M'n broek schijnt wel waterdicht te zijn, maar ik word toch echt nat.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:57 schreef Sounddragon het volgende:
Zolang je waterdicht bent is regen alleen maar 'buiten'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
Leer is meestal niet waterdicht (het is huid tenslotte, dus neemt water op), tenzij je het waterdicht maakt met zo'n goedje.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:04 schreef klawie het volgende:
ik heb een leren pak maar weet niet of hij waterdicht is rij meestal gwn in me spijkerbroek en wintervestje
.. Een goedje wat er ook weer vanaf spoelt overigens.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:10 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Leer is meestal niet waterdicht (het is huid tenslotte, dus neemt water op), tenzij je het waterdicht maakt met zo'n goedje.
Vaak wel inderdaad. Beste manier is gewoon geen leer dragen als het regentquote:Op zondag 24 maart 2013 16:12 schreef BlackLining het volgende:
[..]
.. Een goedje wat er ook weer vanaf spoelt overigens.
geen mietje heb er gwn een hekel aan om nat thuis te komen en om nou weer een nieuw pak te kopen zie ik niet zitten motor staat nl al een hele tijd stof te hapen in de schuurquote:Op zondag 24 maart 2013 16:17 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dan ben je een mietje, dat is wat anders.
quote:Op zondag 24 maart 2013 16:17 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Oh nee hoor; ik weet zéker dat er meer mensen komen als het regentquote:
Dat was schuin naast, maar idd, in mijn buurt rijden is op eigen risicoquote:Op zondag 24 maart 2013 16:47 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je kan beter voor dan achter SD rijden vraag maar aan Anne
Als je geen steenslag op je motor of vizier wil ook ja.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:47 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je kan beter voor dan achter SD rijden vraag maar aan Anne
quote:Op zondag 24 maart 2013 16:17 schreef Dekatria het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |