Niet erbij dit jaar?quote:Op maandag 18 maart 2013 11:22 schreef trigt013 het volgende:
Geloof mij, ik ga dit echt wel missen hoor!
Donderdag is de minste dag ja, maar dramatisch zou ik het niet willen noemen.. Ik vind het alvast héél wat beter dan Rock Werchter. Over dramatische line-ups gesprokenquote:Op maandag 18 maart 2013 13:41 schreef Tchock het volgende:
Dramatische line-up. Vooral de eerste dag is echt om te janken
The xx is absoluut niet headlinewaardig. Hoe groter het podium, hoe minder ze tot hun recht komen. Ik ben groot fan van The xx, maar ze kunnen het gewoon nietquote:Op maandag 18 maart 2013 13:44 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Donderdag is de minste dag ja, maar dramatisch zou ik het niet willen noemen.. Ik vind het alvast héél wat beter dan Rock Werchter. Over dramatische line-ups gesprokenZijn toch heel wat leuke namen bij die ik graag zou willen zien. Al vind ik The xx niet headlinewaardig en spreken de andere twee headliners me niet zo aan.
The XX op het hoofdpodium van Werchter was echt gruwelijk saai. Beter staan ze ergens in een tent.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
The xx is absoluut niet headlinewaardig. Hoe groter het podium, hoe minder ze tot hun recht komen. Ik ben groot fan van The xx, maar ze kunnen het gewoon nietZe krijgen de HMH niet eens vol in Nederland.
Voor de rest misschien 5 of 6 namen die me wel aanspreken, maar echt weinig voor een driedaags festival. En waarom ze toch steeds acts als Snoop Dogg en Eminem binnen willen halen
Nuja, de line-up is nog lang niet compleet. En jouw smaak kennende, denk ik dat er bij dit lijstje wel wat meer interessants dan 5 of 6 namen zit. Qua headliners slaan ze de plank mis, maar erg veel leuke kleinere namen, en er komt sowieso nog heel wat bij.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
The xx is absoluut niet headlinewaardig. Hoe groter het podium, hoe minder ze tot hun recht komen. Ik ben groot fan van The xx, maar ze kunnen het gewoon nietZe krijgen de HMH niet eens vol in Nederland.
Voor de rest misschien 5 of 6 namen die me wel aanspreken, maar echt weinig voor een driedaags festival. En waarom ze toch steeds acts als Snoop Dogg en Eminem binnen willen halen
Uiteraard, er komt wel meer. Maar voor een eerste indruk is het jammer.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:49 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Nuja, de line-up is nog lang niet compleet. En jouw smaak kennende, denk ik dat er bij dit lijstje wel wat meer interessants dan 5 of 6 namen zit. Qua headliners slaan ze de plank mis, maar erg veel leuke kleinere namen, en er komt sowieso nog heel wat bij.
Nou ja, BKS heeft met Sigur Rós, Modest Mouse en Arctic Monkeys drie hele goede namen maar verder valt dat ook reuze mee allemaalquote:Beter dan Best Kept Secret wordt het niet maar als ik dit vergelijk met de voorlopig aangekondigde namen van Lowlands (oké, dat zijn er maar enkelen) en Rock Werchter met name, ben ik toch tevreden.
Dit. Hetzelfde als dat gezeik vanavond als iedereen maar 3 leuke namen vindt bij de 20 bands van vanavond. Als er bij iedere 20 namen, 3 leuke zitten heb je nog een druk weekend!quote:Op maandag 18 maart 2013 14:24 schreef Yveske het volgende:
dit zijn toch pas de eerste namen?
Er komen nog 100 namen bij!
quote:Op maandag 18 maart 2013 14:42 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Dit. Hetzelfde als dat gezeik vanavond als iedereen maar 3 leuke namen vindt bij de 20 bands lowlands van vanavond. Als er bij iedere 20 namen, 3 leuke zitten heb je nog een druk weekend!
House?quote:Op maandag 18 maart 2013 11:42 schreef AgeEll het volgende:
Na het drama van 2011, nu weer Eminem kunnen zienBen er echt heel blij mee dat ik die eindelijk weer kan zien.
Voor de rest ook lekkere metalnamen als Deftones en Lamb of God.
En lekkere house van Baaur en TNGHT
Oei 7 maand zwanger in de brandende augustus-zon. Er is weinig schaduw daar he. 4 nachten niet slapen op een luchtbedje. Ik vind het knapquote:Op maandag 18 maart 2013 19:50 schreef Chelle23 het volgende:
Na 2011 kaarten te hebben gehad, alleen voor Eminem eigenlijk, (ben grote fan) nu eindelijk weer Eminem erbij!
Ben alleen wel 7 maanden zwanger tegen die tijd.....
Heb toch besloten om wel heen te gaan, wil te graag Eminem zien, en dan maar lekker aan de zijkant staan genieten ipv vooraan
Veel meer dan 100 nog wel. Maar daarom kun je wel conclusies trekken op wat je al weet. Vorig jaar was de eerste lichting namen súper vet met talloze toffe acts, en nu niet.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:24 schreef Yveske het volgende:
dit zijn toch pas de eerste namen?
Er komen nog 100 namen bij!
Heb je tot op zekere hoogte gelijk in.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Veel meer dan 100 nog wel. Maar daarom kun je wel conclusies trekken op wat je al weet. Vorig jaar was de eerste lichting namen súper vet met talloze toffe acts, en nu niet.
Aan de ene kant heb je wel gelijk, aan de andere kant ga je wel naar een festival voor de muziek. In de zon liggen, je naar de tering zuipen of in een tent slapen kan ik ook op een stuk goedkopere plekken doen.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:40 schreef Yveske het volgende:
[..]
Heb je tot op zekere hoogte gelijk in.
Toch wil ik daar wel een (persoonlijke) kanttekening bij maken na 20 jaar festival-bezoek.
Ik krijg hooguit 25%-40% mee van de bands en ik ga dan toch echt vooral voor de sfeer.
Klinkt heel cliché maar toch...
De ene keer mis je Foo Fighters omdat je in je tent een meisje ligt te bevuilen, de andere keer mis je Kings of Leon omdat je te dronken bent om op je benen te staan. Dan is het weer eens bloedheet, snak je naar een centimeter schaduw en kan Coldplay je om die reden gestolen worden. De andere keer sta je te rillen in de koude regen en verkies je een warme schuilplaats in een grote tent boven het optreden van Metallica. Wie zal t zeggen...
En sommige onbekendere bands kunnen me echt verrassen als de energie eraf spettert. Dat zijn vooral de optredens waar ik van kan genieten. Zolang het me maar verrast en er tweerichtingsverkeer is tussen band en publiek. Die grote namen zijn (wat mij betreft) dan ook enigszins van ondergeschikt belang.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |