Tof. Welke locatie?quote:Op maandag 18 maart 2013 10:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb iets lopen om bij jouw bedrijf wellicht misschien een klus te doen.
Alle luie beheerders en ontwikkelaars er uit flikkeren?quote:Op maandag 18 maart 2013 10:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb iets lopen om bij jouw bedrijf wellicht misschien een klus te doen.
Mjah, helaas.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Alle luie beheerders en ontwikkelaars er uit flikkeren?![]()
Arme Q!
Je kan altijd je accountmanager influisteren dat je extra besparingspotentieel ziet zodra je daar binnen zit. Kan je accountmanager een aantal snelle consultants naar binnen fietsen die die luie flikkers alsnog naar buiten organiseren.quote:
Ja lekker! Beetje erg goed gevuldquote:
En hun scoren met een bonus, dacht het niet.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan altijd je accountmanager influisteren dat je extra besparingspotentieel ziet zodra je daar binnen zit. Kan je accountmanager een aantal snelle consultants naar binnen fietsen die die luie flikkers alsnog naar buiten organiseren.
Nomm nommquote:Op maandag 18 maart 2013 10:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja lekker! Beetje erg goed gevuld![]()
Het was mijn eerste keer bouillon trekkenmaar het is wel gelukt haha
Dat kan dat luie accountmanagertje niet zelf?quote:Op maandag 18 maart 2013 10:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan altijd je accountmanager influisteren dat je extra besparingspotentieel ziet zodra je daar binnen zit. Kan je accountmanager een aantal snelle consultants naar binnen fietsen die die luie flikkers alsnog naar buiten organiseren.
Als je de vraag moet stellen weet je waarom je niet in die positie zit.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat kan dat luie accountmanagertje niet zelf?
Kan ik eindelijk de hele dag slapen op kosten van de belastingbetaler.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Alle luie beheerders en ontwikkelaars er uit flikkeren?![]()
Arme Q!
Bonus FTW!quote:Op maandag 18 maart 2013 10:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En hun scoren met een bonus, dacht het niet.
Het bedrijf zal er beter van worden. En het is goedkoper.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Kan ik eindelijk de hele dag slapen op kosten van de belastingbetaler.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |