:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja jullie kennen mij en Ama nu toch ook zo?
Maar stiekem ben ik vet stoer
Zit jouw dingie wel op FOK! dan?quote:Op maandag 18 maart 2013 19:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja true maargoed, jullie dingies zitten niet op fok
Heet ie echt henk trouwens?quote:Op maandag 18 maart 2013 19:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zit jouw dingie wel op FOK! dan?
En Henk heeft ook shizzle gelezen hier, hij zei dat hij het wel allemaal heel eerlijk vond van mij, maar dat hij liever niet heeft dat ik dingen (hoe anoniem ook) over hem vertel aan mensen op het internetOok al zijn jullie chill. Maar toch, respect jwz
Dus no more Henk hier haha
Nee haha, hij heeft een hele leuke normale naamquote:Op maandag 18 maart 2013 19:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heet ie echt henk trouwens?Ik zou hem op z'n minst pablo ofzo noemen dan
.
Fok! fightsquote:Op maandag 18 maart 2013 19:22 schreef Vaseline_ het volgende:
Als ik ruzie heb kan ik geen hele verhalen neerplempen in dit topic, jammer.
ja maar dat topic veranderde ook een beetje in r&p toenquote:Op maandag 18 maart 2013 19:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee haha, hij heeft een hele leuke normale naam
Haha je weet toch uit het XTC topic dat je zo gek werd dat ik elke keer zei dat ik pillen had gedaan met "m'n ex"/"m'n vriend"/"m'n best-friend" etc dat ik hem daar toen Pedro ben gaan noemen
Maar vond ik verder toch niet zo'n interessant topic meer
Ja omdat iedereen er een punt van ging makenquote:Op maandag 18 maart 2013 19:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ja maar dat topic veranderde ook een beetje in r&p toenMaar ik weet het weer ja
kenker moira.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja ik weet het wel hoor hihi
Was ze beetje nat?
maar nu kan ik jullie dus fwb's noemen?quote:Op maandag 18 maart 2013 19:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja omdat iedereen er een punt van ging maken
Ik doe nou eenmaal veel met hem
misschien is het wel even beter? niet om vervelend te zijn, maar wat tijd voor jezelf? Je zaakjes op orde krijgen, en als je sterk in je schoenen staat echt van iemand kunnen houden, zonder een soort steun te behoeven?quote:Op maandag 18 maart 2013 19:39 schreef Amarantha het volgende:
Ok hij heeft net aangegeven dat het niks meer wordt en dat die geen relatie meer wilt met iemand.
Ik kan het dus echt niet aan om weer 23 jaar vrijgezel te zijn, tering ik heb me al zovaak depressief gevoeld door het feit dat niemand me ziet staan. En ja dit kun je overdreven vinden maar op neuken na willen mannen weinig van me
je kent mequote:
HEE SNOL ZULLEN WE ANDERS POTJES WORDEN? hihihiquote:Op maandag 18 maart 2013 19:39 schreef Amarantha het volgende:
Ok hij heeft net aangegeven dat het niks meer wordt en dat die geen relatie meer wilt met iemand.
Ik kan het dus echt niet aan om weer 23 jaar vrijgezel te zijn, tering ik heb me al zovaak depressief gevoeld door het feit dat niemand me ziet staan. En ja dit kun je overdreven vinden maar op neuken na willen mannen weinig van me
Ja soort special fwb's ofzo haha, nee wel gesekst soberzoquote:Op maandag 18 maart 2013 19:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
maar nu kan ik jullie dus fwb's noemen?Of seksen jullie nu ook niet meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |