cao ziekenhuizen, allemaal vastgelegd, en is niet heel briljant hoorquote:Op maandag 18 maart 2013 10:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Iedereen krijgt toch op zijn minst een inflatiecorrectie?
Nee het hoeft ook niet briljant te zijn toch?quote:Op maandag 18 maart 2013 10:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
cao ziekenhuizen, allemaal vastgelegd, en is niet heel briljant hoor
per wat?quote:Op maandag 18 maart 2013 10:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Scheelde mij vorig jaar toch zo'n 150 bruto!
Wat verdien jij ook alweer?quote:Op maandag 18 maart 2013 10:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Scheelde mij vorig jaar toch zo'n 150 bruto!
ik vind het zo matig dat het in een weekend valt. Ik werk gvd op 7 minuten fietsen van die toko!quote:Op maandag 18 maart 2013 10:39 schreef Debsterr het volgende:
Hallon.
Gaat er iemand mee in het weekend dat de groothandel open is en die aanbieding heeft?
Monat. Maar ik verdien wel iets meer dan jij denk ik. (40 uur, commerciele sector...)quote:
Maar, gezelligquote:Op maandag 18 maart 2013 10:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind het zo matig dat het in een weekend valt. Ik werk gvd op 7 minuten fietsen van die toko!
Tevens wacht ik even de uitkomst van mijn salarisbrief af
Nou, even slag om de arm. Ik moet dit weekend 500 planten plantenquote:Op maandag 18 maart 2013 10:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maar, gezellig! Nemen we Priem de falerd ook mee
.
Datquote:Op maandag 18 maart 2013 10:39 schreef -Bubseltje- het volgende:
SQ niet eens allemaal hoor die correctie
Dit weekend? Dat zal em nie worden niequote:Op maandag 18 maart 2013 10:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maar, gezellig! Nemen we Priem de falerd ook mee
.
ik ben er sinds vorig jaar ongeveer een tientje per maand op vooruit gegaan en ja, dat weet ik wel zekerquote:Op maandag 18 maart 2013 10:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Monat. Maar ik verdien wel iets meer dan jij denk ik. (40 uur, commerciele sector...)
genoegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Jammer!quote:Op maandag 18 maart 2013 10:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
DatIs niet verplicht. Ik heb hem wel gehad (nou wat een verhoging....
)
[..]
Dit weekend? Dat zal em nie worden nie
quote:Op maandag 18 maart 2013 10:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
genoegWat is inclusief alles? Hebben jullie ook 13e maand bijvoorbeeld? En reiskostenvergoeding en zulks?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once in a while, I just wanna dance and feel good
Zit in bels vrijdagavond tot zondag. Moet zelfs mn training zondag missen en ik baal daar gruwelijk vanquote:
Inclusief alles = alles.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wat is inclusief alles? Hebben jullie ook 13e maand bijvoorbeeld? En reiskostenvergoeding en zulks?
hoezo dan?quote:Op maandag 18 maart 2013 10:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zit in bels vrijdagavond tot zondag. Moet zelfs mn training zondag missen en ik baal daar gruwelijk van
yep, Koos verdient goed en als je het bruto incl auto en alles ziet denk je WOW, lekker! Spend all the money!quote:Op maandag 18 maart 2013 10:43 schreef Stormqueen het volgende:
en voordat mensen zichzelf nu meteen heel zielig vinden en mij een rijke stinkert, troost je met het feit dat een enorme mik van dat geld rechtstreeks terug de staatskas in gaat
en wat er overblijft naar de bank.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Nee, dat snap ik, maar de vraag is wat je uberhaupt hebt binnen alles.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Inclusief alles = alles.
Dus nee, daar komt dan geen dertiende maand en reiskosten meer bij
Dan nog vind ik me zieligquote:Op maandag 18 maart 2013 10:43 schreef Stormqueen het volgende:
en voordat mensen zichzelf nu meteen heel zielig vinden en mij een rijke stinkert, troost je met het feit dat een enorme mik van dat geld rechtstreeks terug de staatskas in gaat
en wat er overblijft naar de bank.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |