abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124238055
Dank dank ik kan met dit soort kritiek veel!
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 16:31 schreef AnnaTralala het volgende:
- Gebruik alleen de verleden tijd als je het hebt over vorige functies.
- Minder spreektaal gebruiken. "Waardoor ik ook een soort van technicus werd op IT gebied" kun je beter verwoorden als: "Waardoor ik ook regelmatig technische vragen op IT-gebied beantwoordde".
- Wat andere mensen hier ook zeggen, je komt zo over alsof je te zwaar bent voor de functie. Ze vragen naar een medewerker, niet naar een teamleider. Ook zou ik meer ingaan op het technisch inhoudelijke deel van de functie, bijvoorbeeld door iets te zeggen als: "Technische vragen van klanten vormen geen probleem voor mij, van controleren of de stekker erin zit tot adviseren over de verbindingspunten van glasvezel."
- Ik heb je brief drie keer gelezen en snap nog steeds niet waarom je deze functie wilt. Waarom wil je als technisch helpdesk medewerker aan de slag? Waarom wil je bij KPN werken? Waarom wil je voor een bedrijf werken dat Persoonlijk, Eenvoud & Vertrouwen als kernwaarden heeft?
pi_124238172
Ik wil iedereen bedanken voor de zijn of haar feedback... ik heb geleerd dat hier veel verbeterd moet worden in mn brief. Ik hoop natuurlijk dat ik met een eventuele volgende vraag natuurlijk weer wat opbouwende kritiek mag ontvangen. Waar ik wel wat moeite mee had waren de heftige en onbruikbare reacties... aan het eind van de dag zijn we allemaal mensen de een leert iets van de ander en de ander weer iets van een ander. Het heeft geen zin om mensen zwart te maken of een kutgevoel te geven om maar zoveel mogelijk te posten op topics of welke reden je ook hebt.
pi_124239846
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 12:37 schreef PierreBetfair het volgende:

[..]

Nee, je snapt er niks van. Zeker alleen wat basis wiskundige logica gehad, of helemaal geen?
:')

Ok, dan laat jij diegene met z'n pannenkoek toch lekker aanmodderen ^O^
Lekker
pi_124239868
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 01:58 schreef Sicario het volgende:
Ik wil iedereen bedanken voor de zijn of haar feedback... ik heb geleerd dat hier veel verbeterd moet worden in mn brief. Ik hoop natuurlijk dat ik met een eventuele volgende vraag natuurlijk weer wat opbouwende kritiek mag ontvangen. Waar ik wel wat moeite mee had waren de heftige en onbruikbare reacties... aan het eind van de dag zijn we allemaal mensen de een leert iets van de ander en de ander weer iets van een ander. Het heeft geen zin om mensen zwart te maken of een kutgevoel te geven om maar zoveel mogelijk te posten op topics of welke reden je ook hebt.
als iemand zegt dat je hele brief onbruikbaar is en dat je beter een nieuwe brief kan schrijven Adhv de tips die gegeven zijn, is dat dan mensen een kutgevoel geven, of kan dat nog wel?
Lekker
pi_124240217
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 01:41 schreef leolinedance het volgende:

[..]

En dan zelf "is" gebruiken waar je "eens" bedoelt...
Gelukkig hoef ik met mijn reacties hier mezelf niet te verkopen voor een toekomstige werkgever :)
pi_124241648
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 08:20 schreef Kittenbraadworst het volgende:

als iemand zegt dat je hele brief onbruikbaar is en dat je beter een nieuwe brief kan schrijven Adhv de tips die gegeven zijn, is dat dan mensen een kutgevoel geven, of kan dat nog wel?
Daar doelt hij ook niet op. Er is een verschil in bruikbare kritiek en horkengedrag dat enkel bedoeld is om TS af te kraken.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 10:04:30 #82
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_124241747
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 10:00 schreef PierreBetfair het volgende:

[..]

Daar doelt hij ook niet op. Er is een verschil in bruikbare kritiek en horkengedrag dat enkel bedoeld is om TS af te kraken.
Niemand vertoont hier horkengedrag, nu stoppen met zeuren en ontopique.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_124245430
Ik zou hem korter maken. Dit is een beetje langdradig. Nu lijkt het net alsof je al je kruid al verschoten hebt. Dit maakt het lastiger om jezelf te verkopen in het gesprek zelf. Persoonlijk kies ik meestal een inhoudelijke en een competentie dingetje uit de vacature waar ik op in ga. Bijkomend voordeel is ook dat ze dan eerst de voor de hand liggende vragen zullen stellen, minder kans op moeilijke vragen dus.

Verder zou ik ingaan op wat de werkgever precies aan je ervaring heeft. Mijn algemene ervaring is dat de werkgever die link zelf lang niet altijd maakt, eigenlijk zelfs meestal niet. En al helemaal niet als je door een eerste selectie moet via een uitzendbureau of een HRM afdeling.
pi_124246130
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 12:08 schreef Daboman het volgende:
Ik zou hem korter maken. Dit is een beetje langdradig. Nu lijkt het net alsof je al je kruid al verschoten hebt. Dit maakt het lastiger om jezelf te verkopen in het gesprek zelf. Persoonlijk kies ik meestal een inhoudelijke en een competentie dingetje uit de vacature waar ik op in ga. Bijkomend voordeel is ook dat ze dan eerst de voor de hand liggende vragen zullen stellen, minder kans op moeilijke vragen dus.

Verder zou ik ingaan op wat de werkgever precies aan je ervaring heeft. Mijn algemene ervaring is dat de werkgever die link zelf lang niet altijd maakt, eigenlijk zelfs meestal niet. En al helemaal niet als je door een eerste selectie moet via een uitzendbureau of een HRM afdeling.
Thanks
pi_124246297
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 12:30 schreef Sicario het volgende:

[..]

Thanks
Daarop inhakend; je geeft aan eerst teamleider te zijn geweest. Wat is de reden dat je nu bij een servicedesk gaat werken? Dat gaat toch als een stap terug gezien worden lijkt mij.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_124246573
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 12:35 schreef Ceased2Be het volgende:
n stap terug gezien worden lijkt mij.
klopt
pi_124246878
Dit is mijn vernieuwde brief, ik heb de feedback wat toegepast allen krijg ik hem niet echt korter. Hij past precies in een A4tje.

VN AN
SN NR
PC BC WP

WP, 19 maart 2013

Betreft: Motivatiebrief Medewerker Technische helpdesk KPN.

Beste mw. van der AN,

Op www.U.nl ben ik de vacature ‘Medewerker Technische helpdesk KPN’ tegengekomen en deze sprak mij direct aan. Ik zal u uitleggen waarom ik solliciteer voor deze functie.
Ik heb gewerkt voor het UWV en de functie die ik daar aannam was de gemiddelde leeftijd veertig jaar. Bij deze leeftijd komen ook vragen over ICT-kwesties. Door mijn achtergrond als ICT-hobbyist waardoor ik ook regelmatig technische vragen op IT-gebied beantwoordde. Er wordt nauw samengewerkt daardoor speelt zorgvuldigheid, betrouwbaarheid en tijdigheid een grote rol. De klanten bellen ons en wij bellen klanten. Gesprekken met klanten gebeurden te allen tijde resultaatgericht met empathie en respect.

In september 2012 heb ik een doorstart gemaakt als verkoper binnen de face2face marketing bedrijf ‘BN’. Ik houd van praten, maar ik heb geleerd dat veel meer te halen valt door te luisteren naar de klant. Binnen dit bedrijf ben ik in zeer korte tijd gepromoveerd tot captain, waarbij ik het team aanstuur waar nodig en targets zowel individueel als in teamverband behaal. In deze tijd heb ik geleerd te onderhandelen met verschillende partijen, die allemaal verschillende belangen hebben. Door deze functie heb ik een bescheiden start gemaakt met de ontwikkeling van mijn leiderschapskwaliteiten.

Kwaliteit staat boven kwantiteit. Bij face2face marketing staat ‘zo veel mogelijk’ bovenaan, dat zou dus betekenen dat kwantiteit boven kwaliteit staat. Ik heb liever een goed gesprek waarbij ik doormiddel van luisteren, anticiperen, communicatieve vaardigheden en overtuigingskracht de sale maak waarbij men zelf volledig achter het contract staan, dan dat ik zoveel mogelijk huizen pak om een paar geluksales te treffen waarbij de ruime meerderheid als spijtoptant uitvalt. Dat mijn scores boven gemiddelde zijn is leuk en motiveert mij, maar leuk is niet genoeg, want ik wil van beter naar best.

Dat het werk in een callcenter ook buiten gewone kantoortijden plaatsvindt, kan ik mij goed voorstellen. Ik houd van afwisseling, dus ik vind wisselende werktijden geen enkel probleem. Technische vragen van klanten vormen geen probleem voor mij, van controleren of de stekker erin zit tot adviseren over de verbindingspunten van glasvezel. Ik wil voor KPN werken, omdat ik een vind dat ik het verschil kan brengen op gebied van sales. Ik kan mij vinden in de missie en visie van KPN en wil graag bijdragen aan het realiseren ervan. Ik wil een start maken binnen KPN om mijzelf verder te ontwikkelen en uiteindelijk is mijn ambitie niet alleen om vernieuwde verkoopstrategieën toe te passen, maar ook door te groeien binnen het bedrijf. Jong, vernieuwend en dynamisch is hoe ik mijzelf graag beschrijf en dit past in het imago dat ik van KPN heb.

Mijn vertrouwen in dat ik de geschikte kandidaat ben voor deze vacature is natuurlijk volledig aanwezig als ik de belangen tegen elkaar afweeg. Hierom heb ik gesolliciteerd voor de functie ‘medewerker Technische helpdesk KPN’ waar telefonische verkoop iets mijn uitdaging is.

VN AN
pi_124247248
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 12:52 schreef Sicario het volgende:
Dit is mijn vernieuwde brief, ik heb de feedback wat toegepast allen krijg ik hem niet echt korter. Hij past precies in een A4tje.

VN AN
SN NR
PC BC WP

WP, 19 maart 2013

Betreft: Motivatiebrief Medewerker Technische helpdesk KPN.

Beste mw. van der AN,

Op www.U.nl ben ik de vacature ‘Medewerker Technische helpdesk KPN’ tegengekomen en deze sprak mij direct aan. Ik zal u uitleggen waarom ik solliciteer voor deze functie.
Ik heb gewerkt voor het UWV en de functie die ik daar aannam was de gemiddelde leeftijd veertig jaar. Bij deze leeftijd komen ook vragen over ICT-kwesties.
'de functie die ik daar bekleedde' (of had)
De aanname over de connectie tussen leeftijd en ICT vragen zou ik hier niet in zetten, maakt je kans alleen maar kleiner.

quote:
Door mijn achtergrond als ICT-hobbyist waardoor ik ook regelmatig technische vragen op IT-gebied beantwoordde.
Als je dit dan toch wil vermelden, vermeld dan het type vragen. Bijv. 'werd benaderd voor vragen omtrent Windows 7 / De router / Internetinstallingen' o.i.d..'

quote:
Er wordt nauw samengewerkt daardoor speelt zorgvuldigheid, betrouwbaarheid en tijdigheid een grote rol. De klanten bellen ons en wij bellen klanten. Gesprekken met klanten gebeurden te allen tijde resultaatgericht met empathie en respect.
'ten alle tijde'
Verder; wellicht is het gewoon handiger aan te geven WAT je functie daar was en daarbij aan te geven dat je veelvuldig telefonisch klantcontact had?

quote:
In september 2012 heb ik een doorstart gemaakt als verkoper binnen de face2face marketing bedrijf ‘BN’.
het bedrijf

quote:
Ik houd van praten, maar ik heb geleerd dat veel meer te halen valt door te luisteren naar de klant. Binnen dit bedrijf ben ik in zeer korte tijd gepromoveerd tot captain, waarbij ik het team aanstuur waar nodig en targets zowel individueel als in teamverband behaal.
Je stuurt het team aan om individuele/teamvervand targets te halen. of ben jij hoofdelijk verantwoordelijk geweest voor het behalen ervan en heeft het team niets toegevoegd?

quote:
In deze tijd heb ik geleerd te onderhandelen met verschillende partijen, die allemaal verschillende belangen hebben. Door deze functie heb ik een bescheiden start gemaakt met de ontwikkeling van mijn leiderschapskwaliteiten.

Kwaliteit staat boven kwantiteit. Bij face2face marketing staat ‘zo veel mogelijk’ bovenaan, dat zou dus betekenen dat kwantiteit boven kwaliteit staat. Ik heb liever een goed gesprek waarbij ik doormiddel van luisteren, anticiperen, communicatieve vaardigheden en overtuigingskracht de sale maak waarbij men zelf volledig achter het contract staan, dan dat ik zoveel mogelijk huizen pak om een paar geluksales te treffen waarbij de ruime meerderheid als spijtoptant uitvalt. Dat mijn scores boven gemiddelde zijn is leuk en motiveert mij, maar leuk is niet genoeg, want ik wil van beter naar best.

Dat het werk in een callcenter ook buiten gewone kantoortijden plaatsvindt, kan ik mij goed voorstellen. Ik houd van afwisseling, dus ik vind wisselende werktijden geen enkel probleem. Technische vragen van klanten vormen geen probleem voor mij, van controleren of de stekker erin zit tot adviseren over de verbindingspunten van glasvezel. Ik wil voor KPN werken, omdat ik een vind dat ik het verschil kan brengen op gebied van sales. Ik kan mij vinden in de missie en visie van KPN en wil graag bijdragen aan het realiseren ervan. Ik wil een start maken binnen KPN om mijzelf verder te ontwikkelen en uiteindelijk is mijn ambitie niet alleen om vernieuwde verkoopstrategieën toe te passen, maar ook door te groeien binnen het bedrijf. Jong, vernieuwend en dynamisch is hoe ik mijzelf graag beschrijf en dit past in het imago dat ik van KPN heb.

Mijn vertrouwen in dat ik de geschikte kandidaat ben voor deze vacature is natuurlijk volledig aanwezig als ik de belangen tegen elkaar afweeg. Hierom heb ik gesolliciteerd voor de functie ‘medewerker Technische helpdesk KPN’ waar telefonische verkoop iets mijn uitdaging is.

VN AN
Moet nu een vergadering in dus commentaar is nog niet volledig, maar heb nog niet het idee dat je antwoord hebt gegeven op de kernvragen van KPN.

Daarbij geef je aan van beter naar best te willen, maar solliciteert op een functie die onder je oude niveau ligt. Dat strookt niet met elkaar. Probeer dat beter te motiveren.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_124247408
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 13:04 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

'ten alle tijde'

Onjuist. TS heeft het goed.

quote:
99s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 12:52 schreef Sicario het volgende:
Hierom heb ik gesolliciteerd voor de functie ‘medewerker Technische helpdesk KPN’ waar telefonische verkoop iets mijn uitdaging is.
Deze zin snap ik niet helemaal. Of wordt 'iets' nog door iets vervangen?
pi_124250121
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 13:09 schreef Skint het volgende:

[..]

Onjuist. TS heeft het goed.

[..]
Je hebt gelijk, excuus :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_124251676
Je kunt je verhaal nog steeds veel korter maken door redundantie te vermijden en selectiever te zijn met wat je deelt. Suggestie:

Op www.U.nl ben ik de vacature voor medewerker technische helpdesk bij KPN tegengekomen. Deze functie lijkt me interessant omdat ik houd van afwisseling, makkelijk praat en graag contact heb met klanten. Ik heb ervaring met zowel het beantwoorden van technische vragen als klantcontact.

Ik ben begonnen bij het UWV te werken als [leg functie kort uit want dat blijft nu onduidelijk]. Het werk bestond hoofdzakelijk uit klantcontact, waardoor ik heb geleerd resultaatgericht te werken met empathie en respect. Bovendien werd ik door mijn achtergrond als ICT-hobbyist al gauw een vraagbaak voor collega’s. Dit heeft me ervaring opgeleverd in het omgaan met technische vragen, van het controleren of de stekker erin zit tot het adviseren over verbindingspunten van glasvezel. [Uit je verhaal bleef onduidelijk of het om het beantwoorden van vragen van collega’s of cliënten ging. Ik heb er maar collega’s van gemaakt.]

Hierna ben ik verkoper geweest bij het marketingbedrijf ‘BN’. [Moet dat face2face-gedeelte erbij? Zegt mij niets.] Ik houd van praten, maar ik heb in deze functie geleerd dat er meer te halen valt door te luisteren naar de klant. [Overweeg hier het teamleidergedeelte weg te laten, zou ik zeggen. Het gedeelte over leiderschap lijkt me niet zo relevant?] Ik voer liever een goed gesprek waardoor de klant zelf volledig achter het contract staat en niet later als spijtoptant uitvalt. Kwaliteit gaat bij mij boven kwantiteit, maar mijn scores bleven niet achter en waren zelfs bovengemiddeld.

[In je laatste alinea eindigen met waarom je voor KPN kiest. Ik vraag me af in hoeverre het zinvol is te zeggen dat je door wilt groeien; ze willen gewoon een callcentermedewerker, toch? Zeggen dat je je kunt vinden in ‘de missie en visie van KPN’ blijft loos als je dat niet concreter maakt. Wees selectief en pik er iets uit, anders kom je niet geloofwaardig over.]

Ik kijk ernaar uit mijn ervaring en motivatie toe te lichten in een persoonlijk gesprek.

[ Bericht 0% gewijzigd door Claudia_x op 19-03-2013 15:09:49 ]
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_124252169
Even de vragen erbij gepakt:

- Op welke manier sluit jij goed aan op de kernwaarden ( Persoonlijk, Eenvoud & Vertrouwen) van KPN?
Dit zit er nu nog niet in. Je kunt er een afsluiter van maken in je huidige brief, in één zin. Je weet hoe je het contact met een klant moet vormgeven, namelijk door te luisteren en empathie te tonen (persoonlijk). Je vindt kwaliteit belangrijk en dus dat de klant erop kan vertrouwen van KPN een goed antwoord te krijgen (vertrouwen). Minder is hierbij meer: houd het simpel voor de klant (eenvoud).

- Wat kom jij KPN brengen?
Je hebt ervaring met klantcontact, je praat makkelijk, je kunt met technische vragen uit de voeten. Dat zit er nu wel in.

- Waarin ga jij het verschil maken?
Bij jou gaat kwaliteit boven kwantiteit, je weet dat goed luisteren belangrijk is en inspelen op de behoefte en emotie van een klant (empathie!). Zit er nu ook in.

- Wat wil jij binnen KPN komen halen?
Wat een bullshitvraag is dit toch. Ik weet niet goed wat je hiermee moet. Misschien een ander wel? Ik geloof dat ik ervan zou maken dat je graag iets wilt doen in het verlengde van wat je al gedaan hebt, en dat je graag je vaardigheden m.b.t. technische vraagstukken verder uit zou willen diepen of zo.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_124252315
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 16:05 schreef Claudia_x het volgende:

Als een vriend of kennis je een sollicitatiebrief zou sturen en om commentaar zou vragen, dan zou je - hoop ik dan maar - constructieve kritiek leveren. Kritiek hebben de meesten wel onder de knie; aan het constructieve gedeelte schort het een en ander. Maar hé, dat is allemaal geoorloofd als je iemand niet kent, klaarblijkelijk.
Laat die simpele trol links liggen is mijn advies.
pi_124252722
Thankss Claudia
pi_124253072
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 12:52 schreef Sicario het volgende:
Bij deze leeftijd komen ook vragen over ICT-kwesties.
W00t? 40 ers kunnen prima uit de voeten met pc's.
quote:
Door mijn achtergrond als ICT-hobbyist waardoor ik ook regelmatig technische vragen op IT-gebied beantwoordde.
Die zin klopt niet.

quote:
Er wordt nauw samengewerkt daardoor speelt zorgvuldigheid(...)
Leestekens?

quote:
De klanten bellen ons en wij bellen klanten. Gesprekken met klanten gebeurden te allen tijde resultaatgericht met empathie en respect.
Tegenwoordig gebeurt het zonder empathie en respect?

quote:
de face2face marketing bedrijf
de bedrijf? WTF

quote:
Binnen dit bedrijf ben ik in zeer korte tijd gepromoveerd tot captain
Tof! Had je ook matrozen onder je?

quote:
de sale maak
De sale maak? Wat is 'de sale maken'. Klant binnenhalen, product verkopen, maar niet 'de sale maken'.

quote:
omdat ik een vind dat ik het verschil kan brengen op gebied van sales.
Omdat ik een vind? Let op typefouten...

quote:
Ik kan mij vinden in de missie en visie van KPN en wil graag bijdragen aan het realiseren ervan.
Fijn dat je je er in kan vinden. Maar sta je er ook achter, spreekt het jou ook aan?

quote:
Ik wil een start maken binnen KPN om mijzelf verder te ontwikkelen en uiteindelijk is mijn ambitie niet alleen om vernieuwde verkoopstrategieën toe te passen, maar ook door te groeien binnen het bedrijf.
Waarin ontwikkelen? Waarin doorgroeien? En een technisch medewerker hoeft niet echt verkoopstrategieën te hebben lijkt mij?

quote:
Mijn vertrouwen in dat ik de geschikte kandidaat ben voor deze vacature is natuurlijk volledig aanwezig als ik de belangen tegen elkaar afweeg. Hierom heb ik gesolliciteerd voor de functie ‘medewerker Technische helpdesk KPN’ waar telefonische verkoop iets mijn uitdaging is.
Ik ken de vacature niet, maar volgens mij hoort verkoop niet echt bij deze vacature? En waarom wil je van 'captain', naar een simpele medewerker? Dat lijkt me nogal een degradatie....

Je brief is al een stuk beter, maar nog steeds zal die bij mij direct de prullenbak ingaan. Veel te slordig. Veel type/stijlfouten en veel te uitgebreid.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 15:59:48 #96
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_124253768
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 12:52 schreef Sicario het volgende:
Dit is mijn vernieuwde brief, ik heb de feedback wat toegepast allen krijg ik hem niet echt korter. Hij past precies in een A4tje.

VN AN
SN NR
PC BC WP

WP, 19 maart 2013

Betreft: Motivatiebrief Medewerker Technische helpdesk KPN.

Beste mw. van der AN,
mevrouw Van der An,

quote:
Op www.U.nl ben ik de vacature ‘Medewerker Technische helpdesk KPN’ tegengekomen en deze sprak mij direct aan. Ik zal u uitleggen waarom ik solliciteer voor deze functie.
Ik heb gewerkt voor het UWV en de functie die ik daar aannam was de gemiddelde leeftijd veertig jaar.
Welke functie had je daar? En verder klopt de zin niet. Al beter: op die afdeling was de gemiddelde leeftijd veertig jaar. Al snap ik niet echt hoe dat relevant is.
quote:
Bij deze leeftijd komen ook vragen over ICT-kwesties.
40, niet 80. En qua taal beter: Op deze leeftijd...
quote:
Door mijn achtergrond als ICT-hobbyist waardoor ik ook regelmatig technische vragen op IT-gebied beantwoordde.
? Zin is niet af. en 'Door... waardoor' is dubbelop.
quote:
Er wordt nauw samengewerkt daardoor speelt zorgvuldigheid, betrouwbaarheid en tijdigheid een grote rol.
Hoezo? Waarom heeft nauw samenwerken tot gevolg dat zorgvuldigheid, betrouwbaarheid en tijdigheid een grote rol speelt? Daarbij wissel je verleden tijd en tegenwoordige tijd af. En in plaats van tijdigheid zou ik voor stiptheid kiezen.
quote:
De klanten bellen ons en wij bellen klanten. Gesprekken met klanten gebeurden te allen tijde resultaatgericht met empathie en respect.
Te allen tijde ^O^ .

quote:
In september 2012 heb ik een doorstart gemaakt als verkoper binnen de face2face marketing bedrijf ‘BN’. Ik houd van praten, maar ik heb geleerd dat veel meer te halen valt door te luisteren naar de klant. Binnen dit bedrijf ben ik in zeer korte tijd gepromoveerd tot captain, waarbij ik het team aanstuur waar nodig en targets zowel individueel als in teamverband behaal. In deze tijd heb ik geleerd te onderhandelen met verschillende partijen, die allemaal verschillende belangen hebben. Door deze functie heb ik een bescheiden start gemaakt met de ontwikkeling van mijn leiderschapskwaliteiten.

Kwaliteit staat boven kwantiteit. Bij face2face marketing staat ‘zo veel mogelijk’ bovenaan, dat zou dus betekenen dat kwantiteit boven kwaliteit staat. Ik heb liever een goed gesprek waarbij ik doormiddel van luisteren, anticiperen, communicatieve vaardigheden en overtuigingskracht de sale maak waarbij men zelf volledig achter het contract staan, dan dat ik zoveel mogelijk huizen pak om een paar geluksales te treffen waarbij de ruime meerderheid als spijtoptant uitvalt. Dat mijn scores boven gemiddelde zijn is leuk en motiveert mij, maar leuk is niet genoeg, want ik wil van beter naar best.

Dat het werk in een callcenter ook buiten gewone kantoortijden plaatsvindt, kan ik mij goed voorstellen. Ik houd van afwisseling, dus ik vind wisselende werktijden geen enkel probleem. Technische vragen van klanten vormen geen probleem voor mij, van controleren of de stekker erin zit tot adviseren over de verbindingspunten van glasvezel. Ik wil voor KPN werken, omdat ik een vind dat ik het verschil kan brengen op gebied van sales. Ik kan mij vinden in de missie en visie van KPN en wil graag bijdragen aan het realiseren ervan. Ik wil een start maken binnen KPN om mijzelf verder te ontwikkelen en uiteindelijk is mijn ambitie niet alleen om vernieuwde verkoopstrategieën toe te passen, maar ook door te groeien binnen het bedrijf. Jong, vernieuwend en dynamisch is hoe ik mijzelf graag beschrijf en dit past in het imago dat ik van KPN heb.

Mijn vertrouwen in dat ik de geschikte kandidaat ben voor deze vacature is natuurlijk volledig aanwezig als ik de belangen tegen elkaar afweeg. Hierom heb ik gesolliciteerd voor de functie ‘medewerker Technische helpdesk KPN’ waar telefonische verkoop iets mijn uitdaging is.

VN AN
Eerste alinea even bekeken.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 19:39:14 #97
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_124262493
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 15:19 schreef PierreBetfair het volgende:

[..]

Laat die simpele trol links liggen is mijn advies.
Kap nou eens met dat eeuwige gezeik over al dan niet trollen. Je verneukt zo heel het topique.

Over de brief zelf: Versie 2 is gewoon goed, ik zou hem zo versturen.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 19 maart 2013 @ 20:14:22 #98
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_124264756
in de 2e brief mis ik voornamelijk krachttermen als getriggerd of iets.
pi_124267029
Ehm ik weet niet of glasvezel daadwerkelijk verbindingspunten heeft, ik noemde maar een voorbeeld :P Kun je beter met je eigen technische kennis iets anders van maken.
Raak en plezierig.
pi_124277661
Suggestie om het in te korten, volgens AIDA (action, interest, desire, activation) methode:

Beste mw. van der AN,

Op www.U.nl ben ik de vacature ‘Medewerker Technische helpdesk KPN’ tegengekomen en deze sprak mij direct aan. In deze brief ga ik hier verder op in.

Binnen het UWV heb ik gewerkt in een functie waar vragen binnen kwamen van klanten over ICT-zaken. Het was mijn taak om deze vragen te beantwoorden. Dit deed ik ten alle tijde resultaatgericht, met empathie en met respect. Er wordt nauw samengewerkt (met wie?)daardoor speelt ook zorgvuldigheid, betrouwbaarheid en tijdigheid een grote rol.

In september 2012 heb ik een doorstart gemaakt als verkoper binnen de face2face marketing bedrijf ‘BN’. Ik houd van praten, maar ik heb geleerd dat veel meer te halen valt door te luisteren naar de klant. Binnen dit bedrijf ben ik in zeer korte tijd gepromoveerd tot captain, waarbij ik het team aanstuur waar nodig en targets zowel individueel als in teamverband behaal.

Ik wil voor KPN werken, omdat ik vind dat ik het verschil kan brengen op gebied van sales (is dit wel een vacature-eis bij een helpdesk?). De missie en visie van KPN spreken me aan en ik ben er van overtuigd dat ik met mijn sterke punten zoals luisteren naar de klant een belangrijke bijdrage aan het bedrijf kan leveren. Daarom zou ik u graag willen vragen om een gesprek om verder over de vacature te praten.

VN AN
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')