Okee, komt goedquote:Op vrijdag 5 april 2013 21:07 schreef picodealion het volgende:
Prima, al heb ik vooralsnog 0 kennis over de wegen rond Arnhem (de rest van NL evenmin) dus herinner me tegen die tijd nog even, dan weet ik vast een beetje beter wat handig is.
en na de rit zeker telkens een oranje menu halen, maar dat is wel een chille locatie. Ik kom uit zevenaar. Dus we Kunnen sowieso pre meeten om naar de start toe te rijdenquote:Op vrijdag 5 april 2013 21:10 schreef picodealion het volgende:
Looierstraat, centrum. Ik kan mijn motor stallen bij de bezorgbrommerts van Chico's Place.
wel beter de mijne is op de velperbinnensingle een keer gejatquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:18 schreef picodealion het volgende:
Ze kennen mijn wekelijkse bestelling al ja. Maar idd, zit lekker daar en de mazzel dat ik 'm dus achter slot en grendel kan zetten in de binnenstad.
Jazeker, gisteren voor het werk zelfs nog langs Heldro geredenquote:Op maandag 15 april 2013 11:26 schreef Anne het volgende:
[..]
Lukt het een beetje met de route uitstippelen?
Jij rjd toch een echte motor ipv "all"road hok? Dan moet dat lukkenquote:Op woensdag 17 april 2013 19:48 schreef BlackLining het volgende:
Hmm, en dan nog een half uurtje naar omgeving Nijmegen..
Dan moet ik flink op het gas, maar dat lukt wel
danger muis zorgt voor de routequote:Op vrijdag 19 april 2013 11:10 schreef Sounddragon het volgende:
Voorlopig hebben we nog niet eens een route
So he said, a couple of months ago.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
So he said, a couple of months ago.PTA / [aanmelden!] De 5e Motorrijders New/Oldbierit! 18-5-2013 #11SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I know, beetje jagen kan geen kwaadquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:57 schreef Salatrel het volgende:
[..]
PTA / [aanmelden!] De 5e Motorrijders New/Oldbierit! 18-5-2013 #11
je zou ook zelf iets in elkaar kunnen draaien ipv de hele dag op de bank te hangenquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
I know, beetje jagen kan geen kwaad
Dan komen we nergens ben ik bang, ik ben helemaal niet handig met zulke zooiquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:01 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je zou ook zelf iets in elkaar kunnen draaien ipv de hele dag op de bank te hangen
Op de bank hangen hoef je ook niet handig voor te zijnquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan komen we nergens ben ik bang, ik ben helemaal niet handig met zulke zooi
Aangepast, inderdaad niet veel verder en als ik Maps zo zie best een leuke kronkelweg achteraf er naartoequote:Op vrijdag 19 april 2013 14:41 schreef Anne het volgende:
Je kunt vanuit Groesbeek via Breedeweg een stukje Duitsland in gaan? Moet iedereen wel braaf zijn paspoort/rijbewijs/identiteitskaart meenemen, maar ik ga er vanuit dat je een rijbewijs sowieso wel bij je hebt.
Overigens zit dé Heldro, het fabriekje, in Ottersum aan de St Janstraat 39, misschien dat je daar de stop kunt houden? Dat is vlakbij Groesbeek, dus die paar kilometers extra moet kunnen. Dan kun je vanuit daar bijvoorbeeld weer richting Duitsland of Nijmegen, of via Duitsland naar Nijmegen.
Duitsland vind mijn fietsje wel fijn denk ikquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:41 schreef Anne het volgende:
Je kunt vanuit Groesbeek via Breedeweg een stukje Duitsland in gaan? Moet iedereen wel braaf zijn paspoort/rijbewijs/identiteitskaart meenemen, maar ik ga er vanuit dat je een rijbewijs sowieso wel bij je hebt.
Overigens zit dé Heldro, het fabriekje, in Ottersum aan de St Janstraat 39, misschien dat je daar de stop kunt houden? Dat is vlakbij Groesbeek, dus die paar kilometers extra moet kunnen. Dan kun je vanuit daar bijvoorbeeld weer richting Duitsland of Nijmegen, of via Duitsland naar Nijmegen.
Mijn opgevoerde stofzuiger heeft geen db-killer, dat kan nog een probleem worden. Verder gaat iedereen harder dan ik op dit moment, licht rijbewijs dit datquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:12 schreef Bozz187 het volgende:
Om Duitsland aan te doen moet iedereen wel met knippers rijden, en ook geen extreme mode op de fiets hebben.
hehe see you at the borderquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:15 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Mijn opgevoerde stofzuiger heeft geen db-killer, dat kan nog een probleem worden. Verder gaat iedereen harder dan ik op dit moment, licht rijbewijs dit dat![]()
Bij het blazen tuf ik er vrolijk achteraan
![]()
ok dan laat ik mijn wehrmacht helm wel thuisquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:12 schreef Bozz187 het volgende: , en ook geen extreme mode op de fiets hebben.
nee doe ik die van mij ook wel op, altijd leuk op een ssquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:23 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ok dan laat ik mijn wehrmacht helm wel thuis
quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:29 schreef Salatrel het volgende:
Nijmegen is wel leuk en aardig msar duitsland is echt een brug te ver
quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:25 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nee doe ik die van mij ook wel op, altijd leuk op een ss
Doe maar niet, dan moet ik eigenlijk weer de originele uitlaat er onder gaan schroevenquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:15 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Mijn opgevoerde stofzuiger heeft geen db-killer, dat kan nog een probleem worden. Verder gaat iedereen harder dan ik op dit moment, licht rijbewijs dit dat![]()
Bij het blazen tuf ik er vrolijk achteraan
![]()
zeker geen probleemquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:02 schreef picodealion het volgende:
Het was geen probleem als ik een vriend meeneem die ook graag een leuk stukje wil rijden toch?
Als ie maar betaalt.quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:02 schreef picodealion het volgende:
Het was geen probleem als ik een vriend meeneem die ook graag een leuk stukje wil rijden toch?
Dat ga ik ook niet doen hoor.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:59 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Doe maar niet, dan moet ik eigenlijk weer de originele uitlaat er onder gaan schroevenEcht geen zin in
Rijbewijs is geen geldig id bewijs buiten Nederland. Dus dan zou ik ID kaart en paspoort meenemen, al is de kans vast niet heel groot dat je aangehouden wordtquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:41 schreef Anne het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |