Ik heb je toegevoegd op Origin, welke server spoeel je?quote:Op maandag 18 maart 2013 12:07 schreef Hamilcar het volgende:
Iemand zin om in dezelfde regio te gaan spelen? Ik kan mensen wel een invitation passen aangezien mijn regio nog iets van 8-10 lege plekken heeft
username is RebBrown
Met 2.400 inwoners mag je ook geen files hebbenquote:Op maandag 18 maart 2013 12:39 schreef Hamilcar het volgende:
Hm, qua density/oppervlaktegebruik is het verre van geweldig, maar ik heb nooit verkeersproblemen. Ik heb de cirkels verbonden met drukke hoofdwegen :p
Demmit, niet op het budget gelet tijdens wegenbouw. Gisteravond nog 5 miljoen gegift die ik nu kwijt ben dusquote:Op maandag 18 maart 2013 12:44 schreef DW457 het volgende:
[..]
Nee, ze komen volgens mij op echt random momenten aan.
Nope, nog geen mail gezien.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:46 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
[..]
Demmit, niet op het budget gelet tijdens wegenbouw. Gisteravond nog 5 miljoen gegift die ik nu kwijt ben dusde stad is ook niet te resetten, lekker dan. Jullie de mail van EA al binnen trwns?
Legeringen of tv's e.d. exporteren dan lukt dat wel hoorquote:Op maandag 18 maart 2013 12:48 schreef MrTorture het volgende:
5 miljoen?ik ben nog nooit boven de 50k uitgekomen zonder leningen
Erh, volgens mij heb je het per ongeluk naar mij gegift danquote:Op maandag 18 maart 2013 12:46 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
[..]
Demmit, niet op het budget gelet tijdens wegenbouw. Gisteravond nog 5 miljoen gegift die ik nu kwijt ben dusde stad is ook niet te resetten, lekker dan. Jullie de mail van EA al binnen trwns?
Lol, nee heb een derde stadje gemaakt. Maar die neemt nu dus alleen maar een kostbare plaats in.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:50 schreef jogy het volgende:
[..]
Erh, volgens mij heb je het per ongeluk naar mij gegift dan. Daar heb ik mijn touristtrapalonia van gepimpt
.
Oh, dat is gewoon gemeenquote:Op maandag 18 maart 2013 12:52 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
[..]
Lol, nee heb een derde stadje gemaakt. Maar die neemt nu dus alleen maar een kostbare plaats in.Had space center research ook op 95% tot de hagedis mn uni kwam slopen
Ik heb alleen handel en woningen, is ook niet handig, want er is te weinig te handelenquote:Op maandag 18 maart 2013 12:49 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
[..]
Legeringen of tv's e.d. exporteren dan lukt dat wel hoor
True dat, maar al mn kids gaan naar scholen buiten de stad dus het in de ochtend en avond opeens erg drukquote:Op maandag 18 maart 2013 12:46 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Met 2.400 inwoners mag je ook geen files hebben
dat wil ik ook welquote:Op maandag 18 maart 2013 12:52 schreef jogy het volgende:
Ik zag trouwens ook meerdere meldingen van 870.000 gifts die ik binnen heb gekregen maar die 300000 van mezelf heb ik nooit gezien.
Aan de ene kant wel maar ik moet zeggen dat de uitdaging er snel uit was toen ik opeens vanuit nergens in totaal zo'n slordige 10 miljoen totaal binnen kreeg. Meteen sydney opera house, eiffel tower en empire state building neergeplempt en een expo center. Terwijl ik eerst amper in plus raakte omdat ik in een wazig moment een volledig gepimpt vliegveld neer heb gegooidquote:
Lekker Red Alert 1 ofzoquote:Op maandag 18 maart 2013 13:01 schreef Doodloper het volgende:
http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/9378083.page
gratis game komt pas de 21e volgens de EA support
"I've looked into your question and I'd like to clarify that the expected released date of the free games is on March 21, 2013."
ooh, mailtje vandaag en game de 21e
Gratis Sims Expansion pack wooehooeequote:
Dan zou onderstaande onmogelijk moeten zijn, niet? Kijk maar naar educatie en de melding van de kerncentrale.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat gebeurt ook helemaal niet, weet niet waar dit vandaan komt, maar het is volgens mij onzin.
"Kernsmelting onvermijdelijk! Evacueer de stad!"quote:Op maandag 18 maart 2013 13:11 schreef jogy het volgende:
[..]
Dan zou onderstaande onmogelijk moeten zijn, niet? Kijk maar naar educatie en de melding van de kerncentrale.
[ afbeelding ]
Bron:GAM / [SimCity 5] #80 - Waar we nog steeds huilen met de pet op..
Volgens EA wel ja. Zeker als ze je een game geven wat totaal niet aansluit bij de game die je niet hebt gekocht. Daarbij raak je dan zo opgewonden van het spelen van je gratis game (die na 10 jaar patchen wél werkt) dat je helemaal vergeet dat je Sim City had gekochtquote:Op maandag 18 maart 2013 13:25 schreef beelz het volgende:
Ik heb even rondgekeken op Origin. Ik wil geen gratis game, ik wil dat ze Simcity fixen. Alsof een gratis game het goed gaat maken dat ik een game waar ik grof geld voor heb betaald niet kan spelen.
Qua simcity heb ik nu mog wel het idee dat ze de fouten eruit gaan halen dus dat komt wel goed. Ze hebben in ieder geval wel iets goed te maken op het debacle maar denk daar niet aan grotere mappen oid, eerder een logischer aanvoelend agent/pathfinding systeem.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:25 schreef beelz het volgende:
Ik heb even rondgekeken op Origin. Ik wil geen gratis game, ik wil dat ze Simcity fixen. Alsof een gratis game het goed gaat maken dat ik een game waar ik grof geld voor heb betaald niet kan spelen.
Ik vind het erg netjes van ze dat ze toegeven dat ze een fout hebben gemaakt en ik vind het ook netjes van ze dat ze ons een gratis game geven. Maar ik heb maar 1 game op Origin en dat komt omdat games van EA niet mijn ding zijn. Ik zit niet te wachten op FIFA of Madden ofzo, ik wil Simcity kunnen spelen, zonder dat ik me loop te ergeren wanneer mijn stad 80k inwoners aantikt.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:27 schreef jogy het volgende:
[..]
Qua simcity heb ik nu mog wel het idee dat ze de fouten eruit gaan halen dus dat komt wel goed. Ze hebben in ieder geval wel iets goed te maken op het debacle maar denk daar niet aan grotere mappen oid, eerder een logischer aanvoelend agent/pathfinding systeem.
Dit komt door de achterlijke manier waarom sims werk zoeken. Ze gaan naar de eerste baan die ze tegenkomen en dus kan het zomaar zijn dat de low skilled workers terecht komen in je kern centrale aan de rand van de map. Kut spel somsquote:Op maandag 18 maart 2013 13:11 schreef jogy het volgende:
[..]
Dan zou onderstaande onmogelijk moeten zijn, niet? Kijk maar naar educatie en de melding van de kerncentrale.
[ afbeelding ]
Bron:GAM / [SimCity 5] #80 - Waar we nog steeds huilen met de pet op..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |