Bambi biedt zich stiekem in OUD aan als alternatieve borstvoederquote:
ermnermnermquote:Op zondag 17 maart 2013 18:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Bambi biedt zich stiekem in OUD aan als alternatieve borstvoeder
Dan heb je pas rammelende eierstokken!quote:
Buy all the things.quote:
Forever 21?quote:
Nee Forever21 heb ik weggeklikt. Ik heb vorige week bij New Look besteld en zit nu te falen bij Wehkamf omdat ik die rode broek wilquote:Op zondag 17 maart 2013 18:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Forever 21?
Heb je nog bij newlook besteld?
quote:Op zondag 17 maart 2013 18:53 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee Forever21 heb ik weggeklikt. Ik heb vorige week bij New Look besteld en zit nu te falen bij Wehkamf omdat ik die rode broek wil.
Ik ga samen met zus en schoonzus bij Transdesign bestellen. Want anders ga ik straks spijt krijgen als die dingen overal uitverkocht zijn.quote:Op zondag 17 maart 2013 18:54 schreef Diconnected het volgende:
Als ik weer centjes heb deze week mag ik van mezelf 2 lakjes uitzoeken van Bubs der shop. Must. have. holos.
ja liefste wil ik ook een heel TD pakje volladen maar dat gaat hem helaas niet wordenquote:Op zondag 17 maart 2013 18:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik ga samen met zus en schoonzus bij Transdesign bestellen. Want anders ga ik straks spijt krijgen als die dingen overal uitverkocht zijn.
Ja dat mag ik ook niet van mezelf.quote:Op zondag 17 maart 2013 18:57 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ja liefste wil ik ook een heel TD pakje volladen maar dat gaat hem helaas niet worden
Doe er een jurk bijquote:Op zondag 17 maart 2013 18:57 schreef Mss het volgende:
[..]
Een legging, een bolero, twee hemdjes, een shirt en die broek.
Waar gaat hij over? Moeite waard om terug te kijken?quote:
Ik zou meer kopenquote:
Hehehehe ja want klerenquote:Op zondag 17 maart 2013 19:05 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zou je soberso nog wel wat online bestellen Mss?
quote:Op zondag 17 maart 2013 19:05 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zou je soberso nog wel wat online bestellen Mss?
negers in Suriname!quote:Op zondag 17 maart 2013 19:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Waar gaat hij over? Moeite waard om terug te kijken?
Maken ze kip-taart?quote:
disco bal voor Lindy dr bruiloftquote:Op zondag 17 maart 2013 19:18 schreef Mss het volgende:
Ik zat nog te twijfelen over deze: http://www.wehkamp.nl/sal(...)9,3,17&SM=0&AAPP=177
Maar toch maar niet gedaan.
splinter in je paardenbief??quote:Op zondag 17 maart 2013 19:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Lekkere knollenbiefstuk gegeten
Jammer van die splinter
Dat is echt een briljante matige kutgrapquote:
Ik heb al een outfitquote:Op zondag 17 maart 2013 19:33 schreef Mss het volgende:
Ohja daar moet ik ook nog een outfit voor scoren
Beterquote:Op zondag 17 maart 2013 19:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb al een outfit![]()
Sterker nog, ik kan uit meerdere kiezen
http://www.feestshopper.nl/Tuinbroek.htmlquote:Op zondag 17 maart 2013 19:38 schreef Mss het volgende:
[..]
Beter. Ik heb nog geen mooie tuinbroek gevonden
.
zullen we als eeneiige tweeling gaan??quote:Op zondag 17 maart 2013 19:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb al een outfit![]()
Sterker nog, ik kan uit meerdere kiezen
Ik vind het een planquote:Op zondag 17 maart 2013 19:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zullen we als eeneiige tweeling gaan??
we hebben twee keer dezelfde jurk toch?quote:Op zondag 17 maart 2013 19:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vind het een plan. Gezien onze hoeveelheid dezelfde posts moeten we wel hetzelfde DNA hebben
De stepsjurk en die aubrey-jurk toch?quote:Op zondag 17 maart 2013 19:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
we hebben twee keer dezelfde jurk toch?
maar ook allebei in dezelfde kleurquote:Op zondag 17 maart 2013 19:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
De stepsjurk en die aubrey-jurk toch?
Die laatste is handig, want die hebben we allebei in een andere kleur, dan kunnen mensen ons tenminste uit elkaar houden!
Serieus heb je er 2?quote:Op zondag 17 maart 2013 19:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar ook allebei in dezelfde kleurik heb de teal en de rode
quote:Op zondag 17 maart 2013 19:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja want ik zag de rode en ik was jarig en ja
dat whatsapp doet zo aids hequote:
Gay. De mijne doet wel normaal gelukkig.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:16 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dat whatsapp doet zo aids he
als ik een bericht stuur moet ik 'm verzenden maar dan verzendt whatsapp hem nog niet, nee, dan moet ik het eerst afsluiten, opnieuw opstarten, en dan pas verzendt hij het
ochermquote:Op zondag 17 maart 2013 20:18 schreef Incantrix het volgende:
Beetje late respons, maar er zijn dus echt baby's die dan dus gewoon de hele dag niks drinken![]()
ik hoop echt dat we nog een manier gaan vinden om het er toch in te krijgen want ik word er echt naar van als ik denk aan een hongerig klein meisje terwijl ik op mijn werk zit. Ik héb het er al zo naar mijn zin
och meisquote:Op zondag 17 maart 2013 20:20 schreef Incantrix het volgende:
Anders ga ik gewoon weer even huilen ja
Ik ga scrangie maar even checken ter afleiding ofzo, daar ben ik al maanden niet geweest.
Heb je geen accu dan? welke camera heb je?quote:Op zondag 17 maart 2013 20:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
MIR weet jij iets over batterijen voor mij camera? Moet ik 2700 mAh nemen of is minder ook goed?
Misschien heb je het al geprobeerd hoor, maar wil ze ook niet van een bekertje of lepeltje?quote:Op zondag 17 maart 2013 20:18 schreef Incantrix het volgende:
Beetje late respons, maar er zijn dus echt baby's die dan dus gewoon de hele dag niks drinken![]()
ik hoop echt dat we nog een manier gaan vinden om het er toch in te krijgen want ik word er echt naar van als ik denk aan een hongerig klein meisje terwijl ik op mijn werk zit. Ik héb het er al zo naar mijn zin
Fuji finepix is, maar hoe meer mAh hoe beter toch? Het scheelt echt 2 euroquote:Op zondag 17 maart 2013 20:20 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Heb je geen accu dan? welke camera heb je?
ja en dan kut hoe heet dat merkquote:Op zondag 17 maart 2013 20:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Fuji finepix is, maar hoe meer mAh hoe beter toch? Het scheelt echt 2 euro
http://www.batteryking.nl(...)-mah-aa-4-stuks.htmlquote:Op zondag 17 maart 2013 20:22 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja en dan kut hoe heet dat merk
ohja GP Powerbank.
kost wat centjes, hedde gij ook wa
Ja zou volgens mij weinig uitmakenquote:Op zondag 17 maart 2013 20:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Fuji finepix is, maar hoe meer mAh hoe beter toch? Het scheelt echt 2 euro
quote:Op zondag 17 maart 2013 20:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
http://www.batteryking.nl(...)-mah-aa-4-stuks.html
quote:
Ik wou net zeggen jaquote:Op zondag 17 maart 2013 20:33 schreef Incantrix het volgende:
Peach is gewoon een echte prinses, ze wil alleen the real deal.
quote:Op zondag 17 maart 2013 20:40 schreef Incantrix het volgende:
Als in, niet bij elke baby dus. En van de mededeling op borstvoedingswebsites 'als ze overdag helemaal niks drinken halen ze het 's-nachts wel weer in' word ik ook niet bijzonder gelukkig..
Er zijn mensen die in de uren 'kolfrecht' heen en weer reizen om 'live' te gaan voeden, maar dat red ik niet qua reistijd. Dan zit ik dus idd ofwel aan ouderschapsverlof opnemen met finaciële consequenties, of anderszins uren opnemen, of na werkdagen nachten met 3 a 4 uur slaap ofzo makenquote:Op zondag 17 maart 2013 20:40 schreef Stormqueen het volgende:
En dan? Dan moet je je baan dus opzeggen?
Nouja, an sich is het fijn te weten dat ze er niet dood aan zal gaan of haar groei erdoor zal stagneren. Ik denk alleen niet dat ik maandenlang overeind kan blijven als ik meerdere nachten per week nauwelijks slaap. Met een peuter erbij is overdag bijslapen ook niet echt een optie.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Oh sorry, dat is natuurlijk niet grappig.
Wel echt heel vervelend dat ze de fles weigert.
Nee, we hebben haar nog niet een hele dag uitgehongerd. Wel een paar uur en dat betekende heel veel overstuur gegil en 5 cc melk erin.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar je hebt nog niet geprobeerd of ze na een dag zonder eten wel uit een fles drinkt?
Met een beker? En 5 cc is veel?quote:Op zondag 17 maart 2013 20:45 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nee, we hebben haar nog niet een hele dag uitgehongerd. Wel een paar uur en dat betekende heel veel overstuur gegil en 5 cc melk erin.
En van een vreemde accepteert ze hem dus ook niet? Want heb wel vaker gehoord dat kinderen de fles van moeders niet accepteren, maar wel van anderen.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:45 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nee, we hebben haar nog niet een hele dag uitgehongerd. Wel een paar uur en dat betekende heel veel overstuur gegil en 5 cc melk erin.
Vanaf 6 maaden bijvoeden als het goed is. Alleen eten ze dan niet meteen zoveel dat je er gehele melkvoedingen mee kunt vervangen, dat moet opvouwen. Wel wordt dan de mondmotoriek ook beter dus misschien kan ze dan melk uit een beker gaan drinken.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:44 schreef Stormqueen het volgende:
Maar, na hoeveel maanden kunnen ze op vaster voedsel? Vanaf een maand of vier, 5 toch? Dan kan ze daar die uren wel mee overbruggen?
5cc is heeeeel weinig. Ik dnek dat ze normaal flessen van 150cc zou moeten drinken, Trix?quote:Op zondag 17 maart 2013 20:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Met een beker? En 5 cc is veel?
Ik zou zeggen nog een paar keer doen tot ze wel leert dat ze uit een beker moet drinken, maar ik ben harteloos
klinkt logisch. Een moeder heeft tet, de oppas niet.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
En van een vreemde accepteert ze hem dus ook niet? Want heb wel vaker gehoord dat kinderen de fles van moeders niet accepteren, maar wel van anderen.
Zonder dat jij er bent ook.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
En van een vreemde accepteert ze hem dus ook niet? Want heb wel vaker gehoord dat kinderen de fles van moeders niet accepteren, maar wel van anderen.
Exact.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
klinkt logisch. Een moeder heeft tet, de oppas niet.
moeten ze dan nog steeds tiet bij hun wortels?quote:Op zondag 17 maart 2013 20:47 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Vanaf 6 maaden bijvoeden als het goed is. Alleen eten ze dan niet meteen zoveel dat je er gehele melkvoedingen mee kunt vervangen, dat moet opvouwen. Wel wordt dan de mondmotoriek ook beter dus misschien kan ze dan melk uit een beker gaan drinken.
Een baby van 8 weken heeft daar nog niet de motoriek voorquote:Op zondag 17 maart 2013 20:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Met een beker? En 5 cc is veel?
Ik zou zeggen nog een paar keer doen tot ze wel leert dat ze uit een beker moet drinken, maar ik ben harteloos
Ermahgerd ik wilde een rijst met worteltjes garp makenquote:Op zondag 17 maart 2013 20:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
moeten ze dan nog steeds tiet bij hun wortels?
Yup, niet meteen rijst met worteltjesquote:Op zondag 17 maart 2013 20:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
moeten ze dan nog steeds tiet bij hun wortels?
quote:Op zondag 17 maart 2013 20:51 schreef Mss het volgende:
[..]
Ermahgerd ik wilde een rijst met worteltjes garp maken
Ja, ook wel met kindjes die niet willen drinken denk ik. Maar snap ook goed dat je er mee zit.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:49 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Een baby van 8 weken heeft daar nog niet de motoriek vooren ik snap je wel hoor. Het is alleen toch anders als het om je eigen kleine kindje gaat..
Bambi, ik hoop dat de dames van de opvang het lukt, die hebben natuurlijk wel meer ervaring.
normaal geeft Paul de fles zeg je nu. Dus ze drinkt wél uit de flesquote:Op zondag 17 maart 2013 20:51 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Yup, niet meteen rijst met worteltjes
Maar ik heb zelf maar 1x geprobeerd de fles te geven en dat was ee paar dagen geleden. Normaal geeft Paul de fles en meestal maak ik me dan uit de voeten zodat ze me niet ziet/hoort/ruikt. Gisteren ben ik een paar uur weggegaan, maar ook dat werkte niet :-/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is best een aardige kans hoor, vroeg of laat. Maar we zijn hier nu al weken mee aan het kloten en het is echt heel frustrerend. Op den duur wordt je steeds nerveuzer, en zij gaat steeds harder met haar kont tegen de krib want die denkt gewoon 'daar gáán we weerquote:
Nouja, hij doet de pogingen. Ik probeer het niet eens, op 1x na. En heel heel in het begin dronk ze wel uit de fles, alleen nooit van harte. Dan zeg maar 30 cc waar ze 90 moest drinken bijvoorbeeld.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
normaal geeft Paul de fles zeg je nu. Dus ze drinkt wél uit de fles
quote:Op zondag 17 maart 2013 20:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mja ik snap je wel Trix, maar je moet ook aan jezelf denkenWhaha, niet bij deze moeder hoor, ik ben van mening dat ouders die niet goed voor zichzelf zorgen ook niet voor hun kinderen kunnen doen wat nodig isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar het is wel lastig zo. Het voelt ook heel beklemmend dat ik nooit eens een keer over kan slaan en zulks.3!
Jij bent geen fleechetruimoeder, thank godquote:Op zondag 17 maart 2013 20:59 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Whaha, niet bij deze moeder hoor, ik ben van mening dat ouders die niet goed voor zichzelf zorgen ook niet voor hun kinderen kunnen doen wat nodig is
Maar het is wel lastig zo. Het voelt ook heel beklemmend dat ik nooit eens een keer over kan slaan en zulks.
quote:Op zondag 17 maart 2013 20:58 schreef Stormqueen het volgende:
En hij probeert dat regelmatig vanaf het begin?
Whaha, neen dankquote:Op zondag 17 maart 2013 20:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jij bent geen fleechetruimoeder, thank god
Een echte prinses jaquote:
Mwehehequote:Op zondag 17 maart 2013 21:04 schreef Incantrix het volgende:
We hebben een flesje wijn afgestoft, ik ben benieuwd
Ja ik ga zo m'n bed in, net ibuprofen in m'n mik gegooid en voel me wel wat beter mja. Suikers zijn ook fucked geloof ik, zo ook maar even checken.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Neee dico doe het nietlekker op tijd je bed in en hopen dat het morgen beter is dan maar?
Ja daarom, zegt Sjon ook. Maar het gaat gewoon tegen m'n princiepes in dus dat vind ik ff lastigquote:Op zondag 17 maart 2013 22:40 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Lenen is wel kut ja maar soms is het gewoon niet anders en dan is het wel fijn dat het kan toch?
first world problemsquote:Op zondag 17 maart 2013 22:59 schreef Diconnected het volgende:
en nu kan ik dus laptop niet aan tv hangen want deze heeft geen hdmi aansluiting
naar mij sturenquote:Op zondag 17 maart 2013 22:52 schreef Mss het volgende:
Mir, ik heb een foto die in een fotoalbum gedrukt gaat worden, maar hij is een beetje scheef genomen. Weet jij HOEE ik de horizon weer recht kan krijgen?
Kan jij dat zonder een hoop van de foto te verliezen? Ik kan die foto's altijd prima rechtzetten, maar dan moeten alle hoekjes er weer af om van een ruit een rechthoek te maken.quote:
ja er moet een stukje af ja, afhankelijk van hoe scheef hij staatquote:Op zondag 17 maart 2013 23:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Kan jij dat zonder een hoop van de foto te verliezen? Ik kan die foto's altijd prima rechtzetten, maar dan moeten alle hoekjes er weer af om van een ruit een rechthoek te maken.
Ah kijk, dat ligt dan niet aan mij.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:27 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja er moet een stukje af ja, afhankelijk van hoe scheef hij staat
maar daar ontkom je echt niet aan
waarmee zet jij ze recht?quote:Op zondag 17 maart 2013 23:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ah kijk, dat ligt dan niet aan mij.
Meh, allergische reactie, jeuk.
ik ook fotosoep hoor, en ik vind dat je daar toch vrij secuur mee kunt werkenquote:Op zondag 17 maart 2013 23:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Photoshop, maar ik gok dat ik het met GIMP ook wel zou kunnen.
Klopt.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:35 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik ook fotosoep hoor, en ik vind dat je daar toch vrij secuur mee kunt werken
Yeah, maak dit jaar af op de Hva en dan als alles goed gaat in september in R'dam beginnen ook weer met Engelsquote:Op zondag 17 maart 2013 23:10 schreef Mss het volgende:
Dico weet je al wat je met je studie gaat doen?
Ahh, klinkt goed. Is ook dichterbij en alles. Ga je dit jaar dan je P halen?quote:Op zondag 17 maart 2013 23:36 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Yeah, maak dit jaar af op de Hva en dan als alles goed gaat in september in R'dam beginnen ook weer met Engels
M'n mail klapt er totaal uit, heb je mail wel ontvangen. Ik weet niet hoevelen foto's het zijn en of je mijn bewerking significant veel vond schelen, anders wil i ze er best allemaal wel ff doorheen gooien.quote:
ja daarom, reizen vergt toch een hoop energie enzo.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:39 schreef Mss het volgende:
[..]
Ahh, klinkt goed. Is ook dichterbij en alles. Ga je dit jaar dan je P halen?
Ik had gemaild dat ik er blij mee was. De rest stond wel recht gelukkig!quote:Op zondag 17 maart 2013 23:40 schreef Mirjam het volgende:
[..]
M'n mail klapt er totaal uit, heb je mail wel ontvangen. Ik weet niet hoevelen foto's het zijn en of je mijn bewerking significant veel vond schelen, anders wil i ze er best allemaal wel ff doorheen gooien.
kijk maar wat je wil, als je het zo wil laten is dat ook goed
quote:Op zondag 17 maart 2013 23:44 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik had gemaild dat ik er blij mee was. De rest stond wel recht gelukkig!
auw! Is je neus nu dik?quote:Op zondag 17 maart 2013 22:54 schreef PriemGirl het volgende:
Bwah heftige training gehad. 1 iemand is ongelukkig op haar rug gevallen en ligt nu in het ziekenhuis ter controle van haar nek (hopelijk valt et mee)
En ik heb een elleboog geīncasseerd met m'n neus....hij is ook moeilijk te missen op zich maar aw
Valt gelukkig mee! Hij is bovenin wel gevoelig; dus hoop niet dat ie uiteindelijk nog dik wordt of paars uit gaat slaanquote:
quote:Op maandag 18 maart 2013 08:55 schreef Stormqueen het volgende:
Ik denk toch dat ik het maar bij wandelen hou
quote:
FAAL ALLES ! Ow wait; had je gisteren al gedaanquote:Op maandag 18 maart 2013 08:58 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd ik krijg ¤800 terug van d'n belasting
Bwuhhhquote:Op maandag 18 maart 2013 09:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee helaas niet, echt mega pijn en ontstekingen overal
quote:Op maandag 18 maart 2013 09:00 schreef Stormqueen het volgende:
Wij hebben onze teruggaaf al uitgegeven
Jawel, als ik maar stil kan zitten op t werk en niet hoef te bewegen dan overleef ik het wel mehquote:Op maandag 18 maart 2013 09:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
BwuhhhBeterschap
Je bent toch niet gaan werken he
*moedertoontje aanslaat*
[..]
Wij moeten nog belastingen doen....
Wij ook na ja gepland danquote:Op maandag 18 maart 2013 09:00 schreef Stormqueen het volgende:
Wij hebben onze teruggaaf al uitgegeven
auwwwwquote:Op maandag 18 maart 2013 09:27 schreef PriemGirl het volgende:
OWJAH ! Ik heb ook nog een blauwe tet
Gisteren ook schouder checks gedaan; en 1 is van heel laag; nét onder je oksel.... Als je dan een beugelbh aanhebt; doet dit dus PIJNNNNNNN
1 van de trainsters deed het even bij me voor![]()
Dus.... toch maar eens kijken voor een beugelloze sportbh
dure stoelen? Of heb jij maandelijkse teruggave?quote:Op maandag 18 maart 2013 09:25 schreef Sharana_LV het volgende:
ik ga stoelen kopen voor bij de eettafel dus t is alw eer op dan
215 per stoel dacht ik, of 250. Wil van de week nog even langsgaanquote:Op maandag 18 maart 2013 09:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dure stoelen? Of heb jij maandelijkse teruggave?
Wij gaan er een veranda mee bouwen
mijn meets waren al baas, maar daar kan helemaal niemand tegenopquote:Op maandag 18 maart 2013 09:39 schreef Sharana_LV het volgende:
EHMYGEWRD CHILLEN IN SQ DR VERANDA MET ENY OP SCHOOT!
Jonge bij mij kan je op de grond zitten met twee katten die debiel doen en ... enn ... ohquote:Op maandag 18 maart 2013 09:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn meets waren al baas, maar daar kan helemaal niemand tegenop
Als ik er ben zal k ff pic makenquote:
als iedereen nou zijn beesten meeneemt naar mijn tuinmeet!!!quote:Op maandag 18 maart 2013 09:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jonge bij mij kan je op de grond zitten met twee katten die debiel doen en ... enn ... oh
JILL DITDATALLESquote:Op maandag 18 maart 2013 09:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als iedereen nou zijn beesten meeneemt naar mijn tuinmeet!!!
dawwwwwquote:Op maandag 18 maart 2013 09:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Als ik er ben zal k ff pic maken![]()
Ik had trouwens gisteravond de katjes weer in hun kamer gedaan maar moest na tijdje nog ff plassen dus toch uit bed gegaan, ff deur open en foto gemaakt met flits om te kijken of ze nog steeds samen in hun bedje slapen snachts, en ja hoor lagen lekker samen
quote:Op maandag 18 maart 2013 09:46 schreef Stormqueen het volgende:
Dan kan mss verdwalen en aangerand worden door mijn tuinnegers onder de duiventil!
jodocus ook niet?quote:Op maandag 18 maart 2013 09:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oeh belasting moet ik ook eens achteraan. Schijnt dat je als mongool allemaal dingen kan terugvorderenIk heb nog nooit belasting teruggevraagd dus moet dat eens ff uitzoeken
Graag!quote:Op maandag 18 maart 2013 09:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
moet ik ze anders blank spuiten voor je?
Nou ja er viel nooit veel terug te halen en voor twee tientjes gaat hij het niet doenquote:
EHMYGEWRDquote:Op maandag 18 maart 2013 10:01 schreef Debsterr het volgende:
Beautycompany vanaf 23 maart t/m 30 april:
6 China Glaze lakjes voor de prijs van 4: ¤ 28,80 totaal (incl. BTW)
20% korting op het gehele assortiment
Happy hour van 10 tot 12 op 23, 24 en 25 maart 25% korting op het gehele assortiment
Maar hoe weet je dat zo zeker als je het nog nooit hebt ingevuld?quote:Op maandag 18 maart 2013 09:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Nou ja er viel nooit veel terug te halen en voor twee tientjes gaat hij het niet doen
Maargoed, ik ga me er nu toch maar eens aan wagen
Ditquote:Op maandag 18 maart 2013 10:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar hoe weet je dat zo zeker als je het nog nooit hebt ingevuld?
Ik vul het al sinds ik veertien ben in en het is altijd veel meer geweest dan 2 tientjes
huh? serieus?quote:Op maandag 18 maart 2013 09:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Nou ja er viel nooit veel terug te halen en voor twee tientjes gaat hij het niet doen
Maargoed, ik ga me er nu toch maar eens aan wagen
ja dat, ik stond van de week (en nu) zoberzo te kijken dat Mir en anderen het nog nooit ingevuld hadden. ik vul het ook sinds mijn 15e in, sinds ik werkquote:Op maandag 18 maart 2013 10:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar hoe weet je dat zo zeker als je het nog nooit hebt ingevuld?
Ik vul het al sinds ik veertien ben in en het is altijd veel meer geweest dan 2 tientjes
oh er zijn er hier meer?quote:Op maandag 18 maart 2013 10:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja dat, ik stond van de week (en nu) zoberzo te kijken dat Mir en anderen het nog nooit ingevuld hadden. ik vul het ook sinds mijn 15e in, sinds ik werk
ik droomde vroeger weleens dat mijn pa een vette belastingontduiker was en dat we met zijn allen opgepakt werden en hij de bak in moest en wij naar een pauperflatjequote:Op maandag 18 maart 2013 10:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh er zijn er hier meer?
Misschien zijn het allemaal gore belastingontduikers?
ROT OP MET JE EELT EI!quote:Op maandag 18 maart 2013 10:14 schreef BBQ-kip het volgende:
Koffie![]()
-edit- koffie terwijl er een pedi-egg reclame op tv is![]()
[ afbeelding ]
wat is PAA?quote:
sorry, ik zat hier ook koffie uit te spugenquote:
dan heb je ķf moeilijk dikke kaasvoeten, of heel lang opgespaardquote:Op maandag 18 maart 2013 10:15 schreef Stormqueen het volgende:
ook gewoon de hoeveelheid geraspt eelt die er uit komt op dat plaatje
thamls! ff lezenquote:Op maandag 18 maart 2013 10:16 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ff kijken of hij zo werkt https://www.facebook.com/(...)40438&type=1&theater
Deze inhoud is momenteel niet beschikbaarquote:Op maandag 18 maart 2013 10:16 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ff kijken of hij zo werkt https://www.facebook.com/(...)40438&type=1&theater
Dat het pedi-egg dertig verschillende DNA-strengen bevat?quote:Op maandag 18 maart 2013 10:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dan heb je ķf moeilijk dikke kaasvoeten, of heel lang opgespaard![]()
of je bent professioneel rasper, dat kan ook nog
hahahahaha, ja precies!quote:Op maandag 18 maart 2013 10:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat het pedi-egg dertig verschillende DNA-strengen bevat?
Een beetje zoals de verse geraspte kaas van de kaasboer?
ook geen slankie smeersmots?quote:Op maandag 18 maart 2013 10:21 schreef Stormqueen het volgende:
gelukkig heb ik geen kaas op m'n brood vandaag
Hier werkt hij wel maar jij ziet nix omdat je niet in PAA zitquote:Op maandag 18 maart 2013 10:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Deze inhoud is momenteel niet beschikbaar
Deze pagina kan nu niet worden weergegeven. Mogelijk is deze tijdelijk niet beschikbaar, is de link verlopen, of heb je geen toestemming om deze pagina te bekijken.
Terug naar startpagina
oh buuuuuuuhquote:Op maandag 18 maart 2013 10:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Hier werkt hij wel maar jij ziet nix omdat je niet in PAA zit
das in melta opgeloste raspquote:
gelukkig maarquote:Op maandag 18 maart 2013 10:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
het is maar een matigen rel dus valt mee
nee joh, da's gewoon vloeibare melta!quote:
grootste deel hiervan zijn denk ik van die ouderen die zich nooit hebben bijgeschoold, vastgeroest zijn in hun baantje en dan pleurt het bedrijf om en ze kunnen niks anders, of ze willen niks anders...quote:Ouderen steeds vaker werkloos
Ouderen die graag willen werken, slagen er steeds vaker niet in om een baan te vinden.
Foto: ANP
Vorig jaar waren er 143.000 ouderen van 55 tot 65 jaar die geen werk voor 12 uur of meer per week hadden, maar dat wel zouden willen. Dat waren er 21.000 meer dan een jaar eerder, blijkt uit maandag gepubliceerde cijfers van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
Door de versobering van regelingen om eerder te stoppen met werken zijn er de laatste jaren steeds meer 55- tot 65-jarigen actief op de arbeidsmarkt. In 2012 waren dit er 1,1 miljoen. De helft van de ouderen die werk wilden gold echter als werkloos, stelt het statistiekbureau. Tien jaar geleden was dat nog een derde.
Verdubbeld
Het aandeel 60- tot 65-jarigen dat werkt is de afgelopen tien jaar meer dan verdubbeld. In 2012 nam het verder toe.
Daarnaast is het aandeel ouderen zonder baan dat wil werken ruim anderhalf keer zo hoog als tien jaar geleden. Meer dan voorheen zijn zij actief op zoek naar werk.
Groei
De grootste groei van de arbeidsdeelname van ouderen deed zich voor vanaf 2006, toen de regelingen om eerder te stoppen met werken versoberd werden. De arbeidsdeelname van de 55- tot 60-jarigen is na 2009 minder sterk gegroeid.
De arbeidsdeelname van de 60- tot 65-jarigen nam in 2012 echter onverminderd toe, ondanks de verslechterde situatie op de arbeidsmarkt. In 2012 was de arbeidsdeelname van 60- tot 65-jarigen ruim 38 procent.
Door: ANP
jaaaa, dat krult dan zo mooi omhoogquote:Op maandag 18 maart 2013 10:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee joh, da's gewoon vloeibare melta!
Hoewel, als je een leeg bakje smeersmots op je aanrecht laat staan heeft ie de volgende dag ook flakes
volgens mij hebben de krantenfirma's en connexxion nog ruimte zatquote:Op maandag 18 maart 2013 10:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
grootste deel hiervan zijn denk ik van die ouderen die zich nooit hebben bijgeschoold, vastgeroest zijn in hun baantje en dan pleurt het bedrijf om en ze kunnen niks anders, of ze willen niks anders...
sorry, moet even mijn maandagochtend gezeik rant afwerken
Ik volg het niet helemaal want ik heb de vorige posts niet gelezen maar misschuien kan Mir het aanvullen wat er bij mij mistquote:
God crisis. Vrouwenquote:Op maandag 18 maart 2013 10:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik volg het niet helemaal want ik heb de vorige posts niet gelezen maar misschuien kan Mir het aanvullen wat er bij mij mist
Chick zet nagellak te koop want ze moet een iPad voor haar zoon kopen en een speciale app? (ik gok dat er iets met die zoon is) dus meiden kopen lakjes van haar en volgens mij hebben een paar zelfs iets meer geld gedoneerd van wat ik er uit op kan maken. Nu is ze gaan dusty hunten en showt ze haar nieuwe aankopen op de PAA wall dus mensen zijn boos want ze moet dat geld gebruiken voor haar zoon en niet om lakjes te kopen. Maar op PAA mag je geen lakjes meer verkopen op de wall dus ze zet alleen haar aankopen neer maar er niet bij dat ze ook te koop zijn, meestal worden dusty hunt lakjes wel goed verkocht dus ze kan er aan verdienen en zegt ook in een comment dat mensen die t willen kopen haar willen PM-en.
Nu is de rel dus heeft ze lakjes gekocht van het geld wat ze zei dat ze voor haar zoon nodig had of heeft ze lakjes gekocht met de intentie om die weer door te verkopen om nog meer geld te verzamelen alleen dat mag ze niet op de wall zetten
einze
bwhehehehe, mijn eerste gedachte ook ja.... god damnquote:
bijv. busjes rijden, ja, maar dat willen ze nietquote:Op maandag 18 maart 2013 10:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
volgens mij hebben de krantenfirma's en connexxion nog ruimte zat
is dat brabo's voor loonstrookje, of verwacht je iets anders?quote:Op maandag 18 maart 2013 10:32 schreef Stormqueen het volgende:
"Een dezer dagen ontvangt u uw salarisbrief"
BE MORE SPECIFIC!
Net als mijn voorganger van 25, die deze baan heeft opgezegd omdat ie niet na een jaar een hogere jobgrade kreeg. Bitch pleasequote:Op maandag 18 maart 2013 10:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
bijv. busjes rijden, ja, maar dat willen ze niet
ik hoor soms ook zulke belachelijke eisen van mensen.... veel ouderen met hun verworven "rechten" maar ook wel jongeren. vriendin van me wil wat anders, heeft amper opleiding, geen werkervaring en dacht dat 2500,- netto voor 4 dagen wel realistisch was voor "een leuke baan in een non-profit organisatie", want daar kon ze goed van rondkomen, ze houdt niet zo van de cultuur in een commercieel bedrijf en ze vindt leuk werk belangrijk............
en geen moment bedenken wat je een werkgever te bieden hebt en of daar een dergelijk salaris bij past
ik kan me er serieus druk om maken.... (was ook wel duidelijk geloof ik, maar goedquote:Op maandag 18 maart 2013 10:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Net als mijn voorganger van 25, die deze baan heeft opgezegd omdat ie niet na een jaar een hogere jobgrade kreeg. Bitch please
De mededeling van je jaarlijkse upgrade zeg maar. En als ik mijn baas moet geloven is mijn salarisverhoging zo kansloos bizar dat ik me eigenlijk in een hoekje moet gaan schamen, dus ik ben echt belachelijk benieuwdquote:Op maandag 18 maart 2013 10:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
is dat brabo's voor loonstrookje, of verwacht je iets anders?
Ermahgerd ik dacht hetzelfde toen ik de uitleg lasquote:
Omdat die mensen er vaak nog mee wegkomen ookquote:Op maandag 18 maart 2013 10:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik kan me er serieus druk om maken.... (was ook wel duidelijk geloof ik, maar goed)
net als dat alles maar leuk en makkelijk en dichtbij en chill moet zijn...
Ik vond het een garpige minirelquote:Op maandag 18 maart 2013 10:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ermahgerd ik dacht hetzelfde toen ik de uitleg las![]()
Oe, dat klinkt goed!quote:Op maandag 18 maart 2013 10:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De mededeling van je jaarlijkse upgrade zeg maar. En als ik mijn baas moet geloven is mijn salarisverhoging zo kansloos bizar dat ik me eigenlijk in een hoekje moet gaan schamen, dus ik ben echt belachelijk benieuwd
ja dat ook ja...quote:Op maandag 18 maart 2013 10:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Omdat die mensen er vaak nog mee wegkomen ook
Iedereen krijgt toch op zijn minst een inflatiecorrectie?quote:Op maandag 18 maart 2013 10:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oe, dat klinkt goed!
ik heb geen noemenswaardige jaarlijkse upgrade dus ik ben daar niet mee bekend
Nice!quote:Op maandag 18 maart 2013 10:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De mededeling van je jaarlijkse upgrade zeg maar. En als ik mijn baas moet geloven is mijn salarisverhoging zo kansloos bizar dat ik me eigenlijk in een hoekje moet gaan schamen, dus ik ben echt belachelijk benieuwd
Is dat noemenswaardigquote:Op maandag 18 maart 2013 10:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Iedereen krijgt toch op zijn minst een inflatiecorrectie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |