dat verschilt erg per systeem, ik heb nog nooit aangegeven dattie maar 1 core mag gebruiken en nog geen crashes gehad (zowel met de Retail als de steam versie)quote:Op maandag 18 maart 2013 18:30 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Jup, met de steam versie.. Game draait wel stabiel als je hem op een enkele core laat draaien, kan blijkbaar niet overweg met multicore.
Dan ben je 1 van de weinigen als ik dat zo lees... Speel je toevallig op een x86 OS?quote:Op maandag 18 maart 2013 18:32 schreef mschol het volgende:
[..]
dat verschilt erg per systeem, ik heb nog nooit aangegeven dattie maar 1 core mag gebruiken en nog geen crashes gehad (zowel met de Retail als de steam versie)
nope, windows 7 x64quote:Op maandag 18 maart 2013 18:33 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Dan ben je 1 van de weinigen als ik dat zo lees... Speel je toevallig op een x86 OS?
Maar was dat omdat het een puinhoop was, of omdat je zo door de content heen was en de keuzevrijheid minder was?quote:Op maandag 18 maart 2013 18:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, niet? Hmmm, dat verklaard dan niet echt waarom zo'n 10 vrienden van mij, enorme Diablo fans, gemiddeld 8 jaar Diablo II ervaring, Dia3 na 3 weken hebben weggelegd. Want het was geen puinhoop...
Is dat niet deels gewoon een uitdaging van het spel? Om het openbaar vervoer enzo goed te regelen?quote:
Nee, het is niet de bedoeling van het spel om je stad om de bugs heen te bouwen.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:35 schreef Mishu het volgende:
[..]
Is dat niet deels gewoon een uitdaging van het spel? Om het openbaar vervoer enzo goed te regelen?
Nope, het probleem is ook erkend door Maxis.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:35 schreef Mishu het volgende:
[..]
Is dat niet deels gewoon een uitdaging van het spel? Om het openbaar vervoer enzo goed te regelen?
Dan heb ik verder ook geen idee... Overigens denk ik dat het meer het geval is dat de game niet werkt naar verwachting alsin dat de game in zijn geheel niet werkt. Als je overigens de down-time erbij zou tellen van de eerste paar dagen dan zou je i.i.g. kunnen stellen dat de game "broken" is..quote:
De reden dat mensen hun geld terug willen is niet zozeer omdat het spel tegenvalt, maar omdat ze het spel niet konden spelen en er over de features van het spel gelogen wordt.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:35 schreef Cubewood. het volgende:
Vraag me af of die mensen die hun geld terug eisen ook naar de bioscoop gaan, een film afkijken, besluiten dat hij bagger is, en dan daarna hun geld terug gaan vragen
Vroegah voordat je op internet reviews/forums kon lezen, moest je nog hopen dat er een magazine was die het spel had kunnen reviewen voordat de game uit was, en als je een spel kocht dat bagger bleek te zijn gooide je het in de prullenbak. Echt nooit in me op gekomen om me geld terug te vragen voor een ruk spel
ja hij werkt, aangezien je het spel kan opstarten, in kan loggen en kan spelen..quote:
In mijn bioscoop krijg je je geld terug als je binnen een kwartier de zaal verlaatquote:Op maandag 18 maart 2013 18:35 schreef Cubewood. het volgende:
Vraag me af of die mensen die hun geld terug eisen ook naar de bioscoop gaan, een film afkijken, besluiten dat hij bagger is, en dan daarna hun geld terug gaan vragen
Dat heet Marketing, nooit geloven wat er allemaal voor mooie verhaaltjes verteld worden voor een game uit is, vaak genoeg teleurgesteld daarom. En daarom pre-order je dus geen games.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
De reden dat mensen hun geld terug willen is niet zozeer omdat het spel tegenvalt, maar omdat ze het spel niet konden spelen en er over de features van het spel gelogen wordt.
mohw schijnt echt een schijt spel te zijn.. en BF3 is volgens mij echt zowat alleen MP onlyquote:Op maandag 18 maart 2013 18:38 schreef Mishu het volgende:
Wat is gaver als Irak-achtig spel: MOHW of Battle Field 3?
Battlefield is altijd beterquote:Op maandag 18 maart 2013 18:38 schreef Mishu het volgende:
Qua MP zowieso voor BF3 gaan, MOHW was voor zover ik me kan herinneren een behoorlijke commerciele flop.. Replayvalue van bf3 lijkt me ook een heel stuk hoger..quote:Op maandag 18 maart 2013 18:38 schreef Mishu het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |