cao ziekenhuizen, allemaal vastgelegd, en is niet heel briljant hoorquote:Op maandag 18 maart 2013 10:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Iedereen krijgt toch op zijn minst een inflatiecorrectie?
Nee het hoeft ook niet briljant te zijn toch?quote:Op maandag 18 maart 2013 10:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
cao ziekenhuizen, allemaal vastgelegd, en is niet heel briljant hoor
per wat?quote:Op maandag 18 maart 2013 10:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Scheelde mij vorig jaar toch zo'n 150 bruto!
Wat verdien jij ook alweer?quote:Op maandag 18 maart 2013 10:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Scheelde mij vorig jaar toch zo'n 150 bruto!
ik vind het zo matig dat het in een weekend valt. Ik werk gvd op 7 minuten fietsen van die toko!quote:Op maandag 18 maart 2013 10:39 schreef Debsterr het volgende:
Hallon.
Gaat er iemand mee in het weekend dat de groothandel open is en die aanbieding heeft?
Monat. Maar ik verdien wel iets meer dan jij denk ik. (40 uur, commerciele sector...)quote:
Maar, gezelligquote:Op maandag 18 maart 2013 10:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind het zo matig dat het in een weekend valt. Ik werk gvd op 7 minuten fietsen van die toko!
Tevens wacht ik even de uitkomst van mijn salarisbrief af
Nou, even slag om de arm. Ik moet dit weekend 500 planten plantenquote:Op maandag 18 maart 2013 10:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maar, gezellig! Nemen we Priem de falerd ook mee
.
Datquote:Op maandag 18 maart 2013 10:39 schreef -Bubseltje- het volgende:
SQ niet eens allemaal hoor die correctie
Dit weekend? Dat zal em nie worden niequote:Op maandag 18 maart 2013 10:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maar, gezellig! Nemen we Priem de falerd ook mee
.
ik ben er sinds vorig jaar ongeveer een tientje per maand op vooruit gegaan en ja, dat weet ik wel zekerquote:Op maandag 18 maart 2013 10:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Monat. Maar ik verdien wel iets meer dan jij denk ik. (40 uur, commerciele sector...)
genoegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Jammer!quote:Op maandag 18 maart 2013 10:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
DatIs niet verplicht. Ik heb hem wel gehad (nou wat een verhoging....
)
[..]
Dit weekend? Dat zal em nie worden nie
quote:Op maandag 18 maart 2013 10:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
genoegWat is inclusief alles? Hebben jullie ook 13e maand bijvoorbeeld? En reiskostenvergoeding en zulks?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once in a while, I just wanna dance and feel good
Zit in bels vrijdagavond tot zondag. Moet zelfs mn training zondag missen en ik baal daar gruwelijk vanquote:
Inclusief alles = alles.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wat is inclusief alles? Hebben jullie ook 13e maand bijvoorbeeld? En reiskostenvergoeding en zulks?
hoezo dan?quote:Op maandag 18 maart 2013 10:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zit in bels vrijdagavond tot zondag. Moet zelfs mn training zondag missen en ik baal daar gruwelijk van
yep, Koos verdient goed en als je het bruto incl auto en alles ziet denk je WOW, lekker! Spend all the money!quote:Op maandag 18 maart 2013 10:43 schreef Stormqueen het volgende:
en voordat mensen zichzelf nu meteen heel zielig vinden en mij een rijke stinkert, troost je met het feit dat een enorme mik van dat geld rechtstreeks terug de staatskas in gaat
en wat er overblijft naar de bank.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Nee, dat snap ik, maar de vraag is wat je uberhaupt hebt binnen alles.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Inclusief alles = alles.
Dus nee, daar komt dan geen dertiende maand en reiskosten meer bij
Dan nog vind ik me zieligquote:Op maandag 18 maart 2013 10:43 schreef Stormqueen het volgende:
en voordat mensen zichzelf nu meteen heel zielig vinden en mij een rijke stinkert, troost je met het feit dat een enorme mik van dat geld rechtstreeks terug de staatskas in gaat
en wat er overblijft naar de bank.
dat blijft lastig, want koophuis, andere belastingschalen wellicht, partner belasting-dingen, pensioen, zorgverzekeringskosten etcquote:Op maandag 18 maart 2013 10:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik, maar de vraag is wat je uberhaupt hebt binnen alles.
Bijvoorbeeld: ik heb geen 13e maand en geen reiskostenvergoeding. Ik hou van vergelijken.
Weet ik.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat blijft lastig, want koophuis, andere belastingschalen wellicht, partner belasting-dingen, pensioen, zorgverzekeringskosten etc
Zondag lenteconcert met bbq. Die begint om 11u30 dus dan is het pas rond 16u klaar ongeveer... Dan nog 2u naar huis... Dus dat haal ik niet. Ipv ons te haasten; heb ik maar meteen gezegd dat ik niet naar de training ga.quote:
Ik heb geen dertiende maand.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik, maar de vraag is wat je uberhaupt hebt binnen alles.
Bijvoorbeeld: ik heb geen 13e maand en geen reiskostenvergoeding. Ik hou van vergelijken.
wtf is een lenteconcert?quote:Op maandag 18 maart 2013 10:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zondag lenteconcert met bbq. Die begint om 11u30 dus dan is het pas rond 16u klaar ongeveer... Dan nog 2u naar huis... Dus dat haal ik niet. Ipv ons te haasten; heb ik maar meteen gezegd dat ik niet naar de training ga.
Ik vermoed dat we namelijk pas 's avonds thuis zullen zijn dus (en heel mijn familie is er bijna; dus dan is het ook nogal flauw om te zeggen dat wij eerder weg moeten omdat ik persé naar de training wil)
We hebben een koophuis maar daar wonen we niet in.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
huh? serieus?
Maar jullie hebben toch een koophuis? Of is dat op zijn westlands handje contantje betaald?
die secundaire arbeidsvoorwaarden he, ik snap daar zo geen kut vanquote:Op maandag 18 maart 2013 10:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb geen dertiende maand.
Ik krijg ook geen vakantiegeld. Of ADV dagen. Wel krijg ik bovenop mijn reguliere maandsalaris een zogenaamd "persoonlijk budget" van 25% waarin alle extra's eigenlijk verwerkt zijn. Dat kun je dus gebruiken als vakantiegeld, om vakantiedagen bij te kopen, als dertiende maand of gewoon als extra maandsalaris (wat de meesten doen). Dus je bepaalt zelf eigenlijk je secundaire arbeidsvoorwaarden.
Reisvergoeding krijgen we wel, maar da's in mijn geval niet echt van toepassing
ah, vandaar de verwarringquote:Op maandag 18 maart 2013 10:49 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
We hebben een koophuis maar daar wonen we niet in.
Wijzelf huren
quote:
harremoniequote:Op maandag 18 maart 2013 10:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
![]()
Mijn pa en broers zitten in een harmonieDie geven dus een concertje van een uur met daarna een bbq
ja dat is het ook een beetje, en dat die mensen jou dan zien als grote graaier enzoquote:Op maandag 18 maart 2013 10:50 schreef Stormqueen het volgende:
Maar ik heb het ook absoluut niet slecht hoor, integendeel.
Ik merk alleen soms nog wel dat mensen die minder verdienen, maar wel een huis huren van 300 euro netto en overal toeslagen op krijgen zodat ze per saldo evenveel "brasgeld" overhouden als ik, dat niet zo goed begrijpen
inclusief pakje aan en majorettemeisjes?quote:Op maandag 18 maart 2013 10:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
![]()
Mijn pa en broers zitten in een harmonieDie geven dus een concertje van een uur met daarna een bbq
Oh ja, jij had inderdaad die "gekke" regeling.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb geen dertiende maand.
Ik krijg ook geen vakantiegeld. Of ADV dagen. Wel krijg ik bovenop mijn reguliere maandsalaris een zogenaamd "persoonlijk budget" van 25% waarin alle extra's eigenlijk verwerkt zijn. Dat kun je dus gebruiken als vakantiegeld, om vakantiedagen bij te kopen, als dertiende maand of gewoon als extra maandsalaris (wat de meesten doen). Dus je bepaalt zelf eigenlijk je secundaire arbeidsvoorwaarden.
Reisvergoeding krijgen we wel, maar da's in mijn geval niet echt van toepassing
'pakje' is zwarte broek met (bordeaux)rood blousje en stropdas; dus het valt wel meequote:Op maandag 18 maart 2013 10:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
inclusief pakje aan en majorettemeisjes?
quote:Op maandag 18 maart 2013 10:52 schreef Stormqueen het volgende:
maar nu hebben jullie me als enige ontlokt wat ik verdien en gaat verder iedereen zijn muil houden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once in a while, I just wanna dance and feel good
quote:Op maandag 18 maart 2013 10:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
quote:Op maandag 18 maart 2013 10:53 schreef Stormqueen het volgende:
ik zeg niks meer tot iemand anders ook wat laat vallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once in a while, I just wanna dance and feel good
quote:Op maandag 18 maart 2013 10:52 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ga niet discussiëren over geld. Als je jezelf zielig vindt omdat je te weinig verdient; moet je maar ander werk zoeken![]()
It's that simpel (in my head)
quote:Op maandag 18 maart 2013 10:53 schreef Stormqueen het volgende:
ik zeg niks meer tot iemand anders ook wat laat vallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door BBQ-kip op 18-03-2013 11:48:29 ]Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Das niet slecht op zich. Wij krijgen er 30, dat is wel heel relaxedquote:
quote:Op maandag 18 maart 2013 10:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]Oh maar dat is toch ook hartstikke prima?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben ook iets ouder en ben HBO-er, dat scheelt ook weer een paar tientjes, maar ik denk dat jij het zèker niet slecht doet voor iemand van jouw leeftijd
disclaimer
bij de jumbo en de rabobank en de belastingdienstquote:Op maandag 18 maart 2013 10:56 schreef Debsterr het volgende:
WAAR BLIJFT ALTIJD AL M'N GELD ERMAHGERD![]()
![]()
.
Nee ik ben prima tevreden hoor! Geen HBO opleiding, wel redelijk veel werkervaring voor mijn leeftijd, maar ben er ingerold in wat ik nu doe!quote:Op maandag 18 maart 2013 10:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh maar dat is toch ook hartstikke prima?
Ik ben ook iets ouder en ben HBO-er, dat scheelt ook weer een paar tientjes, maar ik denk dat jij het zèker niet slecht doet voor iemand van jouw leeftijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op maandag 18 maart 2013 10:56 schreef Debsterr het volgende:
WAAR BLIJFT ALTIJD AL M'N GELD ERMAHGERD![]()
![]()
.
Altijd zo'n reality check dit, je bruto salaris en wat je per maand overhoudt/wat te kort is aan het einde van de maandquote:Op maandag 18 maart 2013 10:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bij de jumbo en de rabobank en de belastingdienst
quote:Op maandag 18 maart 2013 10:56 schreef PriemGirl het volgende:
Vakantiegeld is 8% toch standaard?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once in a while, I just wanna dance and feel good
Owjah klopt. Op mn loonstrook staat het onderin apart en in mei krijg ik dan LOTS OF MONEHHHHH WAJJAAAquote:
bruto vs netto soberso.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Altijd zo'n reality check dit, je bruto salaris en wat je per maand overhoudt/wat te kort is aan het einde van de maand.
Is daar een cursus voor?quote:Op maandag 18 maart 2013 10:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
deze zijn ook wel mooi kansloos
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat ja.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bruto vs netto soberso.
En dan wordt de hypotheek GWL en verzekeringen UPC rioolrecht alles afgeschreven en dan zit je zo van:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 maart 2013 10:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bruto vs netto soberso.
En dan wordt de hypotheek GWL en verzekeringen UPC rioolrecht alles afgeschreven en dan zit je zo van:
[ afbeelding ]
deze kinderen zien er anders hartstikke gelukkig uit!quote:Op maandag 18 maart 2013 11:00 schreef Stormqueen het volgende:
klagen over hoe slecht je het hebt terwijl je het helemaal niet slecht hebt
Mongolen zijn altijd vrolijk!quote:Op maandag 18 maart 2013 11:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
deze kinderen zien er anders hartstikke gelukkig uit!![]()
[ afbeelding ]
De oorlog als excuus / argument gebruiken is zoooo twintigste eeuwquote:Op maandag 18 maart 2013 11:04 schreef BBQ-kip het volgende:
Mijn oudtante heeft door de oorlog alles verloren, dit heeft haar uiteindelijk alleen maar verrijkt vertelde ze, omdat ze nu helemaal niet meer hecht aan materiële dingen. Is wel waar en mooi, hoe ellendig toen ook.
Denk dat dit uiteindelijk ook wel veel rust geeft, i.p.v. meer meer meer.
maar goed, zeiken
whehehehequote:Op maandag 18 maart 2013 11:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De oorlog als excuus / argument gebruiken is zoooo twintigste eeuw
precies! spleetogen jonguh!quote:Op maandag 18 maart 2013 11:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat lijkt toch allemaal op elkaar jonge
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op maandag 18 maart 2013 11:11 schreef BBQ-kip het volgende:
zo, even poepen en dan naar Trix toe
en naar de sephoraSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
quote:Op maandag 18 maart 2013 11:11 schreef BBQ-kip het volgende:
zo, even poepen en dan naar Trix toe
en naar de sephoraJa dan mag je nu wel snel shoppen iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
BUY ALL THE FREE THINGS!quote:Op maandag 18 maart 2013 11:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dan mag je nu wel snel shoppen idd
ermahgerd hou je persoonlijke problemen voor je zou ik dan denkenquote:Op maandag 18 maart 2013 11:23 schreef Stormqueen het volgende:
bel je het stadhuis om te verifieren of je ondertrouwdatum, die je tien maanden geleden vastlegde en waarvan nu blijkt dat het op Goede Vrijdag valt, wel doorgaat. Ambtenaren zijn immers vaak vrij op Goede Vrijdag, dus toch even dubbel checken. Krijg je meteen een soort klaagzang van de telefoniste dat ze vroeger tijdens de goede tijden inderdaad vrij hadden maar dat dat er tegenwoordig niet meer in zitBoo fucking whoo, dat vroeg ik niet.
En wat hebben ze het toch slecht, met hun 36 urige werkweek en 37 vakantiedagen. Jankies
Ja ik blijf me daar over verwonderen als mensen dat doenquote:Op maandag 18 maart 2013 11:24 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ermahgerd hou je persoonlijke problemen voor je zou ik dan denkenzó onprofessioneel van die telefoniste
Ik ook, godsammequote:Op maandag 18 maart 2013 11:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja ik blijf me daar over verwonderen als mensen dat doen
in het OV?quote:Op maandag 18 maart 2013 11:26 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik ook, godsamme
Laatst wist ik bínnen 2 minuten de levensgeschiedenis van iemand die ik tot vandaag nog steeds niet eens bij voornaam ken, wtf ga weg
Trauma'squote:Op maandag 18 maart 2013 11:28 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Nee gelukkig nietMaar dat is me ook wel eens overkomen idd
quote:Op maandag 18 maart 2013 11:23 schreef Stormqueen het volgende:
bel je het stadhuis om te verifieren of je ondertrouwdatum, die je tien maanden geleden vastlegde en waarvan nu blijkt dat het op Goede Vrijdag valt, wel doorgaat. Ambtenaren zijn immers vaak vrij op Goede Vrijdag, dus toch even dubbel checken. Krijg je meteen een soort klaagzang van de telefoniste dat ze vroeger tijdens de goede tijden inderdaad vrij hadden maar dat dat er tegenwoordig niet meer in zitBoo fucking whoo, dat vroeg ik niet.
En wat hebben ze het toch slecht, met hun 36 urige werkweek en 37 vakantiedagen. Jankies
quote:Op maandag 18 maart 2013 11:35 schreef PriemGirl het volgende:
M'n collega heeft ooit bij gemeente gewerkt en hij vertelde dat ze daar allemaal aparte hokjes hadden met raampjes aan de zijkanten van de deur. Dat mensen daadwerkelijk hun raampjes gingen afplakken omdat je niet mocht zien dat ze de krant aan het lezen waren oid![]()
![]()
Zo briljant
Sjaan is toch geen balie ambtenaarquote:Op maandag 18 maart 2013 11:43 schreef Stormqueen het volgende:
jammer dat er geen ambtenaren in dit topic zitten die nu heel hard gaan roepen dat ambtenaren heus wel heel hard werken
Hoewel... Sjaan?
Dat issue speelt ook heus niet alleen onder baliemedewerkers hoorquote:Op maandag 18 maart 2013 11:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Sjaan is toch geen balie ambtenaar
Ja doe! dan vertel ik ook de mijne ermahgerdquote:Op maandag 18 maart 2013 11:43 schreef megamandy het volgende:
Ohai
Zal ik ook mijn dikke jaarsalaris vertellen?mhehe.
dan ga je lopen nadat de wc meneer is geweest.?quote:Op maandag 18 maart 2013 11:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Fuuu afgesproken om dinsdag weer een stuk te gaan lopen met iemandmoet ik wss heel de middag thuis blijven omdat de wc gefixed moet worden
Zolang je er maar wel een beetje bij jankt en aangeeft hoe slecht je het hebt okee?quote:Op maandag 18 maart 2013 11:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ja doe! dan vertel ik ook de mijne ermahgerd
Nou, wij verdienen samen wat jij in je eentje verdient hoorquote:Op maandag 18 maart 2013 11:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zolang je er maar wel een beetje bij jankt en aangeeft hoe slecht je het hebt okee?
Mama maakt de afspraak dus ik heb geen idee hoe laat nog, maar wss de hele dag binnen zitten want die mensen komen nooit op tijdquote:Op maandag 18 maart 2013 11:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan ga je lopen nadat de wc meneer is geweest.?
Na und?quote:Op maandag 18 maart 2013 11:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Nou, wij verdienen samen wat jij in je eentje verdient hoor
Afgelopen jaar nog geen 10.000 geloof ikquote:Op maandag 18 maart 2013 11:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ja doe! dan vertel ik ook de mijne ermahgerd
nee, gewoon leren dat ik niet mijn haar moet wassen in bad en dan uitspoelen in het badwaterquote:
quote:Op maandag 18 maart 2013 11:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, gewoon leren dat ik niet mijn haar moet wassen in bad en dan uitspoelen in het badwater
EN AL DIE DODE HUIDCELLEN EN RODE KWALBLOBSENquote:Op maandag 18 maart 2013 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vies is het niet, maar je spoelt er niet alle zeep goed mee uit --> jeuk!
Alleen toch de loonbelasting daarover?quote:Op maandag 18 maart 2013 11:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Morning! (Nog ff dan)
Wij krijgen velen geld terug van de belasting, want we kunnen alle notariskosten de terugvragen van hypotheek overzetten. Extra maandsalaris
ik ga niet meer in bad als ik ongesteld ben.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
EN AL DIE DODE HUIDCELLEN EN RODE KWALBLOBSEN
Ons is verteld dat we de hele notariskosten terug kunnen vragen...quote:Op maandag 18 maart 2013 11:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Alleen toch de loonbelasting daarover?
Dat lijkt me sterk. Je kan de belasting terugvragen, net als over je hypotheekrente.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:55 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ons is verteld dat we de hele notariskosten terug kunnen vragen...
Niksquote:
Notaris, bemiddelingskosten financieel dienstencentrum, taxatie, blabla en de 'normale' dingen die we anders ook terug zouden krijgen gecombineerd. Email bedoel een netto salaris, geen bruto...quote:Op maandag 18 maart 2013 11:55 schreef Stormqueen het volgende:
Dan heb je wel een effing dure notaris gehad trouwens als dat een heel maandsalaris is
Volgens mij was de moraal van het verhaal juist dat het onder alle strepen niet zo gigantisch veel verschil maaktquote:Op maandag 18 maart 2013 11:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Niks
Als ik ook veel had willen verdienen had ik andere keuzes moeten maken
Naja, we zien wel. Misschien heb ik het verkeerd begrepen om welke posten het precies gaat. We hebben toen gevraagd wat we terug konden vragen en dat hele rijtje nu opgegeven. Net als de hypotheekrente etc. En toen kwam er een hoger bedrag uit dan normaal gesproken.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:57 schreef Stormqueen het volgende:
het lijkt me iig niet dat de belastingdienst jouw notarisrekening gaat betalen omdat jij besluit je hypotheek om te zetten
Dat kan kloppen, maar je krijgt niet je hele notariskosten terug, je kan wel die hele rekening aftrekken van de belasting en dan krijg je dus meer terug dan normaalquote:Op maandag 18 maart 2013 11:59 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Naja, we zien wel. Misschien heb ik het verkeerd begrepen om welke posten het precies gaat. We hebben toen gevraagd wat we terug konden vragen en dat hele rijtje nu opgegeven. Net als de hypotheekrente etc. En toen kwam er een hoger bedrag uit dan normaal gesproken.
Dan zal dat het wel zijn *blont*quote:Op maandag 18 maart 2013 12:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat kan kloppen, maar je krijgt niet je hele notariskosten terug, je kan wel die hele rekening aftrekken van de belasting en dan krijg je dus meer terug dan normaal
Ja, tuurlijk maakt het verschil. Anderszijds hoef je ook geen bakken geld naar veel te dure kinderopvangs te brengen! (ik probeer de positieve benadering!quote:Op maandag 18 maart 2013 11:59 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Skjoe dat is ook zo maar het maakt wel verschil of je twee inkomens hebt of een. Maar wat ik ook zei, kwestie van keuzes maken
Ik had vanmorgen klein bakje magere yoghurt met all bran dinges vezelsquote:Op maandag 18 maart 2013 12:02 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd, ik was even vergeten hoe episch goed roggebood vult. Jezus
Roggebroodquote:Op maandag 18 maart 2013 12:02 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd, ik was even vergeten hoe episch goed roggebood vult. Jezus
Misschien is het een tijdelijke bevlieging!quote:Op maandag 18 maart 2013 12:04 schreef Mss het volgende:
Maar Priem moet eetfaler blijven, anders kunnen we er geen grappen meer over maken en moeten we nog meer grappen maken over weddingcrashen en rijst met worteltjes.
DAN HAD JE MAAR GEEN VAK MOETEN LEREN!!!quote:Op maandag 18 maart 2013 12:05 schreef Miss_Congeniality het volgende:
En ik had afgelopen jaar met een zijprojectje 300 euro extra verdiend, wat door dat bedrijf was opgegeven aan de belasting. Dus moet ik het ook opgeven. En toen hield ik er ineens nog maar 168 euro van over![]()
Ik verbaas me daar serieus over hoeveel geld je eigenlijk gewoon rechtstreeks weer door mag sluizen
quote:Op maandag 18 maart 2013 12:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
DAN HAD JE MAAR GEEN VAK MOETEN LEREN!!!
Wie?quote:Op maandag 18 maart 2013 12:06 schreef Stormqueen het volgende:
En mag die Danni Lowinski nu dood alsjeblieft?
KUTquote:Op maandag 18 maart 2013 12:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
IK BETAAL GODVERDOMME HELEMAAL NERGENS MEER VOOR.
Sowwyquote:Op maandag 18 maart 2013 12:04 schreef Mss het volgende:
Maar Priem moet eetfaler blijven, anders kunnen we er geen grappen meer over maken en moeten we nog meer grappen maken over weddingcrashen en rijst met worteltjes.
quote:Op maandag 18 maart 2013 12:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Misschien is het een tijdelijke bevlieging!
En wanneer hoor je dat?quote:Op maandag 18 maart 2013 12:08 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Baas heeft wel quotation gestuurd naar de projectpartner waardoor ik wellicht een soort van contractverlenging krijg... Ik hoop zo dat dat doorgaat
Duimen draaien!quote:Op maandag 18 maart 2013 12:08 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Baas heeft wel quotation gestuurd naar de projectpartner waardoor ik wellicht een soort van contractverlenging krijg... Ik hoop zo dat dat doorgaat
quote:Op maandag 18 maart 2013 12:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Sowwy![]()
Alhoewel ik nog genoeg andere dingen heb.... falen.. neus... planning van niks...
![]()
[..]![]()
Ja net zoals je afvallen
![]()
![]()
![]()
![]()
Toen ik stage liep heb ik dat ook voor een paar klanten erbij. Bij de meeste facturen van de notaris stond er een * achter de posten die je normaliter af mag trekken. Misschien is dat bij jullie factuur ook zo?quote:Op maandag 18 maart 2013 11:59 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Naja, we zien wel. Misschien heb ik het verkeerd begrepen om welke posten het precies gaat. We hebben toen gevraagd wat we terug konden vragen en dat hele rijtje nu opgegeven. Net als de hypotheekrente etc. En toen kwam er een hoger bedrag uit dan normaal gesproken.
Zodra die man terugmailt dat ie wel/niet akkoord gaatquote:
Iszoquote:Op maandag 18 maart 2013 12:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk maakt het verschil. Anderszijds hoef je ook geen bakken geld naar veel te dure kinderopvangs te brengen! (ik probeer de positieve benadering!)
Ik bedoel het echt niet lullig taartjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hehehe nee hoor, ik werk helemaal niet hard
disclaimer
Geen idee.. Manlief heeft de boel ingevuld as usual en liet ff snel zien wat ie waar had gezet, het zag er wel ok uit dus ingestuurdquote:Op maandag 18 maart 2013 12:10 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Toen ik stage liep heb ik dat ook voor een paar klanten erbij. Bij de meeste facturen van de notaris stond er een * achter de posten die je normaliter af mag trekken. Misschien is dat bij jullie factuur ook zo?
Ik krijg alleen maar 100 euro terug, ik had 400 verwachtMja
quote:Op maandag 18 maart 2013 12:10 schreef Stormqueen het volgende:
ik moet nog wel 1250 euro terugbetalen aan de belastingdienst over 2010
Ach, komt wel goed, ik voel het!quote:Op maandag 18 maart 2013 12:12 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Geen idee.. Manlief heeft de boel ingevuld as usual en liet ff snel zien wat ie waar had gezet, het zag er wel ok uit dus ingestuurd
quote:Op maandag 18 maart 2013 12:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Weten jullie nog de meet bij priem?
DIE GING NIET DOOR ERMAHGRD EINZ GNORK
We wachten de definitieve dinges wel af en gaan niks bij voorbaat uitgeven en dan zien we wel jaquote:
quote:Op maandag 18 maart 2013 12:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik bedoel het echt niet lullig taartje
En ik weet ook wel dat ik het best heel goed hebOh ik vatte het ook absoluut niet zo op hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hehehe nee hoor, ik werk helemaal niet hard
Er is ook zinnige geen discussie over mogelijk. Iedereen maakt keuzes
I`m not weird. I`m limited edition.
UIT HET RAAM KIJKEN IS OOK VERDOMD VERMOEIEND JAquote:Op maandag 18 maart 2013 11:43 schreef Stormqueen het volgende:
jammer dat er geen ambtenaren in dit topic zitten die nu heel hard gaan roepen dat ambtenaren heus wel heel hard werken
Hoewel... Sjaan?
quote:Op maandag 18 maart 2013 12:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
UIT HET RAAM KIJKEN IS OOK VERDOMD VERMOEIEND JA
HONDERD MILJOEN MILJARD?quote:Op maandag 18 maart 2013 12:29 schreef Sharana_LV het volgende:
verder ben k niet zo heel erg van mijn salaris op internet te zetten
quote:Op maandag 18 maart 2013 12:29 schreef Mss het volgende:
Priem die ging verliezen met tennis om naar de caravanmeet te kunnen komen
Closequote:
HOE?quote:Op maandag 18 maart 2013 13:15 schreef Stormqueen het volgende:
die ene collega van mij die vorige week aan de koffie-automaat insinueerde dat ik elke dag schultenbrau drink
je drinkt wat?quote:Op maandag 18 maart 2013 13:15 schreef Stormqueen het volgende:
die ene collega van mij die vorige week aan de koffie-automaat insinueerde dat ik elke dag schultenbrau drink
quote:
Ja dat had ik toch verteld? Ik zat vrijdagmiddag in een saaie cursus, toen zei iemand tegen de belegen man naast me dat het mooi weer zou worden voor de camping ofzo. dus ik zei, ga je naar de camping? Die man: Ja, via vakantieveilingen! Ik: ermahgerd ga je naar Zilverstrand? Ja dusquote:
Ermahgerd, briljant. Op je slippers ook, met sokken erin?quote:Op maandag 18 maart 2013 13:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja dat had ik toch verteld? Ik zat vrijdagmiddag in een saaie cursus, toen zei iemand tegen de belegen man naast me dat het mooi weer zou worden voor de camping ofzo. dus ik zei, ga je naar de camping? Die man: Ja, via vakantieveilingen! Ik: ermahgerd ga je naar Zilverstrand? Ja dusen toen kwam ik heb tegen dus met schultenbrau in mijn hand, very awkward allemaal
Nee dat was lindy. Jij was zelf op die meet man!quote:Op maandag 18 maart 2013 13:31 schreef Mss het volgende:
[..]
Ermahgerd, briljant. Op je slippers ook, met sokken erin?
oh, dat klinkt idd niet bestquote:Op maandag 18 maart 2013 13:30 schreef Mss het volgende:
OMG, ik lees net op facebook dat het meisje wat op de basisschool mijn beste vriendin was zeer kritiek in het ziekenhuis ligt. Ze is met 28 weken bevallen, kind is ook kritiek en zij heeft blijkbaar iets aan haar hart en loopt te vechten voor haar leven...
Jonge het had toch zo kunnen zijn op d'n tweede dag toen ik al weg was?quote:Op maandag 18 maart 2013 13:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee dat was lindy. Jij was zelf op die meet man!
Nogmaals. Nierken in de caravan ♥.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee dat was lindy. Jij was zelf op die meet man!
Poeh heftigquote:Op maandag 18 maart 2013 13:30 schreef Mss het volgende:
OMG, ik lees net op facebook dat het meisje wat op de basisschool mijn beste vriendin was zeer kritiek in het ziekenhuis ligt. Ze is met 28 weken bevallen, kind is ook kritiek en zij heeft blijkbaar iets aan haar hart en loopt te vechten voor haar leven...
Mja, ik heb eigk al jaren geen contact meer met haar, dus sowieso ook best wel bizar hoeveel informatie ik van facebook kan plukken. Haar vriend en moeder hebben alles op publiek staan dus ik kan bijna alles lezen.quote:
FTFYquote:Op maandag 18 maart 2013 13:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Alleen Lindy en ik waren baas dronken genoeg
ftfyquote:Op maandag 18 maart 2013 13:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Alleen Lindy en ik waren achterlijk genoeg
Ja d'uh. Ik had het zo al koud zatquote:Op maandag 18 maart 2013 13:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Alleen Lindy en ik waren baas genoeg
Dropshotkots door het putje douwenquote:
Altijd blijven lachenquote:Op maandag 18 maart 2013 13:41 schreef PriemGirl het volgende:
Skjoe die over haar slipper in het zand pleurt en lachend blijft liggen
Skjoe en slippers is gewoon een slechte combiquote:Op maandag 18 maart 2013 13:41 schreef PriemGirl het volgende:
Skjoe die over haar slipper in het zand pleurt en lachend blijft liggen
oh jaquote:Op maandag 18 maart 2013 13:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Skjoe en slippers is gewoon een slechte combi.
Mhehe, dat je toen je slipper gesloopt hadquote:Op maandag 18 maart 2013 13:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh ja
Dronken SQ met slippers vooral
dat lag ook wel een beetje aan de slipper hoorquote:Op maandag 18 maart 2013 13:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mhehe, dat je toen je slipper gesloopt had.
Zou ik ook zeggenquote:Op maandag 18 maart 2013 13:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat lag ook wel een beetje aan de slipper hoor
HET IS DE SCHULD VAN DE RABOBANKquote:Op maandag 18 maart 2013 13:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ligt het aan mij of is de tijd die tussen twee posts mag zitten langer geworden?
10 seconden was het toch?quote:Op maandag 18 maart 2013 13:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ligt het aan mij of is de tijd die tussen twee posts mag zitten langer geworden?
ik droom nog steeds naar van die glijbaan. Die was niet grotemensvriendelijkquote:Op maandag 18 maart 2013 13:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
Om twaalf uur 's nachts van de glijbaan en dat de buurman dan boos wordt![]()
![]()
Maar wel tofquote:Op maandag 18 maart 2013 13:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik droom nog steeds naar van die glijbaan. Die was niet grotemensvriendelijk
Daar heb je een relatie voor, voor dat soort ergernissenquote:Op maandag 18 maart 2013 14:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Godsamme, heb vanmorgen gewerkt, daarna naar twee supermarkten geweest (want Aldi had niet alles wat ik nodig had), daarna naar de Gamma..
Ben ik vergeten melk te halen en zuipt Fred het laatste beetje op zodat we niets meer hebben voor de pastasaus vanavond.
En ik heb echt geen zin om nog een keer naar de supermarkt te gaan.
Dus nu zit ik te mokken dat ik alles moet doen hier omdat hij toevallig 's middags werkt en dat hij ook wel even naar de supermarkt had kunnen gaan voor dat pak melk. Fred is stom![]()
En toen dacht ik ERMAGERD IK LIJK SPEES WEL![]()
Zeiken om niks
Zekerquote:Op maandag 18 maart 2013 14:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daar heb je een relatie voor, voor dat soort ergernissen
Ik zit ook altijd te mopperen omdat bb alleen maar vocht drinkt dat uit een fles of pak komt. En ik dus regelmatig met boodschappentassen van 15 kilo zeul (dwyn, eat your heart out) voor ZIJN vocht.
Terwijl ik ook gewoon kan zeggen van zoek het maar uit en ga er zelf maar mee lopen. Maar dan heb ik niks meer te zeiken.
Ik vind het heul niet eerlijk, want ik moet altijd koken omdat hij tot laat werkt. Maar als ik een keer laat werk dan eet ik ook op mijn werk, dus hoeft hij niet te koken.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daar heb je een relatie voor, voor dat soort ergernissen
Ik zit ook altijd te mopperen omdat bb alleen maar vocht drinkt dat uit een fles of pak komt. En ik dus regelmatig met boodschappentassen van 15 kilo zeul (dwyn, eat your heart out) voor ZIJN vocht.
Terwijl ik ook gewoon kan zeggen van zoek het maar uit en ga er zelf maar mee lopen. Maar dan heb ik niks meer te zeiken.
eibeer en eikonijnen ermahgerdquote:Op maandag 18 maart 2013 14:10 schreef Stormqueen het volgende:
Dwyn, wat ga je eigenlijk met die twintig eieren doen?
20 eieren?quote:Op maandag 18 maart 2013 14:10 schreef Stormqueen het volgende:
Dwyn, wat ga je eigenlijk met die twintig eieren doen?
Nu je het zegtquote:Op maandag 18 maart 2013 14:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
http://www.londena.nl/algemeen/een-week-met-11/#more-2817
ik loop elke vrijdag met een kist bierquote:Op maandag 18 maart 2013 14:14 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb vorige week vrijdag met mijn sierradenkast lopen zeulen door woensel. DAT WAS OOK MEER DAN 7KILO
Overigens werd ik heerlijk uitgelachen door allemaal mensen die vooral niet meehielpen![]()
Zo heb ik ook een keer gelopen met een kastquote:Op maandag 18 maart 2013 14:14 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb vorige week vrijdag met mijn sierradenkast lopen zeulen door woensel. DAT WAS OOK MEER DAN 7KILO
Overigens werd ik heerlijk uitgelachen door allemaal mensen die vooral niet meehielpen![]()
Hoeveel kilo is dat?quote:Op maandag 18 maart 2013 14:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik loop elke vrijdag met een kist bier
Ik kwam ook heul blij uit de xenos want kast en elke stap die ik meer zette; schreeuwde ik binnenin "WAAROM HEB IK CIF NIET MEEGENOMENquote:Op maandag 18 maart 2013 14:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zo heb ik ook een keer gelopen met een kast
Zo van "o die kan ik best lopend mee naar huis dragen" en dan zo halverwege bedenken "Dit was een heulllll slecht idee"
Maar dan ben je al begonnen dus dan kan je niet meer terugquote:Op maandag 18 maart 2013 14:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik kwam ook heul blij uit de xenos want kast en elke stap die ik meer zette; schreeuwde ik binnenin "WAAROM HEB IK CIF NIET MEEGENOMEN"
Ja pcies datquote:Op maandag 18 maart 2013 14:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar dan ben je al begonnen dus dan kan je niet meer terug![]()
Ik heb wel een keer m'n moeder moeten bellen omdat ik een kerstboompje had gekocht en iets te laat bedacht dat dat heul niet ging werken op m'n fiets
7.2 kilo aan bier plus het gewicht aan flesjes en krat... 10 kilo?quote:
Ik en mijn IKEA bureau. Want ik moest een bureau en mijn vader wilde de volgende dag wel meerijden maar ik moest NU dus ging ik met de bus een bureau kopenquote:Op maandag 18 maart 2013 14:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zo heb ik ook een keer gelopen met een kast
Zo van "o die kan ik best lopend mee naar huis dragen" en dan zo halverwege bedenken "Dit was een heulllll slecht idee"
Met de bus ook echtquote:Op maandag 18 maart 2013 14:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
7.2 kilo aan bier plus het gewicht aan flesjes en krat... 10 kilo?
[..]
Ik en mijn IKEA bureau. Want ik moest een bureau en mijn vader wilde de volgende dag wel meerijden maar ik moest NU dus ging ik met de bus een bureau kopen![]()
Zo mooi is datquote:Op maandag 18 maart 2013 14:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja pcies dat![]()
En pehehehe goeien faal wel
In enthousiasme iets kopen en dan beseffen dat het heul niet past
Godverquote:Op maandag 18 maart 2013 14:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
7.2 kilo aan bier plus het gewicht aan flesjes en krat... 10 kilo?
[..]
Ik en mijn IKEA bureau. Want ik moest een bureau en mijn vader wilde de volgende dag wel meerijden maar ik moest NU dus ging ik met de bus een bureau kopen![]()
Dit jaquote:Op maandag 18 maart 2013 14:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ben nog steeds in verwondering dat je precies weet hoe zwaar je boodschappentas is trouwens
Dus dan heb je een volle tas. Daar zit allerhande troep in. Dan ga je van elk artikel het gewicht opzoeken en bij elkaar optellen. Dan zit je nog met dingen als eieren en brood. Daar moet je het gewicht van schatten. Of zet je die dan apart op een weegschaal?quote:Op maandag 18 maart 2013 14:29 schreef Stormqueen het volgende:
nou, als je weet wat je hebt gekocht is het niet zo moeilijk
Ja okee, het is wel schatten bij sommige dingen.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dus dan heb je een volle tas. Daar zit allerhande troep in. Dan ga je van elk artikel het gewicht opzoeken en bij elkaar optellen. Dan zit je nog met dingen als eieren en brood. Daar moet je het gewicht van schatten. Of zet je die dan apart op een weegschaal?
Als je 5 pakken melk in je tas heb snap ik hem nog wel
Schatten is niet accuraatquote:Op maandag 18 maart 2013 14:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja okee, het is wel schatten bij sommige dingen.
Als ik koop: Melk, sap, liptonice, spa rood en spa blauw (wat bb in drie dagen opdrinkt) zit ik aan 9 kilo. Dan nog een wokschotel erbij en kattenvoer en fruit, 12 kilo?
Zonder disclaimerquote:Op maandag 18 maart 2013 14:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja geen idee, het stond op dwyn dr blog!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |