Wat een onzin.. TS is sociaal en zorgt ervoor dat haar katten geen overlast veroorzaken in de buurt.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:53 schreef controlaltdelete het volgende:
ijkt me net luchten in de bajes maar ja beter dan de hele dag binnen zitten.
Hij is sociaal voor de buurt maar niet voor de kattenquote:Op maandag 18 maart 2013 12:57 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Wat een onzin.. TS is sociaal en zorgt ervoor dat haar katten geen overlast veroorzaken in de buurt.
Dat hebben mijn herders met katten ,maar dat word als asociaal ervarenquote:Op maandag 18 maart 2013 12:59 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Hij is sociaal voor de buurt maar niet voor de kattenIk denk dat een kat diep in zijn hart graag op ontdekkingsreis gaat in zijn buurt en achter vogeltjes en muisjes jagen en buurtkatten verkennen. Gelukkig heb ik die vrijheid wel met mijn katten en de tuinen en hoef ik niet met een net te gaan werken.
Ik denk dat de gemiddelde kat een hond te snel af is hoor zie ik vaak zat met de hond van de burenquote:Op maandag 18 maart 2013 13:06 schreef JerryLee het volgende:
[..]
Dat hebben mijn herders met katten ,maar dat word als asociaal ervaren
Je vind het zielig om de katten niet de tuin uit de laten. Maar je mishandeld je eigen kat(ten) wel met zo'n ongelofelijk irritant tiefus belletje?quote:Op maandag 18 maart 2013 13:11 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik denk dat de gemiddelde kat een hond te snel af is hoor zie ik vaak zat met de hond van de burenen wat betreft de vogeltjes hebben mijn katten een belletje omhangen zodat ze gehoord worden als ze hun moves gaan maken.
Nou ik zal je zeggen zelfs met belletje lukt het ze nog wel eens. Bovendien hoe langer ze die bel om hebben hangen des te minder fel het gerinkel wordt.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:23 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Je vind het zielig om de katten niet de tuin uit de laten. Maar je mishandeld je eigen kat(ten) wel met zo'n ongelofelijk irritant tiefus belletje?!
Echt relaxt voor die kat. Elke stap die je zet hoor je dat pleuris ding rinkelen.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:28 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Nou ik zal je zeggen zelfs met belletje lukt het ze nog wel eens. Bovendien hoe langer ze die bel om hebben hangen des te minder fel het gerinkel wordt.
Zo erg is het niet. Bovendien werd het door de Vogelbescherming aangeraden mocht je als katteneigenaar ook vogels een warm hart toedragen.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:30 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Echt relaxt voor die kat. Elke stap die je zet hoor je dat pleuris ding rinkelen.
Wij hebben een tuin van 500 m2 dus dat is niet echt heel zieligquote:Op maandag 18 maart 2013 12:53 schreef controlaltdelete het volgende:
Ah dat vind ik zo zielig, katten die niet de tuin uit kunnen. Lijkt me net luchten in de bajes maar ja beter dan de hele dag binnen zitten.
Ik zal eens kijken wat ze daar hebben.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:28 schreef Dragonberry het volgende:
Misschien kan je ook gewoon een net gebruiken van de bouwmarkt? Ik weet niet of dat goedkoper is en of je dat echt voor zoiets kan gebruiken, maar misschien wel de moeite waard om te kijken.
Er zijn genoeg honden die gewoon een kat te slim af zijn, waardoor de kat soms ernstig gewond uit het gevecht komt.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:11 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik denk dat de gemiddelde kat een hond te snel af is hoor zie ik vaak zat met de hond van de burenen wat betreft de vogeltjes hebben mijn katten een belletje omhangen zodat ze gehoord worden als ze hun moves gaan maken.
Dat jaquote:Op maandag 18 maart 2013 13:23 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Je vind het zielig om de katten niet de tuin uit de laten. Maar je mishandeld je eigen kat(ten) wel met zo'n ongelofelijk irritant tiefus belletje?!
quote:Op maandag 18 maart 2013 13:49 schreef purplenarcis het volgende:
www.nettenlijn.nl kan je ze op maat laten maken geloof ik..
Ik wandel soms wel buiten met de kat maar niet alle katten vinden dat leuk. Ik zou mijn kat ook nooit alleen buiten laten aan een tuigje en lijn, als ze vast komen te zitten kunnen ze zichzelf in hun paniek flink verwonden.quote:Op maandag 25 maart 2013 00:20 schreef tliciouz het volgende:
Kat aan een lange lijn is geen optie? Ik ben al een jaar opzoek naar een geschikt net tot op heden niets gevonden
Nee klopt, maar het was meer voor een tijdelijke optie.quote:Op maandag 25 maart 2013 13:25 schreef senesta het volgende:
[..]Hier heb ik mijn netten besteld. Nette prijs en goede service
[..]
Ik wandel soms wel buiten met de kat maar niet alle katten vinden dat leuk. Ik zou mijn kat ook nooit alleen buiten laten aan een tuigje en lijn, als ze vast komen te zitten kunnen ze zichzelf in hun paniek flink verwonden.
Tja dat is het risico als katten buiten komen maar ik heb een grote tuin, waarom zou ik ze dan niet ervan laten genieten? Er lopen meer katten rond ook van buren bovendien niemand klaagt want de tuintjes zijn toch allemaal niet zo bijzonder. Dat belletje is echt niet meer storend. Toen ik ze nog zonder belletje rond liet cruisen kon ik wekelijks slachtoffers bergen of uit hun lijden verlossen dat is nu gelukkig een stuk minder.quote:Op maandag 25 maart 2013 00:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat ja
En overigens word ik zo moe van dat gemiep over binnen katten, laat je kat maar lekker los lopen joh. Tot de buurvrouw een keer aanbelt dat de kat is aangereden.
Ik durf mijn katten geen bandjes om te doen, heb zoveel gelezen over katjes die zichzelf er aan ophangenquote:Op maandag 25 maart 2013 14:57 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Tja dat is het risico als katten buiten komen maar ik heb een grote tuin, waarom zou ik ze dan niet ervan laten genieten? Er lopen meer katten rond ook van buren bovendien niemand klaagt want de tuintjes zijn toch allemaal niet zo bijzonder. Dat belletje is echt niet meer storend. Toen ik ze nog zonder belletje rond liet cruisen kon ik wekelijks slachtoffers bergen of uit hun lijden verlossen dat is nu gelukkig een stuk minder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |