SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Koelt toch sneller af?quote:Op maandag 18 maart 2013 10:33 schreef Adelante het volgende:
Goed geventileerde ruimten verwarm je makkelijker en zuiniger, dus TS was onbewust goed bezig.
Ik zal hem er neerplempenquote:Op maandag 18 maart 2013 10:38 schreef pikinhand het volgende:
Lijkt me een goede kandidaat voor GC / Beschamend moment (in je eentje) Deel 9
Ga jij maar snel tuintjes schoffelen, dit wordt nooit meer wat zo.quote:
En niemand die het een schopje wilde gevenquote:Op maandag 18 maart 2013 10:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
Die reacties in dat SEX topic![]()
.
Verder wel knap als het tocht dat je in die anderhalf jaar nog nooit dat rooster hebt opgemerkt.
quote:Op maandag 18 maart 2013 10:48 schreef stefanhaan het volgende:
Terechte klacht, ik kwam ook pas recentelijk erachter dat wij luxaflex voor de ramen hebben. En dat we dus wat privé sfeer kunnen creëren.
hehehequote:Op maandag 18 maart 2013 10:48 schreef stefanhaan het volgende:
Terechte klacht, ik kwam ook pas recentelijk erachter dat wij luxaflex voor de ramen hebben. En dat we dus wat privé sfeer kunnen creëren.
Ik zat ook altijd in de stoel, zodat ik niet in de tocht zou zittenquote:Op maandag 18 maart 2013 11:17 schreef RaymondK het volgende:
Sheldon:
"This seat is ideally located both in relation to the heat source in the winter and a cross breeze in the summer. It also faces the television at a direct angle allowing me to immerse myself in entertainment or game play without being subjected to conversation. "
?quote:Op maandag 18 maart 2013 11:17 schreef RaymondK het volgende:
Sheldon:
"This seat is ideally located both in relation to the heat source in the winter and a cross breeze in the summer. It also faces the television at a direct angle allowing me to immerse myself in entertainment or game play without being subjected to conversation. "
ongetwijfeldquote:Op maandag 18 maart 2013 12:55 schreef Marie30 het volgende:
Die vent heeft weer wat te vertellen in de kantine
nee stel nerdsquote:Op maandag 18 maart 2013 13:40 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Je kijkt nooit The Big Bang Theory zeker?
Dan had ik wel een raam opengezetquote:Op maandag 18 maart 2013 16:11 schreef fathank het volgende:
Wees blij dat je lekker ventilatie in je huis heb gehad de afgelopen anderhalf jaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |