SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 5, 6, 12 of 13 AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
dat gaat ie ook bij jou doen.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:07 schreef Myraela het volgende:
Onze kitten begint in eens telkens de kussens te melken.heeft die de eerste weken niet gedaan, nu doet die het echt onwijs lang onder luid geknor.
Ik stuur hem weg, hij heeft het wel al bij de grote fluffy kat gedaan.quote:
Morgen gaat het weer vriezenquote:
Boze pupquote:
Gelukkig heb ik van het weekend een treinreis op de planning staan!quote:Op maandag 18 maart 2013 12:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Eind van de week weer kans op sneeuw
Net op tijd voor de wolvenmeet dusquote:Op maandag 18 maart 2013 12:14 schreef Vinniiee het volgende:
Over 2 weken 16 graden
Wanneer gaan we BBQ'en?
Ik heb het echt helemaal gehad met die klotesneeuw.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Eind van de week weer kans op sneeuw
Waart gaat de reis heen?quote:Op maandag 18 maart 2013 12:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik van het weekend een treinreis op de planning staan!_!
Daar kan je echt niet van uit gaan hoorquote:Op maandag 18 maart 2013 12:14 schreef Vinniiee het volgende:
Over 2 weken 16 graden
Wanneer gaan we BBQ'en?
Kamasutrabeursquote:Op maandag 18 maart 2013 12:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waart gaat de reis heen?
[..]
Daar kan je echt niet van uit gaan hoor
Dunno nog, we twijfelen tussen de zaterdag en de zondagquote:Op maandag 18 maart 2013 12:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohja .. ahjoh dat komt wel goed
welke dag ga je ?
Denk dat het weinig uit maakt en beide druk isquote:Op maandag 18 maart 2013 12:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dunno nog, we twijfelen tussen de zaterdag en de zondag
Weet ik ook welquote:Op maandag 18 maart 2013 12:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waart gaat de reis heen?
[..]
Daar kan je echt niet van uit gaan hoor
Weet niet of het zo druk gaat worden.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Denk dat het weinig uit maakt en beide druk is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |